Fiesta RS1800i/2.0 16V/

Започната от KovachevGR, 29 Юли 2013 17:13:54

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

KovachevGR

Zetec турбо има ме в фиеста тая мисля да е атмосферна за до година може да се сложат дросели.
Колектора има разлика в портовете при чугуна тръгват елепсовидни портове огледални на портовете на главата но после се стесняват доста........при тръбния вървят горе долу с еднакъв диаметър и си еднаква дължина а и както казах е значително по лек.........За генерацията ще пробвам с два резонатора да видя какво ще се получи


KovachevGR

Някой да има представа какъв дебит прави бензинова помпа от мондео 1.8-2.0 незнам дали имат разлика
Или някой мерил ли е за определено време какво количество бензин ще напълни преди филтара

deshi

Принципно всички стандартни помпи са 3 бара налягане  и 85 л. на час дебит ...на всички атмосферки говорим за EFI , без значение потопени или външни .
става въпрос за от  1.25 до 2.5 V6 на Мондео примерно ... така че няма смисъл да пробваш със стандартни помпи ... при всяко положение твоята има достатъчно дебит и налягане , ако е читава
Грозен си кат` OHC  .....

opex

Всички са еднакви. Fuel System pressure e между 2,5-2,9 бара. Горивната система има доста резерва откъм дебит и налягане дори при "изстискване" на 2.0
qaяכSTuning
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book."
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща.
Suum cuique

KovachevGR

просто почвам да се съмнявам вече в моята помпа един път колата върви ден след това не и си мисля вече за помпа само това остана което не съм бутал......при мене държи 2.8бара при движение на колата налягането според мене е достатачно но незнам дали има дебит.......В моята помпа определено има шумове

deshi

Владо караше двуваллката и в турбо конфигурацията и с дроселите после и с мегата със стандартна помпа ...
нисана ми е със същата помпа като на микра 1.0
Грозен си кат` OHC  .....

KovachevGR

На мене ми е ясно че стандартната помпа си е ок ако е добре.........и ние кара ме турбо фиестата с стандартна помпа и сериозно натегнат реголатор.
Просто аз се съмнявам моята дали е наред ще пробвам утре преди филтара какъв дебит има и ще я сравня с помпата на другата фиеста

Незнам вече каде да търся това че един ден върви после не на една и съща мерилка при равни други условия има 10-15км/ч разлика при ускорение

deshi

Ако е здала багажа помпата ... като дадеш газ  в един момент реже горивото и чувството е все едно удряш бетонна стена ...
ако понякога върви , а понякога не ,си виж запалването ... свещи кабели най вече ... почни от разстоянията на свещите , ако  гап/а е голям  при по висока температура електрода  св криви и разстоянието става още по голямо и издухва искрата ...готини свещи са орогиналните от рс турбо , обикновенни медни там електрода е с много малко сечение в основата и изведен максимално близо до тялото на свеща и работи перфектно ... казвам го от опит , свещите са супер сравнявам ги с NGK Iridium и  Denzo Iridium
незнам само дали топлинното число ще пасне ... иначе цената е около 1.5 Евро на свещ по спомен ... купувах ги преди около 2 месеца
Грозен си кат` OHC  .....

KovachevGR

Свещите са ми нови NGK -та точно за тези мотори не са заместители по спомен стандартна цена 22лв бр. с такива караме и на турбо мотора ядове нямаме.Кабелите са ок не се съмнявам в тах няма прекъсване,дебитомер сменях няколко пъти,еку също и няма разлика,
за това се хванах в бензиновата помпа то май друго не остана .Просто колата като тръгне да върви както трябва 1-ва я изкарва на ограничител и втора си я поема добре, а когато не върви и давам пълна газ на 1-ва и си я напълва нормално се едно е на средна газ даже и гуми не иска да превърти

deshi

Имах подобен проблем с нисаана само че прекъсваше зверски
почнах като тебе от помпа
- 4 бубини
-  свещи
-комутатор
- датчик на оборотите
- всички вакууми

и накрая се оказа че металната тръбичка на бууст соленоида е спукана в основата ... смених и него и се оправи
при теб ми звучи като запалване ... нешото което ми се струва възможно е нещо по сензорите да не е  наред и да променя предварението и да минаваш на някакъв крив авариен режим ...
има ли разлика дали колата е топла или не ?
Грозен си кат` OHC  .....


Danchev

Не съм учил механика на флуидите, ма до колкото си смопням дебита на системата зависи от скоростта и сечението ... т.е. еднакви помпи в различни системи би трябвало да имат различен краен дебит?
При тия помпи може ли да падне чистият дебит на самата помпа, а да се запази налягането в системата?
How about a magic trick?

opex

Цитат на: deshi в 19 Август 2013 19:50:17
... нешото което ми се струва възможно е нещо по сензорите да не е  наред и да променя предварението и да минаваш на някакъв крив авариен режим ...
има ли разлика дали колата е топла или не ?
При мене принципно май има нещо такова. Уж всичко е наред, вързано, настроено, ама като нямам една пуста диагностика на тоя комп да му видя данните по време на работа датчиците какво връщат... маф, ламда ясно ма температурните и т.н...
qaяכSTuning
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book."
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща.
Suum cuique

deshi

Ами аз съм учил механика на флуидите и термодинамика
бар е налягането ...сила върху площ ... в нашия случай 3 бара
дебит е масата която се пренася за  единица време , в нашия случай 85 л. за час
при промяна на системата  роля игра дебита щото за да докараш налягане трябва да вкараш повече маса , а помпата не насмогва ...
това не е  нашия случай и не мисля че проблема е толкова дълбоко ...

