Fiesta RS1800i/2.0 16V/

Започната от KovachevGR, 29 Юли 2013 17:13:54

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

KovachevGR

Някой да има наблюдения върху SMT6 Piggyback.С него поне ще можи да се работи върху гориво и аванс


Danchev

Зависи на каква цена ще изкочи ... срещал съм няколко СМТ8-ци да се продават тук и вървят на цената на хубава мега ... ако 6-цата не е значително по-евтина и при все, че мегите се разбират така добре с фордовските мотори, кабелък и датчици ...
И с мегиту имаш бонус, че ще разкараш мафа :)
How about a magic trick?

KovachevGR

Смт- го смятай като подарак едно пеиятелче минава на по сериозна електроника и ще го взема от него

KovachevGR


whaaazp

Мн си я лъснал!  ^-^ Джантите и стоят мн добре :)

vladi tanev

много ама много ти е лачена фиестата и с тези джанти ама как само и ходят  (ford)
SIERRA EVOLUTION TEAM
Бай Владо-Скорпа

deshi

Грозен си кат` OHC  .....

KovachevGR

Цитат на: vladi tanev в 30 Август 2013 20:40:38
много ама много ти е лачена фиестата и с тези джанти ама как само и ходят  (ford)
Малко на високо стой,и от заде може да понесе по 10мм фланци

Bobi

Фиестата е страшна! Ще се радвам, ако я видя на събора!  (clap)

opex

Екстра е ;) И да я пазиш да не прайш зулуми като мен :D Само драгове! хаха
qaяכSTuning
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book."
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща.
Suum cuique


KovachevGR

и на мене мн ми се присъства на събора но за момента се разминавам с него.......по колата има още мн работа и се съмнявам да успея
искам да сваля глава за пълна ревизия + портове,ще търся накакъв вариант за възможно най къс дифренциал/тези дни имах възможност да покарам кола от Х-2 с правозъба кутия и останах мн замислен/.Общо взето за в момента нито съм докарал вървене нито спиране.
Opex драгове с атмосферка няма голяма интрига точно за зулуми я глася ;D

KovachevGR

Запознати с скоростните кутии.........нещо много дълги ми идват скоростите или мотора е много слаб за тях,гледам най късия диф е 4.27
мисля да търся такъв и да го поставя с моите скорости, мнения дали ще се получи

opex

Май с дизелова кутия 1,2 и 3 ще са ти по-къси, 4 и 5 ще дойдат като при бензин.
qaяכSTuning
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book."
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща.
Suum cuique

KovachevGR

дизеловата е със дълъг диф 3.82

baro

Аз съм с кутия от РС1800 и скоростите не са толкова къси но са подредени в смисъл са близки.Доста по добре се наема спрямо дизеловата с която бях само от кутията взех дръпка а преди ме вземаше.Да с дифа който казваш ще се скъсят още скоростите но помисли за 5 тата че ще стане много къса ако ще я караш извънградско въобще  ;D.Дифовете май са едни и същи на дизела и на РС1800 предавките са различни някъде из нета ги гледах числата http://www.fiestaguides.co.uk/phpBB2/viewtopic.php?p=28866&sid=4b4879b565572806d15a7ea785d8629f .Това 4.27 се слага на Ескорт от по старите но кой точно не знам.Става да си събереш кутия каквато искаш ето малко насока http://www.turbosport.co.uk/showthread.php?t=144620 .

KovachevGR

аз мисля да оставя скоростите от рс-а но със къс диф

opex

4,27 или колкто беше дифа при ескорти се слага в кутии на купе комби, но не всички, трябва да се проверява в микрокат по ВИН и да се разчита, че не е сменяна или ще трябва да се броят завъртанията на полуоската спрямо първичния вал на Х-предавка.
И за дизеловата кутия е така да диф-а е 3,82, но предавките са по-къси.
qaяכSTuning
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book."
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща.
Suum cuique

KovachevGR

Дизеловата кутия идва мн дълга за слаб мотор.....ето мой клип с дизелова кутия но мотора поема скоростите
http://vbox7.com/play:529620eb6c

KovachevGR

това би трябвало да се получи ако намеря диф с число 4.27
от ляво е с сегашния диф 3.28 от дясно е с 4.27
това с гуми 195/50/15

opex

#139
Но твоя мотор не е слаб според мен.

