Мондейчо( 2.0 ТДЦИ, 130 к.с., 2004 г.), да се покажем вече...

Започната от Mondeicho, 06 Декември 2015 00:42:08

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

V.Buzev

Чудесно! От къде пазари чарковете?
Може ли клипче как работи двигателя в момента, че все ми се струва че моя работи гадно, а съм сменил всичко преди 16-17000 км. включително и ролката на алтернатора!


Mondeicho

От ибей. Аз съм му фен и засега не ме е подвел. Клипче след няколко дни, че сега не съм при колата.
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

Mondeicho

Ето го и обещаното клипче със звука на мотора след като смених частите:

https://youtu.be/WHIl5lg0K4Q:
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

Alexi


Mondeicho

Васко се ,,похвали", че и при него е така. Не мога да кажа откъде е, защото преди това беше доста по шумен и със странични звуци.
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

hotblooded

Има си някакво ромолене и при мен.  Тая кола не е добре шумо и вибро изолирана...

ihovahi

Има си го... поне откак е при мен колата. Така и не мога да разбера от какво е. Дано и да не разбера  :)) :)) :))
Който фôрка "майстор" си нахôда!


Alexi

грубичко работят тия мотори факт е .. моята го нямаше тоя шум но все пак беше по шумна от служебните кънекти 1.8 тдци със сименс горивна система

Mondeicho

Определено и на мен не ми харесва звукът, но явно толкова си могат. Признавам си, че като чуя Ауди или Бмв как пеят ме е яд на моя певец....
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

hotblooded

Е оня струват два пъти отгоре - играли са си да ги докарат на звук.  За сметка на това са доста по кекави на нашенски те условия от форда


Alexi

колко да са кекави ,то под 200к такава кола не влиза тука и се карат с години още ..

Mondeicho

Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

teloto

Цитат на: Mondeicho в 19 Декември 2015 10:38:29
След смяната на двата термостата съм много доволен- стрелката и при парно и климатроник не мърда от средата и колата загрява доста по бързо, приблизително за 10 км, преди това и след 30 км не достигаше средата.
Стария голям термостат с кутийката на новия:

Свалих и всмукателния колектор за профилактика и се оказа, че от подгревните свещи работи само една, затова и се смениха всичките. Замерването го правихме с мултицет и след това свалени с акумулатор:







И аз смених термостата на моето Мондео,но.....нещо не съм доволен!Сега при 5 градуса при пътуване по околовръстното стрелката пада от 90 градуса и в купето не духа много топло!Какво трябва да направя?Наистина ли има и втори термостат на водната помпа?И верно ли е че тези коли не се славели с добро парно???Питам,щот това ми е първия Форд!

Mondeicho

#133
Да трябва и него да смениш, че той по често дефектира. Има прилично парно според мен, само е нужно да я понастъпиш малко в началото след като за първи път запалиш и е студена.
Това е малкият:





Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

teloto

#134
Благодаря за бързия отговор!Този наистина не го знаех и ще гледам да го сменя!А защо са два???Тази ми е първата кола с два термостата! :'(

Mondeicho

Доколкото съм запознат малкият е заради масления охладител. Така са решили инженерите на Форд, дали на практика е по- добро е тема на друг разговор. Смени го и всичко трябва да е наред. Стрелката трябва да си стои на средата и да не мърда оттам независимо дали си пуснал климатика или парното.
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

teloto

Цитат на: Mondeicho в 10 Ноември 2016 06:36:53
Доколкото съм запознат малкият е заради масления охладител. Така са решили инженерите на Форд, дали на практика е по- добро е тема на друг разговор. Смени го и всичко трябва да е наред. Стрелката трябва да си стои на средата и да не мърда оттам независимо дали си пуснал климатика или парното.
А за какво е тоя маслен охладител? :-[ Маслото на кое охлажда...... :-\

Alexi

на тигана с палачинките ! от тук нататък по темата ,за бисери има отделна ..

Mondeicho

За да охлажда загрялото масло на двигателя, така се пази и турбината, маслото си запазва свойствата и т.н
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

teloto

Цитат на: Mondeicho в 12 Ноември 2016 21:05:07
За да охлажда загрялото масло на двигателя, така се пази и турбината, маслото си запазва свойствата и т.н

Благодаря колега за отговора (beer)


Mondeicho

Сложих и зимните гуми с новите алуминиеви джанти. Доста по добре е от тенекиите, с които бях миналата зима:






Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

Alexi

виж тия как пасват на модела ,за разлика от джантите на Мк4 :)

Pyrhel

Без да се обиждаш, ама и на мен тия ми харесват повече от летните, жалко, че не са широки като на мк4 :(
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Alexi


Mondeicho

Няма за какво да се обиждам, този модел много го харесвам как й седи, затова падна търсене точно на него. Наистина малко ми малее, но ще го преживея. Колкото за тези от мк4, просто така я взех и не ми се занимаваше с продажби, бартери и т.н. Също така са и в много добро състояние, така че ще ги търкалям...
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

Mondeicho

Хайде да се похваля, какво пристигна днес и дано да изкарат тези, не като нашенското Ате 2-3000 хил. км:






Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

sinnerman

Чиста работа. В комбинация с оригинал накладки, ще усетиш разликата в спирането.

Mondeicho

Още едно модче- puddle lights:
Беше нужно да изрежа пластмасата и да пусна две кабелчета, в буксата на вратата си имаше всички пинове:








Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

Mondeicho

От днес благодарение и на съдействието на Bivola със софтуерното активиране на копчето за подгрева на челното стъкло:
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

didon80

Честито, тъкмо да му се радваш за зимата. Навремето направих същото на мк2 и беше голям кеф.