Ford S-Max - Ръководство на купувача

Започната от Bobi, 23 Септември 2011 02:09:12

« назад - напред »

0 Потребители и 5 гости преглеждат тази тема.

spaun

Бях пред същата дилема. На мен ми отне около 3 месеца за да намеря сегашния си макс. Проучи за тази Мазда проблемите с ходовата част. Колега искаше Мазда 5 и се отказа, защото била на платформата на Мазда 3 и ходовата част била слаба за това голямо купе и често се разбивала


pAbLo

Цитат на: Alexi в 12 Януари 2016 16:09:32
това не е автомобил за градско ..
+1
Тази кола е като КИТ в градската джунгла.
Бензинов Макс - 2.0 145 коня... динамика ... РААААЗХОД....
2.5Турбо - рядки са - ДИНАААААААМИКА... РААААЗХХОООДДД.

Дизел - 2.0Тдци 140 коня е добър избор,да не кажа най-добрия ;D
За ходовата част...
Колата е тежка - хвърлих дискове и предни амортисьори на 110к км.
Маздата май не е 7местна :D
"If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling" - Paul Walker
Човек дори и добре да живее,рано или късно ОТНОВО си КУПУВА ФОРД :D :D :D

spaun

Цитат на: pAbLo в 12 Януари 2016 16:29:35
+1

Маздата май не е 7местна :D
Точно маздата е 7 местна за разлика от Макса, които има и 5 места

TCP/IP

Принципно - бях се насочил към Маздата ( тя е с 6+1 места). Но дизелите са им проблемни. Единствено бензиновите агрегати стават и то с предимство в 2.0 литровият. Бройките който гледах по нашите родни автокъщи( големи измамници има ей :) остави това, че лъжат, а най-големият фал е че си и вярват) имат доста проблеми изгнили( това е и слабото място на маздите), но добре замаскирани. Остават да светят по 3-4 лампи при работещ двигател. Не дават да се закара на сервиз, но има и такива където ги карах - като махнахме кората на картера - той лепен леко подлизва маслото.Спрях се на Форда защото мисля, че ламарините са по дебели и здрави от тези на Маздата. Имам предвид, че ще навъртам повече км в града. Ами то жената, децата, багажи,колички и какво ли още не в сегашната кола (VW Polo) е лудница. Камо ли да седне още някой човек става чудо. И затова принципно първо се спрях на Маздата и ми се струва и по малка от Форда.

Alexi

е по малка е ,маздата е по скоро като C-max

T-Mac

Цитат на: Alexi в 12 Януари 2016 16:09:32
това не е автомобил за градско ..
На някои хора градското им е да закарат n на брой (n>2) деца до детска градина и/или училище. Не става с Фиеста. Като външни габарити е по-малък от някои комбита, а като вътрешно пространство е доволно просторен. Багажника разбира се е малък спрямо вановете (Галакси/Шаран), но пътното поведение си струва този недостатък.

Цитат на: pAbLo в 12 Януари 2016 16:29:35
Дизел - 2.0Тдци 140 коня е добър избор,да не кажа най-добрия ;D
На мен ми е мудна, но поне е икономична. Дискутирано е много пъти бензин или дизел. Всеки избира според собствените си разбирания.

Цитат на: TCP/IP в 13 Януари 2016 10:14:49
Спрях се на Форда защото мисля, че ламарините са по дебели и здрави от тези на Маздата.
Няма съвременен автомобил с дебели ламарини.

Цитат на: Alexi в 13 Януари 2016 12:21:07
е по малка е ,маздата е по скоро като C-max
Точно така. Мазда 5 е  базирана на Ford C1 platform. S-Max е базиран на Ford EUCD platform.

moni74

За мазда 5 проучи и цените за подръжка, резервни части. Ако не си се отказал, ще се откажеш.


----------------------------

TCP/IP

Цитат на: moni74 в 13 Януари 2016 13:49:15
За мазда 5 проучи и цените за подръжка, резервни части. Ако не си се отказал, ще се откажеш.

