Моето Скорпионче( SIERRA-Evolution )

Започната от vladi tanev, 09 Октомври 2011 09:37:28

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

vladi tanev

Колектора е станал доста приличен даже ми харесва аз имам още един не съм сигурен от каква кола е но е със подобни извивики и мисля от двата да направя един опитвайки се да стане със равни пътища а за термостатното тяло ще правя фланци и със тръби ще го извеждам напред нещо подобно като на клипа
http://www.youtube.com/watch?v=1T6U76w6uY4#ws
SIERRA EVOLUTION TEAM
Бай Владо-Скорпа


viksata

Така не отдалечаваш ли самия термостат от двигателя?
Дали на такова разстояние ще е реално показанието на датчиците също ?

Супер си купил съединител...

Ма по спомен маховика и притискателя на RS са различни от тези за твоята скоростна кутия ::)


"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в една стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

Danchev

#32
Маховика трябва да влезе, но стартера може да е проблем, трябва да се удари една рулетка къде идва венеца на RS2k.
Лошото е, че няма под ръка свалена МТХ75 за да се премерят оста и разстоянието от лагера до фланеца.
Водичката няма никакъв проблем да се премести отпред с нещо подобно

ето и готовите китове за Zetec
http://www.burtonpower.com/fz480.html



How about a magic trick?

vladi tanev

#33
Мерих маховика със този от двувалката един и същи е като размер и диаметър и венеца за стартера е същия а също така беше със маховик от зетек който е същия пак като размер така че това е проверено а и да не забравяме че транзита е със същата кутия мт75- 2,5 дизела и е със същия маховик и съединител като на RS а и cosworth е със същия съединител и маховик и става на мт75 така че мисля че няма да имам проблеми,а ако нещо се обърка ще свалям от моя и ще го местя,другото което е се оказа че този мотрор е бил със климатик така че имам буксите да ги свържа към моя климатик въпроса е да се открият на инсталацията че като я отделих останаха няколко свободни букси и ще падне голяма борба докато се нагласят,другото което е че ще трябва да мисля някаква схема за перките на радиатора че сега ми ги пуска компа на колата а при рс не е така а си има датчик.
SIERRA EVOLUTION TEAM
Бай Владо-Скорпа

viksata

На мен ми изглеждаха различни самите притискатели от на 16v и 8v

Ето една схема на компа на RS 2000 ако не се вижда дай скайп да ти я пратя по голяма  ;)


http://media.snimka.bg/9832/025919446-big.jpg?r=0

А перките са ти най малкия проблем :)



"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в една стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

vladi tanev

Ето какво ми донесе дядо коледа освен мотора

SIERRA EVOLUTION TEAM
Бай Владо-Скорпа

toretosz

Да са ти честити.Определено са хубави от обявата изглеждаха зле.
Настъпи звяра, кажи "добро утро" на целия квартал :P

vladi tanev

Имам малка дилема за новите джанти понеже ще им предстои лек ремонт като изправяне и дребни драскотини за оправяне та и мисля да ги пребоядисам та ще помоля за малко помощ за цвят дайте идеи какъв цвят ще подхожда най много на джантите за скорпа
SIERRA EVOLUTION TEAM
Бай Владо-Скорпа

Bobi

Оригиналният им цвят не ти ли харесва? Според мен са много красиви.

deshi

Грозен си кат` OHC  .....


Danchev

#40
Средата я правиш графитена, бордовете и болчетата полирани ^-^
нещо такова ама с полираните неща :D или просто полираш болтовете а борда светло сив ...

How about a magic trick?

vladi tanev

Малко новости около новото сърце
тука е със новия смукател

имаше леки проблеми със горивната рейка и се наложиха леки промени


тука вече монтирани и стана всичко идеално

обаче исках това малкото капаче да се промени че нещо не си беше на мястото

също така и този надпис VI system ме дразнеше и ето резултата

леко след това се заиграх и със изпускателя малко е грозно станало но засега

ето и крайния резултата как ще изглежда

SIERRA EVOLUTION TEAM
Бай Владо-Скорпа

vladi tanev

#42
айде малко от кухнята на бай Владо-гараж мунинга











SIERRA EVOLUTION TEAM
Бай Владо-Скорпа

toretosz

 :-X красота ,предполагам скоро ще го видим  в "действие" (ade)
Настъпи звяра, кажи "добро утро" на целия квартал :P

deshi

Браво,браво , тва с филтъра пред радиатор-а май ми е познато от някаде :) аи внимавай като я миеш щото се мокри, обуваш го в найлон , една свинска опашка и работата спи :)... са  чакаме клиповете  (fri)
Грозен си кат` OHC  .....

