Фокус мк2 2.0i, обороти магистрална скорост

Започната от Pyrhel, 08 Декември 2015 02:32:59

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Pyrhel

Някой може ли да помогне с малко информация. Какви обороти държи Фокус мк2 2.0i при магистрална скорост, примерно 120 и 140?
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.


Иван Вълков

Ама бензин ли, дизел ли??? Дизела ще ги държи като мондео със 6 скорости.

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

Pyrhel

Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Pyrhel

#3
Никой не се обади (thup)

Грешно пресметнати, изтривам поста, за да не стават обърквания, вижте темата по-нататък.
По мои сметки трябва да се получи ориентировъчно:
100@5 = 7000-2000-2000-1500 = 1500 rpm
110@5 = 5250-2000-1500 = 1750 rpm
120@5 = 5600-2000-1500 = 2100 rpm
130@5 = 6000-2000-1500 = 2500 rpm
140@5 = 6750-2000-1500 = 3250 rpm


Виждам, че сметките не излизат точно, но скоростите и оборотите са приблизителни, гледани от клипове в youtube.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Alexi

няма как да са тия оборотите ти го изкара като дизел с 6 скорости .. 120 на 2000 оборота където сигурно имаш някакви под 100 нютона с тоя бензинец ,няма как да стане .. 120 са около 3500 оборота най малко

Pyrhel

При различна скорост примерно 100 и 150 км/ч разликата между оборотите между 4та и 5та една и съща ли ще е? Т.е. примерно ако съм със 100 и върна от 5та на 4та и се покачат с 1500, то ако при 150 върна от 5та на 4та, пак ли ще се покачат с 1500? Тук говоря без значение от съответните обороти, а само за разлика между предавки при различни скорости.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Pyrhel

Странно ниски са по сметки, но ето на 3та как изглежда - 120 на 5500:



А скоростите на превключване горе са така, пак прегледах. Да не бъркам аз нещо, ако от 3та към 4та пада с 2000 оборота (което ми се вижда доста) и ако от 4та към 5та пада с 1750 оборота (което пак не е никак малко), то ако на 3та със 120 е на 5500 оборота, за да се разбере на 5та с колко оборота ще е трябва да се извадят 2те разлики? Или логиката ми не е правилна?

Ако съм допуснал някакви грешки при гледането на клипа, то нека кажем, че 120 не е на 5500, а на 5750, падът от 3та на 4та не е 1750, а 1600 и падът от 4та на 5та не е 2000, а 1750, то:

120 км/ч на 5та са: 5750 - 1600 - 1750 = 2400 об.

И няколко снимки от клиповете:





Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Alexi

тия сметки определено не са така трябва да гледаш само предавателното число на 5та .. от снимките се вижда ,че за 500 оборота скоростта нараства с 20км/ч - тоя коефициент не се изменя ,тъй като не мениш предавателното число ,следователно 120 ще са 3000 оборота - доста дълга 5та предавка има

Pyrhel

Бъркаш според мен. Погледни последните 2 снимки: 4000 = 170; 5000 = 200. Т.е. 1000 оборота = 30км/ч. Моята сметка е точно по същото твърдение, че не се изменя разликата в оборотите от 4та на 5та, без значение от текущата скорост.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Alexi

4000 са 160 ,изглеждат като 170 защото фотоапарата е в ляво от скоростомера ,отделно малко е подминал 4000 .. няма как да са 170 ,щом 3500 са 140 а 5000 са 200 :) мога да се обзаложа и че 2500 са 100


TourneoRS

#10
Предавателните съотношения на предавките не са еднакво кратни, поне аз не съм виждал такива. Имаше из форума постнат един сайт който показваше според дифа и на коя предавка с колко километрта в час се движиш. 

опа, ето го http://www.kartuning.ru/gearbox-calculator
IVECO -  с него не се ходи надалеко .

