Вечната тема за ксеноновото осветление

Започната от Jumper, 24 Септември 2011 00:03:08

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

FocusOwner

Цитат на: pi4o в 05 Януари 2014 22:40:29
Малко UP на темата.
Колеги, аз също съм се навил за би-ксенони на моя Фокус 2001 г., но загледах тези прожектори с лупите и ми се струва, че няма да може да се монтира на фара. Имам в предвид, че май ще трябва да се сложат някак си от вътрешната страна при рефлектора. Как ще стане това? Ако някой е слагал такива моля да каже. Искам ксенони, но не искам да заслепявам отсрешните коли, та за това се чудя как трябва да се направи, че да е добре за мен и за другите на пътя. Ако няма такъв вариант, просто кажете да не се занимавам, а да си карам с нормалните халогени. В този ред на мисли, гледах и едни LED светлни, които заместват халогени и ксеноени, но са доста скъпички и са все още нови - сега навлизат и не са популярни. Самите лампи са с COB (chip on board) и много греят за това имат малки вентилаторчета за охлаждане. Ами това китайско вентилаторче, ако блокира и всичко става на бомбичка...буммм..... и край ;)
Ето за това говоря: http://www.aliexpress.com/item/Free-Shipping-New-arrival-2PCS-H4-LED-Bulbs-High-Power-1800LM-Headlight-Lamp-Car-Truck-12V/1227015829.html   Дайте мнения за ксенеоните и за LED-овете.... ще съм благодарен  :) :) :)
Здравей колега. Относно ксенона не мога да ти помогна, освен да се съглася, че на мк1 фаровете, особено като са цели, а не са разделени както на Фейслифта, са като огромни сини слънца и нема да им дадеш шанс на отсреща движещите се колеги да мръднат .. от мантинелата в дясно.. :D За тия LED крушки, които си публикувал също не бих рискувал - вентилаторчета на крушки.. пълна пародия. Може и да са добри, кой знае, но не бих рискувал и то да дам такива пари за нещо, което може и на първия месец да ти се срине/избухне/изгърми/разкъса и т.н. Аз наскоро смених крушките на фаровете с НайтБрейкъри - Night Breaker и е чувствително по-добре. Особено в момента в мъглива София или по-скоро по Околовръстното е нещо страхотно. Дори халогените са ми безмислени да ги пускам понеже се вижда много добре, но нали трябва да ме виждат отдалеч, та ги пускам и тях. Аз съм с H7 крушки и обикновенната ми е 10лв - крушка. НайтБрейкъра е 19.70лв. за крушка. Оцветени са леко в син цвят, но светят бяло. И колата изглежда по-добре и се вижда по-добре, пък и не заслепяваш отсреща движещите се коли. Слагай такива и си шампион. :) Скоро мисля да сменя на халогените и на дългите, поне да не съм в различни тонове на хубавата ми количка, няма да се излагаме сега, я.. :) Поздрави, лека и безаварийна! :))
I don't get strokes, motherfucker! I give 'em!


tropper

Ако искаш ксенон и да е "като истинско", има фабрични фарове с лупи за ксенон за Фокус мк1.
Като това:
http://www.ebay.co.uk/itm/GENUINE-OEM-Ford-Focus-MK1-1-I-Xenon-HID-Headlight-Headlamp-RHD-UK-N-S-LEFT-Side-/301047336619
Само че конкретно това е за коли с десен волан!
Предполагам не са много евтини и рядко се намират, но ще стане "заводско".

Тук някои от колегите биха могли да споделят техния опит: whaaazp, ForeverFord.
Късото съединение прави силата!

http://www.zahranvane.com/

ForeverFord

Само че на колегата фокуса 2011 и са други лупите
Легенди:(fe) "качи света на колела";
    Stop Walking,Keep Driving by (fe)

FocusOwner

Е не, аз не си търся лупи.. :D Дори не искам и Ксенон, той колегата който питаше за ксенон е с мк1. Аз само си излях душата с предишния ми коментар. :D
I don't get strokes, motherfucker! I give 'em!

Bobi

Има ли някой, който кара с високия клас ксенон  на Осрам/Филипс, които "уж" дават до 50% по-добра осветеност от стандартна ксенонова крушка? Друго нещо, което ми прави впечатление по чуждите форуми е, че масово хората си сменят заводския ксенон с други крушки, например Mtec.

