Най-накрая избрах и аз - Focus 2.0 Duratec Bi-fuel 145 ps

Започната от Ilian Petrov, 22 Декември 2015 22:14:07

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Ilian Petrov

Благодаря Hotblooded ! Стана точно както си написал (clap) (clap)

И така, след изманити вече малко над 1000 км с колата, мога да споделя моето скромно и неангажиращо мнение:
1. Двигател - много добър. Да, има моменти, когато ми се иска да дръпне малко по-бързо в ниските обороти, но пък и аз със сигурност не го карам както трябва. Все пак слизам от дизел /5 год./. От 3000 оборота нагоре обаче дърпа здраво! Кеф  8)  Примерно на извънградско /като съм без жената и детето  ;D/ ускорението от 100 до 130-140 направо не се усеща! Като разход също съм много доволен - средно 9-10/100 газ.
2. Окачване - също много добро. Стегнато, добре понася малките неравности. С висока скорост колата е много стабилна и направо си увлича да се натиска  ;D 
3. Интериор и саунд - без забележки! Салона е чудесен, но просто имах късмет да попадна на такъв. Музиката... е това Sony направо ми взе ъкъла! Уникален звук и сила... не знам колко вата са колонките, но над 15-16 единици /а те са до 25/ става страшно! Жестоки басове... не съм ходил отдавна на дискотека, но като гледам няма и да има нужда да ходя  ;D
Засега толкоз, по-нататък пак ще споделям  ^-^


Dmitarcho

Това е най-важното, да си доволен от колата която си си купил ;) независимо от марката
Ръца Пръца

Ilian Petrov

Ами засега съм повече от доволен от колата и от марка Форд  ^-^

G_o_c_e_v

На това Сони верно ли само до 25 се усилва? Моето май е до 30. Наистина музиката от този клас доставя огромно удоволствие.
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

Dmitarcho

Моето Сони не знам до колко се усилва ... повече от 16-17 найстина не се стой вътре :)
Ръца Пръца

Ilian Petrov

Според мен това Sony е 10/10 и просто няма накъде повече!  При усилване докрай е нечовешко !  (rock)

Alexi

като за автомобилна музика бива ,но е далеч от класна стайна озвучителна техника :)

AlexanderBozhinov

Честито и от мен :) Красив Фокусник :) Желая ти да не ти създава излишни грижи :)

Ilian Petrov


Ilian Petrov

Колеги, който е наяснто ако може да помогне, по ВИН излиза тази информация:

Less Underfloor Stowage No.2
• Saarlouis Plant Built
• Security Lock Group No.1
• Less Special Equipment Package
• Less Convenience Group
• Marketing Flex Prep Pack 1
• Marketing Level 1
• (-) SVP
• Kit - Enhanced Tyre Repair SVC
• With Auto Closing Windows
• Power Front Windows One Touch Up/Do
• Power Rear Window One Shot Up/Down
• Blue Tinted Plus Privacy Glass
• Less Windshield Heat Shielding
• Less Heated Windscreen
• With Console Ashtray
• With Cooled Glove Box
• With Mini Overhead Console
• With Short Floor Console
• Int Env Colour - Medium Dark Flint
• Interior Feature Colour - Ebony
• With Velour Front Floor Mats
• With Velour Rear Floor Mats
• Less Sun Blinds
• With Illuminated Sunvisor - Drivers
• With Illuminated Sunvisor-Passenger
• With Load Floor Carpet
• With Cargo Area Mgmt System Level 1
• Roof Storage-Driver Sunglasses
• Roof Rack - Aluminium
• With Rear Spoiler
• With Electrochromic R/View Mirror
• Dual Power Htd Signal Mirrors
• With Rear Center Head Restraint
• With Drivers Manual Lumbar Support
• Less Passenger Seat Lumbar Support
• Less Temp Control Driver Seat
• Less Temp Control Passengers Seat
• With Driver 4 Way Mnl.Seat Adjuster
• With Pass 2 Way Manual Seat Adjust
• Less Trailer Coupling
• Ignition Flip Key With Remote Unit
• Less Second Remote Ignition Key
• With Central Locking System
• With Door Entry Remote Control Unit
• With Automatic Windscreen Wiper
• Less Headlamp Washer/Wiper
• Less Sun Roof
• Air Curtain Restrnt LH
• Air Curtain Restrnt RH
• With Driver Air Bag
• With Passenger Air Bag
• With Side Air Bag - Drivers Side
• With Side Air Bag - Passenger Side
• Less Isofix Hard Point Attach
• Less Spare Wheel
• With Standard Rear Shock Absorbers
• 7.0 X 17" Alloy Wheel - Titanium
• 205/50R 17 89W BSW Tyres
• Non Locking Lug Nuts
• With Standard Suspension
• With Rear Disc Brakes
• With Brake Emergency Assist
• With IVD/Traction Control/ABS
• Less Skid Plates
• Sports Front Seat
• Petrol/LPG
• With Fixed Foot Pedals
• Steering Wheel - 3 Spoke Leather
• Less Speed Control
• Less Auxiliary Heater
• Conventional Instruments - Level 2
• With Instrument Cluster - Rheostat
• With Trip Computer
• Less Tyre Inflation Monitor
• Less Anti-Theft Alarm
• Less Rear Parking Aid
• Less Front Parking Aid
• With A/V Jack
• Blue Tooth Interface Connect
• High Level With CD And AM/FM Radio
• Ice Feature Pack 6
• With 8 High Series Radio Speakers
• Phone Kit - Hands Free IV - Ital
• Voice Activated Module - Italian
• With Column Stalk Radio Controls
• Less Power Point Plug
• With Auto Headlamps
• Advanced Front Lighting System
• Less Daytime Running Lamps
• With Front Fog Lamps
• With Black Headlamp Bezels
• With Footwell Lights
• Header Mounted Courtesy/Maplights
• With Rear Overhead Courtesy Lamp
• Tail lamps - Level 2
• With Automatic Headlamp Control

