Mondeo Mk2

Започната от Светльо, 02 Май 2012 16:02:53

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Виктор Велев

БРАВО на вас сега вече със всичко сменено можеш да раздаваш от сърце  ^-^


К.Методиев

Може, може два дни не спа Светльо.

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

Светльо

#92
След пълното обслужване на мотора, не издържах и сложих 17-ските...

Светльо

Цялостно сменена спирачна система с предни 300мм дискове от фокус ST170...

Bobi

Ето това е наистина хубав и полезен ъпдейт... Браво!

Pyrhel

Покара ли я, има ли разлика? С колко мм беше преди и има ли разлика в диаметъра на буталото, сега по-различно ли се чувства педала? Отзад?
Както каза Боби - полезен ъпгрейд, супер! Колко се радвам, че апаратите не са червени... (beer)
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

К.Методиев

Старите апарати и дискове са на 258мм, предните апарати са сменени с такива от мондео мк3, разлика ще има определено в спирането като поулегнат още малко дисковете и накладките.




- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

Backstage

аааааааааааааа   Магьосникуууууууу  (rofl) евала брат!....на есен съм аз наред (ако сколасам де) хахаха.... аре почвай да спираш са  (rofl)

Светльо

Ето разликата между старите ми дискове 258мм и новите 300мм

Bobi

А как стои въпросът със серво помпата? Твоята ще смогва ли на новите дискове?


Светльо

Да идеално се представя, по Англия всяко СТ24 и СТ200 е с такъв мод, иначе днес вече почва да се усеща стабилно спирането, улягат дисковете с накладките.  ^-^

К.Методиев

Екстра аз ти казах, че ще заспира след 2-3 дни.

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

Pyrhel

Разлика в педала?
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

К.Методиев

Няма педала си е нормален, това е проверен мод в англия от много време на Сашо мондеото е със същия мод, единствено се ползват дистанционни шайби за да се центрира супорта, мода се прилага и на ескорт, единствения недостатък за мен е, че забравяш за 15-ки джанти.

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

Backstage

Цитат на: DidiBao в 09 Юли 2013 23:40:02
единствения недостатък за мен е, че забравяш за 15-ки джанти.
даааа  същото споделих и със Светльо преди малко...излиза много скъпо ако трябва да сменям и гуми и джанти...

Светльо

Една снимка от днес...

К.Методиев

Екстра е. :)

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

viksata

Много мръсно гледа >:D


"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в една стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

deshi

само не разбирам защо някой не се хване да направи едно мондео за дрифт примерно ...има разработени схеми за  обръшане на предаването ... би било доста интересно
Грозен си кат` OHC  .....

Светльо

Малко подобрение на фаровете... :)



Marlboro

Дай малко инфо.
Момичета, при тези цени на бензина, не идваме само за се видим!

Светльо

Лупи за вграждане в рефлекторен фар, изпилване на стъклото на фара пред самата лупа, да стане прозрачно, и монтаж. Хубавото е, че се монтират за самия рефлектор и спокойно си бачка машинката за реглаж на фаровете, с лупите и накрая едно ксенонче H1 на 6000К сега но ще сложа 4300К. :)

TourneoRS

Изпилване на стъклото на фара , ял съм го един път тоя кестен . Какво стои зад това изречение ако нямаш някаква удобна техника не е за говорене  :))  .
IVECO -  с него не се ходи надалеко .

Светльо

Цитат на: TourneoRS в 14 Август 2013 18:37:46
Изпилване на стъклото на фара , ял съм го един път тоя кестен . Какво стои зад това изречение ако нямаш някаква удобна техника не е за говорене  :))  .
Е дава се на човек който с това се занимава няма да вземе чак толкова пари, за сметка на труда който се полага с 100 вида шкурки пасти и тем подобни.

Dmitarcho

Ръца Пръца

TourneoRS

На снимката с какъв ксенон си , 6000к ли е ?
IVECO -  с него не се ходи надалеко .

Светльо

Цитат на: TourneoRS в 15 Август 2013 18:56:03
На снимката с какъв ксенон си , 6000к ли е ?
8000K

TourneoRS

На едно ауди Б3 му слагахме такива лупи на фаровете , сега е с 4000 к , ама собственикът каза че му кьоравеело , сега се чудим с колко  хиляди К да сменим ксенона . Обаче аз се опасявам че ще е множко ако му сложим 8000 К . Аудито има халогени като тепсия от баклава  :D , с 6000 К , но не стават за шофиране . Фен Рибар е човека какво да го правиш ..

Твоите светят доста силно , не ти ли присвяткат ?
IVECO -  с него не се ходи надалеко .

Светльо

Цитат на: TourneoRS в 15 Август 2013 20:50:22
На едно ауди Б3 му слагахме такива лупи на фаровете , сега е с 4000 к , ама собственикът каза че му кьоравеело , сега се чудим с колко  хиляди К да сменим ксенона . Обаче аз се опасявам че ще е множко ако му сложим 8000 К . Аудито има халогени като тепсия от баклава  :D , с 6000 К , но не стават за шофиране . Фен Рибар е човека какво да го правиш ..

Твоите светят доста силно , не ти ли присвяткат ?
Не за това са лупите, виж на снимката чертата на стената точно това е против заслепяване, нарочно кара приятел пред мене за теста казва просто нулево заслепяване, а са на най висока позиция сега, просто много добре ги центровах. Иначе видимостта доста се покачи с тези лупи от стандартния рефлекторен фар. А най добрия ксенон за фар е 4300К с такъв излизат всички коли от завода с ксенон, така е защото 4300К е най близко до дневна светлина. :)

К.Методиев

Това колко келвина са дали 6000 или 8000 не означава колко силно ще свети, а каква е температурата на цвета, реално 8000 са сини и светят доста зле.

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.