Новото Мондео - официално!

Започната от Bobi, 09 Януари 2012 10:11:25

« назад - напред »

0 Потребители и 2 гости преглеждат тази тема.

Харесва ли ви новото Мондео?

Да
80 (88.9%)
Не
2 (2.2%)
Можеше и по-добре
8 (8.9%)

Общ брой гласове: 90

Nebhotep

#150
    
Новият Lincoln и Mondeo MK5 ще се разработват на една платформа.
Системата се казва Continuously controlled damping (CCD)- все едно е създадена за България!  (rofl)
Началото на серийното монтиране в САЩ на Lincoln ще е през лятото на 2014 г.

Интересно дали тази система ще се използва и в новото Мондео?  ::)  ::)


https://www.youtube.com/watch?v=VWzBLoN0s_k


Глупаците спорят с другите, а мъдреците със себе си!


Nebhotep

Вече по пътищата на Великобритания:



Глупаците спорят с другите, а мъдреците със себе си!

Alexi

#152
даже май някой го е олекотил от хромираните накрайници на ауспусите  :D

pAbLo

Нали има теглич - кой ти гледа накрайници (rofl) (rofl)
"If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling" - Paul Walker
Човек дори и добре да живее,рано или късно ОТНОВО си КУПУВА ФОРД :D :D :D

Nebhotep

В интервю за британския  Business Car [businesscar.co.uk], директорът на Ford- Великобритания Марк Овенден съобщи, че компанията се отказва от идеята да продава модела на серията Vignale в специално оградени зони в шоурумовете. Вместо това, Vignale просто ще бъде по- високата комплектация над Titanium и Titanium X.    



Глупаците спорят с другите, а мъдреците със себе си!

escobar

#155
И ако се тунингова като в Almost human...



vasko_ah

Пожелавам на всички ви включително и на мен да си купим такива  :)) 8) Но не след 20 години като станат по 2 хиляди  ;D

ihovahi

Ако ми подарят новото Мондео няма да откажа  :)) :)) :))
Който фôрка "майстор" си нахôда!


Nebhotep

Европейски планове за пускане в продажба:

Мондео МК5

1. Последна дата за производство на текущия фейслифт на МК4: 12 Септември 2014
2. Последен месец за заявки за производство на текущия модел: Юни 2014
3. Производството се премества от Genk Belgium във Valencia Spain
4. Новото Мондео МК5: начало на производството - 9 Септември 2014, първите модели, които ще излязат от завода: Октомври 2014
5. Новият модел ще е достъпен за пазара от Януари 2015



Глупаците спорят с другите, а мъдреците със себе си!

Alexi

много се замотаха с пускането на европейския пазар .. ако го бяха пуснали заедно с щатското преди 1г ,щяха да убият рибата ..


Nebhotep

Форд започва да подготвя европейската публика за новия "маломощен" Ecoboost 1.0 мотор със сравнителна таблица на 2.0 мотора през 1997 г. и 1.0 през 2014:



*Забелязахте ли че става въпрос не за 125, а за 140 коньово зверче!



Глупаците спорят с другите, а мъдреците със себе си!

Alexi

то дори се говореше че ще е 150 коня ,решили са да го резнат на 140

freeflight

138 коня от еднолитров двигател пак е на ръба на фантастиката. Силно подозирам, че са се отказали от плановете за 150, за да покрие по-висока норма за екологичност.
Повечето проблеми идват от главата... Особено ако е празна.

Alexi

вече не е фантастика ,мотора съществува официално във версия с 202 коня ,ползва се във Форд формула дори постави някакъв рекорд официален .. явно карантиите са надеждни .. също така има чип за 125 коньовия вариант от Фокус/фиеста който го вдига на 150 ,много народ карат чипосани из западните форуми

freeflight

На запад хората определено имат сметка от такива двигатели, защото данъкът се изчислява според работния обем, а не според мощността, както у нас. В Германия например годишният данък е 25 евро на литър при бензиновите двигатели и 95 евро на литър - при дизеловите. Хем караш 150 коня, хем плащаш 50 лева на година - де да беше така и у нас...
Повечето проблеми идват от главата... Особено ако е празна.

amplified

E... на тия 150 коня данъка ще е 400-500лв първите 5 години в зависимост от общината :)

freeflight

Толкова, та и след това ще е към 200-250. Само гражданската ще ти бъде по-евтина.
Повечето проблеми идват от главата... Особено ако е празна.

