Моето Скорпионче( SIERRA-Evolution )

Започната от vladi tanev, 09 Октомври 2011 09:37:28

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Ivan Slavov

        Владе къде се загуби   Какво стана с бутилката с   СО 


vladi tanev

От две седмици завода е в ремонт и съм нон стоп на работа сутрин от 6,30 до 17,00 и не ми остава никакво време даже и събота се работи да не кажа че сега и неделята ще работим но понеделник ще почивам и ще действам по каприто ако немога да взема бутилка тоест да я напълня ще взема назаем да довърша колата.
SIERRA EVOLUTION TEAM
Бай Владо-Скорпа

vladi tanev

След пракрасния ден на Калояново и цялото каране накрая се случи това което не трябваше да се случи след последното излизане с цел да си гръмна гумите както си се въртях и чух някакво думкане и си викам еееее гръмна и потеглих да излизам но видях че температурата отива във лютеницата и викам малиииииии да отивам да охлаждам но като тръгнах осетих че гумите са здрави и си викам кое ли е гръмнало ама гледам температурата и изчезвам и след първата гърбица колата взе да прекъсва погледнах назад и видях толкова много пушек през аспуха и в този момент колата угасна и си викам айде сварих боба и неможа да запали но след като я изтеглихме започна бързия ремонт




това петно до кулера е масло и е от мен тоест пълен кулер с масло и първия проблем излезна а той е







и накрая колата сглобена за без турбо и готова да пали ама си мислех че и боба е сварен а и имаше и съмнения за издухани бутала 



запали и всичко беше ок  (happy)
и така вече живи и здрави се пребрахме



и една със медалчето



така извода е че МАДА ФАКЕН ДВУВАЛКЕН кърти турбини всякакви
проблема е че маркучето на гейта се е стопило и дефакто е надувала колкото и душата издържи ама предполагам и вдигнала над два бара
и да не забравя да благодаря не всеки който се притече на помощ.

SIERRA EVOLUTION TEAM
Бай Владо-Скорпа

KovachevGR

От счупеното турбо не е ли вкарало нещо в мотора

ffmk1l

Владо, радвам се, че се е разминало с по-малкото зло.
Едно време колите се правеха от инженери, а сега - от икономисти...

Dmitarcho

Тея турбини ....  Видях те, че те дърпаха на края ... но Аз тъкмо си тръгвах ;(
Ръца Пръца

vladi tanev

ами явно не е вкарало нищо или ако е имало нещо вече го няма  :D предполагам че ако е тръгвало да вкарва кулера е спасил положението
SIERRA EVOLUTION TEAM
Бай Владо-Скорпа

Bobi

Владо, благодаря ти за шоуто, което поднесе! Скорпът ти е уникален! Радвам се ,че колата е понесла по-малкото зло от тези, за които говорихме и съжалявам, че не можах да остана за вечета да поговрим като хората.

vladi tanev

Другият път и аз исках да се запознаем а и със други исках да се запозная а и да си поговорим но така е едното за сметка на другото и аз се радвам че е малкото зло а бях се отчаял отначало и си мислих че мотора ми е тоталка
Според мен вече трябва да е повече тоест единия ден за каране а другия за запознаване и лаф моабет.
SIERRA EVOLUTION TEAM
Бай Владо-Скорпа

hotblooded

 Влади, страхотно шоу направи.... за другото - щом "маторя" е здрав - дет се вика има още една година на разположение - може да ти дойде и друго на ум :)


scorpion4o

Супер много яко представяне направи, насладих се на 100% !Радвам се че не са големи пораженията.И голямо мерси за подлакътника.За съжаление не можах да остана да си полафим ,на другия ден бях на работа.За догодина се надявам да компенсираме.Събора трябва да е поне 2 дена!! (fri)

vladi tanev

Ами да и аз исках да си полафим и да разменим малко опит по скорповете,а относно подлакътника предполагам си доволен и ти е харесал.