Pyrhel

Добре, значи търсим Фокус мк2 2.0 за реален тест.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

TourneoRS

Във форума има поне два , ForeverFord да не се ослушва.  :))
IVECO -  с него не се ходи надалеко .

momo76

Пада на обороти при смяна на предавките не е еднакъв, а зависи от оборотите.
Щом с 200 е на 5250 оборота, то при 100 ще е на 2625 оборота, при 120 около 3150.

ForeverFord

Аз не се ослушвам,ама тук става дума за фокус,а при нас е мондео и за това мълча.Нали става дума за 2.0 Duratec?
Легенди:(fe) "качи света на колела";
    Stop Walking,Keep Driving by (fe)

Pyrhel

Хм, Мондакис може би е със същите предавателни числа, как е там?
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

ForeverFord

Ми трябва да обърна внимание,това което помня със сигурност е на 5-та предавка с 2000 оборота колата се движи с 90 км/ч. За по висока скорост трябва да обърна внимание като го изкараме на разходка.
Легенди:(fe) "качи света на колела";
    Stop Walking,Keep Driving by (fe)

TourneoRS

Аз от профила ти гледах, че имаш двулитров зетек на фокус мк1, затова писах..  ^-^
IVECO -  с него не се ходи надалеко .

Dmitarcho

Той кара Фикус мк1 ... а Pyrhel  пита за мк2 ;) Не знам дали има разлика у моторите ;)
Ръца Пръца

Alexi

има ... но дали има разлика в скоростните кутии е по важно в случая :)


ForeverFord

При моторите има разлика ,при фокус мк1 е Zetec 131 к.с,  а при мондео мк3 е Duratec HE 146 к.с.За скоростните кутии не знам, знам за фокуса че е МТХ ,ама на мондеото не знам каква е.
Легенди:(fe) "качи света на колела";
    Stop Walking,Keep Driving by (fe)

Ilian Petrov

Потвърждавам, че при 130 км/ч, оборотите са около 3500.
Анатоли, може да направим един тест на магистрала, но да оздравея, че се разболях лошо...

sheribg


Pyrhel

Не, дори и в Мондео Мк4, 2.0 Дуратек е с 5 скорости.

Благодаря за инфото на Илиан, ето нещо потвърдено!
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Ilian Petrov

Не че съм разбирач, но ми се струва, че 5-та скорост е доста дълга. Позволява да се кара и с 60 км/ч без да тресе и да се мъчи, а от 100 нагоре дърпа много добре! Определено ми е любимата скорост  ^-^ Направо бих казал, че този двигател позволява да се кара като дизел, без да е нужно да се влиза в много високи обороти! Това си и е мое мнение разбира се, за друг може да не е така. Като се има предвид, че вече се води поостарял и е евро 4, аз съм направо впечатлен!

Alexi

качи се на 2 литров дизел и после прецени дали се кара като такъв :) печката от 1500 оборота излиташ ,ще скъса гумите .. SICKandPROUD и той не вярваше че има голяма разлика :)

Ilian Petrov

Аз не твърдя, че върви повече от дизела, а че може да се кара с подобен стил. А и 5 години карах 1.5 dci, 82 коня, така че...  ^-^

SICKandPROUD

#27
Вървят печките, но всичко опира до нютон метри при тях, мене Алекси ме вози в 2.2 и върви си е***о мамата, но те са 400 нютона. Усеща се различно с турбо. Бензин 2.0 146 hp е около 200 нютона.

ПС: като заклет бензинджия ще кажа само, че там където свършва дизела, започва да върви бензина.  (booty)


Не са важни конете в мотора-важно е магарето зад волана !!!

Иван Вълков

#28
Айде да се намеси админ да вземе да премести темата Бензин vs. Дизел. Че сега ще почне едно мерене.....всички знаят че мойто си магаре е с най-голямо турбо :)


Отклонихме се от темата....

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

Pyrhel

Благодарим на Ilian Petrov за снимките за оборотите на 2.0. Днес с Олег се повозихме на Макса (1.8 ) за тест, резултатът:
100 кмч с 2.0i са 2600 rpm (приблизително)
100 кмч с 1.8i са 3000 rpm
100 кмч с 1.6i са 3000 rpm
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.