Грозен си кат` OHC  .....

ilko

Пробвано ли е само да рестартирате компа, чрез отстраняване на клемата от акумулатора? От към датчиците може ламбдата да е проблем или просто кофти бензин.

KovachevGR

Бензина е ок,пробвал съм чрез отсраняване на едната клейма,ламбда не съм мерил.
Студена не съм я пробвал не тормозя студени двигатели... ^-^
Кое е това което може да я вкарва в някакъв авариен режим не ми идва вече нищо на акъла.

vladi tanev

а горивен филтър сменял ли си,аз лично имам наблюдения от към смеси как се държи ако е бедна както наема бързо колата в един момент и намаля ускорението но пак си наема но бавно ако е богато както наема и в един момент става тегава колата и започва да се получава нещо като прекъсване и позабива и започва да и куца ускорението това е което аз съм забелязал и другото защо не намериш от някъде ако можеш една широколентова сонда да и сложиш и да видиш какво се случва мисля че и в някакъв авариен режим да влезне ще се хване по смесите.
SIERRA EVOLUTION TEAM
Бай Владо-Скорпа

KovachevGR

Филтара е нов......при мене има прилично ускорение от 4 до 5 хил оборота и после става мн мудна....Когато бях с старата инсталация и старото еку с външния едис вадих сонда и беше на много богато гориво......сега не съм вадил нито сонда нито свещи да видя как е утре ще погледна и това......широколентова няма да е проблем да намеря и да видя какво става но от каде ще коригирам смеси.

opex

Компютъра трябва да си ги коригира сам. Горивните карти са си същите. Просто трябва да има вярния input за да даде добрия output. Тръгва се по веригата - проверяват се сензорите за качество и съответствие в целия им раобтен диапазон и инсталацията към тях за непрекъснатост и да не окъсяват някъде в маса или в съседни проводници. Няма друга логика. Всъщност другата логика е нещо разминаване на зъб на ремък на вал или разхлабване и т.н. механични неща.
qaяכSTuning
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book."
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща.
Suum cuique

kenwood

Пламене моя резервоар е от такава като твойта фиеста и стандартната ми помпа даже не беше и от рс турбо, а най вероятно от някъв по слаб мотор и преди да сдаде багажа изкара 188коня на колела и после след месец умря изведнъж докато карах. На една друга бензинка която карах пък работеше неравномерно като дадеш на контакт и издаваше странни звуци и после и тя изгоря след няколко дни. Така че според мен е възможно да прави мизерии. Бях намерил помпи за по 70-80лв валбро 255 на няква промоция бяха в някъв форум ама беше преди 4-5месеца.

Пробвай да метнеш и друга бобина... аз карам с такава от 2.0зетек..ако си спомняш бях ти казвал че има разлика поне при мен от старата..бяха и с различен номер.

Как е с охлаждането...беше споменал нещо радиатор...със оня стария ми запушения радиатор 2 цедки и бях на 120градуса...тия електроники да нямат няква защита и някво подобие на авариен режим??

deshi

Вържи една сонда , това е най верния начин , само да не забравиш че ако е Innovate има нужда от  калибровка.
Грозен си кат` OHC  .....


KovachevGR

Знам че помпата ако е редовна няма да има проблеми да храни мотора,бобина не съм бутал колата работи гладко пали нормално,до охлаждането още не съм стигнал търся си конете още  ^-^
Широколентова и да сложа и да е много бедна или много богата нямам как да го корегирам трябва да намеря причината според мен има някой датчик който не работи коректно

KovachevGR

Днеска мернах налягане на горивото 2.0бара с вакум и 2.6 без вакум.......смачках регулатора и докарах 2.5 с вакум и 3.1-3.2 без вакум
смених и ланд сонда, на пин 16 на екуто кадето трябва да има маса нямаше оправих и това.....И като че ли колата тръгна по добре.Трябва да оправя и въздоха че в момента смуче жега от мотора преместих го заради хидравликата и трябва да му търся ново място.Имам една филтарна кутия от фиеста 1.6 16в и мисля да сложа нея.И накрая остана и генерацията до пооправя сега е само с крайно гърне на суперспринт с табелка фиеста 16в но в каталога им няма за по голям мотор от 100-тина коня и за него съм сигурен че ми е в минус

К.Методиев

2,5 не е ли ниско налягане, преди време като мерих на мен го държеше около 2,9.

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

KovachevGR

2.9 при тебе мерено без вакум при мене след смачкването на реголатора е 3.1-2
гърнето ми е такова
http://www.supersprint.com/en/IT/prod-33-6011-ford_fiesta___96_14i_16v.aspx

Bobi

Благородно ти завиждам за гърнето! :)

KovachevGR

гърнето си е хубаво но да е на точния мотор при мене идва като рестриктор.

Danchev

То беше цяла генереция от колектора до края на една пловдивска фиестичка ЦВХ ... колектора отиде на морето при един луд Ескорт с карбове, останалото отиде на твоята.
How about a magic trick?

KovachevGR

Това трябва да е станало преди много години......момчето от което я взех я има от преди 6 г. и каза че я е взел с това гърне
Аз не бих го ползвал на този мотор но някой е решил че ще му върши работа

vladi tanev

имай в предвит че отпушена атмосверка от към генерация пак не върви иска си и гърнета знам го от личен опит
SIERRA EVOLUTION TEAM
Бай Владо-Скорпа

Danchev

Цитат на: KovachevGR в 20 Август 2013 19:24:38
Това трябва да е станало преди много години......момчето от което я взех я има от преди 6 г. и каза че я е взел с това гърне

Значи ми е грешно инфото тоя пловдивския суперспринт се продаде преди 3 години и нещо :)
How about a magic trick?