Alexander

Много добре става!! Това с филтъра е много идейно, но както каза deshi трябва да се пази от вода, че тези филтри лесно пропускат вода и си е*ава мамата после! Надявам се скоро да видим как работи цялата система  (stir)
"Kолкото мастурбацията може да бъде секс, толкова и карането на нова, скъпа и мощна кола на газ е удоволствие!"

by hotblooded

vladi tanev

ето го и в действие мнооо яко се форсира и много сила
http://vimeo.com/35267985
SIERRA EVOLUTION TEAM
Бай Владо-Скорпа

toretosz

#47
 :D :)) ;D ??? ??? (happy) Л У Д Н И Ц А  :P ;D ??? ;) ^-^Напълни ми душата отвсякъде вече го гледах поне 10 пъти

п.п. трябва да кача и аз един да видите моя с турбината кви ги върши (beer)
Настъпи звяра, кажи "добро утро" на целия квартал :P

Bobi

#48
Ооо, това с клипчето е просто брутално, оргазъм за душата! (bow)

П.С. Още се хиля като ненормален  ;D

ForeverFord

Винаги има време за забавление !!!!  (thup) (thup) (thup) (bow) (bow) (rofl) (rofl) (rofl)
Легенди:(fe) "качи света на колела";
    Stop Walking,Keep Driving by (fe)


Виктор Велев


viksata

 :))  на изкючвач чак го удряш  (happy)


"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в една стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

vladi tanev

SIERRA EVOLUTION TEAM
Бай Владо-Скорпа

ilko

Доста неприятно звучи, дано на живо да не е така. Какви са първите впечатления?

vladi tanev

Ами само по колектори така бръмчи а и имах проблеми със смесите направо излизаше бензин през изпускателя,посмених малко датчиците и се оправиха нещата въпреки че сутрин при студено пак работи на богати смеси,но със газовата нямам ядове а впечатленията са че за тон и половина кола мотора се справя чудесно неочаквах че така ще върви,много съм доволен засега,представям си на ескорта как върви като гледам как скорпа върви,надявам се да нямам проблеми занапред със мотора.
SIERRA EVOLUTION TEAM
Бай Владо-Скорпа

ilko

инсталацията на Ескорта работи с 2 сонди на колектора ... ти с 1 или 2 си в момента?

vladi tanev

#56
Със две сонди съм използвам изпускателя на ескорта но го преправих за да стане за задно,мисля си че богатите смеси идват от смукателя понеже е от скорпио 2,0 136hp и е със два дросела,имаше една преграда между двата дросела но аз я премахнах за повече въздух,а на ескорта е със една и фито и е 54мм а сега общото е 85мм,а и леко се заиграх със портовете на главата можеби от там идват богатите смеси,по рано влиза във атмосверен режим и от там,така си мисля може и от другаде да е проблема,а пък със инсталацията беше веселба нищо общо нямаше със мойта голямо рязане и преправяне беше  ;D ето и едно видео на снежец
My Link
SIERRA EVOLUTION TEAM
Бай Владо-Скорпа

ilko

аз на моята все ще закачам един светодиод за диагностика да пробвам какви грешки ще ми изкара ... виж пробвай на теб какво ще покаже
търсиш черна букса с червено капаче до левият амортесьор (или до бушонното табло има една букса която прилича на OBD) и даваш на контакт, следиш намигванията на светодиода и сравняваш по таблицата http://www.rs2000-16v.co.uk/newsitefiles/errorcodes.htm
имах и други снимки с обяснения, но сега не ги намирам, ако се интересуваш ще потърся

sierrata

Евала за старанието, колата е иникална ама и собственика и е маняк  (fri)
Only cosworth is my God

vladi tanev

Малко да посъживим темичката,не че се е спирало да се работи по колата
тука се заиграх да си направя фланци за бомбетата че мисля да си слагам разпънка





а сега черешката на тортата




SIERRA EVOLUTION TEAM
Бай Владо-Скорпа