Re: Въпроси, мнения и коментари за конкретни обяви

Започната от JohnyCage, 14 Декември 2011 14:39:36

« назад - напред »

0 Потребители и 2 гости преглеждат тази тема.

BIGFORDFAN

 Колега, щом си търсиш почти нова кола, значи можеш да си позволиш да си я купиш и поддържаш! Аз лично ги харесвам тея Мондита на PLUS, много са изгодни и с прилично оборудване, за тази цена мисля че е ОК. Успех!


moni74

 ;) Аз търсех комби 2004-2006г. Обаче не намерих нещо, което да ме грабне. Имаше коли, които бяха евтини - по 6-7000лв, а се оказа че им предстоят ремонти за 2-3000лв. Намерих пежо 308 с ГИ за 10 000лв 2008г, а беше с толкова проблеми, че щеше да ми легне на около 13-14000лв.
Затова и ми писна и почнах да гледам по-ново, на изплащане.


----------------------------

hotblooded

Цитат на: mitakinen в 23 Октомври 2012 17:41:31
Пичове я малко се поосъзнайте. С този подход ще откажете всеки да си купи Форд, или да не е употребяван, а нов.
При другите марки нещата не са по различни, няма кола която да не иска обслужване или да не се поврежда... А митовете че VAG, Merc и BMW и японките - не се повреждат или по-рядко се обслужват,че Форд, Опел, френските и корейските автомобили са боклуци  отдавна рухнаха! При втора ръка кола е много по важно състоянието на конкретния екземпляр от колкото марката!

amplified

Абе... супер си е поддръжката :)
На бензина масло+консумативи от МП и смяна в друг сервиз - 160лева.
Биалетки 32 лева... оригинал от МП. Аз съм на 64к и още не ми хлопа нищо, ама ей тъй проверих колко струват.
Бензинът е с верига и няма такова обслужване като с ангренажа. За тдци не знам.
Колата си е здрава.
Единствената смяна за момента ми е на пистов ремък на 16к, но той беше заводски дефектен.

Чебурашка

В МП има бензинов ц-макс на малко километри но е леко скъп и с малко екстри  :-\ http://www.cars.bg/u831404

Alexi

според мен не е изгодно .. ще дам за пример моята кола .. купих я 4 годишна ,на по малко км ,с много по силен и модерен мотор ( измислен 2004г а не 1974г ) ,с много повече екстри ,8 нови гуми винетка каско гражданска и обслужена ,и за много по малко пари ..

mitakinen

Алекси когато си взе твоята кола времената бяха други. Хората купуваха нови коли и често сменяха старите. На пазара имаше много читави коли. Сега е друго - само морги. Читавите са поскъпнали доста. На Запад и там хората ограничиха покупките на нови коли и нашите търгаши взимат само тоталния леш. На много такива се нагледах. По принцип на 3 години сменях колите си, но като гледам как стоят нещата близките 2 години ще съм със сегашната.  (fri)
Жалка работа - никой от УС-то не пое отговорност - няма мъже, само мижитурки

hotblooded

 Сега просто много трудно се намират читави коли. Да търсиш от първи собственик в БГ - хората пестят от всичко вече, върнатите от лизинг са същата работа. В "белите" държави цените също са се вдигнали, просто хората все по рядко си продават колите, защото все по трудно изплащат новите. Резултата - пазара залят от гробници. Зимата като търсих кола - ми от тези в които се качих ми допаднаха едно Мондео Мк4 бенз - онова за 15 500 от МП но просто ако го бях купил нямаше да имам пари за гуми и каско, мондеото което взех и .... толкова за почти 3 месеца. След 2 месеца обиколки по автокъщи, просто реших да търся върната от лизинг кола, или от първи собственик със всичките му документи, обмислях и да ходя до Германия, но цените (на свестните екземпляри) там са сходни с тези на върнатите от лизинг коли тук

Alexi

Цитат на: moni74 в 23 Октомври 2012 17:58:24
Демпферната шайба може и да е сменена. Ако не е, никой не е казал че аз ще я сменя точно на 150к. Ако и няма нищо, може да не се смени. На ситроена я смених, има си признаци кога е за смяна.
Така или иначе, на една кола нов внос имам минимум 800-1000лв за начало.
то може и нищо да не се сменя ,караш докато спре .. доста популярен прийом .. аз съм написал една примерна част която са дали хората да я смениш за да не останеш на пътя пък дали ще ги послушаш си е твоя работа ..

moni74

Колега, ясно ми е че на определен пробег на запад сменят части. Но специално за демпферната шайба може да се хване кога е за смяна. Не всеки кара колата, докато се строши нещо. Просто при първи признаци сменям.


