Sierra 1.6(2.0)CL OHC

Започната от Радко, 07 Октомври 2012 00:41:15

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Радко

Цитат на: Светльо в 16 Октомври 2012 00:48:57
Това да се чува все пак странно беше, да няма разлика между 1.6 и 2.0  C:-)
Мхм ... на гас няма толкова като цяло все пак де .... финните настройки остават все пак  ;)


Радко

ЦитатFor very high compression race engines it is worth looking at the 1.6 head as a starting point for modifying rather than the 2 litre head. The 1.6 head has 38cc chambers and the 2 litre has 50cc chambers. It takes a lot of skimming to get a 2 litre head to the desired chamber volume for race use and this weakens the deck face. The 1.6 head can often give you the desired compression ratio without a lot of machining. Finally make sure you check the cam bearings before using a head. The centre bearing tends to wear much more rapidly than the outer two and is best replaced as a matter of course.
от http://passionford.com/forum/technical-help-q-and-a/76669-pinto-ohc-tuning.html !!!
Малко ме притеснява това ...very high compression race engines...  :o

Радко


Вече сме в бизнеса със двойните ролки  ;D  ^-^

Светльо


Радко

#34
Мда ... ремъците са си свободни в момента ама мърдат както си искат като ги хванеш ... само дето не излизат от шайбата и пак върти не превърта и това е целта до някъде - да не товари мотора с опъване!  ^-^

hotblooded

Цитат на: Радко в 11 Ноември 2012 23:53:05
.....- да не товари мотора с опъване!  ^-^
Мотора не се товари от опъването, ако имаш предвди лагерите на динамото - прав си, по отпуснатия ремък им удължава живота....

Радко

Мда! Ще ги стегна малко да не са толкова отпуснати и това е :)

Радко

Ето ги и толкова забавилите се стикери! :)



Радко

Вече с друг здрав гумен спойлер за сега :)
И една снимка от последната Сапарева Баня изрових! Едно време са били паркирани изтребители там  :D

vladi tanev

#39
Много ти е лачена сиерката по принцип не съм привърженик на хечбека но тази някак си стои по различно от другите и е адски запазена,и ми харесва много.
SIERRA EVOLUTION TEAM
Бай Владо-Скорпа


hotblooded

 Влади, SIERRA-ta на Радко не е ли хеч, поне като гледам снимката със споилера на задния капак....?

Радко

Мерси за коментара Влади  ^-^ Хечбег е иначе да :) Сигурно това си искал да напишеш.

vladi tanev

 :D :D :D да хеч е объркал съм се исках да пиша хеч ама понеже имам носталгия към старата си сиера и съм писал седан поправих се благодаря.
SIERRA EVOLUTION TEAM
Бай Владо-Скорпа

Радко

#43
Благодарение на Цанко (toretosz)  (notworthy) получих глава от ОХЦе (Н4A) и най-накрая я сложих! Ето малко снимки:




Дилемата поне се реши за степените на сгъстявания между Н4А и Н4Б и отговора е, че буталото при Н4Б не стига ръба на блока! Та сега ме е яд че не свалих от главата 1мм  :-[ 
Общо взето гумички смених на главата, шлайф за всеки случай. Разлика във вървежа за сега не съм усетил :)

michael_cool

Радко има на къде да се дялка ... момчето от което взех второто ми DOHC сега сложи OHC на таунуса си и прави доста неща по двигателя като го подкара ще го видим как ще е ще ви свържа да си обмените инфо ... но чака 150 коня на колелата  ;D
Само две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост!

sierrata

тая глава съм я виждал някъде
Only cosworth is my God

Радко

Немога да предположа защо ти е позната тая глава  :-[  :D
Мишо ... питай го поне дали сгъстява и колко и какво точно ОХЦе е? 150 коня на колелата от атмосферно ОХЦе ... чувал съм че стигат 150 но мисля, че ставаше въпрос за ДВГто а не колелата незная

michael_cool

Ще ти споделя това , което знам . Първо колата на , която е монтиран е Таунус GT 73 , блока е 205 шлайфан е яката подробности колко е отнел незнам , цилиндрите и те са минали як шлайф , буталата са сменени не са стоковите . Главата е от оригиналния двигател на Таунуса ( но какъв е бил трябва да се поровя из темите му ) изпускатела пак е оригиналния на Таунуса . Главата също е барана , знам само че е сложил по големи клапани и спортен вал . Ще го храни с два двойни карбуратора от някаква италянка .
Не можах да му чъя гласа , но вече е сглобен само генерацията му липсваше ... яд ме е че забравих да му направя една снимка  :-X
Само две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост!

