Фокус мк2 2.0i, обороти магистрална скорост

Започната от Pyrhel, 08 Декември 2015 02:32:59

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Ilian Petrov

 (blush)

Анатоли, значи на 2.0 е по-дълга 5-та скорост от на 1.6 и 1.8, нали така ?


pAbLo

Или дифа е с друго предавателно число (stir)
"If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling" - Paul Walker
Човек дори и добре да живее,рано или късно ОТНОВО си КУПУВА ФОРД :D :D :D

martin1977

Едно и също е - за да е по-дълга дадена предавка, значи дифа е с друго предавателно число. Обикновено колкото по-ниско е предавателното число, толкова по-дълга е предавката, и обратно.

momo76

То в математиката няма обикновенно, то затова е точна наука.

Pyrhel

Цитат на: Ilian Petrov в 08 Март 2016 11:30:53Анатоли, значи на 2.0 е по-дълга 5-та скорост от на 1.6 и 1.8, нали така ?
Дори скоростните кутии са различни. Днес извадих няколко VIN-а, наприер 1.6 Ti-VCT (115 коня) е с IB5, а 2.0i е с MTX75. Това за 2008-ма 2009та Фокуси.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Ilian Petrov

Да, и при мен по VIN излиза скоростна кутия MTX75.

ForeverFord

Легенди:(fe) "качи света на колела";
    Stop Walking,Keep Driving by (fe)

Pyrhel

2.0 бензин, 5 скорости, на 5та:


1.8 бензин (sci), 6 скорости, на 6та:
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Иван Вълков

SCi -то много добър разход дава....дано да е реален.

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

marti1996

незнам дали е тук мястото, но какво ще стане ако на фокус 2.0 136 магарета се сложи кутията от 1.8тдди, би трябвало мотора да държи 100 при доста ниски обороти, незнам как ще е като цяло, ако някой е правил тая интервенция да каже


Alexi

ще си ползваш 5та само баир надолу :)

Pyrhel

Четох, че слагат кутията от 1.8 SCi с 6те скорости, уж ставала директно.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Bivola

Тия всички снимки и сметки за оборотите на първа страница от темата отнасят ли се за Фокус 2009 2.0i 143к.с. и евентуално С Мах от същата година и двигател?

Pyrhel

Грешни са. Фокус и Ц-Макс са еднакви, 2.0 със 130 е около 3500 оборота.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Ilian Petrov

Цитат на: Ilian Petrov в 05 Март 2016 15:10:08
За тези, които им е интересно при oпределена скорост какви обороти има duratec 2.0 на Фокус /на 5-та скорост разбира се/, малко снимки:












Alexi

дългичка 5та са му сложили ,на 130 чува ли се мотора в купето и нагоре набира ли добре

Ilian Petrov

Да, дълга е определено. С 60 е на 1500 оборота и се кара нормално, но май не е препоръчително така дълго време.
За мен с 130 двигателя все още е тих и е доста приятно. Повече е шума от въздушната струя и гумите. И набира много добре, стига да не е пуснат климатика. От 140 нагоре шума се увеличава.

Pyrhel

Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Alexi

тва да не е 1.4 турбо ебаси .. много дълга предавка .. инак от Форд определено са се погаврили с двулитровия ,същия мотор на мазда 6 е с 6 скорости които са и по добре наредени

Иван Вълков

Цитат на: Pyrhel в 18 Октомври 2016 20:56:05
Опел !КОРСА! 1.4 бензин на 6та:


Много добре...чак се очудвам а дали както казва Алекси ще има тяга на 6-та.

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!


Pyrhel

#50
Турбо е, ама със същия въртящ момент като дуратека, 100кс и 175 или 200Nm. Тя 6та е за поддържане, карали ли сте автоматици със 7-8 скорости - както пипнеш педала и сваля на 4-5та в зависимост от моментната скорост... Иначе става, бавно но си ускорява до 200 и на 6та
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Alexi

днес ми попадна клипче от Кия Сийд 1.4 атмосферка ,6 скорости 100 коня - 130 са 3000 оборота ... и съвсем прилично си ускорява на 6та като гледам клипчето ..

hotblooded

И турбото и го водят консуматив и няма гаранция гаранция дори и кола от магазина

Alexi

на корсата ли .. не е рекъл някой не ги е осъдил :) тоя номер може да мине единствено за съединител щото него наистина можеш да го съсипеш с безхаберно каране

Ilian Petrov

Цитат на: Alexi в 13 Ноември 2016 09:23:23
днес ми попадна клипче от Кия Сийд 1.4 атмосферка ,6 скорости 100 коня - 130 са 3000 оборота ... и съвсем прилично си ускорява на 6та като гледам клипчето ..

Аз пак казвам, че 2.0 дуратек 145 к.с. на фокус, на 5-та от 100 нагоре ускорява много добре. На изкачванията по магистралите няма никакъв проблем и си поддържа скоростта. Който го е карал знае... За мен една 6-та скорост никак нямаше да е излишна, та дори и само за равните участъци да се ползва.

Alexi

точно това се коментира ,защо Форд измежду всички производители упорстват и не ползват 6 скоростна кутия при бензините си макар че имат такава готова и няма да се налага тепърва да я измислят .. даже на най новите си модели не ползват ,само 1.0 125 има 6 скорости от малките мотори ( то 125 коня не е съвсем малко де ) а ето че другите марки слагат и на разни мършави атмосферни бензини и то с успех ..

Ilian Petrov

Ами значи имаме "напредък", щом на 3 цилиндъра и 125 коня вече слагат 6-та, а по ония години на 145 коня... кръц.  :)

pyle

Имам таблица в ексел за изобразяване на скорости, но не мога да се ориентирам как да я публикувам, някой ако ме насочи ще я кача.