----------------------------


moni74



----------------------------

hotblooded

#131
Цитат на: moni74 в 26 Октомври 2012 13:29:00
Колеги, дайте МНЕНИЕ за това МК3?
Задължително преглед в сервиз където са "ТИ'' с форд, задължителен тест на дюзите, "преслушване" на маховика ( Натисни съединителя и на натиснат съединител запали двигателя - ако усетиш "ритане" (лека вибрация може да има) по педала при паленето, после на празен ходи и при подаване на газ - маховика е тръгнал). Маховика е консуматив, но да знаеш да си приготвиш 1800 лв за съединителя.... Друго което дава фира на 2.2 "евро 4" е клапана на EGR - в МП струва 812 лв, от и-бей - 350-400 лв. Ако при палене - запалиш нормално, но 2 сек. след това оборотите се поколебаят - ЕГРа се лигави, може да се оправи с почистване, може и да не стане. При мен забиваше затворен и вкарваше колата в авариен режим (повече от 2500 об не може да вдигне) и мига лампата на подгрева - почистих го, покарах го 2 месеца и взе да не затваря.... Колегата amplified ми донесе от Англия нов.
Все пак за справка - виж какви Мк3 2.2 илизат в Германия за под 4000 евро

hotblooded


supertorr


hotblooded


moni74

Не знам като си е платил контейнера, колко му се е вързала колата.
Иначе по моето търсене - някой има ли информация в Шумен къде мога да направя такъв обстоен преглед на Мондеото?


----------------------------

supertorr

#136
Цитат на: moni74 в 26 Октомври 2012 16:46:15
Иначе по моето търсене - някой има ли информация в Шумен къде мога да направя такъв обстоен преглед на Мондеото?
Има много колеги от Шумен. Със сигурност ще ти помогнат поне с информация. Предполагам Алекси ще се включи с отговор- все пак е с едно от най-добрите МондеоO0

П.п Ето и един сервиз, който бяха коментиралиhttp://fordbg.com/forum/index.php?topic=2023.0

moni74

#137
Проблем може да се окаже, че сервиза е в село на 40км от Шумен, а това Мондео е без транзитни номера.


----------------------------

Alexi

ами в Шумен има и Мото Пфое ,според мен най добре там .. тоя дизелджията е на 40 км от Шумен и се занимава основно с ремонти по горивната система до колкото чувам .. това мондео мога да отида да го погледна и да ти кажа дали си заслужава изобщо да идваш

nov_4len

Здравейте, днес си харесах един Focus 1.6 i , 2000 година да си купя и ви моля са съвет
Навлизам в непонятна тема за мен, за пръв път се сблъсквам с тази кола и не можаха да ми дадът добър съвет, мойте познати. Надявам се някой да си изкаже мнението, за този двигател и като цяло какви проблеми най-често може да очаквам. Прочетох тук доста оплаквания по ел. инсталациите. Надявам се да ми помогнете.
Благодаря !


Иван Вълков

Ми колега като имаш в предвид че в точно този период - 2000г - Фокус е бил кола на годината трябва да ти говори доста неща. Друг е въпроса че караме коли на пубертетска възраст и покупката на автомобил си е малко котка в торба. За да не изпадам повече в лирически отклонения ( за което се извинявам) най-добре ще е да покажеш обявата или снимки на колата че да ориентираме. Също така има колеги от София който също няма да откажат помощ.
Ел. инсталацията е като на всеки 10 годишен автомобил, за двигателя виж немога да съм 100% обективен, но има колеги който са оборудвани с такъв и да ти кажа за фрапантни проблеми не са писали, но кола с кола не си прилича макар и една и съща. Ако не се чустваш сигурен винаги можеш да помолиш някой от Софийската група да удари едно рамо с огледа. Ми това е гледаш за стандартни неща, купе, салон, окачване, дали студена няма да пуши синкаво....... за друго не се сещам. Успех и се надявам да се сдобиеш с един гледан Фокус и да станеш още един фен на марката. Успех

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

Bobi

Здравей и добре дошъл! Ако попаднеш на добра бройка,ще си те вози дълго време безпроблемно. Единственото, което знам за този двигател е, че имат склонност да прецакват гумичките на клапаните. Смяната им не е кой знае какъв сериозен разход.

