Вечната тема за ксеноновото осветление

Започната от Jumper, 24 Септември 2011 00:03:08

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Jumper

Цитат на: Pyrhel в 27 Декември 2011 15:49:59
Представете си следната ситуация:

Полицай: С ксенон ли си?
Шофьор: Да.
Полицай: Имаш ли вградено измиване на фаровете?
Шофьор: Не.
Полицай: Я елате пиленца при баткоо (finger)

Анатоли, да ти кажа това е композиция по тема...  имаш ли идея колко джипове и не само има с измиване на фаровете БЕЗ да имат ксенони? Много... Тоест постановката отпада по дефиниция... Значи ли, че ако имам такъв джип и мога да си правя простотии с китайски ментета...?


Jumper

Цитат на: Alexi в 27 Декември 2011 11:07:22
много е лесно да се разбере дали ксенона е оригинален или не ,както и да се изработи методология за проверка на пътя ( на самото стъкло на фара пише с кодировка за какви крушки е предназначен той и на кои европейски норми отговаря ) .. отделно за 80% от колите с ксенон изобщо не се предлага такъв заводски което улеснява много нещата .. примерно на мондео мк2 ксенон = неоригинален ксенон ,простичко е ..

Алекси, ще ме прощаваш ама живееш в другата България... маркировки, кодове, методика... Това за фуражките ли говорим? Недей така... Те един акт не знаят как да го напишат без да го осе...т, че ти за методики и кодове ми говориш... Да така е има малко модели, които фабрично се предлагат и с ксеноново осветление... но това означава ли, че ако отида в сервиза на Пежо например, или Рено и си поискам техен специалист да ми ги монтира няма да казвам, че са ми монтирани в сервиза на доставчика? Ще казвам, че са ми оригинални за колата и да видим какво ще ми каже фуражката... Или ще ме прати на сервиз да ми измерят фаровете, а аз през това време няма да си демонтирам ксеноните и да им покажа фабричните фарове... Говорим за България все пак... не за държавата Утопия...

Alexi

в официалния сервиз следва да ти откажат монтажа ,или той ще включва смяна и на фаровете с такива за ксенон ( а те никак не са евтини )

mrdgd

ксенон или електожен (beer) поне да си в крак с модата (гъзарията)

Чебурашка

#64
 Кога ще почнат да глобяват  както трябва за тези китайски боклуци (hammer),всеки трети голф 3 в София е с китайски ксенон на матиралите фарове,но няма как да разберат че е жалко,те смятат че  каруците се
превръщат  по този начин в голф 6 (nut)

dimkaraganchev

Не са само голфовете. Просто доста хора в днешно време имат проблеми с очите и недовиждат. :D

p_yanev

Здравейте колеги,

Тъй като отскоро съм на вълна форд, не разбрах от темата - как да разбера дали ксенона ми е фабричен? Това че имам измиване на фаровете достатъчен симптом ли е?

И още нещо и двата фара са почнали да пътамняват отгоре. Това ,че е равномерно ме радва - значи не са сменяни  ;) , но дали това действа на светлинния поток?

Pyrhel

До колкото виждам си с мк3 - ако имаш лупи - фабричен.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Vas

Аманн от тези ксенони  :D На Астрата крушката на десния фар ми гори през 2 месеца и накрая си сложих обикновена  ;) Сега съм на левия с ксенон на десния с обикновена  ;D

tropper

Има едно нещо, което нашите "търговци" на ксенони или не разбират, или се правят на алтави. Заради това и често дефектират "китайските" ксенони. Всъщност проблемът (в голяма част от случаите) не е в това че системите са произведени в Китай, а в това че са поръчани в България  (hammer).

Има два вида системи - едните след като запалят работят на "прав ток" (DC), другите на "променлив" (AC). На особеностите в конструкцията на запалките няма да се спирам, за крушките мога да кажа че тези за "прав ток" са по-сложни, за да се минимизират отлаганията по електродите, т.к. токът тече само в една посока. Използват се по-специални материали.