Днеска тръгвам да си търся части за турбината дано успея да си намеря а за догодина вече ми се въртят идеи за колата но всяко нещо със времето си.
SIERRA EVOLUTION TEAM
Бай Владо-Скорпа

viksata

Влади, знам че си фен на DOHC брат... но за мен е слабичко за твоя кораб ::)

Трябва нещо по в ниските да тегли, така го виждам аз :-\


"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в една стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

vladi tanev

Ето и последните открити поражения





днеска трябва да си получа новия охо бохо със ремонтния комплект и да се започва сглобяването

Викса моето мнение е че каквото и да сложа винаги килограмите на колата ще са в повече а за да върви му трябва минимум 300+ и поне
V-8 друго каквото и да сложа по малко ще си е мъка все пак в момента давам време от 0 до 100 колкото 2,9 Коси та за да върви трябва да наблегна на килограмите тоест в момента е 1700 килограма без мен така че МНОГО СА
SIERRA EVOLUTION TEAM
Бай Владо-Скорпа

ffmk1l

И аз мисля, че е така Влади. Всичко по-малко от 300 коня на това купе все ще изглежда малко. Но за кола, която е ежедневка си постигнал много досега.
Едно време колите се правеха от инженери, а сега - от икономисти...

vladi tanev

Ето какво пристигна



плюс една турбинка отново Т-3 понеже нямаше как да си намеря само перка със ос и след ремонта се монтира веднага



тази е даже и със малко по голяма перка



днеска си чакам и още една джаджа и се връзва турбинката да си духа че сега без турбо си е направо мъка  8)

и между другото се наложи е едно ремонтче на рейката че семерингите сдадоха багажа





преди няколко месеца я бях ремонтирал но семерингите не са от най добрите и явно имат кратък живот все пак струват по левче понеже немога да си намеря нещо скъпо и хубаво.

SIERRA EVOLUTION TEAM
Бай Владо-Скорпа

hotblooded

За турбото - няма ли само средно тяло със вал и перки - и да си запазиш твоя охлюФ? Или струва повече от Т-3 втора ръка?

viksata

Много ги трошите тез охлюви ;)

важното е че пак е на пътя, кажи размери на тези уплътнения да търся по читави......


"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в една стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

vladi tanev

средната част си е здрава само перката със вала тоест двете перки са заминали но както го каза струват повече от турбина втора употреба и само да кажа че от днес вече сме отново във играта  (race)

Викторе утре ще погледна размерите и ще ти ги напиша.
SIERRA EVOLUTION TEAM
Бай Владо-Скорпа

Илко

Браво  Влади  радвам  се  че  си  я  оправил  тази  кола е  радост за  окото   (clap) (clap) (clap)
Илко


Bobi

Честито за новия охлюв, Владо! Дано този има повече късмет :)

vladi tanev

Ами а дано Боби че нещо не ми върви на турбини  :D

айде и още малко матриал от днеска вече със нов по голям кулер









ето и разликата това е преди



имах един сериозен проблем който не ме оставяше от самото начало а той е че постоянно ми правеше големи пикове на турбото качваше до към 0,9-1 бар и после сваляше до 0,7 в един момент падне на 0,5 и постоянно така се клатеше абе изнервящо си беше но вече и той е открит и отстранен всичко идваше от гейта и сега си го направих на 0,6 и няма оувър бустове и тем подобни клатения и относно кулера вече е друга бира сега върви във пъти по добре
SIERRA EVOLUTION TEAM
Бай Владо-Скорпа

Bobi

Ох, котьоооо! Завиждам ти благородно за кулерчето...

Радко

Евала че я стегна толкова бързо и честито за кулера! На време е дошъл, че по стария ще има мъки за да се почисти  (thup)

Виктор Велев

Супер Влади кулера е уникален дано да си върши добре работата! А защо ще я караш на 0.6 че тя двувалката държи на 2 бара  (rofl)

vladi tanev

Абе тя държи на 2 бара ама турбините нещо не държат  :D
SIERRA EVOLUTION TEAM
Бай Владо-Скорпа

slavov92


vladi tanev

Дойде и времето малко да пооправим ръждичките ето какво съм му приготвил за смяна





SIERRA EVOLUTION TEAM
Бай Владо-Скорпа

scorpion4o

 8) Супер.А колко струват задните вежди?Досега аз съм поправял един път частично веждите.

vladi tanev

Кaто я взех колaтa беше със прaвени вежди после aз пaк ги прaвих но явно товa е временно и сегa ще се сменят нa цяло взех ги мaлко скъпичко по 40лв. бройкaтa но товa е други нямa тези сa Белгийски и дaже сa зa Скорпио до 94 годинa но със леко препрaвяне стaвa тоест рaзликaтa е сaмо във височинaтa нa броните друго всичко е едно към едно
SIERRA EVOLUTION TEAM
Бай Владо-Скорпа