Зимни гуми - мнения, отзиви, коментари

Започната от Bobi, 17 Септември 2011 02:04:13

« назад - напред »

0 Потребители и 4 гости преглеждат тази тема.

lazarkk

Цитат на: amplified в 15 Ноември 2012 17:57:24
Yokohama няма ли за около 100лв?

От Опел дето ги взимам е доста ограничен избора, ако кажете някой магазин дето да ги има и евентуално ако има и някаква отстъпчица, ще е екстра, иначе съм отворен за предложения. Казвайте точни марки и модели с размер 195/65 R15


amplified

http://www.bggumi.com/eshop/productinfo/1/54227/

Там откъдето ги взимаш с монтажа ли излиза толкова?

Bobi

Този скоростен индекс според мен трябва да е поне H.

amplified

Що бе? Ти с над 190 ли караш със зимните гуми :D

Bobi

Не е заради това.  Просто гумите с по-висок индекс, според думите на гумаджии, са доста по-здрави и издръжливи.

Alexi

повечето гумаджии не разбират нищо от гуми .. скоростния индекс си е скоростен индекс ,устойчивостта на дупки и срязан асфалт няма много общо .. там най силни са рънфлата с твърдите си бордове

amplified

Tires with higher speed ratings generally have better steering response and cornering grip than lower-speed rated tires, in addition to being capable of higher speeds.

Гуми с по-висок скоростен индекс по принцип са по отзивчиви при завиване, като добавка може да се движите с по-висока скорост.

Sticking with H-rated tires comes at a cost. While we found prices are similar to S- and T-rated tires, H-rated tires didn't last as long in our treadwear test--an average of 49,180 miles, versus 61,080 for our S- and T-rated tires. V-rated tires had an even shorter tread life of 48,260 miles. Mileages are projected to wear-out, based on Consumer Report 16,000 mile wear tests.

Да се придържате към H-скоростен индекс идва със своята цена. Въпреки, че цените между S,T и H гуми са сходни, намираме че гумите с H-индекс не издържат на голям пробег.
H: средно 49,180 мили
S,T: средно 61,080 мили.

V: имат дори по малък пробег: 48,260 мили

...

И такива глупости, колко е вярна тая извадна - не знам.




Bobi

Добре, добре, извинявам се публично :D.

lazarkk

#248
Цитат на: amplified в 15 Ноември 2012 18:12:13
http://www.bggumi.com/eshop/productinfo/1/54227/

Там откъдето ги взимаш с монтажа ли излиза толкова?

По принцип монтажа не влиза, но иначе, минавам без пари там.


Цитат на: amplified в 15 Ноември 2012 18:30:28
Що бе? Ти с над 190 ли караш със зимните гуми :D
Случвало се е  ;D

Да разбирам, че препоръчвате Dunlop-а?

G_o_c_e_v





DOT 2711 били същите като Kumho-то, made in Korea
Бяха на промоция и затова ги взех.
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!


pantata

Аз сложиш вчера Continental TS850. Като първо впечатление за 60 км мога да кажа, че по-безшумна гума не съм карал никога. До 100 км/ч все едно не стъпва на пътя, абсолютна липса на шум. Като второ е меката возия, но тя идва по-скоро от разликата в размера от летните 205/50/16 --> 195/65/15. Като пътно поведение - нека падне първия по-сериозен дъжд или сняг. :)

supertorr

Сложих зимните гуми
Отпред Гиславед Еурофрост 5-за втори сезон DOT 4011
Отзад Дънлоп 3D- на няколко сезона DOT 2608

Chr81

Колеги,
има една маркировка по гумите която е зелено-червено-жълто и се слага на някои гуми по продължение на цялата обиколка на гумите върху грайфера. Това какво означава?

Alexi

според мен така означават новите гуми с цел да не се продават малко карани гуми за нови- тоя слой веднага се изтрива още първите 10-20 км

Chr81

Аз съм чувал, че означение червено-жълто-зелено означава, че гумата не е по реда си и трябва да е за резервна? Тука един приятел си е купи нови гуми и както е средата на гумата в едната половина има една жълта линия, а в другата половина има синя, после лилава, после пак синя линия. Това пък какво е? Някаква нова маркировка във връзка с новите означения, които прие ЕС и важат от тази година? Някои казват, че тези линии са за да се ориентират в складовете по цвета коя гума какъв размер е? Който и да питаш все различно казва.

Dmitarcho

И аз знам, че е просто обозначение за чисто нова гума ;) Не съм чувал да имат някакво значение теи "маркировки"
Ръца Пръца

imarh

Цитат на: Chr81 в 29 Ноември 2012 15:53:23
Колеги,
има една маркировка по гумите която е зелено-червено-жълто и се слага на някои гуми по продължение на цялата обиколка на гумите върху грайфера. Това какво означава?