Не ми става ясно: Титаниум, Чия или друго ниво на оборудване е това ?
Имам автоматични фарове, но нямам дневни светлини. Може ли да се активират софтуерно /в Мото Пфое/ или само с някакви модули ?


Alexi

като ти гледам снимките на колата е Титаниум

B.Stoilov

Чист Титаниум е това :)
При тези Фокуси е известно това, че на Titanium-a не слагат Cruise Control (автопилот) стандартно както е при Ghia, въпреки че е по-високо ниво. Води се по-спортно оборудване :) Много често и излизат със 16ки еленов рог :) А това са си баш Titanium джантите, при оборудването като на моя C-Max e същото.

Alexi

малко ОФФ : всъщност титаниум и Гия са еквивалентни нива на оборудване ,едното е спортно - другото комфортно .. някои екстри съвпадат ,други са индивидуални ..

Ilian Petrov

Мерси за бързите отговори !  ^-^ Никак нямаше да е зле да има автопилот... ама здраве да е !
А за дневните светлини... май ще трябва модул или...

Pyrhel

Виж тук, пост 14, това е оригиналното решение. В БГ вариант става с една обикновена жица :D
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Ilian Petrov

Мерси, Анатоли!  Схванах нещо с моя слаб английски, но съм сигурен, че няма да се справя сам  (shy) (blush)
Така че... срам не срам ще си платя да се направят дневните светлини. Удобство си е...

Ilian Petrov

След помоща от тук и допълнително четене на теми за дневни светлини, реших да се пробвам сам. Проверих и се оказа, че имам прословутия зелен кабел с червена ивица. Купих реле от София ауто за 20 лв. и бушончета по 1 лв. и нещо. До тук добре. С нетърпение тръгнах да ги слагам, но усетих, че нещо не влизат както трябва... загледах се хубаво и се оказа, че няма крачета в леглата им... тесла   (mad) но както казваше Кобрата - продължавам напред!  :D
Анатоли смоменава за Бг вариант с някаква жичка...
Звънях в МП и приемчика ми каза да мина да я погледне ел. техник и той ще каже какво може да се направи...
Другият вариант и явно най-сигурния е да се сложи модул.
Ще има дневни светлини, няма да се откажа  ^-^

dimkaraganchev


Ilian Petrov

#48
Една вечерна снимка  ^-^, преди да се стъмни /фаровете не работят - от светкавицата на телефона е отражение/



vesso90

Колега,караш ли я и на бензин?Какъв разход ти дава градско и на бензин и на газ?


