Mondeo Mk3 TDCi Retrofit круз контрол (темпомат)

Започната от hotblooded, 13 Август 2012 14:11:45

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

hotblooded

 Така, грешката е вярна - липсват кабелите между clockspring-а и PCM-а. Трябва да се поразхвърлят корите под волана и джабката за да се стигне до PCM-a (първото е лесно - разхвърлянето и събирането става за под половин час), второто - не съм го правил още. Чисто технически не е проблем, просто ще трябва да купя 2 парчета по 2 метра кабел ПВ-А2 -0,5 кв.мм с различни цветове, да се видя с време и да действам!


YaSkAwA

Малко съвети,пробвай да намериш инсталация втора упротреба за да намериш пинове за буксата на ПСМ-а кабелите минават под чистачките по принцип и буксата на ПСМ-а е отвън по принцип.Лесно можеш да ислезеш над педала на съединителя има гума със сноп кабели.
Поздрави!!!

hotblooded


Pyrhel

PCM-ът е вътре, но буксата му се завива отвън:
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

hotblooded

 A бутоните за темпомата светят ли при светнати габарити? Ако не - могат ли да се направят? Да знам че няма място на клок спринга да мине още един кабел, но да речем че има начин да се избегне това. Въпросът по скоро е - дали ако сложа светодиоди зад бутоните - надписите ще светят, или не са достатъчно прозрачни?

Bobi

Бутоните не светят, поради тази причина ги има пъпчиците по копчетата.

hotblooded

Колеги тази схема на разположение на буксите на гръба на бушониерата в двигателния отсек - валидна ли е за 2.2 TDCi?

Pyrhel

"Отгоре" са еднакви между 2.0 и 2.2, би трябвало и "отдолу" да са същите.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

hotblooded

Цитат на: Pyrhel в 15 Март 2013 10:27:14
"Отгоре" са еднакви между 2.0 и 2.2, би трябвало и "отдолу" да са същите.
Taзи ми се струва че е от бензин-ка :)

Pyrhel

Гледам в хайнеса в момента (оня дето го качих) за ел. схемите, дадени са диаграми на бушониерата отгоре, но не и отдолу. Ако ти върши работа да трясна една снимка?
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.


hotblooded

Цитат на: Pyrhel в 15 Март 2013 11:47:04
Гледам в хайнеса в момента (оня дето го качих) за ел. схемите, дадени са диаграми на бушониерата отгоре, но не и отдолу. Ако ти върши работа да трясна една снимка?
Трябва ми номерацията на куплунгите които влизат в нея...

moni74

Иво, сина вече оздравява, а и тъщата дойде за подкрепление :) Така че имам възможност и време да мина когато си свободен и да гледаме при мен кое как е. Ще взема и еърбега да го сложим.


----------------------------

hotblooded

Цитат на: moni74 в 15 Март 2013 12:08:03
Иво, сина вече оздравява, а и тъщата дойде за подкрепление :) Така че имам възможност и време да мина когато си свободен и да гледаме при мен кое как е. Ще взема и еърбега да го сложим.
В събота ме няма... звънни в неделя, или понеделник, или сряда след работа... вземи си превключвателите - така и така ще я разхвърлим направо да слагаме всичко...

moni74

Ок, но аз не съм взел превключвателите, защото не знам какво имам на педалите в момента. След малко ще излизам и ще снимам какво е положението на Титаниум Х.
Между другото, имаш ли каталожните номера на МП за тези превключватели?


----------------------------

hotblooded

Цитат на: moni74 в 15 Март 2013 13:08:05
Ок, но аз не съм взел превключвателите, защото не знам какво имам на педалите в момента. След малко ще излизам и ще снимам какво е положението на Титаниум Х.
Между другото, имаш ли каталожните номера на МП за тези превключватели?
Няма как да ги изкарам сега....

hotblooded

 Монка, сори за забавянето:
        - шалтер съединител, (за коли без темпомат се води бутон съединител):  1018344    цена 28.08 лв
        -  бутона на спирачния педал е под номер 7029406 и се води "шалтер" - цена 25,50 лв (включвателя на стоп-сигнала се води само "Бутон" и е 48 лв..... гейове! )

moni74

Благодаря, значи стотака отива за тях... Първо ще се проверят моите какви са и тогава ще мисля за тези.


