Mondeo MK3 - LoGo

Започната от LoGo, 11 Октомври 2014 09:23:29

« назад - напред »

0 Потребители и 4 гости преглеждат тази тема.

LoGo

Здравейте от скоро съм собственик на Mondeo MK3 1.8 16v 125hp hatchback.
От много отдавна исках бензиново мондео, но все не ми харесваха или като визия или като цена. Трудно се намира под 4500 лв по автокъщите, а и от там състоянието му не се знае какво ще е. Та реших да си търся от частно лице за възможно най-евтината със изискванията - Да е сива, да е хечбек и да е бензинова :D . В крайна сметка се сдобих с нея на цена от 2000лв. Никога не съм виждал джантите и броните и на друг форд и много ми харесаха. От тук насетне започват ремонтите! Като цяло цената на автомобила беше толкова ниска заради натисната шофьорска врата и недиагностициран проблем с бобината. Едвам я докарах от сръбската граница до Плевен.... и да знаете, че спортното окачване с червените пружини НЕ става за България :D
От тук насетне трябва от базов модел да си направя Ghia  :))
Ето и снимка на фордчето:


Dmitarcho

Честита придобивка :) Цената ... няма да я коментирам - дано не излезе някой скъп ремонт ;) Някой модели на Форд са подготвени за повечето си екстри - и е лесно добавянето им, но някой нямат окабеляване ... и си е играчка :) Ще питаш - с каквото можем, ще помагаме :) Направи и една снимка на интериора :)
Ръца Пръца

hotblooded

 Честита придобивка. Проблемите лесно ще се оправят.  Чакаме снимки и на интериора

Иван Вълков

Честито колега, пожелавам ти бързо да стегнеш автомобила и да му се радваш. Изглежда много добре.

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

Alexi

честито ,добре изглежда .. бронята е Zetec-S модификация която аз съм виждал само в Англия да се предлага ,а джантите ми се струва че са от Фокус 3 .. модела не е съвсем базов ,тренд е - второто ниво на оборудване

ihovahi

Честито и само да те радва. Ако може, пусни снимки и от интериора  (fri)
Който фôрка "майстор" си нахôда!


SICKandPROUD

Много добре изглежда колата, джантата също е супер. С кеф да си я джиткаш колега.


Не са важни конете в мотора-важно е магарето зад волана !!!

LoGo

Благодаря ви за топлото посрещане във форума :)
Вратата вече я смених, но за жалост лайсната е със 4-5мм по-нагоре от тази на задната врата... някой ден ще се свали надолу и пребоядиса, защото при форд под лайсните няма боя :O
Смених кабелите, свещите и бобината с NGK, преден ляв лагер SKF, биалетки и тампони на щангите Febi. Колата е все още със оригинални шарнири и тампони на носачите, явно е доста здраво окачването  >:(
Сега остава най-тежката част - теч на масло от капака на веригата и едно почукване през 10 секунди на ниски обороти (мисля си че повдигачите са за чистене...)

Колкото до това Zetec S ммм явно в англия имат вкус  ^-^

martin1977

Честито колега, колата радва. А що се отнася до червените пружини, аз имам същото Мондео /е, с малко по-друг двигател/ със стандартни оригинални пружини и ако си съгласен, можем да направим бартер.

Alexi

окачването определено е много здраво на тоя модел


LoGo

Ето снимка на интериора - днес се занимавах и му направих осветлението в краката и плафона бяло с лед диодни ленти.



Колкото до въпроса на martin1977. Предпочитам да си купя нови пружини и тези да ги продам. Другия вариант е бартера да не е чист а със доплащане от твоя страна. Ако желаеш ми пиши на лично съобщение, но според мен стойността на тези пружини е по-висока от на тези, които мога да си взема за 20 лв броя от която и да е морга...

ihovahi

Като гледам има доста екстрички - подгрев на преден и заден прозорец, подгрев на седалки добре е.
Който фôрка "майстор" си нахôда!


martin1977

#12
Цитат на: LoGo в 11 Октомври 2014 20:26:10
Колкото до въпроса на martin1977. Предпочитам да си купя нови пружини и тези да ги продам. Другия вариант е бартера да не е чист а със доплащане от твоя страна. Ако желаеш ми пиши на лично съобщение, но според мен стойността на тези пружини е по-висока от на тези, които мога да си взема за 20 лв броя от която и да е морга...

