Mondeo Mk3 TDCi Retrofit круз контрол (темпомат)

Започната от hotblooded, 13 Август 2012 14:11:45

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

moni74

ОК. Както се оказа, имам цялото окабеляване :) Та само тези датчици ми липсват...


----------------------------


hotblooded

Taka, при колегата окабеляването го има. Само че аз да не се мина, тръгнах само с отверка и торкс Т20 да свалим корите, не си взех мултицет да прозвъня къде на CJB (C32) му отиват кабелите. Но от това което видях: при мен 2та празни пина на входа на С32 (от към волана) пин 2 и пин 13 при него са "пълни"....  проблема е че по TIS-a от 2004 пиновете трябва да са 7ми и 13ти  (nut), а аз както казах не си взех мултицета.... (да са е*а в майстора) 

ihovahi

Значи утре същата процедура ама този път и ще прозвъняваш ми се струва  (read)
Който фôрка "майстор" си нахôда!


hotblooded

 През седмицата е малко сложно, но не е невъзможно - все пак ходим и на работа....

ihovahi

Абе ти гледай като идваш до Чепеларе да не си забравиш мултицета, че Бургас е далече :) Шегувам се де :) Еее намери време и действай та да се похвалиш с работещ темпомат :)
Който фôрка "майстор" си нахôда!


moni74

Да вземем да направим един уикенд до Чепеларе ли :)


----------------------------

hotblooded

Цитат на: moni74 в 31 Март 2013 21:31:10
Да вземем да направим един уикенд до Чепеларе ли :)
Да изчакаме да има сняг :)

Bobi

Все пак колата на Монката е от Италия. Колите оттам имат почти всички инсталации.

hotblooded

Цитат на: Bobi в 01 Април 2013 00:20:18
Все пак колата на Монката е от Италия. Колите оттам имат почти всички инсталации.
Просто е титаниум - титаниум и GHIA си имат кабеляка за всичко.

ihovahi

Цитат на: hotblooded в 31 Март 2013 21:51:47
Да изчакаме да има сняг :)

Ааа все още има сняг по пистите :)

Абе Bobi то и моята е от Италия ама... не се знае знае ли се :)

Айде Иво хвали се, че имаш темпомат стига се мотай хихихихи
Който фôрка "майстор" си нахôда!



Dmitarcho

Той още не се е прибрал - обикаля сега Българията без да натиска педалите с една огромна усмивка на лицето :D Евала момчета ;)
Ръца Пръца

hotblooded

 Живот и здраве, утре към 18:00 (ако не ме оставят на работа до 19:30), може и да имам темпомат.

Dmitarcho

ihovahi пуска подвеждаща информация :D
Ръца Пръца

hotblooded

Цитат на: dmitarcho в 01 Април 2013 21:33:02
ihovahi пуска подвеждаща информация :D
Абе мани, ако подозренията ми се окажат верни - между колите до межднинния фейс и тези след него ще има "един кабел разлика" - мястото на един кабел, на една букса ще е променено. Просто колата на Монката е "дар небесен": има си кабеляка, ще трябва да го "свирна" с мултицета, кое къде отива, (специално за пин 7, или може би пин 2 на букса C 32 при фейс-лифта) и да забучвам и моя там и да пробвам, поне софтуерна активация имам! Вчера тръгнах да връзвам и се получи като във вица с лудите: "Другари, провал, не можем да избягаме - оградата я няма" :)

Dmitarcho

Аз ако не забравя, утре може ли да направя една снимка и на моите педали и да я шляпна тук, да споделите дали имам прекъсвачите на педалите ;) И да се надявам да имам всички други кабели ... и живот и здраве да започна да се оглеждам за аирбег с копчета ;)
Ръца Пръца

hotblooded

#105
Цитат на: dmitarcho в 01 Април 2013 21:41:04
Аз ако не забравя, утре може ли да направя една снимка и на моите педали и да я шляпна тук, да споделите дали имам прекъсвачите на педалите ;) И да се надявам да имам всички други кабели ... и живот и здраве да започна да се оглеждам за аирбег с копчета ;)
Ако не си Ghia или Тitanium - по скоро не се надявай да ги имаш. Но поне не си 90 к.с дизляк - имаш шанс да минеш с 3 кабела от clock-spring-a до CJB. На педалите е изключено да нямаш, виж след клок-спринга дали буксата е пълна, или още по добре - виж на C 32 - намира се на CJB - (най в дясно, на по-светлата пластмаса дето е като "пристройка" на CJB - от дясно на бушоните, ако си упорит може да минеш само със изваждане на вратичката към вътрешната бушониера) вертикалната светло зелена букса - виж дали всички места са пълни, или кои са празни и сподели!

Dmitarcho

Абе уж е Джия .... но такива збирщайни видях пък имат емблема "джия" .. че на нищо не се надявам вече :D
Ръца Пръца

hotblooded

Цитат на: dmitarcho в 01 Април 2013 22:00:16
Абе уж е Джия .... но такива збирщайни видях пък имат емблема "джия" .. че на нищо не се надявам вече :D
Виж я по VIN-декодера, ако е излязла от завода като Ghia - 99% съм сигурен че имаш кабеляците!

moni74

Цитат на: hotblooded в 01 Април 2013 21:38:23
... Просто колата на Монката е "дар небесен": има си кабеляка ...

