Ford S-Max - Ръководство на купувача

Започната от Bobi, 23 Септември 2011 02:09:12

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Alexi

какви недомислици има 2.0 мотора ,освен че хвърля ФАП на около 250к ? което не е точно недомислица ами му идва времето .. много популярен масов мотор на ПСА вграждан в десетки марки и модели ,по всеобщо мнение като здравина доста над средното


bel4o

Отказах се вече от малкия двигател,спрях се на 2 автомобила и тази седмица мисля да ги видя ако имам възможност.Единия е този http://www.2dehands.be/autos/ford/s-max/ford-s-max-titanium-136-312154287.html  .Мисля че за 6000 ще го взема  но малко май боята му е учукана от ляво. А другия е този http://www.2dehands.be/autos/ford/s-max/ford-s-max-2-0-tdci-luxe-310938662.html .Втория ми се вижда по запазен а и има  памет и подгрев на седалките.

Alexi

първия е титаниум С ,рядко високо оборудване виж колко е красив салона с тия контрастни шевове и конзола в пиано лак

Septerra

И на мен той доста повече ми харесва. И джантите са страхотни.

bel4o

Днеска капарирах един след около 2 седмици ще е у мен.Благодаря много на колегите за избора на двигател.

kazaka70

#155
Здравейте приятели , тези дни възнамерявам да купя Форд S-макс 2.0 tdci 163cv dpf titanium power shift 2012. Ако може да ми дадете вашите съвети и мнения. Благодаря !

hotblooded

 Хубав и здрав мотор,  стига да е обслужван редовно.  Кутията е голямата въпросителна - някой нямат проблеми, други се скапват за отрицателно време,  трети като я обслужиш уж както трябва - после не работи като хората...   DPF - приготви 500-600 лева и като направи проблем - директно го махай (и софтуерно)...

janis_sto

Здравейте колеги,
спрял съм се на S-max като семеен автомобил и ми предстои покупка. В момента обмислям кой от двата двулитрови мотора да избера/ 2.0 TDci и 2.0 i / в порядъка 2007-2009 г., като със сигурност ще бъде с ръчни скорости. Няма да слагам газ, ако се спра на бензинов. Интересуват ме няколко неща и ще бъда благодарен, ако споделите мнения/вчепатления за тях:
- наистина ли 2.0 i е със пет скорости;
- ориентирочъчна цена за смяна на съединител /за двата модела/;
- харчат ли масло /при идеални условия - запазен, добре поддържан и в порядъка около 200 хил км/;
- скъпо ли е отстраняванено /софтуерно/ на DPF фитъра за дизела;
- има ли възможност за поставяне на резервна гума под багажника /подобно на френските автомобили/;

По всяка вероятност автомобила ще се опитам да си внеса сам от Германия, че тук според мен няма автомобил на по - малко от 300-400 хил. и ако има - то е голяма рядкост /говоря за тези, които са публикувани за продажба и са нов внос/. Иначе нямам предпочитания към дизел/бензин предвид факта, че ако се съпоставят разходи /поддръжка + гориво/ предполагам сумата ще излезе идентична.

Благодаря предварително.

Alexi

бензина е с 5 скорости да ,за поддръжка е доста по евтин от дизела щото е един от последните опростени двигатели преди екобуст - не само съединител ,той ти е една от грижите - сам си се сетил за ДПФ ,и ЕГР е пари и т.н. .. според мен не си заслужава да вземеш дизел на 200к км и тепърва да го караш ,ще ти излезе златен особено ако го момента не е пипано нищо ( масовата практика )

Pyrhel

Махането на DPF не е скъпо и е напълно сполучливо. Премахването е по-евтино от ремонтите им. Разходът на гориво като цена съм сигурен, че няма да е никак еднакъв, ако бензиновият се кара на бензин (което е грях според мен). На този дизел инжекторите и помпата рядко дефектират, но имат други болежки. Бензинът също не е застрахован от проблеми - отново двумасов маховик, електронен дросел, 4 бобини, електронен педал на газта, пулове на клапаните... Така и не се установи - поне аз не знам, в какви случаи 2.0i износва сегментите - дали е напълно отстранено в моделите с електронен дросел и 4 бобини, но пък Мондео 4 също има случаи, въпреки, че не може да се сравни с Мондео 3, където е задължитлено условие смяната им.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.


TCP/IP

Търсенето още продължава. Не съм се спрял на нищо конкретно.   

Alexi

за мен S-max е доста по красив от мазда 5 особено по високите нива на оборудване .. бензиновите мотори са еднакви това надали е тайна

TCP/IP

А може ли да ми кажете, как се държи зимно време(на сняг,лед)? Определено мисля да е S-max-a.

jorotomov

За 2.0 TDCI съединител, демпферен маховик и лагер помпа ми излезе около 1000лв с пазарлъци по магазините и работата беше около 200лв

ivvpo

Здравей колега, карам служебен S max 2.0 TDCI 140 к.с. вече 5 години, през това време сме му навъртяли около 120 хиляди и сме сменяли само консумативи. Зимата е като танк, като си с хубави гуми няма закъсване. Комфортен удобен особено за дълъг път. Имам и личен Форд Галакси 1.8 TDCI с него е същото зимата няма проблем и само каране. Успех.

dongastone

Здравейте,

Имах Мазда 5 дизел 2.0 143 коня, но я продадох и сега имам S Max 2.0 130 коня (хавтоматик). С две ръце гласувам за S Max. Доста по-комфортен, широк и удобен. По-евтин за поддръжка (поне засега). Багажника е огромен. При висока скорост ми се струва, че в S Max е по тихо в купето, от колкото в Маздата.

janis_sto

Благодаря за изказаните мнения!

