Форд Мондео Мк2 - Иван

Започната от Иван Вълков, 21 Септември 2011 18:50:36

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Светльо

Честито! доста готина е тази екстра  ;D


BIGFORDFAN

 Честито и от мен, само не разбрах дали стана само с лостчето, или добавя и реле?

Иван Вълков

Както казваш ти .... ръг и тръг   - без реле явно си го има ;D(thup) Благодаря още веднъж

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

BIGFORDFAN

 Сега като ти кажа че и подлакътник съм ти уредил, сигурно ще кажеш и по бира някой път...  (fri)

Иван Вълков

Бирата когато кажеш, подлакътника ще чака че съм много на фалит :(

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

Backstage

Ванка браво бе много е гот тва ..днес във София ми се наложи да го пусна на най дългия интервал и точно тва си мислех
"леле ако го нямах тва щях да ръчкам чистачките като пес "  че то нито валеше нито не валеше ...никакво такова  8)

BIGFORDFAN

 Прав си Валка, ама пустите Австрийци са песове явно, и подлакътниците им се свидят, а то тия работи са създадени за удобство да го еВа...  ::)

tropper

Супер! Радвам се че е тръгнало от раз :) Нов живот за старото лостче  (fri)

При МК3 има една супер екстра, която открих днес. При МК1 ( и мисля и МК2) я няма. Много е лесна за реализация, но е супер полезна  - когато предните чистачки са включени на пълно или интервал и когато дадеш на задна скорост да паркираш - о чудо! пуска се задната чистачка  ??? Ванка, жалко че си седан и нямаш задна чистачка, иначе вярвам, че щеше да го направиш веднага  :D  (thup)
Късото съединение прави силата!

http://www.zahranvane.com/

momo76


Иван Вълков

Т.к. нямам задна чистачка и пръскалка, функцията за задната чистачка е нефункционираща, но когато бутна лоста навътре( задна пръскалка) ми пръскат мойте предните пръскалки бе да се включват чистачките. Това за мен е допълнителна екстра т.к. обичам първо малко повече да окъпя прозореца и тогава да пусна чистачките. Иначе екстрата с задната скорост и едновремнно пускане на чистачката е супер.

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!


К.Методиев

Цитат на: Иван Вълков в 28 Октомври 2012 22:40:45
Т.к. нямам задна чистачка и пръскалка, функцията за задната чистачка е нефункционираща, но когато бутна лоста навътре( задна пръскалка) ми пръскат мойте предните пръскалки бе да се включват чистачките. Това за мен е допълнителна екстра т.к. обичам първо малко повече да окъпя прозореца и тогава да пусна чистачките. Иначе екстрата с задната скорост и едновремнно пускане на чистачката е супер.

И при мен е същата работа, че и моето е седан и имам за задна чистачка, като го бутна навътре само пръскат предните без чистачки, а като натисна за задна чистачка нищо не се случва. :)

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

hotblooded

 В кръга на off-topic-a но единствените седани със задна чистачка които съм виждал (и то по една единствена бройка) са FIAT 125P i Пежо 406. И на двете стои като "присадена".... въпреки че си е фабрична

Иван Вълков

Има и Форд Орион на някой бройки, но пак неизглежда добре.

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

SICKandPROUD

Ванка мондеото е наистина страхотно,поздравявам те за отличната работа по нея.Много ме радва като видя хора които така си ги гледат.Хиляди безавариини километри и те чакам да е покажеш за по кафенце на форума.


Не са важни конете в мотора-важно е магарето зад волана !!!

TourneoRS

Цитат на: Иван Вълков в 29 Октомври 2012 08:04:48
Има и Форд Орион на някой бройки, но пак неизглежда добре.

Точно , шуреят ми има в момента един  за части Si със задна чистачка ,дори съм и хвърлил очо , понеже  пръскалката е на самото рамо а не както другите някъде в периферията  :))
IVECO -  с него не се ходи надалеко .

