Форд Сиера 2.0 DOHC - Мимито

Започната от michael_cool, 20 Февруари 2013 23:19:15

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

michael_cool

Здравейте , да споделя малко мизерията и ръждицата която открих в коша .

 


 

Под стойката на акумулатора се оказа , че не е толкова страшно колкото изглеждаше в началото

 

Открих , че левият ми подкалник с бомбето заедно с калника и гредите са сменяни :(

 

Открих и една доста голяма пробойна запушена с строителна пяна и замазана със санитарен силикон ( беше добре замазана , добре че реших да разровя и там )

 
Само две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост!


michael_cool

Пускам и малко снимки на коша във почистено състояние преди да го мина със шкурката и преди да го шприцна .

 

Почистих си и казанчетата за флуидите по метода на Виксата с морска сол и оцет много съм доволен от резултата , подкарах и подкалниците с флекса и ръждопреобразувателя

 

 

Тук си личи , че съм бачкал с флекса леко съм побелял  ;D и двата лебеда един до друг почти готови за трансплантации на сърца  8)

 


 

Вече колата е шприцната и започвам да троша вътре из колата и под нея  :D   Свалих и резервоара ( колко е смешна само горивната помпа  :)) ) Салона е тотално изтърбушен идва момента за направата на дупка за бомбето за климатика  8)

 

Само две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост!

Радко

Браво супер се е получило! ;) Отвсякъде смяташ да я минеш по този начин нали?  А коша как го изми че да светне така?

michael_cool

Мерси , Да целия кош ще го обработя по този начин искаше ми се да я подкарам цялата така и така съм я пръснал на съставни части , но нещо не ми се дават толкова пари за боядисване защото нямам компресор и пистолет . Ако имах до сега щях да съм я шприцнал и да я боядисам , отдолу също мисля да я обработя особенно по гредите защото тук там има точици , които ако не обработя сега ще станат кратери . Иначе почисването на коша го извърших със помоща на пулверизатор с 30-ина литра вода и 2 броя меглио и много търкане . Тези дни ще обработя ключовите места където има заварки , чупки и места подложени на интензивно мокрене с рапид и почвам да боядисвам .
Само две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост!

Bobi

Голямо браво, колега! Много се кефя като чета твоята и на Виктор темата!  (bow)

Gredarov

Ебалата Мише.Аз сега започвам да мъча климатика и ще ти наснимам нещата.

michael_cool

Благодаря Тонка , изключително ще съм ти благодарен ако ми направиш снимки и кажеш какви ядове си имал ... най много ме притеснява инсталацията , със тока съм малко скаран , но ще се запознаем сега като почна да правя инсталацията на колата ... доста е мазано дето се вика  :D
Само две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост!

michael_cool

Малко развитие по колата , тая седмица нещо ме беше налегнал мързела и в събота помагах на брат ми да сложим мотора на е30-ката , коята той реставрира . Успях да смъкна магарето най накрая и да го видя колко е криво , на снимките не си личи много ... едната му страна беше с близо 3 санта навътре . Сигурно ще видя зор с поставянето на другото и освежено магаре ( подготвил съм се психически за разпъване на рога )

 

Успях да боядисам на първа ръка подкалниците  ... нямам търпение да разкарам тези амортисори , че само ми загрозяват снимките  :))

 

Позаиграх се малко и с Рапира да замажа малко дупките и местата с голямо отичане на вода

 

 



Само две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост!

ffmk1l

Много ти се радвам, продължавай все така! (thup)
Едно време колите се правеха от инженери, а сега - от икономисти...

Виктор Велев

Браво Мишо много ти се радвам че правиш всичко като по учебник :)


michael_cool

Слабо развитие последната седмица , но успях да намеря все пак някой друг час за бабичката и да посвърша това онова . Монтирах магарето и колата вече не изглежда толкова безжизнена и е на колела отново  ;D . Мислех днес да правя дупката за бомбето на климатика , но времето не беше с мен ... баща ми ме зарадва , че ще си взема саблен трион и тъкмо ще го пробваме като го вземе тези дни  ;D няма да се налага да се мъча с флекса .

Позиграх се примно с рапида за да може да съхне и да почвам да боядисвам коша 

 

Запуших и последните дупки под стойката на акумулатора
 

Като стана въпрос за стойката на акумулатора , използвах останалото от нея и я изградих на ново
 

 

Подготвих си доста чаркове за боядисване и успях да мина на първа ръка коша
 

 
Само две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост!

