Най-накрая избрах и аз - Focus 2.0 Duratec Bi-fuel 145 ps

Започната от Ilian Petrov, 22 Декември 2015 22:14:07

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

nixel

Аз карам същия фокус със същия двигател. Понеже това лято усещам горещините как се отразяват си правих доста експерименти. Сутрин/вечер когато температурата е около 20 градуса колата ускорява много доволно. На обед при 35 градуса не правя никаква разлика дали е с климатик или не. Смея да твърдя и че бензин/газ няма разлика.
Единствената разлика е върввжа след 4200 оборота. При 35 градуса не е същото. Без значение бензин/газ, климатик или не. Днеска на половин резервоар бензин долях 8 литра 100 октанов на шел. На първа и втора е доста по добре мощността след 4200 оборота но на 3-та е едвам доловима разликата.
Последния път сложих газ от петрол - най вероятно аз се заблуждавам, но ми се струва  по добре от лукойлската.
Понеже нещата станаха малко едновременно, ме глождят някакви съмнения, че след 4200 оборота си включва пак на бензин, та затова да усещам разликата и на газ след 4200.


Ilian Petrov

Не съм наясно и не съм чел и чувал, дали има превключване на бензин след 4200 оборота. Ако някой е наясно нека да каже.
Иначе досега, където и да съм зареждал газ, то разлика във вървежа не съм усещал.

belota

Няма уредба която да превключва на 4200оборота на бензин освен ако някой него е задал принудително в настройките на газовата. Стандартно уредбите прехвърлят на 6000 заради прелъсвача,което също може дасе коригира.
П. П. Тоя майстор дето я е слагал и я направил да обръща а 4200 е голям абич, то така се губи смисъла от газта, моята с под 4000 оборота нея карам (rofl)

nixel

Цитат на: belota в 03 Август 2016 08:40:20
Няма уредба която да превключва на 4200оборота на бензин освен ако някой него е задал принудително в настройките на газовата. Стандартно уредбите прехвърлят на 6000 заради прелъсвача,което също може дасе коригира.
П. П. Тоя майстор дето я е слагал и я направил да обръща а 4200 е голям абич, то така се губи смисъла от газта, моята с под 4000 оборота нея карам (rofl)

Предполагам "тоя майстор дето я е слагал" (BRC Италия), все пак е съобразил че това е нова кола в гаранция и е препоръчително да защити клапаните при максималното натоварване от 185Nm/4500rpm.

Е, това е само предположение. Може пък ЕГР-а да ми прави номера. При максимално натоварване не се използва, та е вероятно и просто при ниски обороти да е леко спъната. Макар че за мен е перфектна.

belota

Цитат на: nixel в 03 Август 2016 13:10:14
Предполагам "тоя майстор дето я е слагал" (BRC Италия), все пак е съобразил че това е нова кола в гаранция и е препоръчително да защити клапаните при максималното натоварване от 185Nm/4500rpm.

Е, това е само предположение. Може пък ЕГР-а да ми прави номера. При максимално натоварване не се използва, та е вероятно и просто при ниски обороти да е леко спъната. Макар че за мен е перфектна.
Нека не разводняваме темата на колегата, но точно с БРЦ удари на камък. И как точномислиш че ще спаси клапаните и от какво, дали ще я караш с 5000 оборота на бензин или на газ няма никакво значение. Скъпите уредби са с ОБД 2 и имат система за допълнително мазане на клапаните и се препоръчва да се монтират на коли след 2007 заради нежничките им клапанчета........ Които си остават нежни и кашкавалени независимо на какво гориво караш.
п. п. Първата ми газова сложих 2002г. още като ученик ;D

nixel

Това си е фабрична газова. Кой къде и как не мога да коментирам. Изказах едно предположение, което може и да е грешно, но засега ми се струва най вероятната причина при мен. Ако имаш информация за този двигател ще се радвам да споделиш. Няма смисъл да коментираме газови по принцип. Тук става дума за конкретен автомобил а въпроса беше за климатика.

К.Методиев

Цитат на: belota в 03 Август 2016 08:40:20
Няма уредба която да превключва на 4200оборота на бензин освен ако някой него е задал принудително в настройките на газовата. Стандартно уредбите прехвърлят на 6000 заради прелъсвача,което също може дасе коригира.
П. П. Тоя майстор дето я е слагал и я направил да обръща а 4200 е голям абич, то така се губи смисъла от газта, моята с под 4000 оборота нея карам (rofl)
Така е да, всички уредби са направени да карат нормално, но на някой газаджии е по лесно да направят високите обороти на бензин, иначе може да заповядал да видиш, че моята карта на газ е до 7500 оборота и си кара доволно до там.

Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk


- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

Иван Вълков

Никой от каращите на гас не споменава, за скоростна горене при LPG спрямо бензина, температура на горене също. Ето защо има смисъл да преминава на бензин над определени обороти. И да по надеждно е да смени горивото отколкото "мазителни уредби" и подобни простотии.