Alexi

обединих темите за покупка на S-max и ги стикнах за прегледност

Antono

Здравейте, хвърлил съм око на този S-max. До сега не съм карал форд и ми се иска да чуя мнения за колата.
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11479885441863991&slink=1watjk

Ходих да я гледам, на първо четене всичко ми се стори ОК, вие какво ще кажете?

Alexi

изглежда свежичък ,бедно оборудван реално базов модел .. но толкова пари за 10г кола от автокъща .. не знам аз лично не бих дал .. имаше един Макс купуван от МР на реални 180-190к км за 10к лв наскоро мярках обява ( тука км не се надявай да са 150 ,връщани са )


batGele

Здравейте , от седмица се оглеждам за  Ford S-Max и съм се спрял на този  http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11480488098125336&slink=2e06xw , блазни ме че е взет от МП има история която ще проверя разбира се пак там ,бил е на фирма и на мен ми трябва за фирма ще ми дадат фактура и не на последно място цената . Да знам че е на 300000 но италианките на пазара са и на повече , тук поне знам какво е сменено и кога , съединител е сменен преди 50К . Някой ходил ли е да я гледа че аз се уговорих за петък и записах и час за диагностика в МП Плевен ?

Alexi

да смъква на 7к и го отнасяй

batGele

Да смъква ама не ще :) ходих гледах я  , покарах я и в мото пфое я вкарах . Запазен салон , има пласмасови елементи изтрити , колата реално е на 360000 защото има разлика от 49000 км при смяна на цялото табло който не са добавени към километража , обслужвана е на време , ресовно подменяни части като е доста стегната , сменен съединител наскоро и маховик , дискове и накладки , гумите са стари не са на един сезон както е написал , има масълце около щуцера на кулера не много но има . Много лош външен вид , драскотини и тръгнала ръжда по праговете , счупена пласмасовата основа на дясно огледало , липсващи щипки на подкалнуци и добавка на задна броня . Върви като самолет но ми направи впечатление че тръгва с голям ряз , аз я изгасих 1 път но тия в сервиза 3 пъти като ми казаха че всички дърпат така и трябва да се свикне , така ли е ?

Alexi

е ако не подадеш газ да поразвърти турбото по тежко тръгва ,това на по новите мотори е отстранено до голяма степен

batGele

Да ми е честита , договорихме се и я купих . Радваме й се и съм доволен от избора ;)

Alexi

айде със здраве ,чакаме я в Дневник

peter_got

Здравейте на всички във форума . Регистрирах се преди няколко дни и е време и аз да се намеся в дискусията . Преди точно един месец аз продадох моята Мазда5 2.0i бензин-газ , 146 к.с. , 2007  и 2 дни след това закупих Ford S-max 2.0 TDCI , 163 k.s. 2012 год. Титаниум , Автоматик . И от двете коли съм изключително доволен  , но Фордът е доста по широк , удобен , безшумен и комфортен от Маздата . Цените на частите са почти на едно ниво , а не както тука някои във форумът се опитват да внушат че на Маздата и е доста по скъпа поддръжката - това абсолютно не е вярно , знам го от собствен опит , даже въпросната Мазда е със верига и за първо обслужване е доста по евтина. Но комфортът и обезшумяването при S-maxa  е доста по голям .

martin74

Здравейте.
Пресен съм във форума и търся съвет. Ще купувам семеен ван и съм се спрял на S-макс. Някой гледал ли е въпросните автомобили:
1. http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11496242383798847&slink=3jkrsn. По телефона каза, че е италянка, карал я е 1 година, не е джамбазин. Не е 7 местна. Има хубави джанти и интериор. Мога ли да разбера някак колко км е навъртяла в Италия и какво и е сменяно?
2. http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11489837450839738&slink=3jkrsn Купувана тук със сервизна книжка. Не е сменян съединителя, цената е по нагоре.
Бюджета ми е 13-14 х.лв. Иска ми се една синя, но е над бюджета ми. Гледам има и фейслифтове, но масово с автоматични скорости. Здрави ли са, колкото ръчните?
Благодаря на отзовалите се.

Alexi

N1 от Италия - това е карано мъжката .. и то няма как да разбереш колко точно .. екстри .. има кожа ,но пък другата има ксенон ,ясна история и пробег който не е особено голям, с 2г е по нова ( това никак не е маловажно ) а и наскоро е посменил неща за около 1000 лв та според мен си заслужава повече

martin74

#179
190 000 км, много ли са за тая модификация на форд? Предполагам съединитлея ще е за смяна, нещо друго което се предава на тия километри? Двигателя нали е френски?