Fiesta RS1800i/2.0 16V/

Започната от KovachevGR, 29 Юли 2013 17:13:54

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

kenwood

Браво ...мнооо готин резултат...тва си е дало заводските коне отвсякъде ;)


KovachevGR

Даже и отгоре това е с чист 95.........С 98 +бардал и тетраетил щеше да качи някой кон отгоре.......Но ние искахме да си я видим при реални условия,даже не ми е ясно тези коне отгоре от каде идват,при положение че този мотор се тероризира 3-4години като атмосферка и бая километри има под налягане без никакви настройки

whaaazp

Браво.. Резултата е просто отличен :)

opex

#153
нещо интересно на което се натъкнах докато се ровех за мои неща
има общо с това което казваш че има разлика 1.8 130 и 2.0 130
едит: нека не се приема като чиста монета, аз също имам някакви резерви.
ЦитатEmail from a mate who is currently writing (which is about to go to press) the definitive 'Zetec' book, to be printed by Haynes.

"I have measured the ports on 2-litre Silver Top, Black Top and
ST170 plus re-measured the port sizes and the throats. Plus I know the
combustion chamber volume of these and the port volume of Black Top vs ST
170 - 26-cc in it - ST170 are bigger. Throat size is
different too - plus the valves are 0.5-mm bigger.... I measured the lot
myself by the way - bought a Burrette!

Port size on an 1800 is the same as 2-litre - but that's on a 130 1800
head - the 105/115 is different - different combustion chambers too, and piston -
has a bowl in it...

Interesting the Silver CC is 46 and the Black is 42 but the black has a 4-cc
dish in the piston - bringing it to 46-cc!"
qaяכSTuning
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book."
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща.
Suum cuique

KovachevGR

Накрая 1.8-цата тръгна приятно,пак ще е назаде сравнение с 2.0-ката но стана приятна за каране.
И всичко от бензинова помпа както си мислех от самото начало или по точно от цедката на бензиновата помпа,през която трудно минава дори и въздух. На втората снимка се вижда как е свита цедката,от затрудненото минаване на горивото.




opex

И сигурно е така в повечето резервоари на толкова години.
И добавките за прочистване на горивната система най-вероятно разграждат част от тази лепкава мазна 'материя' и я запращат към инжекторите. След което се запечатва още по-добре като премине ефекта.
Май май и аз ще свалям резервоар.
А как успя да скъсаш чорапа?
qaяכSTuning
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book."
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща.
Suum cuique

KovachevGR

Честно да ти кажа отварял съм и други резервоари чак такава цедка не съм засичал.Другите цедки който съм засичал вътре в самата цедка са с пластмасов държач който държи цедката да не се свива при смукване.Тази цедка нямаше нищо,скъса се защото е станала като пластмаса твърда.

kenwood

Принципно са точно както казваш с някакъв държач пластмасов...оня китаец който купих преди 3 години беше точно такъв с рамка  по цялата цедка.

Айде сега и долнището слагай и я засилвай

KovachevGR

Малко по малко си подсигурявам работа за зимата..........Блока е от мондео автомат,смесило маслото с водата от гарнитура.
Като цилиндри е добър няма ръбове хонинга му се вижда ясно, буталата му нямат големи луфтове в горно положение.В понеделник ако ми остане време ще смъкна коляновия вал и ще го занеса комплект с биелите да го замерят да знам какво да правя.



opex

За колко лв ти го подари ако не е тайна:)
qaяכSTuning
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book."
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща.
Suum cuique


KovachevGR

150.......на него има водна, маслена помпа и картер.Но ще влязат още бая пари

Bobi

Супер е! Но нещо старите ти снимки са изчезнали. :(

KovachevGR

Замерих вала няма елипси мотора ще го бъде 8)

KovachevGR

Някой да е срещал инфо за маховик на зетек. Килограмите ме интерисуват примерно на фиеста 1.6 16в и рс1800....

baro

Мисля че са еднакво тежки,8.8 кг. по спомен и 9.9 за оригинален 2 литров.

KovachevGR

OZ Racing F1 чакат само боя и са готови за новия сезон

Bobi

Джантите са един път! Мерил ли си ги колко тежат?

KovachevGR

Тези не са леки 9кг. 15 7j ET37
ultraleggera-ta е лека 5.200 по спомен

KovachevGR

И за отпред регулируеми конита


vladi tanev

Много добре се подготвяш и доста сериозно а и от къде ги намираш тези интересни чарколаци направо незнам  8)
SIERRA EVOLUTION TEAM
Бай Владо-Скорпа


KovachevGR

Различни от стокови неща за форд при нас найстина трудно се намират.С окачването приключих сега почвам да търся спирачки

baro

Какъв сетъп за спирачки мислиш да слагаш че и аз се чидя още.

KovachevGR

Ами ще видя ако излезе от някаде нещо интересно,ако не ще сложа стандартния диаметър дискове на ATE Power със трак накладки на EBC

KovachevGR

Почнах малко по малко да се занимавам с главата


baro

Коя глава ще слагаш на 2-литровия блок?

KovachevGR


KovachevGR


deshi

Супер ... много се радвам като видя някой да си прави колата както трябва ... чакам с нетърпение да я видим на събора ...
мисля че ще ядем бой от тая фиеста и от фиестата на кенууд-а...
Отбора съа задно: стягайте се че работата ще е още по сериозна тая година
Грозен си кат` OHC  .....

Илко

Яснооо  за  догодина  трябва  да се  потготвя  доста  по  добре  конкуренцията  ще е  убииствена  трябва да се  съветвам  Бате Влади  какво  може да се  направи ::) Много  добре се справяш радвам се  на   такива  ентосиасти надявам се да  се видим  на пистата  ако  моята  оцелее  до  тогава   (rofl) Успех в  начинанието.
Илко

KovachevGR

Събирам мнения за изпускател
Вариант 1----Стандартния чугунен изпускател който е познат на всички при него отворът там където се събират всички рънове е 65мм

Вариант 2----Тръбен изпускател от фокус 1.8 който мислех да слагам това което ме спира е, че отворът където се събират всички рънове е 50мм което ми се вижда прекалено малко.

Вариант 3----Изпускател от C20XE ще падне преправяне но ми се струва че ще мога да го наглася.