Когато остане само червеното (зеленото и жълтото се изтъркат) тогава гумата е за подмяна.

Dmitarcho

Аз мисля да си слагам пак летните гуми - баси климата. То стана 20 градуса навънка ... :D
Ръца Пръца

К.Методиев

Цитат на: imarh в 30 Ноември 2012 12:00:20
Когато остане само червеното (зеленото и жълтото се изтъркат) тогава гумата е за подмяна.

Не съм съгласен с това твърдение, има си минимален протектор на гумата и той не е от боя.

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

hotblooded

Цитат на: DidiBao в 30 Ноември 2012 14:42:29
Не съм съгласен с това твърдение, има си минимален протектор на гумата и той не е от боя.
Всяка гума си има "маркери" кога е достигнала минималния допустим за експлоатация грайфер. И особенно при широките гуми (над 185) - той е доста над минимално позволения по закон


amplified

Цитат на: dmitarcho в 30 Ноември 2012 14:28:42
Аз мисля да си слагам пак летните гуми - баси климата. То стана 20 градуса навънка ... :D
Аз затова търкам още преди да метна летните  :))
Сега на 5ти Декември ще хвърча към Бургас та ще се 'зимирам' преди пътя :D

PcMan

#261
И аз съм на летните, така се накефих днес на 22градуса в ловеч цял ден обикалях както почивах  ;D Аз не съм мърдал от Ловеч ноември и нямаше смисъл да бързам. От неделя слагам и идват дъждовете нямаше как по-добре да стане. С малко късмет ще има много сняг тази зима, а дано!  ^-^

Alexi

моите се мажат като локум в това време .. за последен път ги слагам преди началото на декември ..

BIGFORDFAN

 И аз днес я ''преобух'' моята, досега не съм изпитвал липса на сцепление, ама и не съм я карал на дълъг път. Отпред за пръв път заложих на Gislaved EuroFrost 5, почти нови, на 1 зима, а пък отзад съм си с Fulda Kristall, вече чакам снега да ги тествам...

fordsiesta

В петък намерих Dunlop 205/55/16 за около 180 лева DOT 2012 година, май и с борд (bggumi). Официално същите гуми, произведени в Германия, с конкретен DOT и отново с борд струват около 215 лева. Обясниха ми, че евтините се правят в друг завод, но също така се предлагат в немския пазар, което ги прави качествени :) Какво става тук? Надявам се да не попадна в някой регенерат. Друг начин за да ме метнат има ли или не? Дефакто къде е капанът според вас? :)

hotblooded

 Зависи от първите две числа пред 12 в ДОТ-а - може да са от миналата зима :)

fordsiesta

Т.е начало на 2012 ? И какво от това, то не е ли пак по-малко от 1 година?
Друг въпрос е дали може да бъде регенерат? Има ли как да се провери?
А във връзка с това къде се произвеждат? В друг сайт за гуми няколко пъти повтарят една и съща реплика:
"Щом гумите са Dunlop / Michelin / GY и т.н няма значение къде са произведени. Всички произодители са длъжни да ги произвеждат със същото качество"

Bobi

#267
Абе, какви са тия глупости за регенирани гуми ? Мисля, че прекалено много издребняваш за всичко.

Няма да видиш регенирирана гума ( ако не е правена в съседен гараж) с надпис Дънлоп, Мишлен, а ще видиш името на фирмата, която го е направила, примерно Марангони. Отделно се обозначават с буква "R". Освен това, регенирираните гуми нямат означен ДОТ, което в твоя случай автоматично изключва възможността гумите да са регенерат.

hotblooded

Цитат на: fordsiesta в 03 Декември 2012 01:09:27
Т.е начало на 2012 ? И какво от това, то не е ли пак по-малко от 1 година?
Друг въпрос е дали може да бъде регенерат? Има ли как да се провери?
А във връзка с това къде се произвеждат? В друг сайт за гуми няколко пъти повтарят една и съща реплика:
"Щом гумите са Dunlop / Michelin / GY и т.н няма значение къде са произведени. Всички произодители са длъжни да ги произвеждат със същото качество"
Така е, ама "старата реколта" се води залежала и производителите я пускат по-тънко.  Регенератите не се означават като маркови гуми, освен това си пише "Regumirat" на тях.  Колкото до едно и същото качество - би следвало да е така, премиум марките имат по евтини марки които карат на по-старите технологии - примерно Мишлен имат TIGAR, а GoodYear - SAVA....

HEKTOR

аз съм с огромен   проблем  не знам  как ще се кара тази  зима.Карам  с инфинити асиметрични     на мокро  нямам  почти  сцепление  такова недозавиване че е чудо направо   качвах  петрохан  направо    си  дрифта в всеки завой  за предницата говоря  а  това име  прета зима  като  дефакто съм  минал  не повече от 7-8хил км с тях .Меки  са  миналата зима     не съм     имал  такива проблеми