BIGFORDFAN

 Според мен по-полезната екстра ще е да се направи на светофар чистачките да преминават от пост. движение към интервал и след това да си заработват нормално след потегляне, за мен това е супер удобно, но е само на по-модерните коли.

К.Методиев

Цитат на: BIGFORDFAN в 29 Октомври 2012 22:08:46
Според мен по-полезната екстра ще е да се направи на светофар чистачките да преминават от пост. движение към интервал и след това да си заработват нормално след потегляне, за мен това е супер удобно, но е само на по-модерните коли.

Не виждам защо да е проблем да се направи, малко трябва да се заиграе с VSS сензора, и някаква проста схема да управлява нещата.

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

tropper

Мда... и аз си го мисля от доста време, ама все не ми се захващаше на старото Мондео, щото в последно време все не бях сигурен до кога ще ме вози :)

Сигнал от VSS и при спряло чистачките работят като на интрервал "6", а при движение се усилват спрямо скоростта на движение. Въртенето на галетата "1-6" да регулира константата на интервала спрямо скоростта  :P
Късото съединение прави силата!

http://www.zahranvane.com/

viksata

#78
Цитат на: tropper в 30 Октомври 2012 09:15:20
Мда... и аз си го мисля от доста време, ама все не ми се захващаше на старото Мондео, щото в последно време все не бях сигурен до кога ще ме вози :)

Сигнал от VSS и при спряло чистачките работят като на интрервал "6", а при движение се усилват спрямо скоростта на движение. Въртенето на галетата "1-6" да регулира константата на интервала спрямо скоростта  :P

Това е много хитро ...има ли как да направим една темичка и да го измислим как може да стане ,да не мажем на Ванката темата...:)

П.П. просто ми е интересно как може да стане и имам въпроси да не мажем тук  (thup)


"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в една стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

Bobi

Ако Иван пожелае, мога да разделя мненията в отделна тема.


SICKandPROUD

Днес имах удоволствието да се повозя в на Ванката каляската...
наистина страхотна кола,много гледана и много върви  (race)


Не са важни конете в мотора-важно е магарето зад волана !!!

Иван Вълков

Благодарение на BigFordFen (Марто), колата е с още една съществена екстра - подлакътник





Благодаря също на Тео( pantata) че ми го докара от София.

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

К.Методиев

Честито, добре седи на салона сивия ми подлакътник. :)

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

Иван Вълков

Аз мислех че е от "донора". Иначе се върза идеялно със салона, само трябва да коригирам маншона на ръчната и цвета на конзолата че е тъмно сив металик но това е лесна работа.

Благодаря на всички замесени ;)

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

BIGFORDFAN

 Браво Ванка, дано ти е удобен, че аз без подлакътник вече не мога...

П.С. цялата конзола е от донора, но той е с кожен салон и колегата DidiBao помогна с непотребен плюшен капак, тъй като и той си направи кожен салона.

tropper

Хмм... значи капака от мойто бившето  :D :D
Честито Ванка!
Късото съединение прави силата!

http://www.zahranvane.com/

Иван Вълков

У мен има частица от голяма част от форума. Всеки път като се подпра и се сещам за форума и колко приятели сме се събрали готови да помогнат! За мен е голяма чест предвид че на днешно време едно Здравей не ти казват по пътя камо ли услуга да ти свършат.

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

emkata

  Айде браво и от мен. (thup) Добре е станало.

Иван Вълков

ДА ъпнем малко заспалата тема...от известно време започнах все по осезаемо да си чувам турбото съпроводено с загуба на "вятър". След обстоен преглед бе установено пропуск от входа на интерколера - там връзката е директно с турбото като има два О-пръстена за уплътнения 38 х 5,4. Преди около 3 години бях намерил въпросните уплътнения съвсем случайно в магазин за ССМ-та на скромната цена от 1 лев за брой - та сега пак бяха по толкова  ^-^ .

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

Иван Вълков

#89



Използвах вчера топлият гараж в Харманли, за да си сменя предните накладки. Използвам случая да благодаря на Тошко(trooper) за накладките. Старите с учудване видях че са Motorcraft.

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!