Най-накрая избрах и аз - Focus 2.0 Duratec Bi-fuel 145 ps

Започната от Ilian Petrov, 22 Декември 2015 22:14:07

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Ilian Petrov

Хм, при теб пък бедна смес.
Аз все си мисля, че при мен може да от някой заминал инжектор, или мембрана на изпарителя, или пък нещо друго по хардуера. Все пак е кола на 10 години и е нормално


panamerski

Кофти, вярно че си със заключен компютър. Според мен не си за инжектори или изпарител, защото най-малкото ще имаш проблеми при палене след престой особено ако моторът още не е изстинал. Ако инжектор или изпарител изпускат към колектора, колата се дави и трудно пали. Но при всяка интервенция се пипат и настройките от компа. Ще чакам с интерес да кажеш какво е положението.

anikolov

Пичове, бедна смес светва и от кофти газ и на мен и на всеки газифициран се е случвало. Ако изпуска газ пали трудно след престой от 1-2 часа. В официалните сервизи на БРЦ четат всичко, няма проблем и заводските, но само те могат и цените са малко различни от кварталните газаджии. Поне в БРЦ Пловдив е така. Поздрави!

Ilian Petrov

Ами паленето на топъл двигател определено става със задържане повечко на стартер, като не натискам педала на газта. Но пък ако изпуска от някъде, не би ли трябвало да мирише в купето на газ или като отворя капака? Няма никаква миризма. Иначе самата диагностика в BRC е 35 лв., не е страшно. Въпросът е след диагностиката какво ще се случва

panamerski

В купето не, но при отваряне на капака се усеща. Ако изпуска в колектора определено въртиш мноого повече и не пали от първия път.

anikolov

Моят изпускаше в колекторите и не меришеше на газ!  Извади  маркуча на изпарителя и го потопи в чаша вода, веднага ще разбереш, но щом иска въртене, доста голяма вероятност.

Ilian Petrov

Благодаря ви за съветите.
В тоя студ нещо не ми се занимава :)
Следващият петък съм в BRC. Тъкмо и филтрите ще сменя, че май им станаха към 15 хил. км.

V.Buzev

Тъй като автомобилът на автора, а и на останалите колеги са дошли от чужбина с вече монтирана газова най-вероятно имате и система за мазане на клапаните. Много внимателно огледайте маркучлетата, които отиват от резервоарчето с течността към колектора. Обикновено за 10-на години ползва се нацепват и двигателя почва да смуче въздух от там. Съответно бърка смесите и се започва с гадните грешки за бедна/богата смес, като грешка на ламбда сондата или грешка за бедна смес и незапалване в някой цилиндър.
Това ви го казвам от опит с две коли с газова BRC монтирана в Италия. На дедото Мазда 2 с фордовия двигател 1,25 75 коне редовно сменяме маркучлетата.
Много е вероятно да се налага и профилактика на инжекторите на газовата - 2 О-пръстена са, който като се спекат с времето и започват да изпуска или към атмосферата или в колектора!

panamerski

На този мотор газовото се води фабрично и е без такава допълнителна система за мазане. За О-пръстените е възможно.

Ilian Petrov

Потвърждавам, че при мен няма система за мазане на клапаните.

Цитат на: V.Buzev в 03 Декември 2018 09:35:24
Много е вероятно да се налага и профилактика на инжекторите на газовата - 2 О-пръстена са, който като се спекат с времето и започват да изпуска или към атмосферата или в колектора!


Твърде вероятно точно това да е проблема при мен. Вчера покарах и след като спрях подуших пред решетката, без да отварям капака. Ами замириса ми на газ


V.Buzev

Много странно е това че нямате система за мазане. По-принцип мисля че е стандартно изискване, за да важи гаранцията, но може и да греша.

Ilian Petrov

При някоя друга марка може и да е така, но не и при Форд. Тук се разчита, че двигателят е мислен за работа на газ и би трябвало клапани, легла и т.н. да са усилени и да издържат. Разбира се, трябва да се проверяват хлабините на клапаните.

