Фън, спам, шитня, тр, тд!

Започната от Bobi, 18 Септември 2011 20:29:53

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Жоро Петков

А не си изчакал достатъчно - timeoff-a а е доста голям на медиите. Щеше да се самооправи след няколко минути най-вероятно...
Но такива случаи се чудя за какво плащат на Софтуерните тестери...


saggy


Alexi

най вероятно ще ни засегне ,след 10-15г ,до тогава всичко ще е на ток така или иначе

Жоро Петков

Това няма как да стане. Със същия успех ЕС може да се опита да накара в колите да се влагат само оригинални части. Не ми се търси колко закона за свободна търговия ще наруши това. Поредните тъпаци в ЕС, които понеже са депутати в парламента трябва да имат предложени проекти...
Накараха Епъл да направят телефоните си ремонтопригодни, а сега колите само в официален сервиз - шизофреници...

ivchotr

Е как точно ще оборудват колите, които масово се ползват в ЕС и у нас конкретно, с такъв софтуеър изискващ разрешение от кораба - майка, че да не може да се обслужва и ремонтира в сервиз различен от фирмения?!? За колите, които ще се произвеждат след приемането на тази недомислица ще се въведе някакъв ред с рестикции, ама за вече произведените как ще стане тази работа, особено след като в сервизите вече има наличен лицензиран сервизен софтуеър?
А, че са се събрали една шайка джендъри и откровени тъпаци, спор няма. Ама ние сме по-големи тъпаци, щото се набутахме сами в тази кочина и продължаваме да се бутаме зорлем натам.

Pyrhel

Не се връзвайте на сайтове тип фейсбук, брадва, петел...

По-скоро се насочете към регламент 858 от 2018 г., чл. 61, който започва така:
ЦитатManufacturers shall provide to independent operators unrestricted, standardised and non-discriminatory access to vehicle OBD information, diagnostic and other equipment, tools including the complete references, and available downloads, of the applicable software and vehicle repair and maintenance information. Information shall be presented in an easily accessible manner in the form of machine-readable and electronically processable datasets. Independent operators shall have access to the remote diagnosis services used by manufacturers and authorised dealers and repairers.

Но чл. 63:
ЦитатThe manufacturer may charge reasonable and proportionate fees for access to vehicle repair and maintenance information other than the records referred to in Article 61(10). Those fees shall not discourage access to such information by failing to take into account the extent to which the independent operator uses it. Access to vehicle repair and maintenance information shall be offered free of charge to national authorities, the Commission and technical services.

Което е така от години за някои марки - не можеш да пишеш по някои от модулите ако не се отключи от сървъра на производителя, което е платена услуга.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.