Радко

Ето и в какво превърнах спирачните апарати:


И ето резултата от това, че махнах предните калобрани  :D И боята по винтовете паднала  :-[  :))

Радко

Оправих висящата в единия край брония най-накрая  ^-^ Ето как стои сега

И за протокола малко оф-роУд  :D


Радко

#50
Познати на някой?
Най-лявото бутало на снимката има доста неравности по челото което незнам на какво се дължи и незнам дали ще има някакъв проблем вкрайна сметка? На снимката не си личи много. Измити, смазани и готови за монтаж :)
Главата се върна от шлайф и вместо предвидените 1мм стружки ... са свалили 1,5мм по думи на "шлайфистите"  :-X Електрода на свещта се подава около 0,5мм което мисля, че няма да е проблем!?

Danchev

Неравностите може да са корозия или следи от детонации ... снимай челото на буталото.
How about a magic trick?

hotblooded

 Ако някога е влизало вода в цилиндъра или е имало детонационно горене - остават "язви" - нямаш проблеми да си останеш така.  Радко, ти само буталата ли ще сменяш или ще сменяш направо с мотовилките? Буталните болтове и мотовилките едни и същи ли са за твоя двигател и донора?

Pyrhel

На тия чепати бутала болтовете им едвам се вадят (с нагряване)...
Иначе не - никога не съм ги виждал :))
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

hotblooded

Цитат на: Pyrhel в 25 Април 2013 23:06:47
На тия чепати бутала болтовете им едвам се вадят (с нагряване)...
Иначе не - никога не съм ги виждал :))
Ако иска да ползва сам буталата - да пробва първо да избие болтовете. Ако мотовилките стават - направо да си ги оставя и да не се занимава да вади. Къде е фиксиран болта - предполагам в ухото на мотовилката?

Радко

Позна за болта да! Не мисля да избивам... коляновите валове са същите и направо с мотовилките(биелите) смятам да слагам. Поне се надявам да нямат разлика де :)

Радко

Докъде се стигна днес: Нямат разлика в отворите за коляновия вал самите биели както и буталата сиреч разликата в дължините идва точно от биелите :) Сегментите(от двигателя си не нови) с буталата са пуснати в блока вече.Успях да не ги счупя  ^-^  Има страшно малко ръбче блока едва доловимо. Сегментите ги налагах и сравнявах с новите които съм взел, да - има разлика някакви части от милиметъра при хлабината ... около 0,5 е тя( Анатолий значи са си 0,5мм  ::) ) Буталата стигат по-нагоре, но пак не достигат ръба на блока, но с мноОго малко. Тоя блок направо височина вади  :D Забравих си апаратчето със снимките  :-[

Pyrhel

Интересно, в моя блок бяха до самия ръб. За какво звъня втория път, че не можех да говоря, псувах по сензора на коляновия вал :D
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Радко

Ами не се сещам вече .. май за ролката на коляновия вал демпферната, че имахме такава стяга за ролки и бля бля дали това дето стърчи излиза с ролката. В крайна сметка стягата не помогна а  игра чука стабилно за да излезе ролката :D

Радко

#59
Ето го и обещания снимков материал





Смяната се направи за 2 дни. Сменени са само буталата(благодарение на Анатолий) и шлайф на главата с около 1-1,5мм. Биелните лагери бяха много запазени като ги свалях. Има лек луфт коляновия вал напред назад, но не е чак толкова много. Като цяло ми хареса блока отвътре та благодаря на Виктор за запазения двигател :) Главата е от двигателя си, но вала е от другата глава пак от 2.0 ОХЦе благодарение пък на Цанко :)   Не благодаря обаче на късмета си, че всичко вървеше гладко докато точно преди да вдигнем двигателя той не реши че иска да бяга и се прекатури. Счупи се един вакуум (за картерните газове) и входа за водата в колектора. Това оправихме, че имам и друг колектор, но най ме е яд за карбуратора, че капака замина и се появи луфт на щангата която държи дроселните клапи  :-[  Изкриви се и входа на бензиновата помпа и се спука съответно та и бензиновата помпа замина... каръщина много  (omg) За сега толкова