Моето Скорпионче( SIERRA-Evolution )

Започната от vladi tanev, 09 Октомври 2011 09:37:28

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

ilko

браво, обаче искаме повече разкази, само с това "върви много хубаво" няма да минеш ^-^


Danchev

#121
Колата е адски приятна в момента, тръгва леко и спулва доста бързо, усеща се почти като атмосферка ... турбинката е JDM-ски гарет Т25 от CA18DET.
RS-вата електроника май се справя учудващо добре на ниско налягане и с добра настройка от инжекциона ...
Влади мога да ти предложа да си спретнеш един knock sensor monitor/монитор за детонации и в комбинация с това че си следиш смесите ще можеш да си раздаваш напълно спокойно.

представляват нещо подобно


това са сензорите




Мисля, че ако възложиш задачата на видинския ще се справи бързо ... един сензор от моргата и си готов :)
How about a magic trick?

Светльо

Браво, уникално е, колко си вдигнал мощността с това турбо, и отваря ли двигателя за ревизия преди да я сложиш?

Ivan Slavov

         Здавей Владко,
         Ще ти кажа само една стара приказка   Когато малките момченца пораствали,  играчките оставали същите , само , че ставали по-скъпи!
         Вече си доказал, че това упражнение го знаеш  Каква е следващата идея!  Успех!

vladi tanev

#124
Ники много добра идея ще се позамисля но незнам видинския дали ще помогне за една бройка но ще се опитам да се свържа с него.
Засега първото нещо което ще трябва да направя е да си монтирам радиатор за маслото малко отива да грее,мисля че имам лек проблем със турбинката и нормален отива да поиспуска масълце но ще гледам дали ще сменям ремонтен комплект или нова средна част със перките,а за турбибката просто е уникална много добре се представя тръгва си още от 2500 и си държи докрай все още нямам блоуофф но ще сложа,Гео както ти каза Никито тя е от нисанчи като твоя.

Вчера се позаиграх малко със тръбите понеже от към смукателя беше със оригиналния маркуч и сътворих пътя от тръби и леко се показах като художник на полеви условия  ;D ;D ;D







относно вървенето за мен лично върви по добре от рс мотора сравнявам го с него понеже преди бях със такъв,както каза Никито не се усеща като турбо мотор а клони като атмосверка понеже турбинката се представя добре тоест тръгва много плавно и го няма този удър да го кажа както беше преди при сиерата,като за 1600 килограма кола се справя доста добре сега мотора.
Мотора не съм го отварял за ревизия засега си е добре не харчи масло и няма излишни шумове,като коне незнам колко е но си мисля че е към 150-160 но има добър въртящ момент като се има в предвит заводските 115  коня.
SIERRA EVOLUTION TEAM
Бай Владо-Скорпа

michael_cool

#125
Много добър избор на турбинка , само едно нещо много ме човърка  :-\ с кои двигател си точно в момента , че не мога да им хвана края  16v или 8v и с кои бутала ти е двигателя ( плоските или вдлъбнатите от двигателя с ниската степен на сгъстяване ) . Много ме радва проекта ти  ;D за мен е нещо като златната среда  ;D
Само две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост!

Радко

Браво! Дано я настройш както трябва и да извади добра и доволна мощност  ^-^  8)

vladi tanev

Реших да си сложа и едно съскало което е мое производство че без него да не натоварвам излишно турбото








монтирах си и уреди които са ми важни тоест температура и налягане на масло също и буст метър




накрая и направих една баня със новите стари джапанки









ето и как звучи на място съскалото  :D
http://www.youtube.com/watch?v=489pjuXaDws#
SIERRA EVOLUTION TEAM
Бай Владо-Скорпа

viksata

Оправи ми настроението за целия ден  :D



"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в една стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

ffmk1l

И на мен! Запазвам си едно кръгче тая седмица, да знаеш.
Едно време колите се правеха от инженери, а сега - от икономисти...


К.Методиев

Супер е станало, браво за ентусиазма.

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

lazarkk

Аз да попитам, как седят нещата с ГИ, сменя ли се изпарителя с такъв за турбо или? Че той също има някакъв вакум маркуч на него, или се модифицира? Иначе евала, уникално е!

TourneoRS

И аз да попитам , датчиците за налягане и температура на маслото къде ги боцна .
IVECO -  с него не се ходи надалеко .

deshi

Принципно ниссана е на 0.8 бара и е без блоу офф така че не е проблем и без блоу офф да караш
Грозен си кат` OHC  .....

sierrata

Eвала Влади много направо си е радост за очите, танка оживя  8) трябва да я видя някой ден  ^-^
Only cosworth is my God

BIGFORDFAN

 Лелее, как ''свисти'' само, напълни ми душата! Скорпа вече е перфектен, с темпомата и турбото е кола-мечта.

