Fiesta RS1800i/2.0 16V/

Започната от KovachevGR, 29 Юли 2013 17:13:54

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

KovachevGR

И аз съм пробвал........няма да е отпушена


KovachevGR

Като си мисля мойто вървени се изгуби като почнах да слагам хидравлика,наложи се да извадя и изпускателния колектор за монтажа на планката която държи помпата и динамото.И като събирах по обратен ред не съм сменял гарнитура на изпускателя понеже мисля да слагам друг гарнитурата не беше мн добра.Другото място от кадето съм почети сигурен че изпуска е от ябалката на изпускателя кадето тръгва двойката там е поизносено.
От там може ли да даде такава разлика в вървенето ако бърка сондата.

deshi

Грозен си кат` OHC  .....

Ivan Slavov

           Ако ябълките изпущат, веднага давам решение   Сваляш от изпускателния колектор, заваряш сигурно , за да не изпуска, а след тях слагаш гъвкава връзка и така нататък   Ако изпуща между изпускателния колектор и началото на ауспуха - където е гарнитурата с трите шпилки - задължително трябва да се пришлайфа , ако не може да стане прицизно, намазваш с BOSAL - тока се води кит за изпускателни системи   Ефекта е гарантиран   Меки връзки и въпросния кит можете да намерите във фирма КОСЕР        Успех

Ivan Slavov

       Гео да ме прощава, ама това оказва влиание на ланда сондата!

deshi

Ламбда сондата мери количеството кислород в изгорелите газове ... тя не мери масата  на изгорелите газове и масата на кислорода  а съотношението им ... ако приемем че 100 % от газовете(приемаме че газа е хомогенен) се делят на примерно 66.66%  изгорели газове и 33,33 % кислород ..... имаме съотношение близо 2 към 1 ... ако 1/3 oт всички изгорели газове бягат през гарнитурата ... значи при сондата отиват 44,44% изгорели газове и 22,22% кислород ...  е това мисля  отново  е 2/1 ...  и сондата ще прати същата информация  към компютъра ....
така че НЕ,  сондата не може да  лъже  ако има прецакана гарнитура
Грозен си кат` OHC  .....

opex

#96
Мога да се закълна и да се подпиша, че когато има каквато и да е пробойна в колектора преди ламда сондата (че и на известно разстояние след нея) това влияе на показанията и.
Но няма нужда да го права, защото е отдавна доказан факт. И е елементарно да се изведе защо.

едит: също така ламбда сондата не мери съотношението на кислород И /спрямо/ "другите газове", а наличието на кислород в изгорелите газове като цяло спрямо наличието на кислород в околната среда на базата на количеството впръскано гориво изчислено от своя страна и на показанията на дебитомера.
За това, по същество е вярно (макар и само на теория, на практика количествата са различни), че като има пробойна бягат по Х-количество кислород+други газове, но другите газове никой не ги брои, брои се само кислорода, а той е (посочените примерни) 1/3% по-малко, което от където и да се погледне е равносилно на богата смес. От тук компютъра се опитва да обеднява сместа като резултат. И Пламен казва, че индикациите на свещи и т.н. са за бедна смес.
qaяכSTuning
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book."
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща.
Suum cuique

deshi

Сам Казваш че мери не масата на кислорода а , концентрацията му ... тоест това ознаава че в 100 % от газа и в 70 % процента от газа ... концентрацията на кислорода е същата ... 
хах и кво става с колите без дебитомер , или без МАФ ... там кой кво мери ...
Грозен си кат` OHC  .....

KovachevGR

#98
В момента като гледам свещите и сондата е на мн бедно гориво
И като се замисля закачал съм сонда на рс-турбото като му гласих горивото закачам широколентовата на края на тръбата с планка то беше с права тръба но изпускаше от снадките.Момчето което ми даде сондата ми каза че така показанията няма да са верни видях какво показва,оправих снадките и стойностите бяха различни

KovachevGR

С откачена сонда колата върви по добре не е на макс но има промяна
Затапвам генерацията отзаде и мотора даже не си променя оборотите издиша си от колектора и от фланеца за двойката спокойно........назаде е права тръба без снадки,снадка има към гърнето предполагам и от там издиша малко но изкарва значително количество газове от колектора и от фланеца


deshi

Нещо не виждам сериозни аргументи ... да ме оборите ...
Широколентовата сонда не се слага на края ... щото там стойностите не са верни ... когато карах само по даун пайп и широколентовата сонда беше на края на даун пайпа смесите ми бяха при нормално каране 16- 16,5, а в буууст отива на 10 и даже не знам до колко стига , шото моойта сонда пказва до 10  ... след малко паля и смесите са 14.5 на празен ход , в бууст са 11.5 ........ без да  пипам абсолютно нищо ...
след това си изкарах тръбите до отзад сондата спря да се бърка и смесите станаха константни ...
така че за това ти е показвала различни стойности ...а не защото ти изпуска гарнитурата на колектора
Грозен си кат` OHC  .....

