Дневни светлини при Фокус

Започната от road runner, 07 Октомври 2011 15:12:00

« назад - напред »

0 Потребители и 2 гости преглеждат тази тема.

ffmk1l

На мен ми харесват, халогените ще са слабички според мен, все пак зависи и каква е цената, Боби.
Едно време колите се правеха от инженери, а сега - от икономисти...


amplified

Защо да са слаби? Имат си лупа... те щото фабричните толкова помагат  (rofl) Ама 200 евро...

Bobi

Да, цената им е 200 евро, не съм сигурен дали имат сертификат даже. Уж са на Валео. Един пич в един чужд форум ги продава за 50 лири, та се зачудих...

amplified

При положение, че фокуса има свестен режим с дневни светлини... няма много смисъл, ама пък ще ти ходят на топката за колко беше? 500лв? :D

Bobi


pi4o

Колеги, какво ще кажете... дали полицаите ще правят преоблем, ако в светлата част на деня си карам само на халогени, без къси? В смисъл да се ползват като дневни светлини. Едни казват като са фабрични халогените не би трябвало да те глобяват, други викат - зависи от полицая.... иди, че разбери. За това реших да попитем и вас какво ви е мнението.    :-\

Bobi

Може ли да те помоля нещо? Иди при този, който ти е казал, че щом имаш фабрични халогени, можеш да караш с тях и му зашлеви един шамар. Кажи, че е от Боби от форомо.

opex

Нямаш право да пускаш халогените когато условията не го налагат. Доста актове са се написали по случая особено навремето, когато заради някакви катастрофи "уж" поради заслепяване от халогени го въведоха. Има хора на които им се разминава, тия дни и аз по невнимание бях забравил да ги изключа след като ми трябваха по едно време и не ме спряха, просто не им е това на ума в момента иначе ако искат да се заядат имат право.
qaяכSTuning
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book."
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща.
Suum cuique

pAbLo

Ако си с може и да ти се размине,че са доста високо (rofl)
На НИСАН ЖУК-ДЖУК или ДЖОУК още не знам кое му е халоген,кое фар :))
Иначе в закона е записано кое кога се ползва ^-^
"If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling" - Paul Walker
Човек дори и добре да живее,рано или късно ОТНОВО си КУПУВА ФОРД :D :D :D

G_o_c_e_v

Ето как стана при C-max 2005 година.
Цитат на: G_o_c_e_vТака, днес ъБгрейднах оригиналната система за автоматични фарове на Макса. Работата беше проста с добавяне на едно реле и един кабел (мост) и фаровете в позиция авто се включваха още с подаването на контакт, което мен не ме удовлетворява и се стигна до това ъБгрейдване.
Модулче на цена 25лв, което включва фаровете при запален двигател.

Тук се вижда едно кабелче забито при бушона за габарита (в случая десния) и той служи, когато стане сумрачно и габаритите се включат, да изключва подадения + от устройството и всичко си остава на оригиналните "бумаги"

А тук се вижда къде съм взел + (червения кабел) от мястото на оригиналното/дъполнително реле и жълтия кабел, който е след устройството да пуска фаровете.
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!


Bobi

Георги, на мен в момента късите ми светват, когато дам контакт, но искам да го направя да светят, когато запаля двигателя, че се такова мамицата на ксенона. Какъв модул ми трябва и къде трябва да го вържа, може ли да обясниш пак? Аз в момента имам само реле, което пуска фаровете.

G_o_c_e_v

Ма мноо страшно така, като ми кажеш Георги... ставам и козерувам чак :)) Нещо Гоше ала бала Герге ^-^
Те снимките ми са изчерпателни, вижда се къде съм наврял + за модула на мястото на силовата верига на релето, което си поставил, буксата до него е кабела след модула, когато сработи при запален двигател. Това модулче го взех по обикновено, без да има намаляване в %, но пък е пригодно и за H4 крушки, които когато дадеш на дълги трябва нещо да гаси късите, та Аз ползвам тази функция вързана към габарита. За в бъдеще ще променя още веднъж нещата и ще захраня модулчето с + след контактния ключ, понеже сега има постоянен + до модулчето. Когато го направя ще ми гаси фаровете веднага с изключването на фаровете, а сега ги гаси с няколко секунди закъснение.
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

Bobi

Можеш ли дадеш линк, за да видя какъв е този модул?

