Рециклиране на дюзи и турбо актуатор и няма подобрение

Започната от artman, 30 Юли 2016 19:27:42

« назад - напред »

0 Потребители и 2 гости преглеждат тази тема.

artman



hotblooded

Ако мига реотана,  трябва да записва някаква грешка,  каква е тя? 
След ремонта на помпата - двигателя запалвал ли е? 

artman

Не показва грешка. След ремонта на помпата запали но обърна семерингите на оста на помпата и потече нафта имаше и някакъв запушен клапан в помпата който сменихме и от тогава няма палене

hotblooded

Щом мига реотана, няма начин да няма записана грешка. Вероятно апаратурата с която четете не я хваща. За да не запали, значи или не стига гориво (не сте напълнили филтъра, или подкачващата помпа е дала фира),  или клапана пропускащ нафта към помпата за високо налягане не отваря...  Може да откачиш някое маркуче за обратната нафта и да видиш дали въобще стига нафта до дюзите,

Rosen_gb

https://postimg.org/image/gzhwlnyu3/

Ето ги моите грешки. Гледа ги човек който много разбира от такива работи, но ги погледна само набързо, каза че последните две няма никаква логика в превода. Общо взето и в интернет няма нищо :(
Като пробвах да ги изтрия останаха тези, но беше при запалена кола!
http://imgur.com/a/tEUZt


P0251 Injection Pump Fuel Metering Control A Malfunction   Инжекционната помпа за измерване на горивото Control неизправност

1664 inject pump control module malfunction     инжектира помпа контролен модул неизправност



hotblooded

P0251 е грешка в отчитане на налягане на горивото в помпата. Оня клапан дето беше преебан с какъв го сменихте?   
Другото е грешка в контролния модул - проверете кабеляците.  И какъв е тоя човек дето много разбира, ама не може да си преведе грешките?  Как работи и диагностицира ми е интересно?

Rosen_gb

Първо бъркаш човека. Аз се намесвам в чужда тема, ама не виждам смисъл да пускам нова.
Второ, диагностиката си я правих аз и той видя само снимка от телефона ми и то за една минута, и само ми каза да потърся друг превод в интернет. Иначе човека го търси цяло Габрово за ел. проблеми!

Dmitarcho

Ел. проблемите нямат нищо общо с диагностиката ;) За съжаление в Габрово няма читави диагностициране - камо ли майстори.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Ръца Пръца

Rosen_gb

Цитат на: Dmitarcho в 31 Август 2016 11:52:14
Ел. проблемите нямат нищо общо с диагностиката ;) За съжаление в Габрово няма читави диагностициране - камо ли майстори.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk


Това е твое мнение

artman

Клапана, както и всичко друго което съм е сменил е с чисто ново. Днес ми смениха и веригата с абсолютно всички екстри покрай нея. Утре очакваме да запали. На практика смених (рециклирах) всичко -- дюзи, помпа, турбо актуатор, верига, филтри, масло и други. Турбото пращахме на стенд и е като ново.


V.Buzev

Хм. Верига каква и от къде взе и само верига ли смени или и всичко останало?

artman

верига и всичко останало комплект - зъбни колела обтегачи банани и семеринг на коляновия вал марка FAI цена 870 лв с отстъпка за 600 лв

artman

И така..стойността на ремонта достигна 4000 лв и  подобрение няма

V.Buzev


Dmitarcho

Пак ти казвам...върви при друг майстор, освен ако парата не те бърка.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Ръца Пръца

Alexi

ее това ми напомня преди време какво ми каза един майстор "покрай 2.5 тди отгледах 2 деца" :))

hotblooded

Колега,  нещо е кардинално сбъркано - не може да смениш всичко по горивната система с ново, плюс нов комплект агренаж и накрая пак да е същото.... 
Последно какви грешки записва компютъра,  ако имаш историята на предишните, от началото - ще е още по добре. С каква апаратура четат грешките майсторите при който ходиш?

V.Buzev

Ми то на колегата като гледам му остана само да вземе едно ново ЕКУ, да въведе кодовете на инжекторите и да тества палене :)

hotblooded


artman

Ходих и до мото пфое. Там казаха само дюзи ремонт друго всичко 6. Макар че са с нови клапанчета ги пратих за ремонт. Там срещу 300 лв им направиха реглаж на разпръсквачите + кодове но няма подобрение. Колата се набира като самолет но при натоварване влиза в авариен режим. Погледнал я е и друг майстор без мое присъствие и е казал че софтуера си отговаря на оригиналния. Другото интересно е че когато е студена не забива но пали като ПЗМ 


Dmitarcho

Каква грешка изкарва, като влезе в авариен режим ?

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Ръца Пръца

hotblooded

Aко имаш проблем с горивната система - няма да има топло/студено.  Кога точно прави проблема - като я изрежеш, или като пуснеш газта след изрязване? 
Гледали ли сте какви температури отчита и дали има връзка с реалността

artman

Проблема го прави ако е студена на 3500 оборота  ако стрелката на температурата е права на 1500-2000

hotblooded

Педала на газта в какво положение е?  Натиснат до край,  или току що си върнал назад газта...

Alexi


artman


hotblooded


artman

Като я купих беше със затапен ЕГР но в момента не е

hotblooded

Цитат на: artman в 06 Ноември 2016 18:24:45
Като я купих беше със затапен ЕГР но в момента не е
Със затапен EGR правеше ли проблема?
Винаги ли на едно и също положение на педала на газта прави проблема? 

artman

Със затапен егр пак забиваше
Според мен не е от педала
.
След замигването на спиралата ако продължава да ускорявам колата гасне в движение