В сериозна грешка си! Уверявам те, че оригинални сток пружини са в пъти по-добри и здрави от червените "спортни". Съмнявам се да ги намериш в нормално състояние за 80 лв. четирите ... но дори да е така, ти нима мислиш, че ще вземеш повече на твоите "спортни" втора употреба? Ще ги продадеш за толкова само ако са бранд /известна марка/ и в перфектно състояние, а брандове са EIBAH, APEX, H&R ... от тях червени са само някои Ейбах, които снижават с повече от допустимото /40 мм./ за стандартни амортисьори, каквито аз не бих сложил ... а като гледам колата ти не е снижена с повече от 40 мм. Повечето червени за този модел с до 40 мм. са неизвестни марки и ако твоите са такива, никога не бих ги сменил за оригиналните си сток пружини. Чисто информативно само сравни цените като нови на стандартни за оригинално вграждане и на едни от най-добрите "спортни". За няма и 300 лв. взимаш комплект ЕЙБАХ с доставка до БГ ... Уверявам те, че оригинални стандартни са поне х 2 като цена. Всички искаме лесни пари и мислим че другите ядат доматите с колците. И малко на принципа - видиш ли купил съм си кола със "шукар спортно" окачване, дето пломбите ще ми изпадат, ама дай да ги пробутаме на някой невеж да се радва на спортна кола, че и да сме на далавера. Бих сложил "спортни" единствено и само заради визията и с ясното съзнание колко са минусите и колко плюсовете ... повярвай че първите са повече. Така че колега, ако следваме пътя на логиката, доплащането трябва да е от твоя страна .... въпреки че аз не споменах никъде нищо за пари. Остани си със здраве!

Alexi

пазарлъците на ЛС !

LoGo

Снимките на колата са правени отгоре. Снижена е с повече от 40мм. Много се извинявам ако съм те обидил с нещо, защото виждам, че си се засегнал... И аз имам впредвид, че доплащане бих искал само ако са маркови.
Днес ще кача снимка на колата отстрани.
п.с. Не се пазарим колега, просто коментираме - никъде не се споменават цифри :)

koyota

Цитат на: LoGo в 11 Октомври 2014 11:22:39
защото при форд под лайсните няма боя :O


Колата е страхотна. Да си я караш без да имаш сериозни ядове :)  Боя си има аз свалях лайсните и след като разкараш отвратително здравото двойнолeпящо само едно пастиране и 6. Явно е боядисвана врата

martin1977

Цитат на: koyota в 12 Октомври 2014 12:08:59Боя си има аз свалях лайсните и след като разкараш отвратително здравото двойнолeпящо само едно пастиране и 6. Явно е боядисвана врата
Супер, защото и аз мисля да махам лайсните, но това което ме притеснява е как ще ги сваля и какво ще открия под тях.

LoGo

#17
Ето и обещаната от мен снимка отстрани за мартин.
На снимката също така се виждат и последните забележки по външния вид на колата - лайсната на предната врата, чукнатото на задната вежда и ожулването задната броня (под смачканото на веждата)
Но тези неща съм си ги оставил за десерт  ;D
п.с. извинявам се че форда е толкова мръсен, още е в проект  ::)
п.с. 2 Някой знае ли как мога да си оправя шофьорската седалка да не скърца толкова брутално... отвътре под тапицерията и се чуват звуците.

hotblooded

 Колега, да не би само отпред да са ти сменени пружините с по-ниски??

LoGo

4 червени са, но явно не ме гони просто параноя, че предните амортисьори са за смяна.. и на мен ми се струва, че опред е малко по-ниска отколкото отзад.  ???


