Re: Въпроси, мнения и коментари за конкретни обяви

Започната от JohnyCage, 14 Декември 2011 14:39:36

« назад - напред »

0 Потребители и 2 гости преглеждат тази тема.

hotblooded

  Относно липсата на темпомат - малко вероятно е да е нямала, по скоро е гърмял еърбега и е сменян волана - колега, ако ходиш да я гледаш - погледни при педала на спирачката - ако освен стоп-машинката има още един датчик - колата си има темпомат, само волана е сменен, не са намерили волан с темпомат и здрав еърбег (че е скъп) и са сложили обикновен, но все пак от GHIA.  Другия вариант - "нави" то е добавяно в последствие... Иначе GHIA без темпомат, парктроник и подгряване на преден джам - има една в МП, но няма и навигация


BIGFORDFAN

 Може и да има само подготовката за темпомат, при мк1 и мк2 GHIA има подготовка за трип компютър и темпомат, но много рядко се среща заводски....

mitakinen

Не е задължително ако е Ghia да има отопляемо челно стъкло, темпомат и парктроник. На снимката се вижда ясно, че няма бутон за отопление на челното стъкло, а само за задното. Купувача ако е бил някой от южна Италия може да е сметнал, че при тях сняг ще завали веднъж на 10 г. и тази екстра не му е необходима. Виждал съм и доста автоматици със спестени темпомати например. Доста голяма част от есктрите са пожелателни, а не задължителни. Не знам как стои въпроса със заготовката на МК3 за темпомат. На моята само боцнах бутоните, казахме му на компютъра, че да има темпомат и това беше.
Жалка работа - никой от УС-то не пое отговорност - няма мъже, само мижитурки

Alexi

а да колата е италианка ..Гия без темпомат съществува виждал съм и други .. огледа ми можеше да бъде доста по внимателен но просто искам да ориентирам колегата не знам точно какво търси щото 2 мнения по нагоре говори за кола за 17к лв ,сега гледа такава за 6800 .. те 2те коли нямат много общо ..

hotblooded

 Подготовката за темпомат - Мк3 Гия  и Титаниум със сигурност имат кабеляците, оказа се че при педалите кабеляка го имам и аз (TREND). Трябват датчика за педала на съединителя, за спирачката и волана....

moni74

Цитат на: Alexi в 27 Октомври 2012 12:48:26
а да колата е италианка ..Гия без темпомат съществува виждал съм и други .. огледа ми можеше да бъде доста по внимателен но просто искам да ориентирам колегата не знам точно какво търси щото 2 мнения по нагоре говори за кола за 17к лв ,сега гледа такава за 6800 .. те 2те коли нямат много общо ..

По принцип търся Мондео комби 2006-2007г, 2.0 TDCI ръчни с автопилот, запазен салон /без значение кожа или не/ и боя. Обаче щото се нагледах на много боклуци, взех да мисля дали не е по-добре да взема по-нова, на лизинг. Правя компромиси - гледам 2.2 мотор, или такава без автопилот, но все нещо и куца на колата.
За това, което ще се сменя след покупката - ремък динамо с ролки и обтегач, евентуално демпферна шайба - то е ясно. Съединител много не ми се сменя още с покупката, но там е малко божа работа.


----------------------------

G_o_c_e_v

Дайте малко мнения, все повече се засилвам към смяна...
1-но
2-ве
3-ри
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

Alexi

така по снимки нали знаеш .. но преди фейса комън рейл недей ,много са проблемни ..

Иван Вълков

Аз съм за третото предложение макар че необичам версия комби, но това се преглътва заради мотора и 6-тата скорост. Всече за състоянието трябва да се види на място  (thup)

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

hotblooded

 От "уникатите" се пази. Повечето наистина са "уникати" но не в добрия смисъл! И аз съм за третата - виж я на живо, преглед и диагностика в сериозен сервиз... и късмет. А комбито ще ти трябва тепърва :)


moni74

А голяма ли е разликата между Мондео комби 2.0тдци 131кс и 115кс? Втората с верига или ремък е? И с какъв съединител е?


----------------------------

hotblooded

Цитат на: moni74 в 27 Октомври 2012 20:25:04
А голяма ли е разликата между Мондео комби 2.0тдци 131кс и 115кс? Втората с верига или ремък е? И с какъв съединител е?
С верига са, в купето разлика няма, в поддръжката също, маховика е с демпфер на усукващи колебания еди и същ е и за 115 и за 130 коня. 115 е чувствително по спънат, но ако не си състезател - няма да ти пречи. И в цената втора ръка почти нямат разлика. 115ките повечето са "базовки" и са бедни откъм екстри (това не значи че няма и добре оборудвани)

