Sierra 1.6(2.0)CL OHC

Започната от Радко, 07 Октомври 2012 00:41:15

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

opex

Под проблем имах предвид звука и оглушаването на дълъг път :D Т.е. за да не е бучалник това крайно гърне не е решението.

'Ускорителното' се слага на мястото на катализатора по принцип или е първото нещо след ламбда сондата.
Останах с впечатление като каза 1вия резонатор, че ще слагаш още - няма смисъл човек. Реално ще имаш 4 гърнета (и ако оставиш това крайно пак ще ти надува главата).
Губи се смисъла от това ускорително като ще слагаш толкова гърнета. Едно хубаво крайно и най-много някакво резонаторно и то което е пак от типа на ускорителното от вътре, а не от обикновените.
qaяכSTuning
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book."
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща.
Suum cuique


KovachevGR

Моят ускорител е същия като вид,разлика в диаметъра моя е на ф55.В момента карам с половин генерация след колектора ми е ускорителя и след него има половин метър тръба и да ти кажа не ми прави впечетление да заглушава нещо дига си същата геролтия се едно е само по тръба.

2.9

Еми значи не очаквай да станеш по тих.Особено ако наистина няма никаква вата вътре.Орех е прав въпреки че не виждам смисъла да ускоряваш флуид и пак да го върнеш в обикновена тръба...Когато това лято търсих резонатор за моя кокал в известна фирма за изпускателни системи ми предложиха такова нещо със старателното обяснение че  всъщност не върши почти никаква работа.В смисъл резонатор е и изглажда част от пулсациите на изгорелите газове (според тях има вата вътре) но формата на отворите предполага че почти нищо няма да влезе в тях.Като шум също няма да повлияе положително.На въпроса ми защо тогава изобщо го има?- отговора беше: идват хора с ясни изисквания.Бегачки където шума няма значение и при изчисляването на подходяща изпускателна система понякога ги ползваме.

Радко

Ахаа кофти. Е какво крайно да намеря тогава... Ебасии само набутвация. Тогава да обърна резонаторното да отиде след ускорителното, а ускорителното да е 1вото пак по-добре ли ще е?

2.9

не -Орех ти каза-сложи нормално крайно не проходно или прибави средно нормално и си остави краиното проходно(да си призная това последното си го изсмуквам от пръстите)само ти си знаеш колко шумна искаш да бъде.Аз сложих резонатор със средно агресивна тапа( не ускорител) и накрая разделям тръбата на две с по едно   стоково гърне.Ако ми е шумно ще добавя и едно средно пак на 63.но само с резонатор да сложиш проходно отзад...-представям си саунда

opex

#125
Радко аз съм само с крайно знаеш как е и като звук и колата като вървене
Като правя цялата генерация на ф55 или ф57 единствено ще сложа като ускорителното, което си взел.
м-у другото кажи от къде го намери, че тук нали не намерихме.
Ако някога след това ми се скапе крайното или просто ще го сменя или най-много да пробвам само с едно резонаторно след ускорителното и назад тръби до края като единствен алтернативен вариант. И то ако ми допадне звука понеже и аз като цяло търся нещо по-тихо и не-бучащо
qaяכSTuning
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book."
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща.
Suum cuique

Радко

#126
Е какво е т'ва нормално крайно? Такова с 2 камери? Старото ми беше такова и общо взето то вършеше всичката работа по заглушаването. Като цяло се отчаях вече. Идеята беше с проходни да стане само.. Аз мислех ако това ускорително заглушава малко поне(защото моето крайното не е направено много много с цел заглушаване и неволята ме накара тогава да го взема) да сложа още едно ускорително като крайно, но явнооо няма да я бъде. Ще го сложим сега в средата това ускорително след 1вия резонатор пък каквото такова. След това ще го мисля, но не ми се купува, пък и не зная какво крайно точно, защото за сиера на ф60 няма да има.
Иначе го намерих от тук
Цитат на: baro в 02 Март 2014 15:19:30
Колега тук в Шумен в един магазин за автоаксесоари Авто ШАШ се казва съм виждал.По спомен на цена 35 лв,но дали ще има на 60мм не знам. Гледам ,че има фейс ,свържи се с него и питай. Продавача е много точен.
п.п. Това не е реклама!!! ^-^