П.п. Сори за спама, модератора може да изтрие поста ми, ако сметне за нужно.

Sent from my LG-D290 using Tapatalk

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

shoremk4

Закачи си я на диагностика, за да установиш кой соленоид не ти е изправен. Единият отваря точно след 4100об/мин и се усеща като турбо. Най-вероятно единият, който е в ниските обороти държи флаповете на смукателя затворени и затова усещаш 'изстрелване' точно на 4200.  С две думи, до 4200 си мъртъв кон, защото не ти работи единия соленоид :)
Грешката си има номер и проблемът е масов. Решенията са три: оригинални за 200лв, оригинални от англия за 160лв, втора ръка за колкото ти ги спазарят, соленоиди от ВАЗ за 8лв двата.

Номер на грешката P2008

ivchotr

Цитат на: Ilian Petrov в 02 Август 2016 09:27:05
... На мен пък ми е странно какво се случва при масовия бензинов 1.6 с пуснат климатик...

Каквото и при твоя - на висока скорост няма проблем, но ускорението при изпреварване е малко тегаво. Обаче инженерите са се сетили да сложат и няколко предавки, така че при изпреварване просто ръчкам някой зъб надолу  :D


Ivaylo.dimitrov


Иван Вълков

Ммм красавец.

Sent from my LG-D290 using Tapatalk


Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

Ivaylo.dimitrov


Ilian Petrov

Ето, че изминаха неусетно 8 месеца, от както притежавам колата и вече изминати 10 000 км. За пореден път ще кажа, че съм много доволен! След Формулата, този път за масло, реших да заложа на Bardahl XTS 5w30, което отговаря на спецификацията на Форд.






Ivaylo.dimitrov

Втората ми смяна на масло ще е със същото...приятели ми го хвалят

Ilian Petrov

Смятам, че наистина е много добро масло, а и се надявам, че вероятността да е менте е много по-малка от други марки.

boxernay






Поздрави колега доста добри машинки са тия фокусници :) 

Ilian Petrov

Поздравления за избора, колега! :)  Много му ходи сребристия цвят!  (ford)

Ilian Petrov

Айде честито.
На паркинга пред офиса:



Pyrhel

Пфуу, това доста високо, вероятно някой скапан бусаджия :(
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.


Ilian Petrov

Подозирам, че може и да е автобус от градския транспорт. Точно там минава, номер 100 май беше. Нали всеки си спира където му падне и понякога едвам минава. Живи и здрави, каското ще влиза в действие...

Mondeicho

Хром лайстната ми изглежда непокътната поне, както и  стопът. Ламарината се прави. (ford)
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

Ilian Petrov

И бронята е ожулена, но не се вижда добре на снимката.
В довереният сервиз ми казаха, че ремонта ще отнеме около седмица... ще си припомня как се пътува с градски транспорт в София :)

Mondeicho

Преживява се някак си. После ще се радваш на лъскава задница :-*
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

Ilian Petrov

След една седмица отстраняване на щетата, която ми се видя месец  :D, ето че наистина си имам лъскава задница  ;D



Между другото маршрута от нас до работата, с колата го взимам за около 25 мин., а с градския транспорт за около 40 мин. /метро+тролей/. Така че повод за оплакване няма, но колата ми липсваше много...  Стигнах до извода, че съм влюбен в тоя Фокус  (love)  ;D

Mondeicho

Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

temples


Ilian Petrov

Дааа, като твоята ... само че комби.  (ford)
Хайде пусни малко снимки на интериора :)

Ilian Petrov

Да споделя какво се случва, като не си смени човек газовите филтри навреме.
Снощи се прибирам от работа и всичко си е на 6. Спирам да пазарувам на Кф в Младост. Тръгвам си и паля на бензин естествено. Двигателят е топъл и след секунди си обръща на газ, но... изгасна веднага. Паля пак, обръща и пак гасне веднага, а в купето замириса на газ. Потеглих на бензин и в движение реших пак да пробвам, но щом обърне на газ почва да пищи и си връща веднага на бензин.
Предположих, че най-вероятно са филтрите, но ми беше и малко на тръни. Но пък чак да не даде никакъв признак, като притрисане, загуба на мощност или нещо друго, а то абсолютно нищо преди това. Смених ги днес, услугата е 45 лв. Маркучът след филтъра на газовата фаза беше избил! Той се сменя елементарно, но филтъра на течната газ е на кофти място и не е лесен. Майсторът мърмореше, че той никога не би го сложил там на неговите уредби. Аз не видях да има много графит, но явно си им е дошло времето.

ivchotr

Цитат на: Mondeicho в 27 Октомври 2016 20:43:22
Все пак с колата си е друго ::)

На подобна реплика онзи ден, тъщата ми, която е на 70+ години, направи следния коментар:
"Ако не беше друго, нямаше да ги има толкова (колите)"  :D