Форд Фокус 2.0 Zetec

Започната от ffmk1l, 21 Септември 2011 12:01:45

« назад - напред »

0 Потребители и 2 гости преглеждат тази тема.

Bobi

Снимките са страхотни!
Честито за новия съединител. Със здраве да си го разбработваш!  ;D


ffmk1l

Един лек "тунинг"  ;D -още преди събора премахнах задната емблема, харесва ми как е по-изчистено. Започнах да подготвям зимните джанти за боя, но ще пусна отделна тема за това.

Едно време колите се правеха от инженери, а сега - от икономисти...

ffmk1l

Снощи до 2 след полунощ връзвахме подгрева на предните седалки.  :-X Толкова да е бедна бушониерата откъм предпазители-имам предпазител за светлини за ремарке, пък за седалките няма. Както и да е, пасажерската си проработи, но шофьорската не поиска. Ще се сваля да се търси проблема, дано да е прекъснат снопа в мястото, където влиза в самата седалка.
Едно време колите се правеха от инженери, а сега - от икономисти...

ffmk1l

#153
Бавно, но славно се работи по последния проект. Вече е готова стойката, която ще държи бобините, остана да се дозачисти и боядиса. Няма как, някои неща не се продават в магазина.  ^-^ Благодарности на Владо и Миро за помощта.




Едно време колите се правеха от инженери, а сега - от икономисти...

deshi

Шефче като искаш да правиш ундурми ... що не питаш тия дето са ги правили ... от кВо са най евтини че да боли по малко ...
а и да разбереш че няма да почувстваш разлика ...
Грозен си кат` OHC  .....

ffmk1l

Цитат на: deshi в 15 Декември 2013 17:33:49
Шефче като искаш да правиш ундурми ... що не питаш тия дето са ги правили ... от кВо са най евтини че да боли по малко ...
а и да разбереш че няма да почувстваш разлика ...
Много се зарадвах на тоя коментар. (clap). Да не си посмял да го изтриеш.  ^-^
Едно време колите се правеха от инженери, а сега - от икономисти...

deshi

За какво да  го трия ... аз съм ти казал какво мисля ...
Грозен си кат` OHC  .....

К.Методиев

Венко бобините 2 по 2 ли ще работят като стандартната система или ще са разделени?

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

hotblooded

 В интерес на истината - този тип запалване ако го сравним с класическа система с прекъсвач-разпределител (чукче/наковалня -> 1 бобина -> палец-> делко) дава отлични резултати, особено над 3000 оборота (двигателя става по пъргав, леко пада разхода)... Но в сравнение с бездистрибуторното запалване с което е Венко в момента - наистина, да не очаква чудеса, но нека да пробва. Дори и да няма разлика - кефа че си направил нещо което работи е невероятен.  Венко, от къде ще вземеш "базов" сигнал - от управлението на сегашните ти бобини ли? И 2х2 ли ще ги управляваш или всяка поотделно?

ffmk1l

Цитат на: hotblooded в 15 Декември 2013 20:56:33
В интерес на истината - този тип запалване ако го сравним с класическа система с прекъсвач-разпределител (чукче/наковалня -> 1 бобина -> палец-> делко) дава отлични резултати, особено над 3000 оборота (двигателя става по пъргав, леко пада разхода)... Но в сравнение с бездистрибуторното запалване с което е Венко в момента - наистина, да не очаква чудеса, но нека да пробва. Дори и да няма разлика - кефа че си направил нещо което работи е невероятен.  Венко, от къде ще вземеш "базов" сигнал - от управлението на сегашните ти бобини ли? И 2х2 ли ще ги управляваш или всяка поотделно?
Иво, няма да се разваля нищо от стандартното запалване. За 5 минути ще мога да мина към него, при нужда. Сигнал ще се вземе от разпределителните валове. Всяка бобина ще се управлява отделно, като за всеки такт ще произвеждат максимум 6, минимум 2 искри.
Май доста неща казах. :) И не, не очаквам чудеса, но със сигурност ще се посъживи Зетек-а. Всяка бобина е със съпротивление 0.3 Ома.
Едно време колите се правеха от инженери, а сега - от икономисти...