Ilian Petrov

Проблемът с богатата смес е решен. Подробности в раздел Двигател :)

ADiDimitrov

Колега гледам че сме с еднакви автомобили, че да те питам, забелязах че на моя форд като се наведа под волана, се вижда кардана на волана! И понеже в други мои коли това не се е виждало, а ми се струва че при мен нещо липсва /кора или мокет/ не зная точно, да те питам при теб вижда ли се въпросния кардан или е скрит от нещо? Ако не ти е проблем да направиш една снимка да видя как е при теб!

Ilian Petrov

Е така си е фабрично явно, и при мен е така :)
[attach=1]

ADiDimitrov

Цитат на: Ilian Petrov в 25 Декември 2018 21:46:18
Е така си е фабрично явно, и при мен е така :)
[attach=1]
Да явно струва ми се доста недообмислено от страна на Форд!

ADiDimitrov

На няколко пъти споменаваш разход но не и чисто градски! Моя, за 200 км. само градско в зимни условия като в Варна градско значи 1 -ва1 - ва и тук там втора и пак 1 ва, поради зверските ремонти ми гори точно 30 литра газ, което приемам за добре съобразно условията ????!

Ilian Petrov

Колега, за мен това е дребен и даже без никакво значение детайл :)
Колата си ме кефи и ми носи удоволствие... Ето днес примерно, минах през Петрохан и новоремонтирания участък до Костинброд, който на места си има доволно бабунки  :D.
Трафикът беше по-малко и през повечето време си карах с моето темпо. Най-често между 2500 и 3000 оборота на съответната предавка. И бавните и бързите завои се "изписват" с лекота и колата е много стабилна, а това носи удоволствие. И изпредварването на застигнатите автомобили, не е никакъв проблем. И не знам внушавам ли си, но откакто смених изпарителя, като че ли колата върви една идея по-добре. Много съм доволен!  (ford)

Ilian Petrov

Цитат на: ADiDimitrov в 25 Декември 2018 22:49:47
На няколко пъти споменаваш разход но не и чисто градски! Моя, за 200 км. само градско в зимни условия като в Варна градско значи 1 -ва1 - ва и тук там втора и пак 1 ва, поради зверските ремонти ми гори точно 30 литра газ, което приемам за добре съобразно условията ????!

Уау, егати разхода!
Не съм я засичал отдавна на газ пълно/пълно. Но преди няколко седмици занулих борда и само на къси преходи и задръствания, даде 15/100.

Bizu

30/100 си е огромен разход. На мен само градско последния път ми даде 12/100, но имам каране по околовръстното малко.


ADiDimitrov

Момчета не четете добре ???????????? 30 литра за 200 км.   е 15/100 ????!

Ilian Petrov

Интересно, че и двамата се заблудихме  (tooth)
Ами значи си в нормите и всичко е точно!  ;D

ADiDimitrov

Повече ме притеснява, че на борда показва с два литра отгоре, което говори за бедна смес! Но пък нямам засечени грешки, а и на диагностика на БРЦ показва нормална смес! Така че остава загадка защо борда се лъже толкова много и то нагоре?
А и да те питам ако знаеш какъв е размера на отвора на джантата за декоративна капачка? Моите са 16 ки тим еленови рога оригиналните на Титаниум изпъмлнение? Моите изчезнаха и сега незная от кой размер да си поръчам!

Ilian Petrov

#293
Е щом на диагностика всичко е наред, не би трябвало да имаш повод за притеснения.
Нямам идея за отвора на 16-ки. А и Титаниум не излиза ли от завода с 17-ки? Моята я взех с такива:

ADiDimitrov

Абсолютно същата джанта но 16 -ка! Явно има опция според клиента! Само да намеря размера на отвора че много се дразня откакто загубих капачките!

B.Stoilov


Ilian Petrov

ADiDimitrov, защо не пуснеш собствена тема в Дневник и да го видим и твоя Фокус :)

Ilian Petrov

След 3 години за първи път ми изгоря крушка на късите H7. С подходящата отвертка, свалих фара и я смених. Сега обаче не свети добре. Някой знае ли как се регулира, при завиващи фарове с лупи?

dimkaraganchev

Най-вероятно не си сложил крушката както трябва. H7 си го имат този навик. Трябва много добре да се нагласи.

Ilian Petrov

Благодаря за съвета, точно това се оказа причината. :)