Форд Мондео Мк2 - Иван

Започната от Иван Вълков, 21 Септември 2011 18:50:36

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

silver_lcs

Цитат на: Иван Вълков в 05 Януари 2012 17:54:09
Малко ъп на темата...... днес както бе уговорката ми пристигнаха, задните биалети и предният къс накрайник.

колега защо само единия накрайник сменяш...всичко се сменя по 2...това е все едно да смениш от едната страна накладките...


Иван Вълков

Цитат на: silver_lcs в 06 Април 2012 16:46:11
колега защо само единия накрайник сменяш...всичко се сменя по 2...това е все едно да смениш от едната страна накладките...
Ми колега, не съм много съгласен за сравнението което си направил, плюс това колата после като мине стенд за сходимост хич не я бърка - стига да са здрави частите. Само да отбележа че като свалях носачите, единият шарнир си беше оригиналният(занитен), а другият беше с болтове(сменян) и така колата си дойде от Австрия. Не че е лошо като тропне нещо и да сменяме всичко, но все пак всеки си избира как и доколко да стопанисва автомобилът си. Монтьора който ми прави ремонтите който сам не мога ми е приятел и щом той е преценил че така може значи може нито веднъж не ме е подвел. Отделно ако идеш в случаен сервиз сигурно ще сменят половината окачване щото "виж така трябва", а истината е че си търсят работа и рибки където да хванат. Надявам се че не съм те засегнал с поста ми, просто това е гледната ми точка.


п.п. Относно до смяна само на единият край - да прави се като другият апарат въобще не е работел, казвам го това защото съм ставал свидетел как наклатките са непокътнати, но там е съвсем друга история

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

Иван Вълков

#32
Да повдигнем малко темата, реших си проблемът с изключването от първа скорост или поне така си мисля. След като един приятел/автомеханик, направи два завоя с Монди и вика тоя лост иска дорегулиране че има много пaразитен ход  ::) след като махнахме въздушният филтър и видяхме че тампончето на самото жило го няма, а зегерката която го е държала е заменена с "инженерно влакно" - ТЕЛ  (hammer). Явно пичовете където ми сменяха кутията са си оставили ръцете, т.к. след реглаж на самият лост от жилото и възтановяване на самият тампон вече почти нямам паразитен ход на скоростният лост  (happy). Препоръчвам на всеки който има един или друг проблем със скоростната кутия да си прегледа най-напред предавателните механизми на скоростният лост.  8)

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

Backstage

Браво Ванка покарай малко па кажи включва ли не ли... Дано да е било от тва...ама щом казваш че се е променило положението и е почнала да включва най вероятно от там ше да е било

Иван Вълков

#34
Ми да кажа че преди съм си мислел само че съм включил първа а то е било някъде посредата и при потегляне просто лоста се връщаше в неутрално полужение или изхъркваше.


п.п. Проблемът е решен вече първа скорост си влиза нормално, а не както преди я изхвърляше.

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

Иван Вълков

Малко да разглезим "чичката"


а ето и малко от крайният резултат, който е на ръка и снимано с телефон



Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

Backstage

Меко казано съм изумен от предния капак!  (thup)

hotblooded

 Юхууууууууууу! Направо като за реклама е лъснато! Браво!  8)

Иван Вълков

#38
Благодаря колеги, и за мен резултата е повече от задоволителен!

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

Dmitarcho

Какво направи ти е :) Евалата. КАто идваш по Габрово задължително си планувай по-дълъг престой :D че кораба малко по-голям :P :P :P
Ръца Пръца


Иван Вълков

Цитат на: dmitarcho в 28 Юни 2012 08:52:04
Какво направи ти е :) Евалата. КАто идваш по Габрово задължително си планувай по-дълъг престой :D че кораба малко по-голям :P :P :P

....само да имаш мерак и ръце да търкаш, иначе нямаш грижа ще отъркаме кораба (thup)

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

Иван Вълков

#41
Дойде време и за смяна на масълцето  8).........да видим дали ще го изпапа  :))

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

TourneoRS

Може ли един въпрос , какво пише на тубата отзад за спецификациите по-точно ? Трябва да има нещо от сорта АСЕА А3-В4 
АРI SL/CF
IVECO -  с него не се ходи надалеко .