И сега... къде е уловката?

При "запалките" (електрониката) има следното ценово съотношение:
Запалките за прав ток са по-евтини от запалките за променлив ток.

При крушките е следното:
Крушките за прав ток са по-скъпи от крушките за променлив.

Ха сега познайте какво прави Ганьо като пазарува от Китай - купува евтините запалки (за прав ток) и евтините крушки (за променлив ток) и ги комбинира. Да, те и така работят..... Ама колко време?

Аз съм с "китайски" ксенон, от който ние си внесохме мостри, вече година и половина. В продължение на седмица миналата зима карах със счупено стъкло на единия фар - т.е. на крушката й беше студено и влажно (което за коя да е крушка хич не е хубаво). И двете си бачкат нормално и не са мръднали.

И после китайците ни били виновни. Не са китайците, момчета, не са те виновни...
Късото съединение прави силата!

http://www.zahranvane.com/


p_yanev

Извинявай, ама аз съм малко неграмотен. Какво се разбира под "запалки" ???

Pyrhel

Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

G_o_c_e_v

Ето какво намерих по темата с ксеноновите крушки... Темата е копирана от Цък
vassil_sparco написа:
Както каза колегата цокъла ти е Н4.Понеже Н4 крушките са с две светлини се предлагат ксенонови крушки с цокъл Н4 с ксенон на късата светлина , а на дългата с халогенна крушка.Н4-3 не е би ксенон а крушката мести положението си спрямо едно прозорче на шапката и така ти дава дългата светлина.Н4 би ксенон е пак с Н4 цокъл,но с две ксенонови крушки една над друга и като дадеш на дълги светват и двете съответно на всяка крушка имаш по два баласта(запалителя).Масово тук се слага Н4-3 и се продава за би-ксенон което е подвеждащо.На кутийте с ксеноните си пише.Н4(flexible),H4(bi-xenon),H4(L-halogen,h-hid),H4(L-HID,H-halogen),H4(Single beam)
Н4(flexible) - е тази която мести една крушка за къси и дълги тоест Н4-3


H4(bi-xenon) - е тази която е с двете ксенонови крушки на един цокъл


H4(L-halogen,h-hid) - е тази която е с халогенна крушка на късите, а ксенонова на
дългите

H4(L-HID,H-halogen) - е тази която е с ксенонова крушка на късите, а халогенна на дългите

H4(Single beam) - е с Н4 цокъл, но с една светлина.




ЗДРАВЕЙТЕ

случайно попаднах на темата.
бях по друг повод в техническия раздел на форума.

колегата написал по горе инфото е прав като терминология на ксеноновите разновидности на крушки Н4.

понеже професионално се занимавам с ксенонови светлини мога да кажа:

в България както и на всякъде другаде се препоръчва за допълнително вграждане ксенонова система Н4-3 поради факта че тя има най прецизен фокус във фара и няма излишни разсейки както при другите видове изброени от колегата.

има 4 вида модели крушки от Н4-3



от всички тествани видове крушки
оптималния вариант е Н4-3А
крушка с много добър фокус за къси и дълги светлини

всички останали видове се разминават доста с реалният фокус на халогенната крушка

ето няколко примера








съответно имат доста разсейки

за единичните Н4---1 и 2
проблема е същия





това е снимка за сравнение между фокусното разстояние на обикновена халогенна крушка и ксенонови



ето няколко снимки с тестове на различни видове ксенонови крушки Н4







препоръчвам поставянето на система от този вид



ефекта от нейното поставяне е


прекрасна фокусирана светлина без никакви разсейки

снимката е от личният ми автомобил с 35W - 5000К - модел на крушката - Н4-3А

дано да съм бил полезен
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

PcMan

#73
Системата от предпоследната снимка, точно с такъв тип крушки и всичко бях почти 2 години(беше си монтирана от преди), наистина е фокусирана и не блести. Онзи ден в ловеч видях новозакупен фокус като моя, пак с ксенони и караше с/у мене въобще не заслепяваше и самото светене не беше с гъста светлина, типична за афтермаркети на стари голфове примерно.

