Re: Въпроси, мнения и коментари за конкретни обяви

Започната от JohnyCage, 14 Декември 2011 14:39:36

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

hotblooded

Върви да си "бере мозайката",  ще се гавриш със всички квартални рейсърчета,  на дълъг път разхода е около 11/100 бензин,  слага се гЪзово без проблеми, само слагай два изпарителя, с две  отделни тръби от бутилката, трябва да е с две сонди....  Но постоянно има някакви дреболии да се правят. Ако е със дебелите стъкла - при 160 не се чува нищо вътре


Alexi

2 дебитомера ,4 ламбда сонди ,2 ваноса ,32 повдигача ( разлопват се ) 8 бобини .. това са му проблемните неща горе долу има и други кахъри но ако е на 90к ти няма да опреш до тях

hotblooded

Ако е на 90к, ще струва не 2,  а 12 к Евро и ще се продаде за седмица в Германия

TourneoRS

Ами то е в Германия, не е обявен никъде все още.Първо да я запаля и извадя на светло тогава ще мисля трезво. Сега съм малко запалил и може да сбъркам. Знаете как е при мъжете.. Първо с долната после с горната глава
IVECO -  с него не се ходи надалеко .

hotblooded

Абе тая кола като запали, да я чуеш как реди 8 те цилиндъра ,  и ако я покараш,  да я изрежеш 2-3 пъти,  с никоя глава няма да мислиш.... 

Alexi

карал съм следващия осмак 333 коня ,това е нечовешкия мотор и тоя ще е подобен .. от 160 кикдаун и като ревне ,настръхваш ...

hotblooded

Цитат на: Alexi в 21 Октомври 2016 23:33:28
карал съм следващия осмак 333 коня ,това е нечовешкия мотор и тоя ще е подобен .. от 160 кикдаун и като ревне ,настръхваш ...
Звука е като на ЗиЛ (с добра центровка),  като бях взел на авера 540 ката,  за една вечер между Бс и СлБряг изгаврихме толкова рацери, че ни хареса и се върнахме пак  (rofl)

TourneoRS

Има ли нещо на което да обърна по-особено внимание?.Някоя лампа на аладин, окачване или ел.проблем? С БМВ почти не съм имал вземане даване.
IVECO -  с него не се ходи надалеко .

Alexi

Е39 страда от рейка ,особено с такъв тежък мотор но тя е бял кахър рециклира се .. от това поколение баварците са здрави ,не са като новите им модели

hotblooded

Цитат на: TourneoRS в 22 Октомври 2016 00:03:41
Има ли нещо на което да обърна по-особено внимание?.Някоя лампа на аладин, окачване или ел.проблем? С БМВ почти не съм имал вземане даване.
Добре е да се следи температурата на маслото на автоматика, показатели на ламбда сондите, дебитомера,  но става само с  компютър...  Ако само с каране разчиташ да хванеш че нещо куца, трябва да си карал доста време такава кола


gsto

Мое мнение:
Проблемите и разходите, които ще си навлечеш с тоя осмак от 98-ма ще са много повече от кефа, който ще изпитваш като го вкарваш в обороти.

opex

За какво по-точно ще искаш да я купуваш - ежедневка или?
Аз бих сложил две турбинки на тоя мотор от всяка страна и да си правя кеф от време на време, че за ежедневна градска не я виждам.
qaяכSTuning
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book."
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща.
Suum cuique

TourneoRS

 Нищо няма да слагам... Днес ходих за да я палим. Оказа се че в колата е имало мишки. :'( Всичките тръбички за пръскалките бяха изгризани. Седнах вътре, миришеше едно такова особено, ясно че и вътре или има умрели, или са живели. Кой знае още какви бели са направили . Стана ми едно криво, затворих капаците и си тръгнах. :-[
IVECO -  с него не се ходи надалеко .

hotblooded

Нормално, за кола стояла с години. По лошото е че гризят и кабели и стават е6аси филмите после. 

jo_jo

след като градската кола вече не е рентабилна за ремонт, търся нова такава.
Мондеото си е за дълъг път, пък и ми е жал да го въртя из София.
Не съм много на зор, но се ослушвам (като свиня в тръстика).

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11483371806900451&slink=h4lgwf ?

