Mondeo 2,0 16V >> RS

Започната от К.Методиев, 03 Август 2012 17:26:01

« назад - напред »

0 Потребители и 3 гости преглеждат тази тема.

К.Методиев

Днес направих малко поддръжка, наложи се преждевременно да сменя едното каре, че онзи ден изведнъж изтропа, взех си и платинени свещи на беру и нови кабели също така и от ел. изолационната смазка на беру за лулите на свещите.


- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.


К.Методиев

От известно време колата почна да не ми върви както трябва отначало си помислих, че си въобразявам, но миналата седмица докато си настройвах ГИ-то забелязах, че ламбда сондата прекъсва от време на време и когато работи е станала много инертна, това го видях през компа на ГИ, проверих инсталацията от сондата до ЕКУ-то и всичко беше наред с нея, направих и проверка с мултицет за да съм сигурен и реших, че ще я сменявам.

Сутринта взех новата сонда и свалих старата.



Монтирах я и през компа на газовате се вижда, че в момента сондата работи перфектно, за капак на всичко колата тръгна още по добре от преди.


- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

К.Методиев

Набавих си вече и цялата генерация от 2.0 но ще има малко преработка, че от блек топ моторите не отговаря фланеца.



- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

К.Методиев

Новата ми придобивка днес пристигна, трип от мк2, скоро ще се ъпдейтва.


- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

Bobi

Честито! Трипът е много полезна екстра.

К.Методиев

Аз и сега си имам, но е мк1, имам малко идеи за промяна.

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

Bobi

Какви са му "възможностите" на този спрямо сегашния ти?

К.Методиев

Идентични са, формата е различна, а идеята ми е да сменя решетката с отворите за парното от мк2.

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

К.Методиев

#308
Днес след малко четене по схеми и мислене успях да закача EECIV към диагностика Delphi DS150 по известна като Autocom, използвал съм 18 и 19 пин на компа, и ги вързах на 3 и 11 на обд буксата. В софтуера избрах ескорт 1997 година който също ползва EECIV ECU и нещата станаха както и очаквах, четат се само грешките няма живи данни за съжаление.





Ето и буксата където са ми изведени пиновете.



- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

viksata

Каза..... и го направи  (thup)

Сега какво значи това че имаш 3 грешки ли?

Защо са тези датчици, дето се показват на екрана?


"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в една стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"


К.Методиев

Значи, че са 3 да,но от тях само една е истинска, тази за обороти на коляновия вал е конкретно глупост на която при не работеща кола не бива да им се обръща внимание, ако датчика не работи колата няма да пали, а има и нещо друго например бензиновите vag мотори до около 2000г също записват такава грешка при не работеща кола, електронен сензор за налягане е датчика за налягане в хидравликата при напълно навит волан, тази грешка също е нормално.

Единствената грешка която е реална датчика за температура на входящия въздух, когато колега орех ми закача колата с fordiag този датчик даваше доста променливи стойности почистихме го и влезе горе долу в норма, но явно е, умрял, конкретно грешката му е прекалено висок сигнал.

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

К.Методиев

Още малко чаркуляци за ъпдейта.

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

SICKandPROUD

Много готино ще стане, имаш ли чарколъците за компютърчето колега, и аз се замислях да си взема такова, но си нямам идея дали имам окабеляването...


Не са важни конете в мотора-важно е магарето зад волана !!!

К.Методиев

Няма никакви кабели за него при мен, но ще го преборя, а решетката не ме кефи да е махагон и ще е черна.

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

ihovahi

Само това ли ще покажеш?! Скръндза такава!!!  :)) :)) :))
Който фôрка "майстор" си нахôда!


К.Методиев


- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

К.Методиев

Днес ми остана малко време вечерта и поработих по проекта си, ето до къде стигнах.







За момента решетката е монтирана и вързах бутона за подгрев на задното стъкло от мк2, впрочем отворите на решетките на мк1 и мк2 не пасват и си е малко занимавка да се направят.

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

Bobi

Добре се връзва с интериора. Харесва ми.

hotblooded

 Това Мондео все повече върви към Мк2, накрая може и Мк3 да стане....  браво, колега - показваш че само едно нещо е невъзможно на тоя свят (ама няма да го кажа - няма връзка с колите) : )

Pyrhel

Това черното доста по-добре седи. Като го пръсна отдолу сложи ли някаква основа или директно със спрея?
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.


supertorr

Обикновено готовите шпрейове за пластмаси съдържат пластификатор, който е необходим за да стане качествено и здраво.

К.Методиев

Без пластификатор е, само на 800 водна го минах.

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

К.Методиев

Днес вече вързах и трипа на почивката.


- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

Светльо

Сега и един климатроник МК2 и си капитан  ^-^

Vanko

 Екстра става, мк2 си е по-модерен автомобил все пак, стреми се към него!

П.С. не знаех че в Перник се слуша и Armin van Buuren  ???

К.Методиев

За климатика знаеш, че го правихме преди време, но много е разправия, а за музиката извинявам се станала е грешка.

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

martin1977

Кристияне, ти не се спираш бе човек, евала ти правя! Тази тема сигурно за 10-и път я препрочитам цялата и не ми омръзва. На такива хора се възхищавам, а и много може да се научи от опита ти. Навил съм си на пръста пролетта и лятото да направя много промени по моето мондео, ще се радвам ако мога да разчитам на теб, Марто, Светльо и др. за помощ. Малка част от проектчетата, с които мисля да почна са: предни дискове 300 мм., смяна задни барабани с дискове, монтаж на задни ел. стъкла, смяна на вътрешните дръжки с никелирани такива и осветление над дръжките, боядисване на махагоновите елементи в черно, монтаж на осветление в купето отзад и в краката на задните седалки, трип компютър, темпомат и др. .... колата е Джия и мисля че част от инсталациите си ги има. Мисля и лупи с ксенон като на Светьо да сложа.... между другото оняден се видяхме с него и беше изкарал да разходи Мони ..... е кърти тая кола .... скоро искам и твоята да видя ..... хайде със здраве засега и продължавай да ни изумяваш със страхотните си ъпгрейди по Мони-то .....
Забравих да спомена, че се подготвя и проектче за снижаване с 40мм. ... ако е рекъл Господ ....

К.Методиев

Живи здрави ще помагаме с което можем, иначе Светльо каза, че сте се виждали.

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

К.Методиев

Е такова нещо като гърнета никога не бях правил сам и днеска се реших да се пробвам, така и така скоро си купих Co2, смених си меката връзка, преправих генерацията от блектоп мотора 2,0 да пасне на силвъра, снимки на генерацията няма, че от долу работата загрубя, но се получи добре.

Старата мека връзка която изгоря.





Монтажа на новата.





Сега вече колата направо мърка с новите и стари гърнета.

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

opex

Супер Кристияне сега и с останалите неща дето гледахме всичко трябва да е наред и ламбдата да е 6+ :)
п.п. до др сряда бръмча из ТУ постоянно ако си наоколо по твойто уни завръти една шаебъ :D
qaяכSTuning
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book."
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща.
Suum cuique