Системата си я махнах и сложих night breaker+ не защото заслепява, не защото е селско синя (5000к чисто бяла е), а защото вече ги забраниха (нищо че пак се кара) + дори и да не заслепява и пречи все ще се намери някой да каже "виж го този селянин" ей така наизуст, нищо че не бие на очи.. Достатъчно да я махна.

Къси и дълги osram night breaker + Уточнение на къси не трябва да свети слабо синята лампа на дългите, на къси светят по-силно от предния халоген, но пак жълтеят, и май това + снимки на къси из нета + факта, че свети слабо синята лампа на таблото а съм на къси ме води към някакво пипане, осеществено около слагането на ксенона. Вдигайки капака няма нищо видимо, ще ми трябва човек занимаващ се с фарове да намеря  O:-)

Alexi

всички тия крушки от последните 3 мнения са афтърмаркет и силно се различават от ксеноновите системи за първоначално вграждане .. както и ефекта от тях е по скоро негативен ( личен опит ) то ако така се слагаше ксенон нямаше да е по 2к лв като екстра за нов автомобил ..

Vas

Вчера минах преглед и на двете коли и никакъв проблем, че съм с ксенон

Marlboro

Те са там да ти вземат парите, не да гледат дали не си опасен. Предпочитам да си почистя добре фаровете, да сложа едни читави крушки и добър реглаж, ефекта е доста голям.
Момичета, при тези цени на бензина, не идваме само за се видим!

ihovahi

Здравейте,

Някой знае ли каква точно е крушката на оригиналните фарове с лупи за Форд Мондео МК3?

Който фôрка "майстор" си нахôда!


Pyrhel

Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

ihovahi

Благодаря.

Предложение от къде да си взема две?!
Който фôрка "майстор" си нахôда!



Bobi


amplified


ihovahi

Който фôрка "майстор" си нахôда!


Dmitarcho

Мда ... 100 пари за 2 крушки :( За това не си слагам ксенон :D Не искам китайче .. а сносните  - една шапка пари :)
ihovahi, ако ти се дават парички - вземи си Луксимата .... или търси из Ибей-я. Анатоли и той продаваша някакви Филипси преди време, но не помня какви бяха точно.
Ръца Пръца

ihovahi

Ами те фаровете са ми такива... ксенонови оригинални... нещо ми се струва, че слабо светят...

Митко ти за тези ли ми говориш?!
Който фôрка "майстор" си нахôда!


Bobi

Разни филипсчета и осрамчета в ибей почват от 25 паунда.

П.С. Ианче цената на крушките Луксима е добра.

ihovahi

Идеята е да светят добре... не да ги слагам и да се псувам :)
Който фôрка "майстор" си нахôда!


whaaazp

Според мен измий лупите за начало, мини да ги регулират и тогава ако не се пооправи нови крушки.

До колкото си спомням Pyrhel ги беше  измил и остана доволен от резултата.

tropper

Ако са 100 пари за две крушки (нещо не ми се отваря линка) цената бива ако дават гаранция. Иначе стандартните китайчета гонят цена 50лв за двете, ама гаранция - йок! То не че е гаранция гаранцията....

Мен веднъж ме излъгаха за 50лв за една крушка без гаранция в Горубляне.... Не че не знаех, че ме прецакват, много добре знаех... Ама 1-та ми беше изгоряла и въобще нищо не показваше, рискувах да се разправям с КАТ-аджии, тръгвах на дълъг път и вече се свечеряваше .... абе трябваше си ми крушка и се прежалих  :))

П.С. Китайчетата понякога ги водят "D2C" (де 2 Це). Същите са.
Късото съединение прави силата!

http://www.zahranvane.com/

ihovahi

Сега ако ми кажете, че има тема за почистване на лупите цена няма да имате...
п.с.  Моите лупи са ясни уж...
Който фôрка "майстор" си нахôда!