П.С. и аз искам да сложа блоу офф, но ми казаха че моята малка турбина няма да ''свисти'', нямала сила...  :'(

vladi tanev

Не съм сменял изпарител,сложил съм тръба от бутилката до изпарителя 8мм. и съм направил доста по голяма рейка преди дюзите а изпарителя когато работи във турбо режим не прави вакум а надув и от там прави по стабилно налягане на газта тоест не е както при атмосверен мотор в един момент като дадеш газ и малко или много пада налягането а тука като надуе и натиска мембраната и пуска повече газ и все пак си зависи и от изпарителя за колко киловата е,относно клапана знам че доста коли нямат но предпочитам да имам,а за дизела и блоу офф ами може да се сложи но е доста скъп и как да няма сила твоята турбина все пак дизела работи тоест 1,8 тд прави 0,8 налягане няма да съска ли  :D :D :D
относно датчиците съм изкарал маслото от оригиналния датчик и от там със един тройник като едното отива за турбината а от дугия край съм сложил още един тройник и съм сложил датчиците.
SIERRA EVOLUTION TEAM
Бай Владо-Скорпа

SICKandPROUD

ппппффф ебахти звяра е станало скорпиончето, евала ... 8)


Не са важни конете в мотора-важно е магарето зад волана !!!

vladi tanev

Ето и новата придобивка не се стряскайте от вида и






някои ще кажат че е голяма да така е но със предната нещо не ми харесваха нещата тоест доста рано ми идваше буста да вярно някои във това се целят но аз не искам да идва след 3000 оборота че и малко повече защо ли ами ако е по рано колата е толкова лакома че не е истина а и искам до тогава да си е обикновенна атмосверка и да върви във високите със малката малко ми идваше във повече разхода а и като идваше толкова рано немога да се оправя със смесите тоест мога но започва да харчи много все пак не съм със някоя спортна електроника.
SIERRA EVOLUTION TEAM
Бай Владо-Скорпа

viksata

Честито ти охлювче ;D


"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в една стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"


sierrata

Влади я раздуй малко за тази турбинка че ми е интересно от какво колко и къде  8)
Only cosworth is my God

vladi tanev

ето какво направих днес




сътворих и един външен гейт




SIERRA EVOLUTION TEAM
Бай Владо-Скорпа

Виктор Велев

искам да видя клипчето :)

Danchev

#143
Готино китайче Владе, обаче чисто нямаш акъл :D тая животинка бута 550+ броя за героя ... на двувалката ме съмнява да стъкне преди 4-4.5к
How about a magic trick?

vladi tanev

#144
 :D :D :D
незнам какво ще се случва но ще разберем единствената разлика засега която откривам спрямо предната турбинка е че тази осезаемо духа повече когато колата е на обороти а и имам опасения че ще тръгва от 3,5к поне това ми е целта модела и се води GT3582R
SIERRA EVOLUTION TEAM
Бай Владо-Скорпа

Danchev

Тази е втулкова нали? защото истинският GT3582R е лагерница има и антисърдж ...
Като гледам АR-те и картата на Гарета и ако тази е втулкова както си мисля дори и да ти поема от 3.5,  0.5 по рано от 4.5 ще си е радостно явление.
Тя като е туинскролка игра ли си за разделяш цилиндрите или я плякна директно на фланеца?
Дано да се получи това, което искаш :) ще чакаме резултати.
How about a magic trick?

Виктор Велев

Две снимки и едно видео топли топли от вчера  :))








http://youtu.be/ACXMm11VEZI

Илко

Ех тези охлювчета  кога ли ще се  сдобия и аз  :))) (race)
Илко

vladi tanev

вчера направих пробно каране резултата е че започва действието си от 3200-3300 оборота и след 3800 започва истината в момента се кара на 0.15 но сравнявайки го с Т25-цата все едно е на 0.3 но има една разлика че сега върви до 6500к а преди със Т25 след 5000 оборота се усещаше едно тъпчене и не вървеше както сега въпроса е че неиска да вдигне по голямо налягане и имам едни мисли че има някъде пропуск на въздуха понеже швитцера който имам е по голям като размери на перките а на 1,6 ескорта прави над бар налягане неможе на 4000 оборота да прави 0.15 и до 6500 да не вдигне още или е просто голяма но въпреки всичко това което исках се получи определено ми върви повече парахода и съм доволен от резултата а и друго на 5-та със 90 като си карам някъде към 2500 оборота и дам газ веднага си прави налягане и съм доволен че не се налага да свалям предавка за да изпреваря но както казах ще има още ундурми.
SIERRA EVOLUTION TEAM
Бай Владо-Скорпа

Danchev

Ако изтърва толкова много налягане щеше да има видими флуктуации в буста (имам предвид да изтърва някъде между студената част и дросела).
Търси пропуски или нещо нередно по колектора и най-вече гейта.
How about a magic trick?