Рециклиране на дюзи и турбо актуатор и няма подобрение

Започната от artman, 30 Юли 2016 19:27:42

« назад - напред »

0 Потребители и 2 гости преглеждат тази тема.

Alexi

според мен остава да се насочиш към помпата ,тя се ремонтира но е добре да отидеш в сервиз който се занимава точно с това че не е за всеки


hotblooded

Цитат на: artman в 06 Ноември 2016 22:49:07
.
След замигването на спиралата ако продължава да ускорявам колата гасне в движение
Работата отива на помпа.  Ако първите дюзи са били повредени от стружки ( отделени от помпата),  то вероятноста и следващите да са повредени е сериозна.

artman

И помпата ми е ремонтирана металните части,клапаните,датчика за високо налягане,уплътненията и семерингите всичко е ново

hotblooded

Значи някой от ремонтите не е направен както трябва. Като махнем невъзможното - остава невероятното...

Dmitarcho

Казах ти....махай се от тоя сервиз ! На познат му првеха турбината там....уж сменени разни работи, уж турбината пращана във Варна... Глупости на търкалета. Помисли реално - сменил си всичко, дюзи, помпа....то няма какво друго да е на колата. Да е обладана от духове :)

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Ръца Пръца

artman

Ходих и в други сервизи и пак няма оправия. Пуснах го за части. Минавам пак на баварски дизел 2004та година.

Alexi

според мен мини на бензин + газ освен ако майстора не ти е приятел и да се грижиш за издръжката му .. такива дизели на по 15г какво очакваш да се случва с поддръжката не знам ..

artman

Имам и кола на гас но харесвам динамиката на дизела. Досега съм имал около 15 лични автомобила и по всички съм правил ремонти за 4 цифрени суми но досега не ми се беше случвало всичко да е напразно . Винаги след ремонта съм получавал сигурен автомобил който да ми доставя удоволствие но този път уви.

Mondeicho

Нещо наистина ми е странна тази ситуация. Чак и мен ме е яд, че си хвърлил толкова пари и усилия и след половин година ремонти никакъв резултат(положителен)???
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

ivchotr



Alexi

не вярвам да изобилства от читави мотори ... станаха на годинки тия коли модела не се произвежда от 10г ..

hotblooded

Цитат на: ivchotr в 05 Декември 2016 16:28:58
Не е ли по-лесно друг читав мотор?
Проблема при него е че или са го излъгали за някой от ремонтите,  или има проблем в ел инсталацията.   Ако с го излъгали за ремонтите - ще си проличи скоро - като му върнат или помпа, или дюзи, или актуатор....

ivchotr

Цитат на: artman в 03 Ноември 2016 23:28:01
И така..стойността на ремонта достигна 4000 лв и  подобрение няма

Аз затова предложих друг, здрав мотор. Макар че причината може и да е в педала, който е евтин. За тайминга на веригата предполагам не се налага да се повдига въпрос.

Mondeicho

Да смени мотора, но ако наистина е друга причината? Ще се окаже, че налива в бездънна яма. Лошото е, че ако много хора са пипали вече си трябва добър познавач на тези двигатели за да установи причината/ите поради, която колата не пали и върви.
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

ivchotr

Да, де. Той така или иначе вече е вдигнал ръце. За тези 4 кила, дето ги е налял, може да се вземе много запазена кола. Въпросът е кога да се сложи точка. Един приятел беше налял 7 бона във Фау Ве 3-ка, когато вървяха по 2. Упоритост си трябва за такива жертви  :D

artman

Колеги благодаря на всички ви за изказаните мнения и най вече за желанието да се помогне . Форда вече тръгна по пътищата с куриерска фирма   Еконт. Весели празници на всички живот и здраве и много безаварийни километри.

Mondeicho

Дано успееш да си възвърнеш повечето вложения, които си направил, но има и такива моменти. Живот и здраве следващата кола ти пожелавам да не ти създава проблеми.
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.