Новото Мондео - официално!

Започната от Bobi, 09 Януари 2012 10:11:25

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Харесва ли ви новото Мондео?

Да
80 (88.9%)
Не
2 (2.2%)
Можеше и по-добре
8 (8.9%)

Общ брой гласове: 90

hotblooded

Цитат на: TourneoRS в 08 Юни 2014 18:56:51
но от Форд са икономисали един ремък , а са усложнили живота на доста механици  :)) .
На механиците за това им плащат.... естествено парите идват от клиента


Nebhotep



Испанският завод на FORD, приключва производството на С-Max и Grand C-Max, за да освободи мощности за  производството на новото Мондео, който трябва да бъде пуснат в продажба през септември.

На 23 юни сглобяването на С-Max, ще започне в немския град Заарлуи. А след още 4 седмици там започва и сглобяването на Grand C-Max.


Глупаците спорят с другите, а мъдреците със себе си!

Nebhotep



Барб Самарджич, главен оперативен директор на Ford Europe в интервю за немския Automobil Produktion [automobil-produktion.de] :

"Стартът на продажбите на новото Мондео насрочени за края на тази година има своите приимущества: благодарение на това, че вече имаме опит от експлоатацията на автомобила в САЩ и Китай, успяхме да оптимизираме редица компоненти, от което европейските купувачи само ще спечелят".


Глупаците спорят с другите, а мъдреците със себе си!

Nebhotep

През изминалата седмица в Холандия:












Глупаците спорят с другите, а мъдреците със себе си!

Nebhotep

Два доста подробни обзора на Мондео(Fusion) 2013 2,0 Ecoboost, но на руски език:

https://www.youtube.com/watch?v=iTryXeLiJ0k

https://www.youtube.com/watch?v=bN1afWa7OFM


Глупаците спорят с другите, а мъдреците със себе си!

Alexi

тия ревюта ме оставят със смесени чувства .. "уиндоуса" в кокпита ми идва в повечко .. пъстри менюта на екрани с ниска разделителна ,липса на аналогов оборотомер и скоростомер заменени от малки грозни дисплейчета ,всички бутони на тъч скрийна са дублирани безпричинно на конзолата и волана - като замисъл добре но лошо реализирано .. как се прави добре се вижда при някои други марки по скъпички ама при форд малко се е получило като реплика на маркова стока .. другото което дразни е чудовищното закъснение при кикдаун - 3-4 секунди преди колата да реагира .. проблем масово описан и по форумите ,както и ритането при смяна на ниски предавки - определено това не е моята кутия колкото и да я хвалят .. инак колата е красива и приятна ,ще се забелязва на пътя

freeflight

#186
Доста модерно изглежда, функционалността си е въпрос на вкус. Вероятно на някого така му харесва.
А двулитровия дизел 204 коня на ST просто би му заспал. Редица други марки вече отдавна са пуснали по някой дизелов performance модел и определено се търсят.
Повечето проблеми идват от главата... Особено ако е празна.

ForeverFord

Легенди:(fe) "качи света на колела";
    Stop Walking,Keep Driving by (fe)

pAbLo

Все пак това е ФЮЖЪН 8)
Мондео ще се пренаправи за Европейския пазар и дано е по-добро от това сглобено на бързо американско чудо :))
"If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling" - Paul Walker
Човек дори и добре да живее,рано или късно ОТНОВО си КУПУВА ФОРД :D :D :D

Nebhotep

Днес в Goodwood,UK на "Фестивала на скоростта"










Фото: Якуп Чагатай, Focus Club Turkey [focusclubtr.com]


Глупаците спорят с другите, а мъдреците със себе си!


Nebhotep

Интериорът на Mondeo Vignale представен в Goodwood:









Глупаците спорят с другите, а мъдреците със себе си!

Nebhotep











Обърнете внимание на Sony-то (Същият дизайн като на новопредставения Ford Еdge) и копчетата на волана, явно така ще изглеждат в Европа:






Гуннар Херрманн (вдясно) и журналиста от Auto Zeitung Фолкер Кердт







Глупаците спорят с другите, а мъдреците със себе си!

Alexi

много сиво вътре чак да си прережеш вените ..

Nebhotep

Мъчели са се да изчистят интериора ама наистина е доста монотонен, а и въздуховодите на таблото са с доста  старомоден дизайн. Видимостта, ако забелязвате през задното стъкло е доста ограничена- направо е ужасяваща.


Глупаците спорят с другите, а мъдреците със себе си!

Nebhotep

Окончателната линия двигатели за Германия:

Бензинови:

1,5л. EcoBoost 118кВт (160к.с.) при 5700 об./мин. 240Нм при 1600 –4000 об./мин., Евро 6, Старт-Стоп, 6-ст. МТ
1,5л. EcoBoost 118кВт (160к.с.) при 5700 об./мин. 240Нм при 1600 –4000 об./мин., Евро 6, Старт-Стоп, АТ
2,0л. EcoBoost 149кВт (203к.с.) при 6000 об./мин. 300Нм при 1750 –4500 об./мин., Евро 6, Старт-Стоп, АТ
2,0л. EcoBoost 176кВт (240к.с.) при 6000 об./мин. 340Нм при 1900 –3500 об./мин., Евро 6, Старт-Стоп, АТ

Дизелови:

1,6л. Duratorq TDCi 85кВт (115к.с.) при 3600 об./мин. 270Нм при 1750 –2500 Евро 5, Старт-Стоп, 6-ст. МТ
1,6л. Duratorq TDCi ECOnetic 85кВт (115к.с.) при 3600 об./мин. 270Нм при 1750 –2500об./мин., Евро 5, Старт-Стоп, 6-ст. МТ
2,0л. Duratorq TDCi 110кВт (150к.с.) при 3750 об./мин. 320Нм при 1750 –2750 об./мин., Евро 6, Старт-Стоп, 6-ст. МТ
2,0л. Duratorq TDCi 110кВт (150к.с.) при 3750 об./мин. 320Нм при 1750 –2750 об./мин., Евро 6, Старт-Стоп, PowerShift
2,0л. Duratorq TDCi ECOnetic 110 (150к.с.) при 3750 об./мин. 320Нм при 1750 –2750 об./мин., Евро 6, Старт-Стоп, 6-ст. МТ
2,0л. Duratorq TDCi 132кВт (180к.с.) при 3750 об./мин. 340Нм при 2000 –3250 об./мин., Евро 6, Старт-Стоп, 6-ст. МТ
2,0л. Duratorq TDCi 132кВт (180к.с.) при 3750 об./мин. 340Нм при 2000 –3250 об./мин., Евро 6, Старт-Стоп, PowerShift
2,0л. Duratorq TDCi ECOnetic 132кВт (180л.с.) при 3750 об./мин. 340Нм при 2000 –3250 об./мин., Евро 6, Старт-Стоп, 6-ст. МТ


Глупаците спорят с другите, а мъдреците със себе си!

pAbLo

Сбогом Бензинова ръчна скоростна кутия :'( :'(
"If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling" - Paul Walker
Човек дори и добре да живее,рано или късно ОТНОВО си КУПУВА ФОРД :D :D :D

Alexi

сбогом и на 2.2 дизела .. липсва и атмосферния 2.0 хибрид който уж щеше да се предлага ..

Nebhotep


Тасове и джанти за Европа:





Джанти 6,5J x 16 с гуми 215/60 R16:

• A стоманени джанти, 7x2- лъчеви тасове
• B Алуминиеви джанти 10- лъчеви
Джанти 7.5J x 17 с гуми 235/50 R17:
• C Алуминиеви джанти 5x2- лъчеви
• D Алуминиеви джанти 5-лъчеви
• E Алуминиеви джанти 15- лъчеви
Джанти 8J x 18 с гуми 235/45 R18:
• F Алуминиеви джанти 5-лъчеви
• G Алуминиеви джанти многолъчеви
Джанти 8J x 19 с гуми 235/40 R19:
• H Алуминиеви джанти 5x2-лъчеви

Джанти Individual- презантационни (опция):

8J x 19 с гуми 235/40 R19:





Глупаците спорят с другите, а мъдреците със себе си!

kaloqn

Публикувани са вече цените за Германия.

Alexi

ЦитатЦените за новото Mondeo в България стартират от 43 900 лв. с ДДС за Trend с 1.5-литров EcoBoost двигател, 160 к.с.

Изцяло новият Ford Mondeo първоначално ще включва нива на оборудване Trend и Titanium, както и първата хибридна версия. Ambiente и Business Edition ще се предлагат в началото на 2015 г., с още по-голямо разнообразие от бензинови и дизелови двигатели и версия със задвижване на всички колела.

Изцяло новото Mondeo се предлага във вариант с 4 и 5 врати и комби.


hotblooded


Alexi

мда .. това са около 10к нагоре спрямо предния модел ,честито .. надявам се да подкарат промоциите от самото начало инак няма да го виждаме по улиците ..

SICKandPROUD

Да ги имах приготвени за кола щях да ги дам без да се замисля. Много е красива тази кола... 8)


Не са важни конете в мотора-важно е магарето зад волана !!!

Alexi

то всички нови коли са красиви .. това е цената на Шкода Супърб Бизнес с дизелов мотор и доста повече екстри .. и Шкодата на 5г не можеш да я пипнеш под 20к ,а всички знаем колко струва Мондео на 5г .. другото унижение е новия мотор 1.5 .. той нали знаете че е 3 цилиндъра ? да дам 45к за 3 цилиндъра миксер как я виждат тая работа от Форд ..

hotblooded

#204
Да вдигат цената на новия модел с 10 бона не си позволяват дори премиум марките.  След успеха с мк 3 и 4 явно Форд са решили да закопаят Мондео сами. Колата е добра но при тези цени ще губи от Октавия Епика I40....  абе какво говоря пасат 1,4TFSI  160 коня  7 степени автомат е 45000 лева в момента и е 4 цилиндъра поне
А пасат с 2.0дизляк/140 коня и ръчка е 46100 лева...  Явно Форд наистина прекаляват с кофти дрога

kaloqn

Аз не виждам чак такава голяма разлика -
МК4, 1.6, Тренд по ценова листа 41300 лв.
МК5, 1.5, Тренд - от 43900 лв.

hotblooded

Цитат на: kaloqn в 24 Септември 2014 07:02:34
Аз не виждам чак такава голяма разлика -
МК4, 1.6, Тренд по ценова листа 41300 лв.
МК5, 1.5, Тренд - от 43900 лв.
Мк4 1.6 последно беше 36000 и малко.  Успеха на 3и 4 се дължеше най вече на разумните цени. При една и съща или близка цена със Супърб или Пасат последните са по разумен избор защото после се продават по лесно 
5 годишно Мондео се продава с мъка на цена 20 -  25%
от тази на която си го купил,  а пасата без проблем заминава на около  35%от началната си цена

kaloqn

Да, 34.900 лв, но е Амбиенте, 120 кс, Дуратек двигател / за МК4 става въпрос/

Alexi

в момента Мондео мк4 бизнес 1.6 еко 160 коня е 37к с ДДС ,има доста повечко екстри от тренд - това е обявено за промоционална оферта но е валидна вече 2-3 години ,от както излезе фейса реално

escobar

Времето ще покаже - така или иначе за Форд Европа най-важни са продажбите на Фиеста и Фокус, другото е за престиж :)