Nebhotep

Аз съм с фабричен биксенон с крушки на Philips.


Глупаците спорят с другите, а мъдреците със себе си!

Bobi

То и аз съм с фабричен би-ксенон, ама не питах кой е с такъв, а дали някой е слагал висок клас. Нашите са си най-стандартна ксенонова крушка.

П.Иванов.Личев

Здравейте, колеги, искам да попитам някой има ли наблюдения каква е разликата в 35W и 75W Xenon колко по силно би светил 75W и дали си заслужава? Другото което ме интересува е струва ли си Xenon на дългите светлини?

П.П.: Благодаря предварително.
Храни се правилно, бъди активен, остани здрав
OTSLABNI.ORG

К.Методиев

75 вата е равно на нагорели клеми, релета, ключове и всичко наобратно по схемата.

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

П.Иванов.Личев

Цитат на: К.Методиев в 04 Февруари 2015 16:58:29
75 вата е равно на нагорели клеми, релета, ключове и всичко наобратно по схемата.

В смисъл няма да издържи системата така ли да го разбирам?
Храни се правилно, бъди активен, остани здрав
OTSLABNI.ORG


Dmitarcho

Много вероятно е, да не издържи системата ;) Въпреки, че аз в момента карам със 100 ватови, обикновени крушки, и вече половин година ме мързи да ги махна ;) и нямам проблеми
Ръца Пръца

К.Методиев

От 100 ватовите си нагаря всичко, инсталацията не е оразмерена за такъв ток.

При 55 вата крушка имаш около 4.5А ток на 100 вата са малко над 8А.

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

pAbLo

Това е ток за едната.
За двете защото не свети само едната,минава на 16А.
Предпазителя ако е 10А и проводниците са смятани за такъв товар...
Какво става?
Firestarter  8)
"If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling" - Paul Walker
Човек дори и добре да живее,рано или късно ОТНОВО си КУПУВА ФОРД :D :D :D

К.Методиев


- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

П.Иванов.Личев

Благодаря за мненията колеги не знаех това нещо (можеше да стане някоя беля в последствие :D)
Храни се правилно, бъди активен, остани здрав
OTSLABNI.ORG

opex

Човека питаше за разлика м-у 35 и 75 (може би 55?) W ксенон, отговорите за обикновена крушка 55 и 100W ли са?
qaяכSTuning
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book."
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща.
Suum cuique

К.Методиев

Да ама тока си е ток независимо от товара.

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

Mondeicho

#137
Така, след много четене във форума и вече като собственик на Мондео с фабричен ксенон да се включа и аз по темата. Имам и Корса с такъв на рефлекторите- не е заводски(разсейва, но е добре регулиран и не ми присветват). Разликата с халогенките е огромна. 4300 К, 35 W, за по ниска консумация, изгоря ми първата крушка след 1.5 години. След като ги смених вече 1.5 години си карам с другия комплект. Палят си без проблем и на минусови температури. След 3 г. постоянно ползване, имам автоматично пускане на фаровете не съм сменял баласти. Сега за Мондеото - предстои им регулиране и почистване на лупите защото нищо не се вижда в сравнение с Корсата. Ако някой знае как действа нивомера за автоматичното регулиране да сподели- доколкото знам датчиците са разположени на носачите, не знам как да ги проверя дали работят. Идеята за по ниските ватове е да се съхрани ел. системата на автомобила, за мен е безмислено да се монтира повече от 55 W, поради прекомерно натоварване на инсталацията.
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

escobar

На един приятел ксеноните му изгориха ел. таблото с бушоните. Най-накрая трудно палеше и се наложи да го сменя това табло, което беше около 350 лева. А ксеноните му бяха поставяни в сервиз и уж качествени.

petar petrov

Здравеите,наскоро си купих s max 2.0tdci 2006,но не съм доволен от късите светлини.Бих искал да ги заменя с ксенон.Проблема е,че не знам какво точно трябва да сменя-само крушките с баласта или целия фар?Ако има някои с опит или вече го е правил,ще се радвам да ми даде съвет.По принцип съм се спрял на OSRAM Night Breaker,но са скъпички.Заслужават ли си парите и има ли нещо,което да ги замести като цена?Предварително благодаря.


tropper

Добре дошъл!