Е пусни му малко ток на тоя лаптоп *баси :-[ (rofl)

Аа ей тук пък изкарах скоростите, които се слагат в някои комбита, а именно нормални числа на предавките, но с 4,27 диф. И мисля, че ще са ти най-подходящи те. //Таблицата долу дясно (лявата е с моите скорости в момента при това всичко ми е от 2.0 без валовете на 1.8 мотора т.е. сигурно е около 120+малко к.с. и пак ми се струва ок)//
Защо. Защото 1ва ти идва още по-къса, каквато трябва да е. 2ра ти идва толкова, колкото и в останалите случаи. 3та вече е по-дълга за размазване на опонента. 4та е ясна и 5та ти гарантира икономия при дълго каране.
http://alfa.kachi-snimka.info/vij.php?id=jdv1378308823e.jpg
Иначе ако на твоите скорости сложиш 4.27 1ва ще ти идва малко по-дълга от тия от комби, 2ра ще ти е същата, на 3та ще си по-бавен, 4та пак е ясна, а на 5та ще си в ненужен разход на дълго.
И ще имаш твоите си скорости в оригинален сетъп. Което е страхотен вариант, тъй като много рядко се срещат с това число на 1ва. И ги сменяш когато ти е кеф.
qaяכSTuning
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book."
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща.
Suum cuique


KovachevGR

Цитат на: opex в 04 Септември 2013 18:35:24
Но твоя мотор не е слаб според мен.

Е пусни му малко ток на тоя лаптоп *баси :-[ (rofl)

Аа ей тук пък изкарах скоростите, които се слагат в някои комбита, а именно нормални числа на предавките, но с 4,27 диф. И мисля, че ще са ти най-подходящи те. //Таблицата долу дясно (лявата е с моите скорости в момента при това всичко ми е от 2.0 без валовете на 1.8 мотора т.е. сигурно е около 120+малко к.с. и пак ми се струва ок)//
Защо. Защото 1ва ти идва още по-къса, каквато трябва да е. 2ра ти идва толкова, колкото и в останалите случаи. 3та вече е по-дълга за размазване на опонента. 4та е ясна и 5та ти гарантира икономия при дълго каране.
http://alfa.kachi-snimka.info/vij.php?id=jdv1378308823e.jpg
Иначе ако на твоите скорости сложиш 4.27 1ва ще ти идва малко по-дълга от тия от комби, 2ра ще ти е същата, на 3та ще си по-бавен, 4та пак е ясна, а на 5та ще си в ненужен разход на дълго.
И ще имаш твоите си скорости в оригинален сетъп. Което е страхотен вариант, тъй като много рядко се срещат с това число на 1ва. И ги сменяш когато ти е кеф.

На мене нещо ми идва слабичак мотора за 3.82 дифа има голяма дупка между скоростите,А ако се сложи 4.27 на мойте скорости,като се има в предвид ,че са с близки числа тази дупка значително ще намалее,ако се сложи този вариант който казваш с нормални предавателни числа според мене пак ще има замисляне при поемане на следваща скорост,за извънградско няма да я ползвам

kenwood

Дай да ти пращам оня туч къде го купих и щи дойдат сегашните скорости къси  (rofl) само ще си направиш колектор.

Не се сещам дали сме говорили, нооо мислил ли си за нитро? Гледам се въртяха системи втора ръка по 300-400лв. като цяло  тунинг с малко пари

KovachevGR

В филма с турбото като че ли не ми се навлиза пак за момента,за нитро не съм си мислил но се чува че ще почват да пълнят бутилки при нас и може да се замисля

KovachevGR

Ако някой се двоуми между 1.8 и 2.0 зетек да не вярва на това че с валове дросел инжектори и еку стига на нивота на 2.0
разлика има и то не малка в полза на 2.0.Тази вечер мерихме моята фиеста с друга фиеста 2.0 и разликата до 170-80 е поне 40-50 метра в полза на двойката.

baro

С каква кутия е двойката и има ли нещо правено по нея?