Dmitarcho

И двете Мондеота след фейса, уж са "Ghia" а и двете нямат подгрев на предното стъкло, и на шофьорските седалки им липсва некое копче ;) Само отбелязвам ;) Иначе ако е читаво комбито - не се замисляй ;)
Ръца Пръца

Alexi

има такива пооголени Гия ,в МР в момента имат едно без темпомат .. а комбито като му гледам волана едни 100к трябва да се прибавят към км поне

moni74

Всъщност, като съдя по педала на моя ситроен, който е на 197 000км, явно е така. А един педал целият да стане гладък - колата на какъв пробег може да е? Защото в София в началото на месеца видях едно Пежо 307 2008г обявено на 106 000км, а педала на съединителя беше гладък като слик :)


----------------------------

Alexi

ама ти ако се надяваш да купиш добре оборудвана голяма кола със силен дизелов мотор на 100к км за 5-6к лв - забрави го това .. няма такава кола ..

moni74

Според теб колко реално струва едно запазено комби 2006-2007 с 2.0 мотор на добри километри? Аз си правя сметка ако намеря за 6к, да ми излезе 8к примерно. Ама да дам 10-11к нещо не ми се връзва.


----------------------------

G_o_c_e_v

Километрите не са критерий при мене, именно защото всичките са пипани. Аз гледам общото състояние, мотор, купе боя (оборудване) и ако ми хареса (race)
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

hotblooded

#168
Цитат на: moni74 в 28 Октомври 2012 10:59:27
Според теб колко реално струва едно запазено комби 2006-2007 с 2.0 мотор на добри километри? Аз си правя сметка ако намеря за 6к, да ми излезе 8к примерно. Ама да дам 10-11к нещо не ми се връзва.
Потърси в mobile.de, сложи като опция "full service history", 1 предишен собственик, до 150 000 км. след 2005 година и ще видиш.... От автокъщите (дори и в Германия) - просто ги пропусни - там им връщат 100к км, тука още 50....  Сложи си и 2 бона да отидеш да си го докараш и си готов. Няма как тук (в България, още по малко по автосалоните да не са връщани)
Впрочем - ето резултата. Сложих таван 6000 евро....

amplified

А в Англия фейслифт Мондео 2010г, на 36 или 24к мили се продава за 7800 паунда... ебаси цените в Европа!


hotblooded

Цитат на: amplified в 28 Октомври 2012 11:57:27
А в Англия фейслифт Мондео 2010г, на 36 или 24к мили се продава за 7800 паунда... ебаси цените в Европа!
Ами пазар - освен в Англия, Малта и Кипър къде другаде може да я продаде с десен волан...  Колите с ляв волан имат около 10 пъти повече потенциални купувачи : )

G_o_c_e_v

Живот и здраве, на Шурето тая Fiesta
Чакаме само банката да го одобри
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

nov_4len

Днес отидох видях колата, нямаше ръжда интериора беше в отлично състояние мотора мъркаше . Не беше мит само обран от праха и не видях да има течове беше като нов Като цялото колата изглеждаше перфектна. Имаше проблеми с вдигането на прозорците от централната конзола не можеше да дига задните и не можех да ги отбрана, не можеше да да си отворя багажника. Има дискове за смяна. Смъкнах я на 3300

Иван Вълков


Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

Чебурашка

той може да изчака още малко да му свалят до 3к примерно  ;)

BIGFORDFAN

 Колега, щом ти е харесала колата - супер, но бъди сигурен че търговеца си е мислил да я даде на 3300 без сериозен пазарлък, напъни се още малко и я спазари на 3к и си ти.

Vas

Интересно ми е как стоят нещата с парктроника  ::)
Къде отчита? как показва? дали е само звуков

nov_4len

Мисля да я спазаря за 3300 само че с документите и най-малкото да оправят глупостите с прозорците и багажника, оставих ги че ще мисля, а парктроника  е само звуков не показва никаде. ще си пилка :)

BIGFORDFAN

 Удари 3 бона на капака и я взимай, това ти е обслужването (ремъци, ролки и масла) все пак!

tropper

И при такъв тип пазарлъци (когато искаш да сваляш голяма част от цената) задължително отиваш по-рано през деня с парите и си тръгваш с колата същия ден. Може да си водиш и другарче, което (явно или тайно) да наглежда колата докато ти си някъде другаде и подписваш документи примерно. Мой познат голфаджия последната покупка от Горубляне я прави събота следобед, като търговеца е искал да "подготви" колата до понеделник, ама моя човек му е казал "аз ще се женя, ти искаш да ми спиш с жената преди мене"  :D
Майтапа на страна - като искаш да сваляш цената е възможно те да свалят нещо друго от колата между времето на договорката и фактическата придобивка на автомобила. Дори и да нямат голяма финансова полза, може и да го направят чисто от яд, защото си им "изял" 500 кинта от цената.
Късото съединение прави силата!

http://www.zahranvane.com/