Пусни линк към обявата, ако има такава. Ако имаш нужда от помощ за оглед, ще съдействаме.

nov_4len


supertorr

Цитат на: nov_4len в 26 Октомври 2012 20:07:25
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11344496513228433&f1=details&slink=10z2qx ето я количката
Типичната " Горублянка" / там се продава/- напудрена, лъсната, пръсната, с двигател по-чист от излизането й от завода, само на 116000км...
НО може и да е ок или дребни проблеми, все пак както споделиха колегите изключително сполучлив и надежден модел. Гледай, тествай, задължителна диагностика  и успех (fri)

nov_4len

Да апсолютно съм съгласен със всичко което прочетох благодаря, а километрите като навсякаде не са реални :) Много благодаря

Backstage

Абе...направете диагностика и огледай добре купето и окачването както са казали колегите...въпреки че окачването не е скъпо...
и добре че все пак е бензин...в смисъл километража в случая не е проблем...ако беше дизел смятай - 2000г на 116к !!! щеше да има големи приключения... :D успех с покупката и да се похвалиш веднага  8)

BIGFORDFAN

#146
 Дали ще е Горублянка, Дупничанка или Врачанка/Монтанка си е все стара кошница, доста карана преди да се ''напудри'' и тук да се предлага на около 120к км, така че всичко е и до късмет. Може да е на 250к км, но да е поддържана нормално (има и такива), но ако е от Австрия примерно ръждата вече ще е факт, така че се ориентирай към ''италианка''. И помни най-важното, гледаш, сумираш всички забележки и накрая му казваш цена, при която няма да си крайно преебан, ако се навие търгаша може и да я вземеш. Има още доста тънкости, но стана много дълго, та ако искаш да ходим утре да го гледаме заедно пиши ми ЛС. Успех!

Backstage

Поста на Марто е много точен! и да..търси италианка...не че да те ангажираме де...ама ръждата няма оправия...другите неща се оправят (дано да няма такива де)

Alexi

Цитат на: moni74 в 26 Октомври 2012 13:29:00
Колеги, дайте МНЕНИЕ за това МК3?
отидох да погледна конкретния екземпляр че колегата доста го влече :) ще почна с хубавите страни- мотора стартира уверено и гладко сутринта ,купето е свежо макар и с доста пребоядисвани детайли - направени са добре .. все пак има някои забележки по боята ... има добри гуми с доста грайфер ( от нечувана за мен марка ) салона е запазен ,естествено има износване на шофьорската седалка .. мотора е евро 3 ( то това се знаеше понеже е междинния фейс ) ,за мен е плюс ,няма видими течове на масло ,всичко изглежда наред под капака ( може да е мит обаче ) направих 1 кръгче ,скоростите ми се сториха тегави но все пак е студена колата ;окачването изглежда наред ( то по начало е доста здраво )
.. за съжаление колата има и доста забележки - демферна шайба, оптегач - цялото ремъчно задвижване е за смяна ромоли и притраква ;вибрациите в купето са повечко ,вероятно някой тампон на мотора е за смяна ; има лек шум при натискане на съединителя в средно положение ,не съм убеден че е от маховика по скоро като тихо цъкане от колкото дрънчене .. според мен ще изкара още доста дори и да е той ;километрите не са реални - има сервизна книжка от която става ясно ,че за първите 2 години човека е минал 75000 км .. та реалните с тоя пробег би трябвало да са около 214к от колкото 114к ,едни 100к са върнати поне .Липсват някои съществени за Гия екстри като подгряване на предното стъкло и седалките ,темпомат ,парктроник .Джантите са поочукани .
В заключение бих казал ,че за тия пари бива колата ,то цената вероятно се и коментира . Човека работи и неделя ,предложи дори да докара диагностик ( само че не е ясно доколко обективен ще е той ) ако искате утре да я гледате пак .
Надявам се да съм бил полезен .

road runner

Не че хваля дупнишките ,но аз като търсих комби фокус Дизел ,обиколих всички автокъщи в софия и попадах все на куци оферти ,та чак ме обеждаваха че даденият автомобил е просто перфектен . Накрая една разходка до дупница ме зарадва с моята кола . За мене беше важно всичко в колата да е в изправност (визирам 4ел.стъкла ,климатик и т.н. ) .Общо взето моята печка я взех на сляпо и да чукна на дърво вече 10000км не е правила проблем . Надявам се да уцелиш добрър екземпляр . Аз смених всичко откъм мотора ( ремъци,ролки,масла ,филтри ) + 2-те биалетки ,че потропваше и дразни . Части има и не са скъпи , общо взето прави впечатление за народна кола ( евтина за подръжка ) .

Успех от мен и после да се похвалиш :)