Моето Скорпионче( SIERRA-Evolution )

Започната от vladi tanev, 09 Октомври 2011 09:37:28

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

vladi tanev

#150
така проблема за налягането което неможе да вдигне повече от 0.15 е открит а той е че турбината е май твърде голяма  :D но се справихме с този проблем и сега карам на 0.4 имайки в предвит ар70 и дебита на въздуха който изкарва спрямо т25 мисля че е повече от достатъчно   :P (clap) (clap)
SIERRA EVOLUTION TEAM
Бай Владо-Скорпа


Bobi

Браво, Владо! Змията от клипа кефи много :).

Тази турбина е била 3 месеца на стероиди...Огромна е !

vladi tanev

така накратко какво направих първо изхвърлих RS-овата инсталация и си върнах старата първо че беше една голяма плетеница и ме беше страх заради авансите сега няколко снимки как стоят нещата под капака но ще има доискосурявания



SIERRA EVOLUTION TEAM
Бай Владо-Скорпа

sierrata

Евала Влади ама нещо голяма ми се вижда топлата част  ???
Only cosworth is my God

Danchev

#154
Точно топлата бърка работата ... ако имаше сега още една малка китайка да се врътне хибридка ще биват нещата 8)
Една идея хвърли една черна боя на кулера като оставиш само питата отпред и отзад сива ^-^
How about a magic trick?

vladi tanev

 засега ми харесва как тръгна колата ако сложа мо малка ще тръгва по рано което аз неискам искам след 3500 да тръгва а сега е така а и като съм пета на 90-100 и като дам газ веднага почва да си надува,може би по нататък ще видим за едно хибридче  :D
а за кулера и черното направо ми прочете мисълта
SIERRA EVOLUTION TEAM
Бай Владо-Скорпа

deshi

нямам търпение да видя как е тръгнал сиеррабус-а (notworthy)
Грозен си кат` OHC  .....

Виктор Велев


vladi tanev

само да вметна че това беше не замислено и колата беше понатоварена и двама идиота вътре и общото и тегло е към има няма два тона това ми е основния проблем самата кола тежеше 1600 килограма а сега с тези железа незнам
SIERRA EVOLUTION TEAM
Бай Владо-Скорпа

Pyrhel

Това с газ до долу ли е? Днеска щях да ти звънкам, ама се замотах със задачки (omg)
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.


bonso

Явно е, че нещо я мъчи колата. Вижда се, че няма сила...

viksata

Миии.... 2 тона, в дъжд......10 секунди!  Не мисля че е толкова зле ::), при положение че му дават сток над 13 секунди  (thup)

Евала Адаш за клиповете  (hrn)


"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в една стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

vladi tanev

#162
Преди малко погледнах характеристиките на колата дават и сток от 0-100 12,8 секунди със гуми 195/65HR15 и тежи 1454 килограма преди да кача железата за турбината я теглих и беше 1580 килограма за сръвнения 2,9 24в коси дава от 0-100 9 секунди и тежи 1533 килограма
като я поразтоваря и ще сложа едни по малки гуми и ще я замера пак със сигурност ще сваля времето
ами малко е така килограмите са в повече но пък си  я обичам колата,и не че се оправдавам ама и гумите си оказват влияние все пак е със 17-ки карал съм от 14 до 18 цола и мога да кажа че това си оказва влияние и то доста на колата,ако искате да разберете колко и вашите коли не вървят натоварете я до 2 тона и качете едни 17-ки и тогава ще  разберете колко не ви върви колата

за мен лични си е голямо постижение това което съм постигнал

да се и похваля имам даже вече нови лъзгачки тоест нови джапанки и то пак 17-ки  :D :D :D :D
SIERRA EVOLUTION TEAM
Бай Владо-Скорпа

vladi tanev

Ето и новите джапанки









ще има и смяна на цвета който засега все още се облисмя
SIERRA EVOLUTION TEAM
Бай Владо-Скорпа

ffmk1l

Влади, все още съм в Румънско (почти), като се върна и сложа летните джапанки може да ги пробваме от 0-100, мисля че ще сме на кантар според това, което виждам от клиповете. Знаеш, че имаш едно браво от мен за ентусиазма, нали? ^-^
Едно време колите се правеха от инженери, а сега - от икономисти...

Bobi

Джантите са лудница! Браво!

bonso

Много добри джанти!

Светльо

Уникални джанти точно такива харесвам отворени доста, приличат ми на 17-ски?

vladi tanev

да джантите са 17-ки и ги свалих от мондео и все едно за  него бяха правени,имаха леки кривини но вече са изправени и най хубавото е че се оказаха доста леки и с повече магнезий
SIERRA EVOLUTION TEAM
Бай Владо-Скорпа

vladi tanev

имах големи проблеми със греенето на турбината при което имаше леко запалване на изолацията на капака стопени тръби и почти стопено казанче на спирачната течност,също така имах и проблеми със грееното на маслото и си направих радиатор за охлаждане и мисля да сложа и водно охлаждане на маслото на филтъра ето малко снимчици









SIERRA EVOLUTION TEAM
Бай Владо-Скорпа


vladi tanev

малко да пораздвижем сдобих се със прагове за колата които нямат намиране но благодарение на един приятел се сдобих ето и как стоят на колата





и едно случайно засичане на километрите

SIERRA EVOLUTION TEAM
Бай Владо-Скорпа

Bobi

Праговете са супер, но си мисля, че сега ще трябва да добавиш нещо и на броните. Поздравления още веднъж.

К.Методиев

Супер му седят, отварят го доста.

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

Светльо


viksata



"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в една стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

ihovahi

Много красива кола  8)
Който фôрка "майстор" си нахôда!


vladi tanev

по принцип много добре се връзват със предната броня която има една част надолу но от снимките не се вижда добре дори при завършека и пред предните гуми е със една идея по надолу спрямо праговете но и за броните съм замислил нещо но със времето си
така взехме си една сонда на АЕМ широколентова и ходих да си понастроя малко колата та ето едно клипче

https://www.youtube.com/watch?v=r9eaqfCgMqg






SIERRA EVOLUTION TEAM
Бай Владо-Скорпа

Виктор Велев

Леле този път изби рибата БРАВО !!! Като гледам вече ще мога да те бия само по градуси на маслото и водата! :D

emkata

 Днес 2- пъти те засякох и мога да кажа, че Скорпиото наистина привлича вниманието. Току що прочетох темата от край до край, това е един уникален автомобил. Поздрави за ентусиазма ти.

vladi tanev

ами старая се да понаправя иначе грозната кола  :D 
напоследък имам малко проблеми със буста даже още преди да се съберем да караме,днеска ще разглобявам всичко да прегледам дали няма някъде пропуск нещо не ми харесва не може да си направи налягането а и при превключване на предавки бавно вдига буста а преди без да се замисля тоест карам на 0,5 превключвам и веднага вдига на 0,5 а сега по бавно вдига буста и качва до 0,4 и като превключа започва от 0,2 и бавно вдига налягането,дано открия нещо
SIERRA EVOLUTION TEAM
Бай Владо-Скорпа