Аз затова съм се спрял на Форд S-max. Като визия и здравина е супер.

TCP/IP


TourneoRS

Тази обява я забрави, направо давай игноре на тия мошеници.
IVECO -  с него не се ходи надалеко .


krasi markov


TCP/IP

Благодаря много за мненията Ви. Сега се загледах в тази обява и на външен вид мн ми харесва. И гледам че е 6+1 места.
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11451551867596768&slink=c3tfs0


http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11452520536507876&slink=c3tfs0
Някой от колегите да е гледал тази обява? И какво е това TITANIUM?

vvas

#132
-

krasi markov

Втората по ме радва мене,а е и със по-големия мотор:)
Всичко е индивидуално гледай на място салона и пластмасите,там ако е захабено не се хвърляй да я купуваш.
Слабо място са им хромираните елементи по дръжката на вратата от вътре,ако са надрани и накъсани ще е на бая километри.
Това са заключения от моето обикаляне за колата.
П.С.
Хубавите екземпляри си струват повечко пари:)

Alexi

тоя мотор 1.8 не е подходящ за такава голяма и тежка кола .. отделно е старичък като концепция ,с 8 клапана ,чугунен блок и глава ..

TCP/IP

Принципно се чудя, дали да не отида до Германия.Имам братовчеди,които живеят там и от там да си взема. Гледах в mobile.de и цената е по-добра.Тука в бг големи измамници. За там не знам - предполагам, че са по-човечни.

Alexi

от там е по добре принципно ,но не от автокъща ами от човек най добре първи собственик и с история .. за по евтино - надали ,но ще е по запазена

hotblooded

Цитат на: TCP/IP в 14 Януари 2016 13:54:41
Принципно се чудя, дали да не отида до Германия.Имам братовчеди,които живеят там и от там да си взема. Гледах в mobile.de и цената е по-добра.Тука в бг големи измамници. За там не знам - предполагам, че са по-човечни.
Там - избягвай автокъщи  дето се държат от източно европейци и турци и араби - още по големи мошеници са и от нашите. 

jonsix

След едно проучване което направих като гледах за кола, се оказа че Мазда 5 и S-max имат един и същ бензинов двигател. И ако ще е Мазда то да е 2.0 бензин 2007 и след това( след събеседване с мазда сервиз). Не подценявай плъзгащите задни врати на маздата особено в града. Но пък имали проблем с ходовата част. Аз смело мога да кажа, че и двете коли са на кантар като пресметнеш плюсове и минуси. Вече избора може би се свежда до бройката която гледаш. Която ти проговори тя ще е. Успех с търсенето.

gogo766

Здравейте, и аз се интересувам от автоматиците, а нямам никаква представа кой да гледам. Коя комбинация с бензинов двигател и автоматична кутия да търся?


Sent from my iPhone using Tapatalk


maleksandrov

Здравейте,

Все още не съм ваш колега, но се надявам да стана.
Интерисуваме какво да гледам при огледа на колата и за какво да внимавам. Това е колата която съм харесал - тук.

Извинявам се, ако пускам поста в грешната секция, но колите не са моята стихия и ще се радвам на всяко мнение.
Колата ще се ползва като семейна. Прочетох доста неща тук във форума, но не можах да намеря нужното и за това създадох този пост.

Благодаря ви предварително за оказаната помощ.
Поздрави,
Милен

Eastbourne

 Преди 2 часа е пусната подобна тема, но нещата ще са горе-долу еднакви

http://fordbg.com/forum/index.php?topic=8424.msg109647#new

maleksandrov

Благодаря за бързия отговор Eastbourne.

За съжаление информацията там е малко. Мен лично ме интерисува кой двигател е по надежден, дали да бъде 1.6 или 2.0, дали да бъде автоматик или с ръчни скорости. Намерих във форума информация за консумативите и какви са техните цени. Не са толкова страшни  :-*

Също така е важно да знам, при огледа на колата, какво е важно да се провери на пръв поглед. То е ясно, че ще я закарам на сервиз където да се провери, но е добре да знам за какво да се оглеждам.