OSRAM Night Breaker са халогенни крушки с малко подсилен светлинен добив спрямо стандартните и светлинна температура "студено бяло" - леко син оттенък.
Пишат ги че дават малко повече светлина от обикновените халогенни, цветът наподобява студено бял ксенон, но не са ксенонови.
Ако слагаш от тях, нищо друго не трябва да сменяш - plug&play.
Дали има разлика спрямо стандартни халогенни - аз не съм ги ползвал и не мога да кажа.
Късото съединение прави силата!

http://www.zahranvane.com/

momo76

Разлика има, светят малко по добре, но на цената на доста по къс живот. Светят около година и горят.

pAbLo

АКО си намериш ОРИГИНАЛНИ ФАРОВЕ ОТ Европа,не от Англичанка,ще си най-доволен.
Имах китайски ксенон на моя,заслепява много насрещното и непрекъснато ми присвяткаха.
Махнах го и сложих точно Осрам.
По добри са от стандартните,но горят по често,а смяната на крушка в тази кола е поне 10 мин врътка..
И не става на пътя ако нямаш инструмент.
А незнам защо не си доволен,с какво ги сравняваш??
"If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling" - Paul Walker
Човек дори и добре да живее,рано или късно ОТНОВО си КУПУВА ФОРД :D :D :D

petar petrov

От какво не съм доволен ли?Ами струва ми се, че светлините са много слаби и светят много наблизо.Като се има предвит,че не съм много добре с очите си помислих,че проблема е само от зрението,но и друг човек ми каза,че светлините са ми  слаби.До колкото знам едната крушка на OSRAM Night Breaker струва около180лв.Имам ли по-добра алтернатива?

Dmitarcho

30 лв. за 2 броя H4 .... Къде ги видя по 180 лв. ;) Върви да ти направят реглаж на фаровете ... Ако след това няма промяна, може да имаш проблем с рефлекторите - "опушени" от хубави крушки ;)
Ръца Пръца

pAbLo

#145
Цитат на: Dmitarcho в 10 Юни 2015 23:12:06
30 лв. за 2 броя H4 .... Къде ги видя по 180 лв. ;) Върви да ти направят реглаж на фаровете ... Ако след това няма промяна, може да имаш проблем с рефлекторите - "опушени" от хубави крушки ;)
+1
Обаче Ес-макса е Н7 къси,Н1 дълги.
Цена по спомен 20-25 лв ЧИФТА!
НО определено си виж реглажа,при мен на първа позиция на височина ПАК ми присветваха,че им блести.
Фара е много голям и ксенон без лупа сваля НЛО-та  (rofl)

П.С.
пфууу ,явно са ги вдигнали :'(
http://m.emag.bg/komplekt-2-halogenni-krushki-osram-h7-night-breaker-unlimited-up-to-110-12v-55w-64210nbu-duobox/pd/DY3RLBBBM/?ref=vp_ap_vis_vp_ap_cmd_center-1_1
"If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling" - Paul Walker
Човек дори и добре да живее,рано или късно ОТНОВО си КУПУВА ФОРД :D :D :D

Dmitarcho

Ръца Пръца

pAbLo

#147
Когато се чудих какво да направя - дали да сменя стария ксенон с нов или Осрам,цените бяха еднакви.
И двете по към 30лв ,но на Осрама си намерих отстъпка и дойдоха на 25 ли,21лв.
На по късен етап ми писна да сменям крушки,че определено карането на къси през деня им е#%$ майката,си купувах Нарва или Хелла от бензинджииниците.
Светеха добре като нови 8)
П.С.
Ааа имаше едни комплектчета на Филипс - предпазител,Крушка Н7
Ей това...http://www.ebay.de/itm/Philips-H7-Premium-Autolampenbox-12V-Ersatz-Lampen-Box-ALB-30-mehr-Licht-SET-/271873423444
също добра крушка на хубава цена :D
"If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling" - Paul Walker
Човек дори и добре да живее,рано или късно ОТНОВО си КУПУВА ФОРД :D :D :D

Alexi

и аз карам с такива ОСрам ,няма съществена разлика спрямо нормална крушка и не си заслужават парите като цяло .. освен това имат много ментета ,аз ги вземах от ибей че тука да улучиш оригинални е голяма мъка

petar petrov

Благодаря на всички за съветите,но първо наистина ще си направя реглаж и после ще реша