Dmitarcho

Познат с таква фиеста .. но дизелова /не знам мотора какъв е, само, че е 60-тина коня/ казва, че му гори около 4 градско /Габрово/. Не знам такава бензинова дали няма да харчи повечко, освен ако не мислиш за АГУ
Ръца Пръца

jo_jo

Стига да е под 10 (мондеото харчи толкова в киреча) значи се трае.
При 3000 км на година пробег не ми трябва газова (пък и не съм фен).
Основните критерии са бензин, евтин данък, поддръжка и ниска начална цена.
Гледам всичко (ибисъ, корси, астри, фокуси), ама пазара ми се струва умрял, или искам твърде много за малко пари.


Alexi

между 2те мотопфойски бих избирал аз.. другата едно че е по стара ,и не е ясно на колко км е как е обслужвана и т.н... има един чеп с тия фиести ,много малко от тях имат АБС ( а той според мен си е задължителен зимата ) така че ако някоя има е бонус .. след фейса е сериен

jo_jo

Цитат на: Alexi в 17 Януари 2017 19:57:18
между 2те мотопфойски бих избирал аз.. другата едно че е по стара ,и не е ясно на колко км е как е обслужвана и т.н... има един чеп с тия фиести ,много малко от тях имат АБС ( а той според мен си е задължителен зимата ) така че ако някоя има е бонус .. след фейса е сериен

а за тази първата - има ли въобще 1.3 85кс ?


Alexi

няма такъв мотор но може да е със спортен филтър и без катализатор и да си мисли че са толкова :))

V.Buzev

Тъй като старото меганче вече почти се е разкапало от ръжда похарчва доста зимата и суединителя май се обажда почнах да се заглежда по друга кола за жената - фокус или фиеста.
Някой може ли да каже нещо по темата за това фокусче http://www.mobile.bg/11473624779849436. 1,8 tdci как е има ли дертове с помпа и дюзи? Гледам че това е правено в Маднес (според ваденките на джама) та Митака може ли да сподели виждал ли го е това фокусче из Габрово и каква му е съдбата

Alexi

мда има дертове предимно с дюзите ,вземи си 1.6 бензин

V.Buzev

#923
Цитат на: Alexi в 19 Януари 2017 14:59:37
мда има дертове предимно с дюзите ,вземи си 1.6 бензин

И аз това си мисля, че предимно в града ще се кара пък и за зимата по бърже загрява и пуска топлото :). Кой бензин 100 или тия повечето коне?
A 1,8 116 коне как е? Има ли някакви дертове?

Alexi

на мк1 няма повече коне от 100 за 1.6 .. 1.8 до колкото съм чел е същия мотор ,според мен безсмислен щото е във високия данък

Septerra

Аз имах Фокус 1.8 бензин на газ, 115 к.с. Най-некапризната кола, която съм имал - само кабели и свещи да има и е кретеноустойчива.

ivanparvan

Здравейте на всички.
Нов съм във форума, регистрирах се с едничка цел-даване на съвет за покупка на автомобил.
От три дни съм без кола, карам служебната но не си е работа.
Още от преди време съм се зачитал тук за това онова и затова сега реших направо тук да стрелям.
Ориентирал съм се към това:
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11487427439724656&slink=21vo5p
и това:
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11469689980941406&slink=21vo5p
Дайте моля ви акъл че се поболях.
Мисля да ходя другата седмица да гледам габровската защото комбито ми е на сърце.
Благодаря на всеки който се включи предварително!

V.Buzev

Цитат на: ivanparvan в 02 Март 2017 19:45:20
Здравейте на всички.
Нов съм във форума, регистрирах се с едничка цел-даване на съвет за покупка на автомобил.
От три дни съм без кола, карам служебната но не си е работа.
Още от преди време съм се зачитал тук за това онова и затова сега реших направо тук да стрелям.
Ориентирал съм се към това:
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11487427439724656&slink=21vo5p
и това:
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11469689980941406&slink=21vo5p
Дайте моля ви акъл че се поболях.
Мисля да ходя другата седмица да гледам габровската защото комбито ми е на сърце.
Благодаря на всеки който се включи предварително!

Не че съм с хечбек, но втората е по добре, ако в действителност изброените от него неща са направени. Само дето не е ST ами е Zetec S пакета :).
Габровското комби е по-евтино, но е евро 4 с електронен EGR, електронен актуатор на турбото и мисля DPF филтър. Все неща които са скъпи при повреда :(.


Septerra

Аз не бих взел преди фейса. Комбито ми харесва повече.

Alexi

на мен комбито ми харесва повече - по ново е ,изглежда свежо - която и да избереш задължително диагностика в сервиз разполагащ с тестер за Делфи + обратна нафта на дюзите е добре да се види