Sierra 1.6(2.0)CL OHC

Започната от Радко, 07 Октомври 2012 00:41:15

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Радко

Дойде време да покажа и моята SIERRA :P


А ето и със какво се позанимавахме днес...

След свалянето на стария 1.6 мотор  ;)
Толкова лесно беше, че дори си лежа докато развивам там нещо  :))

Място бол!  :D
Поработихме си здраво и то днес със Светльо и Анатоли  (af) Имаше малко  (read) и мноого работа, но като хора които само имаха бегла представа какво трябва да правят се справихме и то сме супер направо  (fri)
Мотора е 2.0 Ефи Н4Б! от Виктор, но сега е със карб Вебер ДиЕфТиЕйч 30/34 (моя старият си на 1.6 както беше) + колектор от 1.6цата. Колата Върви по-добре, но можееби очаквах повече, но има какво да се прави още по нея  :P Снимки на резултата от работата няма защото се стъмни  :D
И още един път - Благорадя на Анатоли и Светльо + приятели на Светльо които помагаха по вдигането  (fri)  (happy)


Светльо

Имаше си труд, но важен е крайният резултат и той е перфектен!  (fri) Дано след време направи ме същата галимация само че от 2.0 на 2.9....  (tts)

toretosz

Браво добре сте се справили.
Настъпи звяра, кажи "добро утро" на целия квартал :P

Иван Вълков

Браво момчета смяната на мотор си е доста работа. Но както е казъл народа:  Сговорна дружина, планина повдига!

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

Радко


lazarkk

Днес ще го видим ли в действие?

Радко


Danchev

Поиграй си с делкото и карбуратора и трябва да тръгне ^-^
How about a magic trick?

Радко

Карборатора и делкото са нагласени уш фабрично как им дават! Единствено мога да дам повече аванс от делкото докато почне да чука  ::) Първо ще сменя маслото и ще погледна топлинната хлабина на клапаните. След това ако пак е така ще се мисли

Радко

#9
А ето със какво се сблъсках днес  :-X

Добре че отворих капака преди да тръгна. Покрай корпуса на термостата видях, че и масата на датчика за перките е прекъсната ... та така предотвратих едно сигурно и след това едно евентуално прегряване на мотора  ???  O:-)


Danchev

Говорим за ЕФИ мотор с ЕФИ вал и карбуратор ...  аванса трябва да му го нагласиш да му харесва.
И мотора е по-гъст и вала е друг и в случая нито аванса от карба ще е оптимален, нито от ЕФИ-то ... пробвай различни варианти с различни градуси ... пусни му малко повече предварение настрой карба и след това бутни финната настройка на делкото.
How about a magic trick?

Радко

Делкото си е моето карбураторното. Ще си поиграм с градусите да видим! Аз я настроих на 12 градуса .. на толкова ди му дават ЕФи-то а и теоретично толкова е някъде, защото мотора е по-разреден от другите та оттам 2 градуса повече предварение(другите са на 10 градуса). "... пусни му малко повече предварение настрой карба и след това бутни финната настройка на делкото." - имаш предвид предварение от делкото си та след това финна вече нали така?

Danchev

Обратното ... ЕФИ-то е по-гъсто и затова има малко повече предварение (beer)
How about a magic trick?

Радко

Мне ... специално този мотор Н4Б дето съм с него е 8.5:1

viksata



"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в една стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

Радко

 
Цитат100 коняво ли е ЕФИ-то ?
Да

viksata

Цитат на: Радко в 08 Октомври 2012 21:38:26
 
Да

Това как плаче за един вентилатор преди дросела (race)


"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в една стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

Радко

Цитат на: viksata в 08 Октомври 2012 21:42:30
Това как плаче за един вентилатор преди дросела (race)
Хаха знам знам  :D

Pyrhel

Такава ни е уговорката, взимам H4A-то и сменяме тиквите :D
H4B с буталцата от 4x4 косито... (love)
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Danchev

Пфу аз защо бях останал с впечатлението, че е 115-ката ... я разкажи подробно как са степените на двойката карб и двете ефи-та.
How about a magic trick?


viksata

http://www.deborahshelton.net/phpBB3/viewtopic.php?f=18&t=1263#p11555

Ето една темичка на Подобен проект в БГ >:(

Това пак е с 100 коня ЕФИ мотор


"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в една стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

Радко

#21
Цитат на: Danchev в 08 Октомври 2012 21:47:37
Пфу аз защо бях останал с впечатлението, че е 115-ката ... я разкажи подробно как са степените на двойката карб и двете ефи-та.
Карбовете и ЕФи-то Н4А са 9.2:1 а само ЕФи-то Н4Б е 8.5:1  ;)  :-X

Радко

Цитат на: viksata в 08 Октомври 2012 21:50:43
http://www.deborahshelton.net/phpBB3/viewtopic.php?f=18&t=1263#p11555

Ето една темичка на Подобен проект в БГ >:(

Това пак е с 100 коня ЕФИ мотор
Благодаря да ... наистина е полезно :) Но засега идеята е да се направи да върви както трябва на карб и да харчи що годе нормално (както ми беше 1.6-цата)  ;)

Радко

Цитат на: Pyrhel в 08 Октомври 2012 21:45:36
Такава ни е уговорката, взимам H4A-то и сменяме тиквите :D
H4B с буталцата от 4x4 косито... (love)
Мда  :P Айде намирай го тоя матор  (koo)

Danchev

А каква е разликата в главите?
How about a magic trick?

Радко

Цитат на: Danchev в 09 Октомври 2012 00:44:32
А каква е разликата в главите?
Е незная!? Точно за това пуснах отделна тема, но няма писано все още  :-X Разбутах делкото малко и на бензин като че ли я усещям малко повече във високите  ::) Като се смени маслото и реголаж-а на клапаните тогава ще се види. Чудя се делкото как да го настроя ... дали когато я форсирам към 3000-3500 оборота, фабрично си на 12 градуса +1,2 или докато почне да чука аванса на висока предавка (read)

Радко

Днес погледнахме клапаните, но само един смукателен регулирахме. Беше мръднал със има няма 0.03мм  O:-) Сега остават само Само 2 клиновидни ремъка и евентуално стария ангренажен от 1.6цата + ролката, настройките по газта и като има бензин по карбуратора  :P Само за 2-3 карбуратора я прехвърлих на бензин да видя е коренна разлика с гаста  (hammer)
пп Един от главните проблеми бил ... незатегнато жило на гаста  :D Изобщо не стигаше до 2ра камера да отваря  (facepalm)  :))

Светльо

И как е след затягането на жилото като отвори и второто гърло има ли ряз вече както се очаква от 2.0 литровия змей  ::)

Радко

Цитат на: Светльо в 16 Октомври 2012 00:02:26
И как е след затягането на жилото като отвори и второто гърло има ли ряз вече както се очаква от 2.0 литровия змей  ::)
Мм да ... поне от малкото настъпвания дето направих има сериозна разлика при 2ра камера. Все още остава настройката, че на 1ва не ми харесва много, но ... разлика има на бензин  ^-^

Светльо

Това да се чува все пак странно беше, да няма разлика между 1.6 и 2.0  C:-)