deshi

#101
а това дето ти го казвам за мястото на сондата го пише в книжката на сондата ... както е и важно сондата да има минимум 10 градуса наклон ... щото иначе събира конденз и лъже , и все пак не каза каква сонда си пробвал аем или иновейт и дали си я калибровал

https://www.youtube.com/watch?v=CPKjj26ASIs 

https://www.youtube.com/watch?v=-r1opwkhKDs
  Като не ми вярвате погледнете клиповете ``The O2 sensor measures the amount of Oxygen in the exaust system ... ``
Грозен си кат` OHC  .....

opex

#102
Цитат на: deshi в 22 Август 2013 18:18:33
Нещо не виждам сериозни аргументи ... да ме оборите ..
Ето ти един супер сериозен аргумент: Свали даунпайпа със сондата и го сложи да мери в багажника. Или в близкия парк. Понеже когато има пролука някъде между изпускателните клапани и ламбда сондата тя пак си мери правилно.
Само да не кажеш, че "пробойната е станала много голяма".


лек едит само:
http://www.supras.com/pipermail/supras_supras.com/2005-May/009701.html
http://honda-tech.com/showthread.php?t=3047694
и много други само като се потърси  air leak oxygen sensor в комбинации с exhaust, HEGO и т.н.
Но няма проблем ти си карай колата с надупчени кюнци, даже направи още някоя друга понеже едвали има значение.
qaяכSTuning
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book."
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща.
Suum cuique

deshi

Хммм са като се зачетох признавам че си прав  (thup)
Грозен си кат` OHC  .....

KovachevGR

Някой запознат в кое купе на фиеста влиза мотора на ст170 без да се налага сериозно преправяне

opex

Правено е на мк5 до колкото съм мяркал из нета.
qaяכSTuning
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book."
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща.
Suum cuique

KovachevGR

Аз съм го гледал на мк2/3/4/5
Интерисува ме гаде влиза директно и може ли да се ползва частично инсталацията както се ползва примерно при мк3 и поставянето на 2.0

Danchev

Само в МК5 (много често я пишат мк6) оная с жабешката физиономия влиза като у тях си ... по-ранните МК-та искат стойки за тампоните при дясното бумбе и на лявата греда ...

How about a magic trick?

KovachevGR

Запознат ли си с инсталацията как стой въпроса........екуто на ст-то може ли да се постави директно
и коя кутия ползват на фиестата или на ст-то.СТ-то е с 6 тица кутия но не знам на какъв съединител ляга.
Въртят ми се едни идей в главата

Danchev

#109
Честно да ти кажа незнам ... никога не ми е бил интересен този мотор и не съм се зачитал по суаповете.
Тази Фиеста я има във вариант ST150, но това не е дефорсирано ST170 както често се бърка ...

ST150 е разработка на Мазда и му викат Duratec HE ... с верига е, смукателя е отпред и целия е халумин



Докато ST170 e доразработкa на базата на Zetec (както е RS турбото на Фокус МК1) съответно дъно чугун и са с ремък, като ST170 е с променливо газоразпределени на смукателя. Фактически ST170 е сбирщайн от Zetec и Duratec ...



Фиеста ST150 e с т.н. IB5+ кутия т.е. карантията от последната IB5-ца с големите лагери и нова камбана заради различната болтова конфигурация при блока разработен от Мазда.
И двата Фокуса ST170/RS ползват различни кутии един от друг и различни полуоски ... някви много странни на базата на МТХ-а .. ама и отвън са малко по-различни от МТХ-а ... малко по-дълги са.

Сега погледнах и за пъхане на кутия от 170 в тази Фиеста май пак има интервенции по лявата греда точно заради дължината :(
Остава варианта с обикновенно МТХ с малка интервенция да и се направи захват ... ама поне не режеш гредата
Гадното на 170-ката е демпфера ... обаче ако се смени кутията с обикновен МТХ имам някъв спомен, че Зетеков маховик пасва.
How about a magic trick?


