Моето Скорпионче( SIERRA-Evolution )

Започната от vladi tanev, 09 Октомври 2011 09:37:28

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

sierrata

Влади охото е доста големичко (топлата част)
Only cosworth is my God


vladi tanev

Да големичко е но върши идеална работа малко да покажа какво правих понеже нещо ми се изгуби налягането та реших да сваля всичко като тръби,кулер и смукател и да прегледам за пропуск


оказа се че има пропуск на кулера и съответно отиде на заварка а смукателя беше толкова мръсен че реших да му направя една баня



също така се оказа че и от него е изтървало по малко от тръбите на егр затапих ги добре и след това проба но нещо пак не надуваше като хората но ми направи впечатление че нещо турбината започна да омаслява и така се заиграх и там и се оказа че рестриктора който съм сложил за маслото нещо се е разширил сложих нов и след пробата всичко си дойде на място и сега сле оправянето на пропуските вече прави 0,6 налягане
SIERRA EVOLUTION TEAM
Бай Владо-Скорпа

Bobi

Браво, че си хванал проблема, Владо. Всичко е добре, когато свършва добре, независимо колко трудно е било.

vladi tanev

Така е Боби но при пробите да видя какво налягане ми прави се издъних и май ме снимаха със доста сериозна скорост и то градско

вчера се занимавах със климатика на колата понеже го няма никакъв ходих да погледнат  и се оказа че компресора ми е за рецеклиране та се наложи да го свалям и ремонт всичко ново лагер,втулки,семеринга,опръстени и се надявам да няма проблеми от към пропуск по цялата система,тестваха я но гаранция на 100 процента няма заредихме и сега климата е на шест даже си смених и филтъра на купето  :D
SIERRA EVOLUTION TEAM
Бай Владо-Скорпа

vladi tanev

#184
Малко да пораздвижим първо имах проблеми със климата отново оказа се че едното уплътнение е изтървало и отново сваляне на компресора и на ремонт естествено си го пое ремонта и фреона майстора и сега вече всичко е наред.
Имаше и други промени първо реших да сменя турбината че тази нещо взе да ме притеснява първо надуваше до 0,6 и с този дебит на въздуха понеже е голяма да не счупя мотора и сложих малко по малка като я оставих да минава през двата скрола а и да е поотпушена че във ниските със предната много ама много ми малееше ето я и новата турбина SCHWITZER



монтирах я и отидох да ми направят даунпайпа на ново че имаше лека разлика и по пътя я тествах всичко беше съпер правише 0,5 и то със отворени два скрола и най важното вървеше и добре във ниските нямаше затапване и тем подобни та направих генерацията и след пробата проблем неискаше да прави налягане повече от 0,3 и то със голям зор и се започна отново отидох и си взех нова мека връзка и гърне със отвор ф63 след това тръба пак ф63 и на майстора махнах старите тръби и гърнета пуснах една права тръба със едно гърне и пак на пътя за проба и вече всичко си дойде на мястото имам си и налягане и върви прилично но не ми харесваше че въздушния филтър смучеше топъл въздох и веднага една импровизирана преграда





след това се започнаха и други проблеми първо като стопли мотора и при палене започна да пуши и да мирише на масло и то доволно а и започна да изчезва сравнително бързо при положение че съм сменял гумички на клапаните го изключих като вариант съмненията бяха за отваряне на мотора но реших да сменя първо маслото и сложих един MOBIL но пак не се оправи и тогава не ми стана добре викам си мотор но реших пак да пробвам със една смяна на гумички нищо не губя и след отварянето първо ми направи впечатление че със два пръста я извадих гумичката и си викам тума има нещо гнило и като ги загледах старите и новите  ??? гледам различни то да вземат шибаните магазинери да ми продадат гумички за OHC  :D та сложих новите и всичко си дойде на място няма пушене и няма губене на масло  (happy) но и тука не спряха проблемите след тези жеги ми направи впечатление че температурата на маслото взе да скача и то доста абе доста-доста 130 градуса си вдигаше  (rofl) направо си е за притеснение и се започна едни местения на масления радиатор че и вентилаторче му сложих и пак смъкнах 10 градуса което не беше ама хич добре а като пусна климатика и все едно нищо не съм направил и тогава ми дойде  (idea) (idea) (idea) взех и си сложих стария охладител от сиерата на масления филтър със водно охлаждане и вече всичко е ок 90 градуса забива и не мърда със климата като пусна и качва 95 градуса което е нормално това е градско при извън града ще е по малко утре заминавам малко на почивка на голямата река и ще видим как се държи извън града,надявам се вече да приключа със проблемите и само да си карам ама като се знам все там ще съм си заровен  (rofl)

