Re: Въпроси, мнения и коментари за конкретни обяви

Започната от JohnyCage, 14 Декември 2011 14:39:36

« назад - напред »

0 Потребители и 5 гости преглеждат тази тема.

hotblooded

Разхода зависи повече от стила и начина на каране, от колкото дали е TDCi, TDDi или 90/115 konq. Като проблемност не мога да ти кажа, защото при кола втора ръка много повече зависи колко и е реалния пробег и как е била поддържана (ТДЦИ се кара задължително с оригинални филтири за горивото, евтините заместители водят до скапване дори и с чужбинска нафта), но проблемитe  с горивната апаратура при TDDi са доста по евтини от колкото при TDCi.


Alexi

питай колегата VENTCI дали ТДДИ е евтин за поддръжка мотор :)) избира се по запазения ,и задължително диагностика

Andreiand

има и тдци 100к.с  Кой двигател е с 2-масов съединител и има ли разлика в турбините?

hotblooded

  ТDCi е с двумасов маховик, TDDi с едномасов  - по инфо на колега от форума. Ако тръгнеш да се водиш от това - по добре вземи бензинова.

moni74

#94
Здравейте отново колеги. След доста обикаляне за Мондео комби Мк3, неочаквано за мен се спрях на този C-max. Случайно някой колега да го е гледал и да знае нещо повечко за него? Като екстри има доста, типтроник с темпомат е, климатроник + ел.пакет. Има някаква навигация, която предполагам няма да става за България и ще си ползвам Гармин-а ако се наложи.


----------------------------

hotblooded

Цитат на: moni74 в 18 Октомври 2012 16:02:03
Здравейте отново колеги. След доста обикаляне за Мондео комби Мк3, неочаквано за мен се спрях на този C-max. Случайно някой колега да го е гледал и да знае нещо повечко за него? Като екстри има доста, типтроник с темпомат е, климатроник + ел.пакет. Има някаква навигация, която предполагам няма да става за България и ще си ползвам Гармин-а ако се наложи.
Автомата на тези коли е крайно ненадежден и с къс живот.  Задължителна диагностика в Мото Пфое, но личен съвет - потърси си с ръчна кутия.

moni74

Жалко, аз мислех че е добър. Нали бил някакъв японски автомат, на Мазда - това не е ли критерий за качество?


----------------------------

hotblooded

Цитат на: moni74 в 18 Октомври 2012 16:25:09
Жалко, аз мислех че е добър. Нали бил някакъв японски автомат, на Мазда - това не е ли критерий за качество?
Да но е въртящия момент на двигателя е малко над допустимия за модела на автомата и..... Просто не е подбран правилно. Ето тема!

moni74

WF0MXXGSDM6B19893

По VIN-а ще излезе ли коя кутия точно е в този Фокус? И пропуснах друго - от Австрия е внос, не знам има ли значение.


----------------------------

Pyrhel

Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.


moni74



----------------------------

Pyrhel

Еми, ЕТИС-а казва, че кутията е въпросният безстепенен вариатор: "Transmission: CVT Auto Transaxle ZF"
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

moni74

Тоест, това е проблемната кутия? Така ли е? Егати и късмета ми...


----------------------------

Alexi


BIGFORDFAN

 Жалко, таях надежда да не е CVT, иначе много ме изкефи Австрийката (да не повярваш).  :'(

moni74

Ами явно това не е моята кола... За мое огромно съжаление, защото салона е много запазен, както и колата отвън.


----------------------------

BIGFORDFAN

 Мда, и аз много си падам по ванчета пълни с екстри и автомат, ама от тоя всички реват, та по-добре недей.

moni74

С-max 2004

Колеги, това как ви се струва? Някой случайно да е ходил на оглед? Че Драгичево ми е доста далече. Иначе - 2.0TDCI 136кс, 6 скорости, климатроник, Сони аудио, кожен салон в отлично състояние... Пробега 100% не е такъв.


----------------------------

BIGFORDFAN

 Изглежда много добре, пълен с екстри и глезотии, на мен наистина ми харесва. Ако много те интересува точно този може да го погледнем другата неделя като ходим до Сап. Баня, но най-сигурно е да минеш и през един оглед в доверен сервиз (не е задължително МП), после му удряш 7к лева на капака и си караш докато на нещо не му дойде времето, няма друг вариант с кола втора ръка. Важното е да ти хареса, ако усетиш че това е твоята кола и се разберете за добра цена, няма какво повече да го мислиш според мен. За съжаление по-модерните коли са доста по-ненадеждни от старите, но пък комфорта, динамиката и сигурността си заслужават всеки разход в последствие. Успех!