Dmitarcho

Както ти казах вече - ще стане по-добре отколкото е излязло от завода това купе ;) Браво и Евалата още веднъж ;)
Ръца Пръца

michael_cool

Леле от един месец се каня да седна на компа , но няма време за нищо  :-X да продължа развитието по колата с някоя друга снимка .

Коша го минах на три ръце , но нещо не ме кефи и ако има късмет и време ще го мина и четвърти път ... така изглежда на три ръце

 

 

Подготвих и боядисах голяма части от детайлите из коша да не ми дразнят погледа много много като отворя капака  ;D

 
:D
Изрязах дупката и напаснах с чука бомбето за климатика и припаснах всичко да е готово за силикона и за монтаж

 

 

 

След заигравките с климатика се хванах да измия двигателя да го изчистя от огромната мизерия и да боядисам блока да не ми загрознява боядисания кош  :D подмених му тампоните и го подготвих за пускане в коша ( големи благорарности на Дани за скелето с което успях да го пусна )

 

 

Пускането на мотора го направихме за 15 минути , но при измерена и подготвена обстановка   8)

 

От тук нататък снимките са много малко , а мъките бяха доста . Качих скоростната кутия , и започнах разправията с многото висящи кабели ... два дена се мъчихме докато успеем да накараме да даде искра бубината , първо пробвах да ползвам моята стара инсталация , но накрая ми писна и отворих ауто датата пуснах само постояния + , масата и кабел със + след контакт и така го нагласих и го запалих .
 
Само две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост!

Backstage

направо съм безмълвен....жестоко става!

Bobi

Станало е страхотно, поздравления! (bow)

michael_cool

#45
Много отдавна не ми е оставало свободно време , но решиш да драсна няколко реда .
Колата е сглобена и в движение много отдавна и в дълбок застой  ;D след като я подкарах с новия двигател установих , че му предстои отваряне и затова съм се отдал само на раздаване на газ докато намеря свободно време да се захвана с ревизирането на блока на моето си DOHC и слагането на глава от ... не съм решил какво все още  :D поне избор има .
Разликата между DOHC с карб и инжекция е многоо голяма не искам и да чуя повече за карбуратори дросели и т.н  ^-^ ... съдбата на бабичката е да стане перфектна сиерка от всякъде , а последно време се замислям да си взема едно купе и да сера върху него  8) .
По колата има да се довършват доста неща и да се поправят също , климатичната система не съм я свързал и подкарал сложена е на 50% само , скоростната кутия не ме кефи нещо или ще си върна моята или ще ревизирам тази , която е на колата въпрос на време и желание ... рейката шурна като лейка , а помпата започна да вие като Чакал ... ще сложа другите , които имам и ще рециклирам моите .
Само две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост!

ffmk1l

Едно време колите се правеха от инженери, а сега - от икономисти...

michael_cool

Ще прегледам и ще кача няколко снимки , ще направя и няколко снимки на коша след 3 месеца и 2-3  хиляди километра  каране , чак яд ме хваща за целия труд като погледна под капака  :))

Само две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост!

Радко

Предполагам просто се е изцапал коша и стои грозно в сравнение след боята?  :D Надявам се да не е нещо по-сериозно :) Иначе ... що пък си толкова доволен от тая инжекция?  :-[

cosworth team ruse

аз му казах че инжекцията е къде-къде по-добре от карбуратора за всекидневно каране и икономичност ,той си мисли че си правя ташак :D
FORD SIERRA POWER


michael_cool

#50
Попринцип обичам карбураторите , ако всичко е OLD SCHOOL  8) ръчен смукач и да си има делко , без компютри и други глезотии . Вебера ме беше побъркал , една седмица ще работи както трябва и после пак вади нервички ... като се нагласи както трябва дава по добър разход от инжекцията  ;D Мотора работи много по добре с инжекцията направо се преродих няма да трепне да тресе ... във високите е много по добре от карбураторния вариант  :D а и не си гледам постоянно таблото на колко оборота съм  (rofl) За разхода на инжекцията не мога да кажа карам я до прекъсвач звука на конусния филтър след 4000 оборота много ми харесва . Ламбдата се е поуморила вече и съм я откачил нацяло ... поцапва свещите но пък във високите си върви много доволно .
Пускам малко от обещаните снимки  ;D
Първите снимки са от голямата ми борба с кабелаците





Голямо разплитане и връзване падна ... по назад в темата писах за самата инсталация как я нагласих и подкарах , първоначално замисалът ми беше компютъра да стой в коша понеже едната инсталация беше много нарязана и скъсена , а другата беше много странна всичките кабели минаваха през дупката пред шофиора явно е от първите сиери с DOHC . На края реших да го вкарам в купето на топличко и сухо на една от долните снимки се вижда от къде съм го прекарал ( мисля , че като на другите DOHC-та )
Тук вече са подредени кабелаците и готова за първи старт



Цялата инсталация съм я направил с термо шлауши за голяма практичност и по прилежен външен вид





Тук се вижда до къде съм стигнал с шлаухите и ме е хванал канапа  :D



Ето и един бонус , клип с първият старт на мотора .