SIERRA EVOLUTION TEAM
Бай Владо-Скорпа

deshi

Богата работа ... са оства да покажеш някое клипче
Грозен си кат` OHC  .....

vladi tanev

айде малко да пораздвижем и тука със какво се занимавах два дена
първо се здобих със една хубава Т-3 и реших да махам големите охлюви да сложа малкия





и естествено реших да си понаправя малко изпускателя че предния беше един голям туч и нямаше място



SIERRA EVOLUTION TEAM
Бай Владо-Скорпа

vladi tanev

продължих малко със изпускателя че всеки път ми омръзна да режа и заварям реших да си го направя разглобяем и да приключа













разликата със този охлюв е нямам думи сега си тръгва от ниските и мнооооооо върви но във високите нещо куца явно е доста богата спрямо големите охлюви там е по голям дебита на въздуха но ще го оправим проблема със леки настройки  8)
SIERRA EVOLUTION TEAM
Бай Владо-Скорпа

deshi

Още като ми каза за новото турбо ... ми стана ясно че скоро ще го слагаш... тая кола ми обърна представата за скорпио на 180 градуса ...
на какво налягане си ?
Грозен си кат` OHC  .....

vladi tanev

ами прави малко пик до към 0,7-0,8 и после потдържа 0,6 днеска даже ходих да си я понастроя и ми направи впечатление че смесите са супер и е със същата таблица както беше и при голямата турбина което беше на 0,5 но все пак там дебита на въздух е по голям засега ми харесва страшно много как върви
SIERRA EVOLUTION TEAM
Бай Владо-Скорпа


deshi

тогава не я пипай повече
Грозен си кат` OHC  .....

Pyrhel

Клип, клип, клип! :P
Дай да видим преди събора как ускорява :)
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

deshi

Клип Клип Клип .............
Грозен си кат` OHC  .....

Vanko

 Бате Влади, бате Владиииииииии, а ще има ли клиииииииип?  ::)

vladi tanev

вчера ходих пак да понастроя и вдигнах до 0,7 налягането но май гейта ми прави бела и в един момент пада до 0,5 после вдига до 1 бар и постоянно мизерий днеска ще го сменя имам друг но за капак на термостатното тяло ми излезна единия датчик който е пластмасов и със набита втулка и се завива датчика днеска ще гледам да го правя или ще сложа друг смукател и ще има клип.
SIERRA EVOLUTION TEAM
Бай Владо-Скорпа

vladi tanev

#195
проблемите така и не свършиха със това шибано термостатно тяло как са го измислили от шибана пластмаса незнам вече има и пукнатини по него ей не издържа,и тука се започна със умуването какво да го правя намерих друг смукател но след дълги мисли реших че няма смисъл понеже е пак от шибана пластмаса и то на 20 години и пак ще се счупи или пукни и така стигнах до следното решение глава от сиера понеже там дюзите са на главата и със алуминиево термостатно тяло а и имам подготвен смукател за тази глава и вече беше намерена главата от Виктор-Виксата където тука е мястото да изкажа големи благодарности към него за бързото съдействие и за уникалната глава и така пристигна и започна разглобяването и подготовката и



тука валовете и всичките чарколаци са почистени и подготвени но най голямо впечатление ми направи че въпреки годините на главата и карантийте във нея е във повече от перфектно здраве отново благодаря на Виксата уникален си
след това измих и почистих главата да е готова за шлайф





имаше пропаднали леко водачи на изпускателите които вече са оправени със изключение на един който счупих моя грешка днеска ще си взема новия и продължавам със напасване на клапани смяна гумички и събиране
а ето и новото смукателче изцяло мое производство



и тука вече идва големия проблем че финансите започнаха да приключват и незнам да ли ще има за събора тоест за идване ще има ама за каране дано остане нещо
SIERRA EVOLUTION TEAM
Бай Владо-Скорпа