2.9

С риск да досадя вече да нормално е такова с 2 камери което върши работа.Не го търсиш за Сиера ами просто краино гърне на Ф60.То ще е със сигурност за кола с по-голям мотор респективно за по-голям поток и няма да ти затапва двигателя.По точно не можем или поне аз не мога да те посъветваме защото шума е индивидуално усещане.По точни ще сме ако говорим в децибели но едва ли знаеш колко имаш сега колко искаш и т.н.За последно още един пример-zetec 1.8xr3i 127 коня не знам цифрите но явно с по-добро VE от 2.0 ohc предвид коне/кубатура..та както си беше с катализатора и средното нормално гърне и само замених стоковото крайно с проходно такова и стана страшно...а си мислех че обичам да ми бучи.Бе атмосферката си иска заглушители..

Радко

Благодаря ти! Да и аз бях точно така ... замених крайното с проходно и стана шумна. Сега вече е направо страшно  :D Ще го мисля за крайно значи :)

vladi tanev

#129
При мен ситуaциятa е следнaтa прaвa генерaция нa 63 и бях сложил точно тaковa гърне кaто твоето крaйното и въпреки турбото което мaлко или много зaглушaвa aми пaк не се трaеше отидох в мaгaзинa и си взех резонaторно зa някaкъв си бус което е нa вид подобен нa ускорителното но вътре имa нещо кaто пеперудa която смaлявa фито но пък е нa дупки и имa вaтa и сaмaтa пеперудa стои леко под грaдус дa зaвихря гaзовете и си зaвaрих един нaкрaйник монтирaх нa мястото нa последното кaто нямaм нито едно гърне преди товa и всичко си дойде нa мястото колaтa си е тихa все едно си е със гърнетa тaкa че моя съвет е нaмери си нещо тaковa и го сложи нa мястото нa последното и нещaтa ще се опрaвят кaкто кaзвaт другите кaквото и дa прaвиш последното ти гърне с което си винaги ще ти нaдувa глaвaтa.
SIERRA EVOLUTION TEAM
Бай Владо-Скорпа


Радко

Последното да е такова с пеперудка сиреч със стеснение вътре. Ясно! Ще видя и тоя вариант, но аз се отказах от такъв резонатор поради простата причина, че има стеснение което според мен ще прави тапа някаква. Освен някакво с по-малки стеснения дето е

vladi tanev

Рaдко имaй в предвит че нa фи-60 и дaвaт 350-400 коня тaкa че колкото и дa позaтaпиш едвa ли ще усетиш нещо a и от личен опит ти кaзвa отпушенa aтмосверкa не върви просто създaвa илюзия че върви.
SIERRA EVOLUTION TEAM
Бай Владо-Скорпа

Радко

Лятото наближава, хората се разсъбличат а някой компоненти на колата се обличат.  :D

Ето как беше иначе

...

Смених и маслото. Върнах се отново на 15w50 полусинтетика. Бях взел 5w40 да слагам, но се отказах че ще дойде много рядко.
Мерих и компресията, че малко започна да пропушва. 12бара (само 3ти по-трудно ги вдигна-11,5бара). Сложих масло в цилиндъра на 1ви и вдигна на 14 бара. Разликата ми се струва, че не е много малка??   :-[

hotblooded

 Зависи колко си сложил - ако сложиш 10 мл масло и си въртиш веднага след това - като нищо ще ги вдигне :)

KovachevGR

И какъв е ефекта от овиване на цялата генерация или си имал излишна лента

Радко

Ами нямах лента. Просто реших да е цялата, защото тръбата е доста по-голяма и много рядко отзад да излизаха газовете топли дори при загрят двигател. Не съм карал да кажа още за ефект, но на дали ще има някакъв толкова голям де  :-[  :D
Иначе за маслото в цилиндрите на 1ви да .. май сложих повечко, но развъртях двигателя преди това. Имаше май 10мл щото спринцовката беше почщи пълна а е май 15мл или някъде там
пп Влязоха ама точно 20метра .. точно без сантиметър нагоре или надолу. Аз се изумих, но добре че взех 20метра а не 10

Радко

Някой знае ли дали има някакъв регулатор на налягането на маслото?