П.С. чакам противниците на ''новият внос'' (те си знаят кои са) да ме захапят...

moni74

Хм, мои хора бяха на оглед днес. На живо не изглеждал толкова запазен салона. Освен това, е 2003г произведен, не 2004г.


----------------------------


Marlboro

Еми поне в София и наоколо, не съм мяркал кола от автокъща с правилна година, винаги е поне една по-стара... На позната се опитаха да пробутат Opel Tigra 96г. по талон, за 99та.
Момичета, при тези цени на бензина, не идваме само за се видим!

hotblooded

Цитат на: moni74 в 21 Октомври 2012 16:02:36
Хм, мои хора бяха на оглед днес. На живо не изглеждал толкова запазен салона. Освен това, е 2003г произведен, не 2004г.
Добре дошъл в "клуба" :) Вече съвсем за канарчета се пробват да ни вземат джамбазите...

moni74

Колеги, отново се появи една лятна обява - Mondeo 2009. Говорих с продавача, заминава за чужбина и затова я продава. Парите ме устройват, километрите са реални. Странно защо е сменил съединителя с маховика на 130 000км, но в крайна сметка това е плюс за купувача. Какво ви е мнението? Първи собственик са били веригата магазини "Плюс". От техните Мондеота има още за продан в МП София и Пловдив. Всичките са еднотипни, 09.2009г. Но това е на повечко км от тях, и е по-евтино.


----------------------------

Alexi

според мен са много парите.. това че е сменил маховика ок .. но на 150к почват и други неща да се сменят ,мотора е малък за купето и е стария чугунен блок на Ендура с 8 клапана ( от 80те г е) ,няма особени екстри .. служебна кола за това е сменил и съединител ..

hotblooded

 Moni наближава време и за ангренажа, съединителя го е сменил защото е (най вероятно) е дал фира маховика, а това става ако е карал на ниски обороти и висока предавка... За подобни условия може да си намериш 2.0 ТDCi или 2.0i.... Които определено повече подхождат на тази кола.

moni74

На 150к какво друго излиза за смяна? Освен ремък и ролки, които не знам на колко се сменят. Тази с лизинга излиза с 3 000лв по-малко отколкото тези, непродадени в МП. Вярно, че ония са на 100-120 000км. Но една смяна на съединител с маховик прави колата автоматически на 6000лв разлика с тази.

П.С. застъпахме отговорите :) Съединителя е сменен гаранционно, а той си е доплатил за маховика, за да не плаща труд - смяната му е излязла без пари.


----------------------------

hotblooded

#116
 Изчакай още 2-3 месеца. Миналата година януари имаше Мк4 ки 2008ма за 15800 бензинови на по 110 к и 2.0 TDCi за 17 500-19 000 от МП. И пак ще може да я вземеш на лизинг от тях. Зимата цените падат. На маховика лошото е че не знаеш как са се отнасяли с него - ако не е мъчена на 5та и 6та скрост с под 1800 оборота - може да изкара много - до износване на съединителя. Ако е гръчена колата в градско с по 1000-1200 оборта на 4та и  на 5та и 1500 - 1700 на 6та извън града - лошо Седларов, лошо!

Alexi

като казваш ролки и ремъци сякаш е нещо дребно .. ето колко струва само една от частите която се сменя на 150к по сервизна книжка :
Каталожен номер:    1339469
Наименование:    ДЕМПФ. ШАЙБА КОЛ. ВАЛ
Цена с ДДС:    427.02 лв.
подмяна на всички ролки и ремъци ще надхвърли 1000 лв ...

mitakinen

Пичове я малко се поосъзнайте. С този подход ще откажете всеки да си купи Форд, или да не е употребяван, а нов.
Жалка работа - никой от УС-то не пое отговорност - няма мъже, само мижитурки

moni74

Демпферната шайба може и да е сменена. Ако не е, никой не е казал че аз ще я сменя точно на 150к. Ако и няма нищо, може да не се смени. На ситроена я смених, има си признаци кога е за смяна.
Така или иначе, на една кола нов внос имам минимум 800-1000лв за начало.


----------------------------