Иван Вълков

API SM / CF и ACEA A3/B3/B4
WSS-M2C917-A , VW 505.01

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

TourneoRS

#44
Поне по етикета съдя че  е  добро . Виждал съм същите туби на които надписите на спецификациите не отговаряха !
ето какво означават

B3 High performance and / or extended drain
B4 For direct injection passenger car diesel engines

CF /дизели/
CF Current Introduced in 1994 for off-road, indirect-injected and other diesel engines including those using fuel over0.5% weight sulphur. Can be used in place of CD.

IVECO -  с него не се ходи надалеко .

supertorr

Цитат на: Иван Вълков в 16 Август 2012 21:24:21
Дойде време и за смяна на масълцето  8).........да видим дали ще го изпапа  :))

Чак сега ли? Да не е изветряло?>:D

Иван Вълков

Цитат на: supertorr в 16 Август 2012 22:03:58
Чак сега ли? Да не е изветряло?>:D

Ми аз обичам да се запасявам предварително с консуматив, дали е изветряло ще се разбере по щеката след 1000 километра ако го няма   :)) :))

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

niko_nenchev

Браво,колега, автомобила ти изглежда чудесно!Особено след ваксата.Хубаво е ,че държиш и на техническото състояние!Иначе на мен като визия на модела не ми допадат само тези калобрани-знам много са практични зимата и в дъждовете,но някак си ......аз на моето Мондео мк1 ги бях махнал.Пожелавам ти много безаварийни километри и разбира се,като смениш возилото да останеш верен на марката ;)

varby

Здравей,и от мен браво за чудесния автомобил.Колкото за калобраните ,това е въпрос на вкус и здрави прагове.

emkata

  Извинявай за офтопика, но тази кола ми се е набила в съзнанието по някаква причина, но не мога да кажа каква.
  Нищо чудно да сме били на някой паркинг врата до врата, а колата ти наистина хваща окото.  На това му се вика ФОРД! Давай все така.


Иван Вълков

Малко up на темата. Колата се сдоби с DRL модул, ново тапициран волан, поправяне на тунела за интерколера + почистване на инерколера  (happy). За любопитните пропадането на тунела на кулера( две кори и между тях минава въздуха)  поправих като пъхнах между корите кабелен канал изпъна се и се отвори по-голям отвор и сега кулера е чуствително по хладен.




вече и на колата


чистият вече кулер(беше доста черен)



DRL -че  (happy)



Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

Vas

От къде взе DRL модула? И колко % от дългите свети

Иван Вълков

Mодулчето сам си го правих. На снимката е с осветеност 35%,запалва/гаси светлините плавно, след като напрежението се повиши над 13,2 -13,5 волта има възможност за пренастройване на 20%, 25%, 30%, 35%, и функция изпрати ме до вкъщи с настройка до 30 секунди. Ето темата, има снимки, клип, както и къде да потърсиш инфо как да си направиш DRL Mondeo Mk2

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

Иван Вълков

Нови цвички за Мондю. Само ще изчакам още малко да стане по хладно.



Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

К.Методиев

Браво браво да са ти честити, и много без аварийни с тях.

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

emkata

 (thup) и от мен. Похвали и за мерака , с който си гледаш колицата.  (fri)

fozzy

Супер галоши за зимата. 8)

Иван Вълков

Балагодаря, относно гумите ще дам отзиви  по време и след края на сезона.

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

Dmitarcho

Новата гума си е нова ;) ДАно те изкара повече зими ;)
Ръца Пръца

Иван Вълков

Благодарение на Мартин (BigFordFen) и Тодор( troper), от днес съм с още една доста полезна екстра - лостче за чистачки със степени на интервалът  (happy) (happy). Всичко работи коректно. Благодаря още веднъж момчета.



Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!