Най-накрая избрах и аз - Focus 2.0 Duratec Bi-fuel 145 ps

Започната от Ilian Petrov, 22 Декември 2015 22:14:07

« назад - напред »

0 Потребители и 2 гости преглеждат тази тема.

Ilian Petrov

Колеги, колко трябва да са ниските обороти на duratec 2.0 при напълно загрял двигател?
При мен на газ са 750, а на моменти дори и малко под тях! Нормално ли е?


didovodolaza

Честито! Много безаварийни километри! Колата изглежда страхотно.

gsto

Цитат на: Ilian Petrov в 31 Март 2016 21:10:36
Колеги, колко трябва да са ниските обороти на duratec 2.0 при напълно загрял двигател?
При мен на газ са 750, а на моменти дори и малко под тях! Нормално ли е?
При мен са между 750-800 като е загряла и като спра на светофар се чудя дали колата работи...

Ilian Petrov

Да, много е тих мотора!
Но ми се струва, че когато е около 800 оборота му е най-добре, а при 750 и малко под тях, като че ли вибрациите се увеличават и купето лекичко се тресе... Но при мен тампона на двигателя е заминал, та може и заради това да е.

Ilian Petrov

Нещо все ме сърбят ръцете да добавям някакви глезотиики..  ;D
Не ми харесва как духа при отворен прозорец /при повече от 4 - 5 см./ и реших да сложа ветробрани на "Неко":







На предните стъкла обаче, като опре горе и връща.. с малки стъпки затваря, но ако така остане може би няма да стоят дълго... :)

Една бърза равносметка досега, но може и да пропускам нещо:
1. Дневни светлини - 60 лв.
2. Ел. помпа и спрей за спукана гума - 80 лв.
3. Гумен леген за багажника - 55 лв.
4. Добавка за двигателя - 45 лв.
5. Парктроник - 50 лв.
6. Кожен волан - 100 лв.
7. USB зарядно за запалка - 15 лв.
8. Летни гуми - 440 лв.
9. Полиране на стъклата - 25 лв.
10. Резервна гума "патерица" с крик и ключ - 100 лв. /със съдействието на Vanko/
11. Гумени стелки - 50 лв.
12. Чанта за инструменти и принадлежности - 15 лв.
13. Сенник - 4 лв.
14. Ветробрани - 80 лв.

Добре че жената не знае за всичко...  :))

V.Buzev

Ей това последното много ми хареса  :)) :)) :))

Ветробраните как си ги монтирал? Правилния начин е монтираш само на лепенка и държиш затворени прозорците 24 часа. Монтираш след това металните щипки и си готов!

Ilian Petrov

Мерси за съвета!
Без да знам явно съм постъпил правилно. :)
Исках да покарам повечко, за да видя дали ще ми харесат и тогава да слагам металните щипки.

sinnerman

Цитат на: Ilian Petrov в 06 Април 2016 13:43:52

12. Чанта за инструменти и принадлежности - 15 лв.


От къде я купи тази чанта и колко е голяма? Моята се покъса и търся да си купя. Ако имаш снимка , покажи да я видим.

Ilian Petrov

http://automotomix.com/58/82/1980.html

Пише и размерите какви са. Ако тръгнеш да купуваш първо звънни за наличност, че някои неща ги има в сайта, но в действителност ги нямат.

Dmitarcho

И аз като слагах ветробраните беше така - в началото се връщаше прозореца. В инстукцийте си пише, че трябва да не го отваряш прозореца нам си колко часа след монтажа :) И аз се бях притеснил в началото ... но на следващия ден всичко си заспа :) Сега мнооооого рядко се връща шофьорския прозорец ... но много рядко ;) със здраве да си ги ползваш :P
Ръца Пръца


Ilian Petrov

Мерси! :)  След работа като тръгнах вече не се връщаха прорците. Обаче очаквах по-осезаем ефект от тия ветробрани. При свалено до средата стъкло бая си вее. Иска си и малко свикване, че си слизат надолу под рамката на вратата и особено при ляв завой са в полезрението :), но пък ми се струва, че ще помагат малко при странично слънце, както са затъмнени.

V.Buzev

Функцията на ветробраните се усеща осезаемо, когато е отворено стъклото 2-3 см. Тогава нямаш директна струя, която да те блъска в скалпа и в същото време въздухът в купето се върти и освежава. Нормално е да се усеща веене като си отворил стъклото наполовина! За горещите периоди в годината и каране с по висока скорост хората са измислили климатика :).
Направо се чудя как съм карал едно време жигулата и пунотото в жегите на дълъг пък с отворени джамове :).

