Sierra 1.6(2.0)CL OHC

Започната от Радко, 07 Октомври 2012 00:41:15

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

deshi

браво, това ти е важно да  те държи на завоите
Грозен си кат` OHC  .....


amplified

Важно я... с новото окачване и легени ще пробваш ли пак да се возиш на пасажерското място? (rofl)

Радко

#92
Случи се плочка да имам най-накрая  ^-^ Предварителната идея беше да я направя и оттам да препиля всмукателния колектор по нея, че да си паснат, но уви целия колектор мина под ножа - портовете на главата се оказаха бая по-голями от тръбите на колектора  :D






Радко


tropper

Честито! Дано да издържи боята на жегата  ^-^
Късото съединение прави силата!

http://www.zahranvane.com/

Радко

Благодаря ти! На събора живи и здрави ще видим  :D Повече от година го чаках тоя колектор  :))

Радко


Радко

Тунинг-мунинг'а по двигателя се изчерпа и реших да направя един клип вече
Ford sierra 2.0 OHC 0-100

cosworth team ruse

Има ли разлика с колектора как е ?
FORD SIERRA POWER

Радко

Има разлика да. Макар че се бях подготвил за по-голяма, но ... колкото толкова  ^-^


cosworth team ruse

ако смениш карбуратора с инжекция може и повече да се усеща :)
FORD SIERRA POWER

Радко

За сега няма да е. Още не съм видял ЕФи на сиера как върви дано на събора живи и здрави направим сравнение с някоя :)

Nakataaaa

Цитат на: Радко в 23 Август 2013 00:11:23
За сега няма да е. Още не съм видял ЕФи на сиера как върви дано на събора живи и здрави направим сравнение с някоя :)



Живи и здрави ще направим едно сравнение  ^-^

Радко

Бях чел, че ако full lift-а се направи на +3 градуса двигателя работел по-добре. На N4A(с какъвто вал трябва да съм в момента) фул лифт-а е на 110 градуса съответно трябва да го направя на 113, което означава разпределителния вал да се движи по-назад от коляновия в сравнение със сегашните стандартни стоиности. Оттам пък самата ролка трябва да се измести с 1,5градуса за да дойдат тези +3(ако бъркам поправете ме). Та започнах да мисля как да стане това. Нямам пари за раздвижна ролка пък и незнам дали ще се намери такава за такива двигатели и какво ми хрумна. Взех шпонката
Прилича точно на тази. Измерих ролката и на една програма начертах ролката и там видях, че трябва да се изземе 0,4мм от шпонката за да дойдат тези 1,5 градуса. Откарах я на стругар и я направиха. Така си направих раздвижна шайба  :D Нямам си идея дали ще има разлика и как ще се почувства двигателя от тази разлика ... немога и да пробвам сега :-[ Моля някой който е по-навътре в нещата да сподели какво евентуално ще се постигне с това и като цяло има ли смисъл  ^-^

hotblooded

 Със верига или с ремък си? Броиш колко зъба има колелото на КВ и на РВ - делиш 360 на броя им и ще получши с колко градуса ще изметиш отварянето/затварянето на клапана ако измести с 1 зъб.

Радко

С ремък съм. 38 зъба има 9,47 градуса е един зъб което е много. Затова реших да го правя така, но въпроса е дали тези 3 градуса се отнасят за коляновия вал или за разпределителния? На времето майстори не го бяха зацепили правилно и имаше един зъб разлика и на 5000 оборота забиваше и неможеше повече (не си спомням предварение или закъснение)

hotblooded

#106
9 градуса и кусур е много, а 3те градуса би следвало да са по КВ.... 

Радко

Днес омотах изпускателния колектор с "тоалетна хартия" както казваше един приятел  :D Стана горе долу добре като за 1 път. Снимки и по-пордобни обяснения по-късно надявам се да има, но като цяло за сега разлика не съм видял дори в топлината ... грее си пак  :-[ Може да се дължи на това, че платих 25лв за лентата с доставка  ::)  :D

Радко

#108
УААААа  8)



Ето какво се получи. Намокрих я преди това и стягах. Скобките са си някакви с лентата дето идват с топченце вътре и не отпуска, но пък и неможе да стегне много хубаво.
Като цяло не е лесен колектора за мотаене! Особено 2-3 тръба.
Лентата беше 10м и за малко не ми стигна да го покрия целия колектор

Илко

Браво  добре се  е  получило. Сподели  какъв е  ефекта.  мисля  напролет  и  аз  да  го  направя  това  опръжнение :)
Илко


Радко

Ами за сега ефект не мога да определя! Най-кофтито е, че си грее пак. Може и по-малко от преди да е но пак си е доста  :-[ Отделно на моменти май във високите е по-добре но е твърде малка разликата(ако реално има и не си измислям)! Трябва или 2 пласта или по-дебела или по-хубава някаква лента! Явно тази е кофти някаква. Иначе има и титаниеви някакви които може и по-добър ефект да имат! Въпреки това си ме кефи  ;D Дано да няма промени към по-лошо за разхода на гориво..

Радко

Малко да повдигна темата! Смених маслото с пълна синтетика 5в50. Един приятел ме бъзикаше, че като са направили двигателя е нямало такова масло  :D Сложих 2секционни фарове(дългите цепят мрака с фабричните крушки хем + H3 крушчиците) Единия фар остана да пръсна само, че стойката стои черна. Снимки нямам възможност да правя, но се надявам в скоро време да нямам този пропуск  ::)

Радко

Вкарах и по-студен въздух най-накрая! Ето и обещаната снимка ..

ПП На живо коша не изглежда толкова мръсен ... лоши снимки прави тоя телефон..  :-X  :D

sierrata

Дай малко инфо за тея пружини Апекс ли са или ?  (beer)
Only cosworth is my God

Радко

Цитат на: sierrata в 24 Ноември 2013 18:53:34
Дай малко инфо за тея пружини Апекс ли са или ?  (beer)
Лелеее сега виждам, че си писал бат Марине!  (rofl) Apex са да модел 40-3000
Задните са супер предните са малко меки

Радко

Малко развитие. Така се почна

Така продължи

И така свърши ауспуфа

Нещата които изобщо не ми харесват са чупката дето се получи. Ето я точно снимана

... и звука. Ужас! Просто за дълъг път няма шанс да се кара тая кола. Та трябва още едно гърне между крайното и 1вия резонатор.. ако успея да намеря

Радко

Намерих гърнето което търсех. Ето и малко снимки какво представлява



За съжаление вътре вата не видях и не съм сигурен, че ще млъкне да боботи от него. :/

2.9

проба/грешка.но за мен това е просто още един резонатор...ти за шумозаглушител ли го купи?

opex

Нито е резонатор нито шумозаглушител, самия дизайн му е за да завърта (не завихря, тъй като вихрите също образуват drag) газовете и по този начин да ги ускорява.
Газовете с висока скорост са съвсем реален флуид. Като такъв те имат своиството да се "лепват" по стените на тръбите, в които текат. Това намалява ефективното им сечение. Завъртайки ги това се елиминира или много намалява.

Радко, таз бурия на края ти е дерта брят. Помисли за хубаво крайно гърне, не е задължително да е проходно за да не пречи на газовете.
qaяכSTuning
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book."
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща.
Suum cuique

Радко

#119
Не те разбрах за кое говориш, че е проблема? Това сега дето съм с него проходното ли?
.. Това ускорителното мисля да го слагам след 1вия резонатор някъде в средата на изпускателните тръби.
пп Четох, че заглушавало, но ще видим живи и здрави ако се сложи колко ще е. Принципно го купих за газоускорител.