Bobi

Важното е да стане като хората веджъж завинаги, а за останалите неща винаги ще се намери решение. Браво още веднъж!  (beer)

viksata

Радвам се че ти взе главата, желая ти по скоро да си на пътя, а за събора ще трябва да се кара поне за битката пък после и аз ще съм тих и в бокса, сега дадох 100 кинта само за тръбите за климатика  (headbang),та общо взето замених глава за климатик  ::)


"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в една стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

Pyrhel

DOHC на Скорпио и Сиера с различни глави ли са? ???
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

viksata

Цитат на: Pyrhel в 09 Август 2013 12:28:29
DOHC на Скорпио и Сиера с различни глави ли са? ???

Имат разлики да, но при МК2 се явява............... по близка е до  на Галакси.


"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в една стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"


Vanko

 Супер е колата колега, направо нямам думи колко труд и любов влагаш в нея. ОООООООООООбаче, не мога да разбера каква ти е професията по принцип, гледам че си цар на металообработката, правиш всички ремонти по колата, монтьор ли си, магьосник ли си?

Danchev

Владе твоята сага с двувалките е уникална ... мога цял филм да направя :D
How about a magic trick?

toretosz

Основната професия на Владо е ходеща тунинг книга за форд скорпио и сиера  (rofl) .Освен неговата има и участие в всички останали коли от СТЗ.
Настъпи звяра, кажи "добро утро" на целия квартал :P

vladi tanev

Накратко какво се случи вчера,пристигна ми водача тоест поръчах два вида понеже има два варианта единия е със някакви стотни по размери различен от другия и премерих и взех точния набих го и главата отиде за шлайф след това се почна със препасването на клапаните но понеже както казах е във добро здраве главата клапаните се препаснаха много бързо след това гумичките и събрах клапаните и си викам стига толкова за днеска утре ще правя смяната на главата но като видях часовника викам си ооооо имам време трябва да ги сменя и се започна със смяната
и тука вече сложена главата





след това всичко започна да си идва на място





голямо сглобяване падна накрая всичко набързо нахвърлено понеже трябваше да се пали да се види дали всичко е наред и така запалихме и направих едно кръкче всичко е идеално ама днеска ме чака голямо нареждане че всичко е нахвърлено вътре

относно разликите във главите между сиера и скорпио новото както каза Виктор има и тя е само във смукателните портове друго всичко е едно към едно при сиерата дюзите стоят на главата и смукателя със термостатното тяло е направен истински от алумин а при скорпиото и галаксито дюзите стоят на смукателя и естествено евтиното решение да го направят от пластмаса но не са взаимозаменяеми заради портовете
Надявам се вече да приключа със проблемите а относно със какво се занимавам работя във сверата на железата така да го кажа а за двигателите съм се научил почти сам,единствено със помоща и съветите на един човек който се казва Иван Славов за което съм му много благодарен както на него така и на синът му Гео Славов който пък има приноса да ме накара да си купя първата Сиера и така се започна всичко и отърване няма  8)
SIERRA EVOLUTION TEAM
Бай Владо-Скорпа

deshi

Съдба . кво да праиш... дай някой клип
Грозен си кат` OHC  .....

Ivan Slavov

        Владе, благодаря за комплиментите     Радвам се , че съм научил някого на нещо    Мисля , че вече си ме задминал по някои въпроси    - относно турбините    Много късмет   Самолета ми е на 31 август вечерта   Надявам се , че поне си ползвал сервиза   Редовно следя какво правите  Кажи на Виктор да се спре!
                                                                                                                             Чао

vladi tanev

вчера се позаиграх да вкарам малко ред под капака ама то много маркуч и кабел ама докарах някакъв вид



SIERRA EVOLUTION TEAM
Бай Владо-Скорпа

daniel escort

Владе,подкрепям Гео качи някое клипче  (race)

vladi tanev

ето едно но при старта лекичко ми поизтърва съединителя даже си го коментирам накрая  :D

https://www.youtube.com/watch?v=lgNujvqjTBs
SIERRA EVOLUTION TEAM
Бай Владо-Скорпа

scorpion4o

#209
Eвала брат! (thup)
п.п. чакам средната конзола и ще се видим на Калояново!