Pyrhel

#20
Нормално е така да стои. Със заводските пружини изглежда още по-наклонена, при по-ниските е по-малко доловимо. На моята аз й слагах пружините и със сигурност е с 4 на Eibach Pro-Kit, и тя така изглежда. Все пак отзад се товари, трябва да има накъде да отиде :)

С празен багажник:


С минерална вода в багажника:
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

martin1977

Цитат на: LoGo в 12 Октомври 2014 23:20:50
4 червени са, но явно не ме гони просто параноя, че предните амортисьори са за смяна.. и на мен ми се струва, че оТпред е малко по-ниска отколкото отзад.  ???

Не е задължително да са за смяна, но ако амортисьорите са стандартни, а не за спортно окачване, 90% са за смяна. Нормално е отпред да е по-снижена, много от комплектите афтърмаркет пружини ги дават да смъкват отпред с 10-ина мм. повече, отколкото отзад. При теб понижението е 55 мм. отпред и 40 - 50 отзад. Абсолютно задължително е при снижаване с повече от 40 мм. на ос да се използват "спортни" амортисьори, затова ти казах, че ако са стандартни, са заминали много отдавна .... затова и мнението ти от първия пост се оправдава. Ако смениш амортисьорите с нови и сложиш стандартни и оставиш тези пружини, след не повече от 6 месеца ще откриеш нова тема със заглавие "Проблем с амортисьори" или нещо подобно- гарантирам! Сега разбираш ли защо пружините ти са непродаваеми- защото амортисьори за тези пружини струват 2 торби с пари и никой разумен човек не би сложил такива на стандартните си амортисьори.

Georgi89

Колега честито и от мене, със здраве да си караш и само консумативи да сменяш (масло и филтри  ;D). Очаквам да я превърнеш Ghia.

Поздрави!

LoGo

Значи при първите изникнали средства за амортисьори го разкарвам. Видях снимки на Zetec S с нормални пружини и не ми изглежда никак зле. Какво е вашето мнение :

ffmk1l

Първо честито за хубавото Мондео. Моето мнение, че е може да сложиш PRO-KIT на EIBACH, возията е като на заводските, само снижават. И са по-евтини спрямо тях два пъти.
Едно време колите се правеха от инженери, а сега - от икономисти...

Georgi89

Аз лично давам "за"  за заводското окачване. Много меко вози и е много високо.

hotblooded

 Заводското окачване, макар и не особено красивата стойка (сравнена с Айбах про-кит) е доста практично за родните пътища (особено ако не винаги си по първокласните)...  Но всеки си преценя.

Pyrhel

Цитат на: ffmk1l в 13 Октомври 2014 10:42:42
Първо честито за хубавото Мондео. Моето мнение, че е може да сложиш PRO-KIT на EIBACH, возията е като на заводските, само снижават. И са по-евтини спрямо тях два пъти.

Не знам Венко с колко Мондеота има опит, но Ейбаха е по-твърд от нормалното окачване и е по-твърд от това на ST220, и това при положение, че говорим за аматьорската серия Pro Kit (най-меката).
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

ffmk1l

Цитат на: Pyrhel в 13 Октомври 2014 14:36:18
Не знам Венко с колко Мондеота има опит, но Ейбаха е по-твърд от нормалното окачване и е по-твърд от това на ST220, и това при положение, че говорим за аматьорската серия Pro Kit (най-меката).
Предполагам, приемам забележката. Поне при мен е така, откъм возия не се промени нищо, като сложих Айбаха.:)
Едно време колите се правеха от инженери, а сега - от икономисти...

martin1977

Несравнима е визията с ниски пружини, но пълно щастие няма ... заради красотата рискуваш комфорта и живота на амортисьорите. Аз се оглеждам за Закс - имат 2 вида амортисьори - за по-ниски пружини и са около 55-60 паунда бройката и за стандартни пружини - около 40 паунда. И пак си мисля че тези за по-ниските едва ли са пригодени за пружини, снижаващи с повече от 40 мм. Според мен това е оптималния вариант качество-комфорт-визия-стабилност-живот на амортисьори.