Фън, спам, шитня, тр, тд!

Започната от Bobi, 18 Септември 2011 20:29:53

« назад - напред »

0 Потребители и 5 гости преглеждат тази тема.

amplified

Абе, тая показвал ли съм я? :D



Alexi


BIGFORDFAN

 Поредния уникат, гаражен, качваш се и караш, промо... http://www.mobile.bg/11330506769750881

Чебурашка

Eee това много обикновено гладайте кво се предлага  :)) :)) :))
http://www.cars.bg/u637527

Pyrhel

Цитат на: amplified в 30 Март 2012 22:25:08
Абе, тая показвал ли съм я? :D

Не си, коя е тая? (rofl)
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

BIGFORDFAN

Цитат на: Чебурашка в 30 Март 2012 23:06:50
Eee това много обикновено гладайте кво се предлага  :)) :)) :))
http://www.cars.bg/u637527

Баси, БМВ Нива 110 коня...  ???

Alexi


escobar

Един приятел раздува, нормално е форума на БМВ да е по-популярен от този на Мерцедес, във форум влизаш да търсиш части и да се чудиш как да отремонтираш, а Мерцедес не се троши  :))

Alexi

в БМВ форума ( член съм там от 2003 ,карал съм 8 години БМВ ) 90% дори не са сядали в БМВ ,да не говорим да са карали а за притежание няма смисъл да вадим процент ... евала правя на управлението на клуба им ,разви идеята до степен да се издържат и печелят само от това

Pyrhel

Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.


Чебурашка


Alexi


Pyrhel

Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

pantata

Малко кофти се е получило, ето го оригинала  :D



ПП: само не можах да намеря оригиналната снимка

Чебурашка

оказа се че цялата брава е пластмасова и се е прецакало зъбното колело на двойното централно сега оставам само с единично докато не намеря брава на нормална цена - в мп е 204 лева   :))


Vasilev

Цитат на: Чебурашка в 03 Април 2012 18:27:33
оказа се че цялата брава е пластмасова и се е прецакало зъбното колело на двойното централно сега оставам само с единично докато не намеря брава на нормална цена - в мп е 204 лева   :))

Значи оня шум дето му се чудехме на срещата не е бил случаен  :D

mirohristov

Няма да има двойно на предна дясна врата - на останалите врати ще има! Поне така си мисля. А и ако ти си я разглобил -  (wdo) .
Mалко познат факт е, че като разсипеш домашна ракия върху маса, разсипаното винаги образува границите на Санстефанска България.

Чебурашка

не съм аз - не ми се сваляше стъклото  (blush)
иначе то си има на всички врати но тази при всяко заключване ще стърже и е по-добре да не се използва двойното.В бравата има две малки моторчета - едното е за централното,а второто/което се е прецакало/ за двойното.И двете са едно към едно като от китайска играчка  (hammer),оказа се че всичко освен елстъклото е пластмасово  :P

BIGFORDFAN


Vasilev



amplified

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=2&act=4&adv=21332968279270742&f1=details

Смятам да ги купя... туй 235 коня за 4000 лева нищо не са... за без пари ще стана 380 коня :D

Alexi

Петака така като го гледаш 16к изглежда изгоден .. само че там една лампичка да светне и сумата почва от 1000 .. отделно е поне на 300к пробег ,щото тия коли така се карат ..

hotblooded

Цитат на: Alexi в 04 Април 2012 08:13:30
само че там една лампичка да светне и сумата почва от 1000
При тях поне светва.... при нас само мига и пак сме на 1000 (да не чува дявола де)... Но другото си прав - дойчо не си купува такъв дзвер ако няма да му врътне поне 40 к км на година! Щом и у нас има 4 годишни коли на 180-200 хиляди (купувани и обслужвани само в МП)

Alexi

поддръжката на нашите мондеота е в пъти по евтина от на Е60 вярвай ми :)

hotblooded

Цитат на: Alexi в 04 Април 2012 12:41:08
поддръжката на нашите мондеота е в пъти по евтина от на Е60 вярвай ми :)
ВЕрвам ти - имаме един баварянец в къщи - 525 tds от 1998ма... и го търкаляме от 2005та. Дядото има 318 от 1978 ма (акула)... Хубави коли са, ама все едно са от платина бе, егаси чудото.  Ама и ние ги купуваме на по 500+ хил. км - какво да очакваме  (през ръцете ми е минавало 740i - 6 годишно на 740 000 км - акъла ми не го побра тогава, ама малко след това видях 9 месечна кола на 180 к - така че...)

