Моите Фордове

Започната от sierras, 25 Януари 2014 00:42:47

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

sierras

Реших и аз да си покажа колите. Първият ми форд беше ескорт 1.3 карбуратор с ръчен смукач произведен през 1994г. направих му и едни светодиодни габарити и с това приключих промените по него. Реших да го продам и да си взема мондео. След няма и една година го продадох и малко след това си взех мондео мк1 1.8 зетек glx произведен през 1995 . Като екстри има предни ел стъкла, ел огледала, климатик и ел регулиране на шофьорската седалка във височина. Взех го със счупена предна и задна броня. Смених му радиото с дива плеър, сложих елипси на задната кора, а тези на задните врати ги махнах, монтирах му и ел стъкла отзад, ксенон на късите, смених и маската между фаровете с тази Сложих му никелирани вътрешни дръжки от мк2 смених пластмасата около километража с махагонова такава от мк2 плюс часовника и бутона за подгрева на стъклото плафон от гия с лед светлини навсякъде монтирах му и отзаде плафон. Зимата го обух с 4 чисто нови гуми dayton и едни тазове да закриват ръждивите джанти и последно му претапицирах тавана отвътре с кожа Поради проблеми с него си взех друго мондео само, че този път 1.8td 1996 мк2. Базова версия с предни ел стъкла и климатик. Прехвърлих на него нещата от първото мондео.


viksata

Привет колега :)

Супер е! Със здраве да си я караш.


"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в една стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

ForeverFord

Пожелавам ти много безаварийни километри и следващата кола да ти е Мондео мк3   ^-^
Легенди:(fe) "качи света на колела";
    Stop Walking,Keep Driving by (fe)

Bobi

Здравей и добре дошъл, колега! С пожелания за много безаварийни и хубави моменти с колата.  (beer)

sierras

Благодаря ви за пожеланията. От събота форда вече е с летните гуми
Последната новост по него е DRL

sierras

Днеска най-накрая ми остана време да си монтирам осветление в краката на шофьора и пасажера. Светват при отваряне на някоя от вратите. Осветлението е реализирано със самоделни светодиодни крушки. Ето и къде монтирах крушката за осветление в краката на пасажера. По-късно и снимки как се вижда на тъмно.


Миналата година като го взех лятото му се случи ето това:





Сваляне на тапицерията и изпиране, защото бяха много мръсни. Мокета също е изпран, обаче не е свалян,а е пран на място. Докато беше така разглобена се възползвах да си прекарам инсталацията за ел. седалката и задните ел. стъкла и да ги монтирам.

К.Методиев


- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

Иван Вълков

#7
Колега я сподели по  подробно как се сваля тапицерията. има ли някакви подводни камъни?


п.п.  Определено колата е случила на собственик  (thup)

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

sierras

#8
Като се разкачи тапицерията на седалките отдоло я навдигаш леко. В двата края на предните седалки има телени пръчки, които са в дунапрена и тапицерията е захваната с телчета за тях. Разтваряш ги с клещи като внимаваш да не извадиш пръчките от дунапрена. Вадиш едно телче от едната страна и едно от другата. На средата на седалката пак има. Също и в края на седалката откъм колана и врътката за облегалката. Задната седалка и облегалки са най-лесни имат по три телчета от страна. Предните облегалки се разкопчават от доло и надигаш тапицерията има две пръчки дето се нанизва на тях за да седи изпънат джоба им. Те дъщо имат телчета. Тези които са по височина можеш да ги извадиш и от задния край и се внимава да не се измъкнат пружините. Отгоре вадиш пластмасовите водачи на облегалката за главата. Надявам се да съм обяснил добре.


П. П Забравих да спомена че трябват много нерви, защото телчетата са стегнати много. Ако има и някой да помага още по добре. После могат да се вържат и със свински опашки за по-лесно сваляне при следващия път.


П.П. 2 На снимката съм оградил къде има телчета на предните седалки.

К.Методиев

Виж това за свинските опашки не съм се сетил като раглобявах моите преди време, иначе аз след махането на телчетата си ползвах обикновена тел, че се слагат кофти.

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.


Backstage

Леле тва си беше врътня...помня със Светльо като слагахме подгрева...бая проклинахме по едно време  :D

2.9

ОООО да и аз съм го брал тоя..няколко пъти.И аз открих тогава свинщините.Евала колега -описал си го един път!!Само късмет ти пожелавам! (fe)

sierras

От миналата седмица форда вече е с бели мигачи на калника благодарение на колегата @martin1977

martin1977

Със здраве да си ги ползваш белите мигачи и дълги години да мигат. Страхотна е колата...

sierras

Ето какво пристигна днес

SICKandPROUD

Айде честито, много се променя визията с тази решетка.


Не са важни конете в мотора-важно е магарето зад волана !!!

kralq


sierras

В събота се счупи предня дясна пружина.



В неделята вече беше сменена с друга втора ръка понеже само такава намерих и ми трябваше спешно колата.

sierras

От събота форда е със сменени тампони на носачите, 2-та шарнира и 2-та външни накрайника, и днес мина и на стенд.

Dmitarcho

Ти къде успя да ги износиш тея тампони....нали караш служебна :)
Ръца Пръца


sierras

По българските пътища и най-вече по пътя Плевен - Ловеч.

sierras

След като педала на спирачката почна да пропада повече и да "подритва" от време на време, също и ръчната да не държи, проверих какво се случва и изненада, феродото се отлепило от челюстите, а от другата пък нямаше никакво. Веднага последва смяна с нови на марката lpr.



Sent from my 6039Y using Tapatalk


TourneoRS

ЕЕееее ти запалил ръчната от дърпане по завоите  :P
IVECO -  с него не се ходи надалеко .

V.Buzev

Цитат на: sierras в 05 Април 2016 20:33:39
По българските пътища и най-вече по пътя Плевен - Ловеч.

Неее, искаш да кажеш по пътя Плевен - табела Община Ловеч (rofl)