Danchev

Да ... намира се в самата помпа. Какъв ти е дерта, искаш по-високо налягане или?
How about a magic trick?

Радко

Аами не. Питам, защото ми е интересно, че почщи не мърда стрелката. Малко преди 4 стига и това е. На място като загрее вече сваля до към 3.
Принципно има ли полза от по-голямото налягане?

Danchev

Помпата ти има корпус, външен ротор и вътрешен ротор. Корпуса има засмукваща част и компресорна изтласкваща част. На компресорната част има канал с бутало, пружина и капачка ... регулатор.
Ако почнеш да я въртиш над 7500 оборота ще има смисъл от повече налягане и дебит, в момента не.
How about a magic trick?


Радко

Ок благодаря ти за изчерпателния отговор  ^-^

Backstage

аз не разбрах каква е ползата от омотаната генерация?

Радко

Държи що-годе еднаква температура. по-топлите газове излизат по-бързо. Поне на теория. Всичките тия теории ги обсъждахме в темата която пусках за омотаване на изпускателните колектори :) Тук: http://fordbg.com/forum/index.php?topic=4346.msg57170#msg57170

Радко

#143
Да повдигна темата. Колата беше в неизвестно дълъг отпуск. Подкарах я малко вече. Ето какво и добавих(подмених направо)




Скорпионски задни части носим вече  :D Който е решил да слага диференциал от скорпио... жална му майка  (tumbleweed) като изключим старозагорската група(благодаря ви за помощта  (beer) )
Няма такова бухане по задния мост, няма такова резане от дифа. Кривих само лявото ухо, че да си е центриран, но може и там да ми беше грешката. В крайна сметка влезе след 4 опита и 4 допълнителни резания и кривения, но пак е завъртян малко май задния край на дясно  :-[
Както и да е дисковете от зад не знам трябва да покарам май още да видя дали спират както трябва. Ще снимам какво се случи със жилото на ръчната, че от скорпа е по-дълго. Подложих и шайби за наклон и направо друга кола гледам сякаш. Май се поизправиха добре(дано не е много). Снимах за сравнение:
-------> преди
--------> сега
Влади май си много прав за това завъртане на вътре. Май си личи че даже се изплаших малко.  :D Не знам само дали е еднакво, че спрямо предните го сравнявах и ми се видя едната повече  :-X
Дифа е с 3,92 предавателно число и разлика вади 10км/час на километража  :-[ Аз се чудя вече при толкова дифове на сиерите и само 2 вида скоростни кутии... от къде идва разликата при скоростните спрямо дифа да показва точно?

cosworth team ruse

браво действате яко.как е колата с този диференциал по-добре ли набира,и защо слагаш диф от скорпио такъв имаше за продаване ?носачите сиерски ли са и къде ги подложи тези шайби
FORD SIERRA POWER

2.9

ее брaво свърши го и товa.кaкъв мост ползвa тa толковa зор видя с дифa?при мен стaнa с еднa елементaрнa корекция и после си влизaше нa ръце сякaш винaги си е бил тaм..

cosworth team ruse

ако ползваше заден мост от скорпио да си хванеш дифа и сиерските носачи нямаше ли да стане пак
FORD SIERRA POWER

Радко

#147
Използвах от скорпио защото просто имаше повече части за скорпио покрай София.
Не знам не влезе лесно при мен. Явно съм бил по-нежен с корекциите та накрая се нервирах и бая изкривих планката  :D
Моста в крайна сметка реших да не го пипам с носачите защото разбрах, че става. Та моста и носачите са си моите, а относно шайбите слагат се под главината на горните 2 болта че да може да отвори на вън главината там. Сега за това изправяне на гумите може различна дебелина да се направи, но аз сложих еднакви 2 шайби и май стана добре( избрах дебелички шайби).
Иначе се набира, но разликата да е минимална. Но на 5та си я усещам разликата че карам в доста по-високи обороти. Просто си иска 6та с това предавателно числи и заспива.

michael_cool

Полуоските от скорпа ли са ?
Само две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост!

Радко

Да Мишо всичко освен моста и носачите са от скорпио Мк1