Ilian Petrov

Разболявал съм се жестоко от климатик и вече съм по-предпазлив, а пък и бебче возя... :) Пускам го само, като навън е от 27-28 градуса нагоре и никога на 18 градуса . Е, при скорости от 80-90 нагоре е ясно, че и с полуотворени прозорци е шумно и тогава... климатик, но умната :)

G_o_c_e_v

Мойте деца винаги са били лятото на климатик. Все пак климатроника, като го настроиш на 19-20 градуса не е толкова студено, че децата да се разболеят. По ниско от 19 никога не съм пускал дори и сам, иначе белите мечки излизат хахахаха
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

gsto

Цитат на: G_o_c_e_v в 07 Април 2016 20:40:35
Все пак климатроника, като го настроиш на 19-20 градуса не е толкова студено...
това е една от най-полезните екстри в една кола. с обикновения климатик с врътките постоянно трябва да ръчкаш, да усилваш, да намаляш и все се чудиш дали на детето му е топло, студено и т.н. Ако му е топло ще се изпоти и ще го духне климата...та пак ще изстине...

За ветробраните, все си мисля, че са нещо излишно, каращо колата да бяга от заводския вид и по-скоро ми напомня за жигулите с техните ветробрани, калобрани и едни гумени ленти дето се влачеха отзад зад колата...
Не знам дали помагат, но личното ми мнение, че са излишни за визията на колата.

Dmitarcho

Ветробраните са полезни за пушачи в дъждовно време - аз тогава най им се радвам, през останалото време с тях и без тях... За това съм си сложил само на предните прозорци.

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

Ръца Пръца

Ilian Petrov

Имат си предимства, имат си и недостатъци... Засега остават, но ако нещо почнат да ме дразнят, ще ги махна.  :)

envo

Цитат на: Ilian Petrov в 08 Април 2016 08:36:23
Имат си предимства, имат си и недостатъци... Засега остават, но ако нещо почнат да ме дразнят, ще ги махна.  :)
Ако те дразнят може да се разберем нещо :-P

Sent from my C6603 using Tapatalk

Focus MK2.5 1.6TDCi 109к.с.

Ilian Petrov

За колеги от форума задължително с отстъпка ;)

Mondeicho

За визията всеки си има свое мнение с ветробраните. Ако не са от качествена пластмаса след време се чупят...
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.


Ilian Petrov

В крайна сметка, реших да махна задните ветробрани, а предните остават. Така ми харесва. Вече усетих и ползата при дъжд.  8)
Задните ги подарявам, като щипките не са използвани.



Който има мерак да казва! :)
Може и на срещата в неделя, ако успея да дойда...

envo

Цитат на: Ilian Petrov в 15 Април 2016 09:49:05
В крайна сметка, реших да махна задните ветробрани, а предните остават. Така ми харесва. Вече усетих и ползата при дъжд.  8)
Задните ги подарявам, като щипките не са използвани.



Който има мерак да казва! :)
Може и на срещата в неделя, ако успея да дойда...
Стават ли за фокус мк2 хечбек 5 врати?

Sent from my C6603 using Tapatalk

Focus MK2.5 1.6TDCi 109к.с.

Ilian Petrov

Честно казано не знам. Може би е най-добре да се пита. Ето от тук ги поръчах:
http://hopshop.bg/index.php?main_page=product_info&cPath=76_97&products_id=1182

Ilian Petrov

След доста отлагане най-накрая си смених въздуховода на въздушния филтър. Взех го от МФ, оригинален уж за 38.70 лв. Монтажът е елементарен.

Преди:


След:


gsto

Цитат на: Ilian Petrov в 20 Април 2016 11:41:10
След доста отлагане най-накрая си смених въздуховода на въздушния филтър. Взех го от МФ, оригинален уж за 38.70 лв. Монтажът е елементарен.

Преди:


След:


Имаше ли някакви симптоми преди да го смениш? Повишен шум, нещо?

Ilian Petrov

Ами докато не е загрял двигателя играят оборотите по инерция, но не всеки път. Като загрее няма нищо. Нямам идея дали има връзка с въздуховода. Правих диагностика в МП и казаха, че всичко е ок и не ми и предложиха да го сменят.

Mondeicho

Сега ще разбереш дали е от него. Стария може да го  да видиш дали няма някоя цепнатинка или дупчица, откъдето да ти е смукал въздух...
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

momo76

И да е смукало въздух от там, все тая. Като гледам няма MAF.

Ilian Petrov

Да, вече мога да кажа, че няма промяна с новия въздуховод. Не всеки път, но си мърдат оборотите по инерция при студен двигател. И то само на бензин, на газ са постянни. Да не би инжекторите нещо... ?

V.Buzev

Цитат на: Ilian Petrov в 26 Април 2016 22:31:58
Да, вече мога да кажа, че няма промяна с новия въздуховод. Не всеки път, но си мърдат оборотите по инерция при студен двигател. И то само на бензин, на газ са постянни. Да не би инжекторите нещо... ?

Ако се вдигат оборотите означава че смуче въздух от някъде, ако колата се опитва да загасне беднее сместа! Първото по лесно се открива, докато второто причини много.