Dmitarcho

Много красив тоя Фикус...ей :) Бях се замислил и аз да сменям Мондю с такъв....ама парите заминаха по друго предназначение ;)
Ръца Пръца

Ilian Petrov

#51
Относно разхода - градското не може да се каже, че ми е "чисто" градско, а по-скоро смесено, защото използвам или бул. Брюксел или Цариградско шосе, а там е ясно, че се кара с 80-90. Та моето градско на газ е някъде средно 9.5 - 10/100. Чисто градско предполагам ще е около 12-13/100. На бензин не съм я засичал и я карам само докато си прехвърли сама на газ. Извънградско на газ на пресечен маршрут /през Петрохан, без магистрала/ веднъж я засекох и беше около 8.6/100. Интересното е че покрай студовете сутрин при -15 градуса, си карам 9 - 10 км. на бензин и едва тогава обръща на газ. А Когато е -1, -2 градуса си обръща след максимум 1 км. Явно е някаква фабрична настройка или.. не знам.
Като цяло засега съм много доволен и колата ме кефи много!  ^-^

Dimitarcho, пожелавам ти бързо да събереш парички и да си вземеш каквото ти се иска, а защо не и Фокус МК3 !   ^-^

Dmitarcho

Мк3 не ми харесва ;) Чисто визуално, твоя Фокусник ми е най-красив ;)
Колата обръща на газ....когато достигне някакви градуси. Нормално е, когато на вън е по-студено да караш повече време на бензин
Ръца Пръца

Ilian Petrov

Ами тя вдига 90 градуса и вътре духа топличко, но си продължава още известно време на бензин... но все тая.

Сега друго да питам - между 1900 и 2000 оборота се получава една неприятна вибрация или някакъв резонанс отзад,  не знам кое е правилното да се нарече. От някой тампон, ауспух или нещо друго може да е?

V.Buzev

Цитат на: Ilian Petrov в 29 Януари 2016 09:30:39
Ами тя вдига 90 градуса и вътре духа топличко, но си продължава още известно време на бензин... но все тая.

Сега друго да питам - между 1900 и 2000 оборота се получава една неприятна вибрация или някакъв резонанс отзад,  не знам кое е правилното да се нарече. От някой тампон, ауспух или нещо друго може да е?

Е не, няма как колата да е вдигнала 90 градуса и да караш все още на бензин. Не съм се зачитал внимателно, но до колкото разбирам ти така си я купил с газовата и тя е фабрично монтирана или допълнително монтирана? Хубаво е да идеш да я погледнат, защото обикновено на около 40 градуса би трябвало да прехвърля на Газ.

Резонанса къде го усещаш - отзад в купето или някъде отдолу. На мегана имах подобен резонанс и се оказа мека връзка - от карането на газ се разкапа за има няма 3 години.

Ilian Petrov

#55
Ами трябва да е фабрично монтирана, защото и по талон кода на двигателя е SYDA, а това е кода за фабрична газ.
Значи когато е около 0, -1, -2 градуса, наистина прехвърля на около 40 градуса, след около 1 изминат км примерно.
Но когато е много студено... забавя прехвърлянето доста, въпреки че е вдигнала 90 градуса и вътре духа топло.

Иначе резонанса го усещам най-силно около задната седалка, в дясно високо към колоната, при щората на багажника... там някъде.

P.S. Днес 13.26: И такааа, след 25 мин. работа и 60 лв., вече съм с дневни светлини, на дългите на 30%
Да видим сега полицаите дали ще правят проблем...  ::)
Иначе е яко... пускам еднократно на автоматични фарове и нищо не пипам повече   ^-^

Ilian Petrov

Колеги, наистина ли не си струва да се прави ремап на този двигател? Не че ми е слаб, но... човешка лакомия за още...  ;D
Казаха ми, че от 145 коня можело да стане 160, а въртящия момент от 185 nm на 205 nm, но.. нямало да ги усетя и нямало да остана доволен !!!  Наистина ли няма да се усети разлика ?

Dmitarcho

Малка е разликата...няма да я усетиш ;) Аз от фокус 115 коня се качих на мондео 130 катъра...и не усещам разлика ;)
Ръца Пръца

Pyrhel

На малките атмосферни бензини се съмнявам да се докарат такива разлики само от мапване :) Не бих помислял да бутам фабричния софт на атмосферен мотор, само ъпдейт с оригиналните калибровки :)
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Ilian Petrov

Ами... явно няма да се прави ремап.  >:(


Моите скромни подобрения - дневни светлини на дългите /на 30%/ с модул


Гумена стелка за багажник