KovachevGR

Направо ме отказа платформата излиза скъпа :-\,мотора няма да е проблем да се намери на нормална цена но купето си струва пари

deshi

#111
Англичаните продаваха по спомен фланци за дуратек ... ако го слагаш на МТ 75 ... респективно на мтх   ... та вероятно няма да стане на зетековите кутии мисля , принципно до дуратеците ... всички мотори преди това стават на всички кутии говорим за редови мотори
както и всички маховици ...говорим за редовите мотори  отново .. стига броя болтове да е  еднакъв...
за доказателство
2.3 ОНС го карам с маховик от 2.0 DOHC   и МТ 75
варианта с фланеца е добър , само че кой маховик става не мога да  ти кажа  нито кой съединтел,
И внимавай  с редките мотори ... понеже с частите после е доста трудно ..
по добре инвестирай в някой зетек ... валове , дросели мега ...
Грозен си кат` OHC  .....

Danchev

#112
Сега погледнах наспокойствие ... ST170 е с Getrag MT285



Transmission
•Transmission type: Getrag MT285 6-speed, close-ratio manual
•Clutch type: Hydraulically operated with dual-mass flywheel
•Clutch diameter: 228mm
•6 speed transverse transaxle in 3 shaft architecture
•Installation length 332/322 mm with 106,2/98,25 mm bell housing depth
•Weight (without oil) � approx. 45.5 kg
•Oil fill � 1.7 liters
•All gears synchronized
•Reverse idler gear is speedgear 1st gear
•Two piece housing
•Cable shift system top mounted

Има вариант да се пусне в МК3 без рязане ... но до колкото чета ще трябва да се прехвърли почти целият кабелък.
Ползва се IB5 кутия, зетеков маховик и заден тампон от 16V с адапторна планка към блока или се прави нова лапа ... и не режем колата :D
How about a magic trick?

Danchev

Цитат на: deshi в 23 Август 2013 18:36:39
Англичаните продаваха по спомен фланци за дуратек ... ако го слагаш на МТ 75 ... респективно на мтх   ... та вероятно няма да стане на зетековите кутии мисля , принципно до дуратеците ... всички мотори преди това стават на всички кутии говорим за редови мотори
както и всички маховици ...говорим за редовите мотори  отново .. стига броя болтове да е  еднакъв...
за доказателство
2.3 ОНС го карам с маховик от 2.0 DOHC   и МТ 75
варианта с фланеца е добър , само че кой маховик става не мога да  ти кажа  нито кой съединтел,
И внимавай  с редките мотори ... понеже с частите после е доста трудно ..
по добре инвестирай в някой зетек ... валове , дросели мега ...

Фланците са за задно ... ако се сложи на предно кутията мръдва прекалено наляво ... пък и както споменах по горе ST170 не е Дуратек, въпреки че е брандиран като такъв и си пасва на по-старите кутии :)
How about a magic trick?

Danchev

#114
http://passionford.com/forum/restorations-rebuilds-and-projects/211966-escort-mk3-st170-gsxr1000-bodies.html

За Фиеста МК3 филма ще е аналогичен ... :)
До колкото виждам дори не сменя картера за IB5-та ... само преправена стойка за генератора От Ескорт МК5 и изработват нов заден тампон :)
Което ще рече, че се пуска точно като Zetec черен капак ... и тампона лесно може да се преправи

тва е ташака ...
"it uses a black-oak system where it needs the whole car loom to work properly, otherwise it will just give you lots of fault codes and wont run"
How about a magic trick?

deshi

зетека влиза на мт директно както и  РС 2000 и всичко друго  преди дуратека  и то без фланци . Под дуратек имам пред вид мотора с веригата ... там трябват фланци
Грозен си кат` OHC  .....

KovachevGR

Филма няма да е малак и направо си ме отказахте,а и това нацяло с ново окабеляване ми идва в повече.
Верно по добрият вариант е дросели с мега.....Проблема е че я ползвам за евридейка и от разхода няма да съм доволен.Знам че няма среден вариант но кво да се прави.
Другото което виждам в ст-то е изпускателя изглежда ми че няма да има проблем да се сложи

deshi

Е брат няма как да върви и да гори малко ... :)
Грозен си кат` OHC  .....

Danchev

#118
Изпускател от ST на Zetec? и там има за правене брат ... 4-ката е ОК, но 2-ката иска правене наново, че чупките са и откачена работа и опира в радиатора ...

от тва


към тва
How about a magic trick?

KovachevGR

Преправянето според мене си заслужава........при положение че цената им не е голяма