;D Имам и еърбега с бутоните, утре отивам до МП да поръчам превключвателите и ... ти си на ход :) А почерпката от мен после...


----------------------------

hotblooded

 Утре ако не ми мине черна котка път - към 17:30-18 съм пред вас въоръжен с мултицет и бенгалски огън (ще видиш за какво ми е)....


ihovahi

Цитат на: dmitarcho в 01 Април 2013 21:33:02
ihovahi пуска подвеждаща информация :D
Ама неее сняг има ама туристи няма :) Ама и не става за каране вече...

Иво какво става има ли развитие или утре да чакаме :)
Който фôрка "майстор" си нахôда!


moni74

Направих справка на сайта за резервните части на МП - 1018344 (28.08лв) и 7029406 (цена 25.50лв) ги няма налични в БГ. Това какво означава - доставка от Германия и колко се чака?
Прави ми впечатление, че първие превключвател може да се вземе за същите пари от Англия. Обаче втория идва към 25 лири с доставката, което е два пъти по-скъпо от тукашната цена... Не знам защо идва с такава разлика.


----------------------------

Bobi

Вече доставят осезаемо по-бързо!!! Само за 10 дни, вместо 14, както беше преди...  :))

moni74

Значи пак е добре, на Ситроен идват за 20 дни минимум. А понякога след 20 дни разбираш, че частта вече не се произвежда :)


----------------------------

ihovahi

Moni74 и аз поръчах вчера шалтерите от МП и ми казаха, че като ги получат от Германия ще ми ги изпратят до Чепеларе, но не се ангажираха за срок... така, че майката на много работа му е седянето дето се вика... ще чакаме и това си е :) По-важното е Иво да успее в начинанието, за да се облажим и ние :)
Който фôрка "майстор" си нахôда!


hotblooded

  Koлеги, имаме темпомат (tts)   (race)
Принципно няма проблем, дори и да липсват кабелите от clock-spirng-a до CJB. Само трябва да се внимава с кой вариант на окабеляване е колата при букса C32. Taка и не мога да кажа от къде идва разликата - дали от преди/след фейс-лифта, или Евро3/Евро4...  Но и в двата случая е възможно поставянето.

mitakinen

Ивайло много се разтегли темата, а желаещи да поставят темпомат май са много, най-добре е с Мони да нащракате много снимки и да обобщиш накрая различните варианти и да го направиш в отделна тема с доста снимки. Много бири и цаци ще изпиеш за това да знаеш  :D
Жалка работа - никой от УС-то не пое отговорност - няма мъже, само мижитурки

moni74

Цитат на: hotblooded в 02 Април 2013 18:57:01
  Koлеги, имаме темпомат (tts)   (race)
Принципно няма проблем, дори и да липсват кабелите от clock-spirng-a до CJB. Само трябва да се внимава с кой вариант на окабеляване е колата при букса C32. Taка и не мога да кажа от къде идва разликата - дали от преди/след фейс-лифта, или Евро3/Евро4...  Но и в двата случая е възможно поставянето.

Да, Иво вече има - аз съм свидетел. И аз имам вече сложен еърбег с бутоните, и окабеляването си го има. Само превключвателите и софтуерно разрешаване на опцията :)


----------------------------

hotblooded

Цитат на: mitakinen в 02 Април 2013 19:10:44
Ивайло много се разтегли темата, а желаещи да поставят темпомат май са много, най-добре е с Мони да нащракате много снимки и да обобщиш накрая различните варианти и да го направиш в отделна тема с доста снимки. Много бири и цаци ще изпиеш за това да знаеш  :D
Бих помогнал на всеки да си монтира темпомат-а, но за целта за да не стане грешка при окабеляването докато не установим причината за разликата в кабелите - няма да публикувам снимки кое къде се връзва, за да не се пробва някои които чете през редовете, а резултата може да бъде плачевен (за колата). За тези които са решили да си слагат - освен описаното до сега: като монтирате датчиците на педалите - погледнете най-дясната букса на бушониерата в купето (светлозелена с 2 реда по 11 пин-а разположени вертикално), вижте имате ли кабели на пинове с номера 2,7 и 13, както и какви цветове са. Може (най добре би било) и да направите снимки - една на десния ред и една на левия. Свържете се с мен по ЛС или е-mail. ще ви кажа какво се прави след това.
Моля за разбиране, не съм егоист, нито търся облаги - не искам да подведа някои да си направи поразия по кабеляците, обещавам че ще обърна внимание на всеки които има интерес. Монтажа не е сложен, нито се изисква кой знае какви знания и умения (след като има кой да каже къде за "забучиш" кабелите). Но трябва да се внимава, едно погрешно свързване и не се знае какво ще последва.
Накрая - искам да благодаря на целия форум, не искам да изреждам имена защото може и да пропусна някои. Колеги, колкото и знам и мога - без вас нямаше да стане. От доствката на частите, софтуерната активация, намирането на ел.схема, насоките къде да търся липсващи кабели, беше ми осигурена кола за "модел" да прозвъня нейната инсталация - всичко е благодарение на вас! Още веднъж - БЛАГОДАРЯ!

доницети

Малко ще попаря някои мераклии, но моята GHIA преди фейса няма окабеляване (дори за превключвателите)  :'( Така, че колеги не се осланяйте, че задължително ще имате готови кабелчета! Но който има мерак- има решение  (clap) Браво на hotblooded за упоритоста (clap)