KovachevGR

LSD от ескорт с-2 и скорости от фиеста 1.6 16в
това е турбо фиестата но турбината си замина и докато набавим друга я минахме на атмосферка.Ако предположим че и двата автомобила отдават 130коня двулитровата фиеста сравнение с моята трябва да е назаде интейка и се грее от изпускателя и е с конус пуснат до радиатора така събира всичкия горещ въздух.С еку от 1.6 16в GURU
се оправлява между другото винаги е била така и с това еку върви най добре.Тези дни ще смъкнна нейната моторна инсталация да се обедя че не съм объркал някой кабел и ако всичко си е така ще търся долнище от 2.0

vladi tanev

Зaбрaвих дa кaжa и мойте мaлки впечaтления относно кутиите,Плaмене когaто взехме 2.0 зетекa от теб го монтирaхме нa Дидо нa ескортa който беше 1.4 незнaм със кaквa кутия беше тоест кaкъв диф и кaкви предaвaтелни числa но aко искaш вярвaй този ескорт се рaзцепвaше от към вървеж дори и aз съм го кaрaл и знaм кaк вървеше но после смени кутиятa и сложи от 1.6 зетек и някaк си този вървеж изчезнa не беше товa вървене кото имaше със кутиятa от 1.4 но вярно със новaтa кутия му пaднa и рaзходa,другия пример пaк ескорт със 2.0 зетек със кутия от RS 2000 върви нa убивaне после я сменихa със другa от 1.6 пaк мисля че беше и всичкото вървене отново отиде някъде по дяволите тa мисля че нaй добрaтa кутия зa мaксимaлен вървеж не зa мaксимaлнa скорост е от RS 2000
SIERRA EVOLUTION TEAM
Бай Владо-Скорпа

KovachevGR

От кутията знам че има голямо значение аз затова си търся 4.27диф, Преди да зглобим тази кутия с лсд-то беше с стандартна от фиеста si и пак си вървеше мн добре.......Вече почвам да се чудя с какъв диференциал е тази кутия на двулитровата фиеста скорстите който дига не ми се връзват на нищо.......с гуми 195/45/15 1-65км.......2-90км.......3-140.........4-180км това е на реголатор на всяка една скорост малко след 7000хил оборота
С гуми 185/55/14 сме засичали по гпс 200 км на километраж 195-6км по гпс

baro

Възможно ли е твоята да е сменена.При мен с кутията от РС1800 броена с въртене на полуоските и опашката за да се докаже че е такава съм с тези километри които описваш.Мисля че  на SI и тази на RS1800 са с еднаква къса 5 предавка.И да от къса кутия колата си дърпа много обаче  разхода и скороста се влошават.И при мен има аналогичен пример на баткото Ескорта беше 1.4 моно сложихме 1.8 105 с кутията от 1.4 и при пробата ми хареса много как върви за 105 коня,това идва от късите 1,2,3.Тука има една Тигра с ХЕ мотор и Мега кутия от 1.4 изкара 110 KW на гуми ,това нещо първа я няма за нищо все едно си дал газ на място  :D и момчето на гонки тръгва на втора с всичката газ  (rofl).

KovachevGR

#149
В горния пост съм описал кутията на двулитровата фиеста не моята.Моята си отговаря по километри инфо за скоростите на 1.6 16в аз не мога да намеря ако имаш ги качи да погледна.
Ето резултатите от дино на двулитровата фиеста, генерациата и е стандарт за 1.6 16в тръбата е само с крайно проходно гърне което мисля е в минус,интейка и е също в минус грее се мн от изпускателя и конуса/пазарски/ смуче от радиатора  а коне има налице