----------------------------

hotblooded

 Какъв стотак бе човек, бутон за спирачка не ти трябва ;) Само първите два!

moni74

Въобще не прочетох кой за какво, само сумирах парите и ...


----------------------------

hotblooded

 Така.... днес се опитах да мина по лесния начин - да пусна кабели само до CJB- ама грИда - гадните са спестили кабелите и до там. Та колеги, ще моля за помощ-  как се номерират pin-овете на PCM-a... явно ще трябва да пускам директно до него кабели.
А  и още нещо - до aux-a за радиото намерих още една букса - прилича на USB но не е - някои знае ли за какво е?


доницети

И аз да се включа 8)

Май трябва още нещо!?


hotblooded

 Питах за номерацията на клемите (пин-овете) на PCM-a - на волана буксата е номерирана :)  (buddies)

доницети

Правя уточнение, че това е схема за преди фейса! Не знам после дали е така, макар че като правих сравнение със схемата за заключване на вратите след фейса, няма голяма разлика и изглеждат съвместими.

hotblooded
Искаш да кажеш, че този модул е част от РСМ-а, а не отделен, така ли?

hotblooded

Цитат на: доницети в 26 Март 2013 09:05:57
Правя уточнение, че това е схема за преди фейса! Не знам после дали е така, макар че като правих сравнение със схемата за заключване на вратите след фейса, няма голяма разлика и изглеждат съвместими.

hotblooded
Искаш да кажеш, че този модул е част от РСМ-а, а не отделен, така ли?
Искам да кажа че като ти липсват кабелите трябва да си ги пуснеш ти.... модул нямаш - PCM върши работата, чрез бутоните на волана му задаваш какво искаш, чрез ключетата не педалите му казваш кога натискаш спирачка че да не дава газ излишно, или като сменяш предавка - и натискаш съединител да не изфорсира излишно...

ihovahi

Ти си вдъхновение на всички нас, които нямаме темпомати. Пожелавам ти успех и се надявам скоро да се похвалиш с работещ такъв.

Ще следя темата постоянно и ще коментираме :)

Поздрави,

Васил
Който фôрка "майстор" си нахôда!


hotblooded

#85
Днес свързах кабелите към "clock-spring" но малко ударих грИда със CJB-то. "Растежението" се състои в следното:  2 от кабелите трябва да се "забият" в клема 32, съответно пин 7 и пин 13. При мен пин 7 е зает от друг кабел, които не отговаря по цвят на схемата която имам (тя все пак е от TIS 2004, а колата ми е 2006. По съвет на колега от форума трябва да "лашна" клемата на PCM-a, aма се оказа че нямам толкова дълго "глухо" 10 (или 8).
  Молба: колеги които са с коли от феис-лифта и имате темомат - може ли да погледнете:
На пин 7 на клема 32 на CJB - бушониерата в купето (зелената букса "изправена" вертикално, най в дясно) - какъв по цвят ви е кабела (при мен е синьо с черна ивица, по схема от TIS трябва да е бял). Пиновете се броят отгоре надолу, като външния ред (към кормилния вал) са от 1 (горе) до 11 (долу). И клема 2 - заета ли ви е ?
И втора молба - някои има ли TIS след 2004та?

moni74

Иво, прибрах се в Бургас. Ако искаш, може да се видим за да огледаш какво е положението при мен. Успях да снимам превключвателите - предполагам въпросните два ми липсват:



----------------------------

hotblooded

 Да, същата картинка като при мен преди д ги монтирам.

moni74

Тоест, да ходя в МП и да поръчвам 1018344 (28.08лв) и 7029406 (цена 25.50лв) - така ли?


----------------------------

hotblooded

 За всеки случай има кажи бутоните на педалите за темпомат-а :)