Link - First start

Тези снимки съм ги правил вчера преди да я прибера в гаража за зимен сън  8)











Само две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост!

Виктор Велев

Невероятно красива !!! Поздравления за положеният труд, а резултатът е налице :)

Радко

Супер! Поздравления и от мен! Зимата не я уважаваш така ли?  :D

Bobi

Една от най-запазените и добре изглеждащи сиерки, които съм виждал. Поздравления!

michael_cool

Цитат на: Радко в 12 Ноември 2013 18:34:11
Супер! Поздравления и от мен! Зимата не я уважаваш така ли?  :D
Зимата ще я уважа няколко пъти поне  :)) , но няма смисъл да стой пред блока и да я гризе ръждоята напразно  :-X боя няма да види близката година  :-[ затова гледам да я пазя от атмосферните влияния колкото може повече
Само две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост!

michael_cool

Цитат на: Bobi в 12 Ноември 2013 19:51:54
Една от най-запазените и добре изглеждащи сиерки, които съм виждал. Поздравления!
Догодина в плановете освен ремонта на мотора са и визуални подобрения за да изглежда още по добре ...
Само две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост!

Илко

Страхотна  работа  поздравления 
Илко

michael_cool

#57
Да посъживя малко темата ... плановете ми да държа колата зимата в гаража се разминаха и колата си я карам ежедневно без почти никакви грижи  ;D на пролет имам планове да променя цялата спирачна система на колата , но тя реши да ми напомни за себе си преждевременно и първо сменях спирачно цилиндърче , че блокира  :-\ и след два дена се предаде и предния спирачен апарат  :)) много мислих защото бях пред дилемата да слагам спирачните апарати от скорпио мк2 или да оправя моите . Отложиш скорпивите апарати докато се стопли , че трябва да се разпробиват шенкелите и да направя планка , че да мина на скорпови дискове ... взех си ремонтни к-ти за моите спирачни апарати и евтини накладки и замазах положението за някой друг месец докато си наглася другите апарати  >:( . Смених си и гуменото каре на кардана , че беше зле а го чакаше доста ръчкане в снега  ^-^ от този процес имам няколко снимки и ще ги споделя :) Единия болт излезе със карето и беше голяма борба докато го накарам да се разкара





Докато се ровех из гаража и смъквах карето от старата ми кутия се натъкнах на голямото каре от на брат ми Е30-ката  сравних го с моето и се оказа , че отворите пасват идеално разликата е в дебелината и диаметъра на самото каре и централния отвор . Сложих го на кутията и се събира трябва само да се разшири с 2 мм централния отвор и да се вземат 3-те болта за към кардана от БМВ-то , че сиерските идват къси ето и снимки на каретата ... карето за БМВ е супер евтино в сравнение с това за сиерата и е много по здраво  :D много съм доволен от откритието  ;D има и още едно каре от BMW , което пасва перфектно това е номера му на Lemforder 10482 03





Само две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост!

michael_cool

Забравих да я похваля бабичката , че се справя много добре в зимни условия , но тези дни след обилните слеговалежи я накичих с вериги , че няма преодоляване на образувалите се коловози . Да се похваля , че се сдобих с две дълго търсени неща от моя Wish list ще ги снимам и ще ги покажа  8)
Само две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост!

michael_cool

Да пусна и една зимна снимка на бабичката и на събраните чарколаци , които смятам да и накича при първото удобно време .


това са чаркове по визията , ако някой си ги познае извинявам се за небрежният им вид , но като станат лачени пак ще ги снимам  ;D





а тука вече е главата , която ще сложа на стария ми блок след като го ревизирам напълно 



Главата е в много добро здраве и съм много щастлив от този факт






И тук една част от решението на проблема с термостатното тяло





Остава ми да събера само всмукател и компютър , евентуално и инсталация ... така , че не се срамувайте давайте ги насам  ;D


Само две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост!