Мондеото на Pyrhel (Mk3, 2.2 TDCi Titanium X)

Започната от Pyrhel, 17 Септември 2011 01:06:10

« назад - напред »

0 Потребители и 6 гости преглеждат тази тема.

supertorr

Фурия си ти.
За малкия разглабя ли нещо или бърка по дупките?
И остава да споделиш как е положението ;)


Pyrhel

Много мразя да се мъча - махнах всмукателния колектор и вакуум клапаните за турбото и ЕГР-а, разкачих всмукателния от ЕГР-а също и беше долу. После махнах въздушния филтър и долната част на кутията беше долу.
Ама вече не знам кой път го свалям всмукателния и там ми трябват някакви секунди :))

Положението... Май по-бавно загрява по стрелка (както беше оригинално), но като спра или изключа от скорост не пада температурата. Големия попринцип не дефектира и няма проблеми и го смених от келешлък, но малкия като го надух издишаше. Новия затваряше плътно.

Важно е да се знае, че големия има позиция - съчмата, през която вероятно въздуха излиза е в горно положение. Много по-бързо и лесно се обезвъздушава ако се извади тръбичката, която води към разширителното казанче, тя е на една щипка, която трябва да се измъкне леко и излиза. Важно е и да не я забравяте после, аз така седя и гледам и викам откъде тече като запалих, ама една псувня и се оправи :))
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Иван Вълков

Браво Анатоли, аз през това мъркучле източих антифриза миналата година и си смених термостата и аз около 30 минути.


п.п. То при мен е елементарно

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

supertorr

Браво много си бърз, ще ми станеш любимия майстор;D

Alexi

аз моя малкия го смених без да махам смукателя щото съм мързел а и беше големите студове миналата зима :)

B.Stoilov

 ??? Страхотно Мондео  ??? И аз мисля на точно такова да се кача до около година :) Да видим дали ще имам късмет да попадна на така добре поддържано :)

G_o_c_e_v

Гледам че си от София, точи се на Мондеото на Пърхела, Аз се точа на Мондеото на Алекси :D :))
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

supertorr

Цитат на: G_o_c_e_v в 27 Януари 2013 19:42:32
Гледам че си от София, точи се на Мондеото на Пърхела, :D :))

Вчера Анатолий за малко щеше да ми дава неговото Мондео в замяна  :D :D :D- беше му се разтуптяло сърчицето / или моето/  (wisdom)


Pyrhel

От днес вече и с работещи DRL, вързани към сензора за светлина.

Mondeo Mk3 Titanium X DRL
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

petermitkov

Ми перфектно се е получило - сега остава да кажеш и как ще реагират шапкарите на фаровете за мъгла.
sapienti sat


Виктор Велев

Леле изродско е станало не ти бях преглеждал темата скоро ама ти си оставаш все същият маниак нямаш спиране  :))

sierrata

Готина работа, мондеото е много шик  8)
Only cosworth is my God

Pyrhel

#132
666 лева по-късно...

Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

TourneoRS

За такъв кулер ... такова турбо  :))
виж само какъв КН филтър има ... ^-^
IVECO -  с него не се ходи надалеко .

Alexi

тцтцтц много потайно с тоз кулер голямо мълчание :)) усеща ли се разлика :)

ihovahi

Колата е идеална... амаааа нищо не казваш за кулера и турбото (ще го сменяш ли няма ли). То че е самолет, самолет е ама все пак разкажи и за скоростта на звука :)
Който фôрка "майстор" си нахôда!


momo76

Кулера е супер и много добре е паснал, ама без ремап май единствената му функция е да пази радиаторите зад него от връхлитащите мухи. :D

G_o_c_e_v

Мафия (batter) Уговорките ви в скайпа на мен не ми вършат работа ;D искам да гледам снимки, клипове и какъвто м`атрял има...
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

Pyrhel

Имам още малко неща по него и ще направя един клип (stir)
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Pyrhel

С новия кулер като минах през различни режими на каране и след около 1000км, разходът падна значително, което изобщо не го очаквах, даже мислех, че ще се случи обратното. С за дневните - все още не съм имал проблеми с полицаите, а минах не малко км ^-^
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.


mike28

Цитат на: Pyrhel в 04 Февруари 2013 16:51:17
От днес вече и с работещи DRL, вързани към сензора за светлина...

Баси, как я тръшна тая врата! (малко като в поговорката: уста на жена и руска кола се затварят с удар) (tts)
За хвърлените усилия по мондеото -  (bow)

ceco.deyanov

Анатолий ако имаш снимки от монтажа покажи ги де.
Интересно ми е как изглежда този звяр.
А замислял ли си се да поставиш ако е възможно второ турбо и да разделиш въздушния поток на 2 по 2 цилиндъра.
Тази идея ми дойде тази седмица и ми е любопитно какво е твоето мнение.

hotblooded

Цитат на: ceco.deyanov в 07 Април 2013 09:46:51
А замислял ли си се да поставиш ако е възможно второ турбо и да разделиш въздушния поток на 2 по 2 цилиндъра.
Тази идея ми дойде тази седмица и ми е любопитно какво е твоето мнение.
Ако се монтира паралелно второ турбо от същия тип и се разделят потоците за 2х2 няма да постигне удвояване на дебита, паузите между работните тактове ще сринат работата на турбините и сериозна част от енергията на изгорелите газове ще отива за доускоряване на турбинното колело, възниква въпроса  как ще ги управлява двете турбини, трябва да раздели потоците в отделни кулери, трябва да сменя и дюзите, или поне разпръсквачите с такива за по голям дебит, възниква въпроса дали помпата ще е може да подържа желаното налягане при по-високия дебит! Да не говорим че налягането дефакто ще трябва да е по-високо, за да се постигне качествено разпръскване, а не просто двигателя да става фабрика за сажди. Kaскадно пълнене от два трубо-компресора, или турбо+механичен ще има доста по положителен ефект, но проблемите с гориво-снабдяването и смесообразуването остават. Не е невъзможно, но е скъпо, а и кой знае какво няма да се постигне

ceco.deyanov

Просто ми беше любопитно.
Виждал съм подобно изпълнение на 6 и 8 цилиндрови двигатели за това.
Ами той Анатолий не цели ли увеличаване на дебита с този нов кулер или само по-ниска температура?
Нека обясни целта по подробно.
Ако турбото е същото какъв би бил ефекта върху мотора?



Dmitarcho

Ръца Пръца

Pyrhel

#145
То за обяснение няма много, целта е простичка - да ми писукат гумите и на 4та :)

А днес, въпреки, че нямам рожден ден (както беше при спойлера), получих страхотен подарък... Находката на Боби - 18" Titanium X джантички в най-готиният вариант - Machined Finish. Джантите са перфектни! До събора съм си навил на пръста да имам и малкото (2 детайла), което ми остава до пълния Titanium X пакет, който Мото-Пфое са орязали. Ето ги и 18-цоловите джантички, направени точно като за НЕГО:




Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

hotblooded

Цитат на: Pyrhel в 22 Април 2013 00:01:59
, До събора съм си навил на пръста да имам и малкото (2 детайла), което ми остава до пълния Titanium X пакет, който Мото-Пфое са орязали.,
Добре де, не се сещам освен ЕSP - коя друга шукарийка ти липсва? Преден парктроник?

Pyrhel

ESP, предната и задната хром лайстни :)
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Pyrhel

#148
Днеска временно турих стария комплект дискове отпред...


За да закарам да престържат Минтексите ^-^


Добре, че беше Байо за контакта (rock)
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

bay_huy

Важното е че свършихме работа ;) и мойте са стъргани и немат дерт никав