G_o_c_e_v

Купувах го тука от Шумен в нета не съм виждал подобен, за да ти пратя линк.
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

momo76

Всякакъв модул дето може да пали директно фара на 100% става. Тея дето палят плавно не стават за ксенона. Харесваш си модул и го слагаме за 10мин.
На Фиестата съм с ето такъв Модул и за сега работи добре.

Иван Вълков

#75
Боби ето два линка
SartDRL
carDRL

Създателя на вторият линк, е публикувал и в форума на Рено как може всеки да си направи модул, така че изборът е твой. също може да погледнеш в продавалника има доста предложения

п.п. Сега видях че на теб ти трябва единствено да запалва фаровете след като си запалил. Както споменах в форума на рено има и една схемка която е без контролер и себестойността и не висока 4-5 лева макс. Та има две релета, един ценеров диод и няколко транзистора...та тя пали фаровете като вдигне бордовото напрежение над 13,5 волта

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

Bobi

Благодаря ви! Проблемът е, че разбирам от електроника колкото и квантовата физика. :(

Иван Вълков

http://cardrl.eu/cardrl%20-%20s.htm
Ей това ще сърши работата а и има екстрички  8)

п.п. Виж в  партньори, има сервизи в София и мисля че предлагат доставка монтаж гаранция

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

G_o_c_e_v

Боби, предполагам никой колега няма да ти откаже помощ при покупката на модулчето, а вече имаш и предложение за монтаж, не се чуди много :)
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

Dmitarcho

Аз съм с модул на cardrl и съм много доволен. Имам съмнениея, че на Георги модула е пак от тях :P
Ръца Пръца


pAbLo

Боби,едно приятелче с Лагуна си сложи модул на дългите с понижен интензитет и сега ксенона си работи само когато му трябва.
На ежедневката също сложих такъв и пуска дългите на 30% мощност 5сек след като запаля двигателя.
"If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling" - Paul Walker
Човек дори и добре да живее,рано или късно ОТНОВО си КУПУВА ФОРД :D :D :D

Bobi

Ако поръчам модула от линка на Иван, предполагам трябва да махна моя и да го сложа на негово място?

Иван Вълков

Да той Гоцев доста изчерпателно е обяснил - това се отнася ако искаш като дневни светлини искаш да свети ксенона на късъте. Ако искаш дългите с намален интензитет да са дневни махаш твоя модул и се сързва управляващият кабел към дългите.

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

fordsiesta

Колеги за втори път тази година се налага да сменям крушки на фаровете и започнах да се чудя за дневни светлини.
От колко лева започват читавите дневни светлини и дайте някакъв линк ако ви се намира.

whaaazp

LED светлини Philips / Osram били доста качествени, но и цените им са такива..

Другия вариант е да сложиш някакъв модул, който автоматично при запалване да пуска и гаси плавно крушките до определен процент, което удължава живота им - DRL модули

VENTCI

Аз съм си сложил модул на дългите  и съм доволен  8)
Има потенциометърче и можеш да регулираш - намалил съм ги до 30 %
По правило трябва да светят късите но до сега не са ми правили проблем  ^-^

fordsiesta

И това е решение, но този път мисля да го направя както трябва.
Нещо по-евтино и качествено има ли на пазара?

Bobi

За Фокус 2 преди фейса няма! Недей да търсиш, защото няма да намериш, преобърнах целия web и всичко, което става, започва от 300-350 лв.

fordsiesta

Благодаря ти Боби!
Въпросът е какво да правя?
Изтече гаранцията от "ксенона" и втори път няма да сменят крушката (мисля, че там е проблемът).
Да купя една и да я сменя? (след няколко месеца отново ще изгори)
Да ги сменя с обикновени крушки, но по-силни? (нещо от сорта Philips Xtreme. Те са доста скъпи)
200-300 лв не мога да дам, трябва да намеря свестно решение, без много бърникане (модули и прочай, защото нямам свободно време).
Давайте идеи! Свикнах с ксенона и не мога на по-слаба светлина.

Bobi

Трябва да жертваш едно от двете - парите или ксенона. Няма друг избор.

Има и трети вариант : китайска крушка . Виж тук : http://bit.ly/1cyI5qP . Дават и гаранция 1 година.