Благодаря предварително.

bel4o

Здравейте.
Решил съм да си купя един s-max втора употреба.Четох малко отзиви за автомобила но все за 2.0 тдци.Някой може ли да даде информациия за 1.8тдци понеже на 80-90% автомобилите тук са с този двигател.Двигателя надежден ли е и 125-те коня достатъчни ли са за това купе.

peterpetroff

Двигатяля си ок като мощност за купето, даже му идва в +, няма да имаш проблеми откъм тяга и ускорение. Но при всчки положения съвременен дизел комън рей втора употреба си е на късмет. Ако не си мооого върл фен на дизела, не се подлъгвай от ниския разход на гориво. Двигателя е на ПСА, иде реч, че са го мислили френски инженери, което е супер, но при положение, че е нов. Втора употреба: нито му знаеш километрите (моточасовете) на този мотор, нито пък си наясно как е поддържан откъм консумативи преди теб. Тук има нещо съществено, което не би трябвало да пренебрегваш- дюзите. Принципно се профилактират на 200-300 000 км и ако в този случай не е направено това отиваш в рикова категория. ...абе на старо всичко е на късмет, но ако нямаш късмет цифрата е много голяма. На тебе ти пожелавам късмет и безаварийно. :)

Dmitarcho

Според теб, трябва да си купуваме само нови коли :) Дюзите не са такава болка.....поне на фордовския мотор -  реалния ремонта на 4те дюзи е около 200 лв !!! Ако знае човек какво са гледа....Ще си намери читава кола ;) Но нека не маскарим темата на човека. Мисля си, че 2.0 ще е по-добре вариант.... Може да гори мааааалко повече, но и вървежа ще е друг. И двата мотора са в големия данък - значи това не е решаващо. А и по-голяма мотор - повече ресурс ;)

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Ръца Пръца

Septerra

1.8 НЕ е френски мотор, това си е стария дизел на Форд с нова горивна система. За мен 2.0 е абсолютно по-добрият избор.

bel4o

Както съм писъл по горе в темата тук имах на предвид "Белгия".Знам че кола 2-ра употреба си е на късмет особенно за дизел, но тука бензина е доста по скъп от дизела поне с коло 0,20цента на литър и при малко по голям пробег изобщо не може и да си помислиш за бензинова кола.Километрите тука са си реалните,колкото показва километража толкоз са.Ако си купиш колата от автокъща някои предлагат и едногодишна гаранция.Единственото което ме интересува е двигателя 1.8 или 2.0 дизел като и аз клоня към по големия но тука са малко по кът,мисля че е заради данъка.Затова питам и гледам по малкия двигател.Чудя се и за салона дали кожения салон си струва ако нямаш подгрев на седалките.

Alexi

не си заслужава 1.8 ,това както ти казаха е стария мотор 1.8 с присаден комън рейл - 8 клапана е с чугунен блок и глава ,много бавно загрява зимата парно реално нямаш из града ,харчи доста може би повече от 2.0 а върви по малко

Иван Вълков

#149
Всичко това е така но е в пъти по опростен и доказъл се през годините Мондео Мк1, Мк2, Мк4, Фокус Мк1, Мк1,5. Без турбо го има още преди 90-та във Ескорт. Знам че е стар, но според мен за улегнало и не агресивно шофиране е перфектен. Не съм запознат дали при Мондео Мк4 пак е с ремъци или и на него са вградили верига. Аз ако някой слънчев ден взема Мк4 може би ще е с точно тоя чугунен блок и глава. 


П.п. Може би съм повлиян от недомислиците на 2.0 мотора......ако става въпрос за мощност над 140 коня вече няма спор.

Sent from my LG-D290 using Tapatalk

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!