TourneoRS

По - добре е да резнат тук там и да съберат вътре 2.3 литровият Екобуст с  с 324 к.с. и 407 Нм . Няма да сбъркат за това купе  ще е идеален . 8)
IVECO -  с него не се ходи надалеко .

escobar

324 коня ще понавървяват.
Според мен от Форд малко се забавиха с пускането на модела в Европа. Междувременно пуснаха Мазда 6, която вади отличен дизайн. Хюндай също пуснаха много впечатляващ на външен вид автомобил от този сегмент. Опел и VW май не са обаждали нещо ново като дизайн в този сегмент.
Ако го бяха пуснали преди година щеше да има по-голям уау ефект.

hotblooded

 Имаха доста произведени и непродадени Мк4, отделно се забавиха със спирането на завода в Гент и пускането на този в Испания :(


ihovahi

Да вземат да направят томбола за тези непродадени мк4 и да ги печелим  :D :D :D
Който фôрка "майстор" си нахôда!


hotblooded

Цитат на: ihovahi в 16 Май 2014 11:16:28
Да вземат да направят томбола за тези непродадени мк4 и да ги печелим  :D :D :D
Господ ако слуша кучетата - от небето салам ще вали...  (rofl)

escobar


Крайслер 200 - много лови окото, достойна конкуренция.

Nebhotep

Предварителна продажбена брошура на немски език за новото Мондео:

ТУК






Глупаците спорят с другите, а мъдреците със себе си!

pAbLo

Цитат на: hotblooded в 16 Май 2014 11:13:13
Имаха доста произведени и непродадени Мк4, отделно се забавиха със спирането на завода в Гент и пускането на този в Испания :(
Има може би някое ТРЕНД-че с 1.6 атмосферен....
2.0 и 2.2 дизел и за показване няма ^-^
Но ново МК4 в момента си е пазарно харакири на фона на новите модели от другите марки :-*
"If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling" - Paul Walker
Човек дори и добре да живее,рано или късно ОТНОВО си КУПУВА ФОРД :D :D :D

Nebhotep

Новите дизелови двигатели  Euro VI.

1,5л. Duratorq - TDCi (DV5) 4- цилиндров редови (120к.с.).

Ще се влага при: Courier, Fiesta, B-Max, EcoSport, Focus, C-Max, Kuga.







2,0л. Duratorq - TDCi (DW10F) 4- цилиндров редови (204 к.с.).

Ще се влага при:  Focus, Focus ST, Edge, C-Max, S-Max, Galaxy.

Двигателят е съвместна разработка с PSA. Ще се предлага и със 6-ст. автомат производство на Aisin.  Двигателят използва система Selective Catalytic Reduction и DPF.



Глупаците спорят с другите, а мъдреците със себе си!

TourneoRS

Само като видях двигателя ми трепна сърцето . Какво ли обслужване ще има  :D :D .  Колко ролки има за смяна , един ремък за всичко . ..Практиката показва че не е  много удачно , но от Форд са икономисали един ремък , а са усложнили живота на доста механици  :)) .
IVECO -  с него не се ходи надалеко .

toretosz

Колега аз виждам един пистов и един агренажен,поне за 1.5 д
Настъпи звяра, кажи "добро утро" на целия квартал :P

TourneoRS

Точно за 1.5 и пистовия говоря , ....
ама сега като се загледах по-добре , май компресора на климатика и алтернатора са на отделен ремък ..  затова ми беше и мисълта .
IVECO -  с него не се ходи надалеко .

VENTCI

#179
Точно така е - пистовия ремък движи динамото и компресора на климатика - има си и обтегач, който може би ще е скъпичък  ^-^
Ангр. ремък сякаш върви със две ролки за смяна.