PcMan

Хора смених успешно заден ляв лагер, но м/у разбиването на стария и смяната му външния куплунг на барабана хлопаше и се е наребрил горния мек слой на това
ebay.co.uk препратка
Поради което след сглабянето на всичко абс лампата ту светка ту не светка, ако не свети при спиране се чува леко абс помпата тъй като подава, че задното колело не се върти.

http://media.snimka.bg/9500/025255955-big.jpg (by gocev)
Изключих F11 и F21 за да изкл. абс-а да не се побърква само докато пристигне новата шайбичка. Нали това няма да доведе до повреди (че съм изкл. бушоните му) ? Надали е по-зле от да е вкл. и да се влудява че задно ляво колело не се върти.
http://postimage.org/image/ate9cj55x/
F30 не съм го барал сигурно е за таблото

Да не съм офф Mountain Drift by Iva Rusinova


Pyrhel

Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

whaaazp

Цитат на: PcMan в 04 Април 2012 20:53:06
Хора смених успешно заден ляв лагер, но м/у разбиването на стария и смяната му външния куплунг на барабана хлопаше и се е наребрил горния мек слой на това
ebay.co.uk препратка
Поради което след сглабянето на всичко абс лампата ту светка ту не светка, ако не свети при спиране се чува леко абс помпата тъй като подава, че задното колело не се върти.

http://media.snimka.bg/9500/025255955-big.jpg (by gocev)
Изключих F11 и F21 за да изкл. абс-а да не се побърква само докато пристигне новата шайбичка. Нали това няма да доведе до повреди (че съм изкл. бушоните му) ? Надали е по-зле от да е вкл. и да се влудява че задно ляво колело не се върти.
http://postimage.org/image/ate9cj55x/
F30 не съм го барал сигурно е за таблото

Да не съм офф Mountain Drift by Iva Rusinova


Не е проблем за мен.
Лично аз карах моя известно време с разбит (заден ляв) лагер /10 дни/ докато майстора се освободи да го смени. Неприятното е докато отчете ABS-a, че има грешка и се изключи /светне лампата/ при мен ставаше за 2 - 3 спирания след като запаля, като понякога се пускаше пак след известен пробег.

p.s. След като светне лампата - караш кола без ABS, до колкото знам имаш и Sierra, така че знаеш как е без ABS. ;)


И аз да не съм офф:

http://fakti.bg/world/35748-shokovo-poskapvane-na-benzina-v-evropa

PcMan

#1048
Ее мерси много просто ме притеснява да не направя беля с махането на бушоните. Прав си! Тръгваш и когато свети АБС се е самоизключил, редува се т.е. усеща се че става нещо с датчика, но при мен повечето време не свети и помпата много леко се чува как удря (не толкова силно като при истински блокаж) при спиране, дори леко да е. Освен звука от нея друга разлика няма. Това всичкото малко или много си е тормоз, след като изключих бушоните временно сприачките им се изгуби първоначалната коравина, но с малък процент, колкото да се усеща. Дори май с изкл. централно абс задницата спира повече - нещо, което ме е дразнело от както я купих - забиването на носа (в малки граници е, но съм перфекционист и съм се возил на 2.0 с дискове и се усеща при мен, и вени го усети не си въобразявам ). Да, от сиерата имам опит надали няма да се оправя без абс, нараненото дискче забравих да го снимам мислех, че след като е отчитало преди ремонта и след това ще отчита, но преди ремонта барабана хлопаше яко -> контакта с датчика е бил буквален
(fri) (fri)

whaaazp

Цитат на: PcMan в 04 Април 2012 21:13:16
Ее мерси много просто ме притеснява да не направя беля с махането на бушоните. Прав си! Тръгваш и когато свети АБС се е самоизключил, редува се т.е. усеща се че става нещо с датчика, но при мен повечето време не свети и помпата много леко се чува как удря (не толкова силно като при истински блокаж) при спиране, дори леко да е. Освен звука от нея друга разлика няма. Това всичкото малко или много си е тормоз, след като изключих бушоните временно сприачките им се изгуби първоначалната коравина, но с малък процент, колкото да се усеща. Дори май с изкл. централно абс задницата спира повече - нещо, което ме е дразнело от както я купих - забиването на носа (в малки граници е, но съм перфекционист и съм се возил на 2.0 с дискове и се усеща при мен, и вени го усети не си въобразявам ). Да, от сиерата имам опит надали няма да се оправя без абс, нараненото дискче забравих да го снимам мислех, че след като е отчитало преди ремонта и след това ще отчита, но преди ремонта барабана хлопаше яко -> контакта с датчика е бил буквален
(fri) (fri)

При мен въпросната гривна "дискче" по която мери ABS-a си вървеше в комплекта с лагера.
При теб в момента явно датчика се бърка от разбитата гривна. Дано да не се е развалил и самия датчик /и при мен не се наложи смяна на датчика/. Може би заради тази вероятност е направена мека.