Mondeo MK3 - LoGo

Започната от LoGo, 11 Октомври 2014 09:23:29

« назад - напред »

0 Потребители и 2 гости преглеждат тази тема.

ihovahi

Нека се коментира самата кола. Отплеснахте се от темата.
Който фôрка "майстор" си нахôда!



LoGo

Това към което се стремя е заводската возия с 30мм надолу... жалко, че опровергахте колегата, който твърдеше това за про кита на айбах... тъкмо се бях зарадвал.  (sd)

hotblooded

 Може да пробваш със втора ръка пружини и амортисьори от Мондео ST 220

LoGo


pantata

Не бих те посъветвал да слагаш пружини нито от СТ, нито от дизел. Освен, че няма да "клекне", както очакваш, има вероятност да остане и по-висока от сток.

martin1977

Цитат на: hotblooded в 14 Октомври 2014 09:00:27
Може да пробваш със втора ръка пружини и амортисьори от Мондео ST 220

Те нали под път и над път.....

hotblooded

 Нито съм казал че се намират лесно, нито че са евтини... 

Marlboro

Аз взех цяло окачване от ST TDCI, в доста добро състояние, амортисьори, тампони, пружини. Автомобилът започна да вози по стегнато и значително по-малко да се наланя в завои. Височината си остана почти същата, като с нормалните пружини. Разликата във височината е минимална, но в пътното поведение е сериозна. От пружини за ST TDCI, не очаквай да слезе много надолу, спрямо стандартните.
Момичета, при тези цени на бензина, не идваме само за се видим!

pantata

Май никой не обръща внимание, че колата е 1.8 Бензин и ако послуша някой ваш съвет ще кара офроуд... Не всяко мондео по дефолт е дизел.

hotblooded

 Има си и бензиново ST (220). Но си прав - ST то е със 6 цилиндров мАтор + 6 степенна кутия, 1.8 + 5 степенната със сигурност са чувствително по леки, от там и "постановката" става друга.


Alexi

на теория ,да .. ако погледнем теглата на 2та автомобила - дизела е с 30 кг по тежък ,да речем ,че всичките са на предната ос - пак е нищо на фона на 900те кг които носят предните пружини .. все пак по каталог пружините имат разлика и е добре да се сложат правилните .. аз не съм фен на снижаването по принцип ,карал съм много ниска кола само ядове берях ебем ти и стойката .. опираше навсякъде .. мондеото с едни 18ки и сток пружини изглежда достатъчно добре

LoGo

Значи да пробвам с нови амортисьори + пружини АPEX - 30mm. Е най-удачния вариант.
п.с. не е истина колко много може да чука една разбита биалетка отпред! Все едно се удрят метал в метал два елемента. Мислех си, че е нещо далеч по-сериозно....... Сега ми остана само чукането от тампоните на задните два амортисьора, но там вече нещата ще са при пълната промяна на стойност 800 лв  :o

martin1977

#42
На Алекси колата има хубава стойка, а твърди че е със сток пружини. Моята е по-висока, а твоята ако сложиш също сток, ще се вирне и тя. И не само джантите дават илюзията на по-ниска кола, защото и моята е с такъв диаметър джанти, а изглежда "вирната". Не знам на какво се дължи това. Но и аз искам да я снижа с около 30-40 мм. Апекс са скъпички - виж в немския ибей има по 120 евра с доставката до БГ едни виолетови Вогтланд ... не ги знам колко са добри, но пише че са немски и са на 40 мм. Аз за тях се оглеждам. А амортисьори ако взимаш нормални, а не за ниски пружини, може да ги намериш по 30 паунда. Така че общо всичко ще ти стъпи /без тампони/ около 550-600 кинта. За биалетка - моята само бе разхлабена, а имах чувството, че няма нищо здраво по предницата.

G_o_c_e_v

На снимката от подписа на Alexi багажника му е пълен, така че не е база за сравнение (rofl)
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

LoGo

45мм съм надолу отпред и 35 отзад.... мерих по мондео със същия размер гуми и джанти и заводско окачване. Твърде ниско е, но в квартала влизам със 60 без да изгубя и за миг контрол. Проблема идва при качване на подемник, преминаване през полегнал полицаи на 2 ра вместо на 1 ва и спиране срещу какъвто и да е нисък тротоар  ;D
30 мм надолу с тия на APEX  жълтите ще е перфектно!
Стига с окачването, кажете ми някой знае ли как да си оправя седалката (шофьорската) да не скърца вътрешно.. тапицерията сваля ли се някак ? много дразни на това обезшумено купе някаква скърцаща седалка  :'(
Друго, което искам да ви попитам е как ви харесва повече визията на мондеото с бели или жълти фарове, защото обмислям да сменя всички крушки в предните фарове със "cool blue" серията на осрам или филипс. Ксенон не искам, не ми харесва.  :-\

Marlboro

Не знам, какво ти скърца, но при мен скърцаше и шините отдолу се бяха строшили.
Момичета, при тези цени на бензина, не идваме само за се видим!

SICKandPROUD

Да не вдигна ръце от колата колега?
My Link


Не са важни конете в мотора-важно е магарето зад волана !!!

Alexi

много икономичен ,20/100 :))

LoGo

#48
Има го на обява, а аз съм го купил преди месец  ??? :D
За това, че са писали много икономична - само извънградско...
Обявата не е моя, не знам на кого е. Аз не пиша толкова неграмотно  ;D
п.с. моето е 125 коня и е на 222.000 това явно е друго  (rofl)

Така обаче възникват следните въпроси - днес реших да си изпробвам подгрева на предното и задното стъкло, като ги включвам оборотите на колата падат заради напрежението в динамото, но стъклата не се стоплят :(
Как така динамото отчита големия консуматор, а реално реотана да не е на късо и да не топли ?

Alexi

как прецени че не се затоплят стъклата ,ако очакваш да парят - няма да стане .. изчакай някоя сутрин да са запотени и тогава пробвай


LoGo

Днес беше студено на старата ми кола на допир се усеща лека топлина, а на мондеото и 2 те са ледено студени.... на предното успях да намеря само едно малко местенце над шофьорската чистачка където леко се беше усетило... Страничните огледала затоплят, но стъклата лед...  :'(

Dmitarcho

Сутрин докато ти е изпотен предния прозорец си пробвай реотаните ;) На предния прозорец не работи постоянно подгрева - като го пуснеш, след около 5 мин. спира. Не съм си пипал стъклата дали се затоплят :D
Ръца Пръца

martin1977

Колата от снимките на обявата и от снимките в твоята тема е една и съща. Вероятно ти си я купил от този, но просто още си му виси обявата- не я е махнал.

LoGo

Въздушна атмосфера ? :D Едва ли има човек, които не се досети за това Мартин.
Някой знае ли къде са релетата и бушоните за тия подгреви ? Не ми се вярва да са ми изгорели и 2 та реотана т.е. и 3 те, защото разбрах, че на предното стъкло са 2.

Alexi

на капака на бушоните пише кой бушон за какво е

pantata

Виж си посоката на гумите, че на последната снимка от обявата шарката е на обратно.

Dmitarcho

на предното стъкло не са два реотана :) а два кръга от мноогоооо реотанчета :)
Ръца Пръца

Georgi89

На моята затопля след около минута и определено се усеща когато си сложа ръката върху стъклото.

LoGo

Малко ъпдейт с една снимка от днес :)

LoGo

Нововъведения - карбон на цялата централна конзола + около скоростния лост + климатроник (няма ги вече врътките) + чисто нова верига пълен комплект запчатки и т.н. в събота сменям цялото окачване със стандартно !
Утре снимки на таблото ;)