S.Stoyanov

Венко а смятали ли сте го при високи обороти дали бобините ще имат време да се зареждат пълносенно преди всяко подаване на искра, че то това е 1 от идеите на бобина на всеки цилиндър.

hotblooded

  Да не копираш SAAB - multispark system ?  (wdo) (race)

S.Stoyanov

може и twinspark
Няма сега сериозно.Ефект би трябвало да има и то най-вече на високите, а дали ще е осезаем или не всеки си има право на мнение

ffmk1l

Цитат на: S.Stoyanov в 15 Декември 2013 21:22:58
Венко а смятали ли сте го при високи обороти дали бобините ще имат време да се зареждат пълносенно преди всяко подаване на искра, че то това е 1 от идеите на бобина на всеки цилиндър.
Смятали сме го, затова от три месеца търся най-подходящите бобини, без да давам излишно маса пари.
Едно време колите се правеха от инженери, а сега - от икономисти...

hotblooded

 Не е само от бобините, зависи и от управлението: до колко "рязко" ще се включват/изключват първичните намотки и от правилния подбор на кондензаторите

deshi

Ще опитам да се изразя по ясно ... не искам да кажа че този мод е глупав или няма смисъл ... напротив
но мисля че съотношението  ``инвестиция/краен ефект`` би могло да не бъде оптимално ...
тоест с по прости думи не мисля че разликата преди и след ще  бъде колосална  ...
От моя личен опит с мотор с 4 бубини ... ефекта е осезаем основно във финансов план ... като си купуваш бубините
Грозен си кат` OHC  .....

S.Stoyanov

Гео без да искам да разводнявам темата, но тогава всяка инвестиция в атмосферен мотор е безмислена или по точно казана нерентабилна, но поне да си начешем крастата. ^-^

ffmk1l

Цитат на: S.Stoyanov в 15 Декември 2013 21:46:59
Гео без да искам да разводнявам темата, но тогава всяка инвестиция в атмосферен мотор е безмислена или по точно казана нерентабилна, но поне да си начешем крастата. ^-^
Много точно казано. Аз съм царя на безмислените вложения.  (rofl) Накрая коне няма да меря, искам в диапазона 2000-4500 оборота да стане малко по-рязък мотора, да реагира по-спонтанно на педала на газта. Само толкова. Колата ми е семейна и возя жена си в нея. Тя и сега си е доста бърза, ако поискам. Осмелих се да споделя във форума всичко това, защото мисля, че мога да бъда полезен и на други хора, мисля, че съм първия, опитал подобно нещо на Зетек. А нали затова се мъчим да се наречем Форд-общност, макар, че още сме доста далеч от това?
Едно време колите се правеха от инженери, а сега - от икономисти...

S.Stoyanov

Венко като стане аз може да почерпя малко опит, ама много малко  (rofl)

Danchev

Нали имаше един лаф ... лекия атмосферен тунинг е безсмислен ... целта е да го осъзнаеш по най-евтиния начин :D
Хората дават мило и драго да минат на електронно запалване, а ти буташ в другата посока пък било то и диференцирано :D
Стоковото запалване на Зетека си е чудно (не случайно ЕДИС-а и бубините се ползват масово от тунингарите), до колкото съм чел и авансите са добре, ако по мотора не са правени някакви сериозни промени.
Тия бубини ти лягат на цената на лачени 10-милимитрови кабели Magnecor ... да споделиш как са нещата като стане :)
How about a magic trick?


ffmk1l

Цитат на: Danchev в 15 Декември 2013 22:12:59
Нали имаше един лаф ... лекия атмосферен тунинг е безсмислен ... целта е да го осъзнаеш по най-евтиния начин :D
Хората дават мило и драго да минат на електронно запалване, а ти буташ в другата посока пък било то и диференцирано :D
Стоковото запалване на Зетека си е чудно (не случайно ЕДИС-а и бубините се ползват масово от тунингарите), до колкото съм чел и авансите са добре, ако по мотора не са правени някакви сериозни промени.
Тия бубини ти лягат на цената на лачени 10-милимитрови кабели Magnecor ... да споделиш как са нещата като стане :)
Ники, от поста ти разбирам, че не си разбрал, че това, което правя е електронно многоискрово запалване. Да ми кажеш някой Зетек с повече от една искра? И не, не съм съгласен, че запалването на Зетек-а е нещо особено, някоя неделя за 10 цигари време може да порасъждаваме по тоя въпрос. Тая мойта тема се превърна в чат, може Пърхела да разчисти, ако иска.  (rofl)
Едно време колите се правеха от инженери, а сега - от икономисти...

Danchev

#171
Съжалявам, аз не съм се изразил правилно, нямах предвид да му забодеш дистрибуторна капачка  :D а нещо написано някъде в табличка.
Вие творите плазмичка ... разбрах те още като писа в темата за засилване на Зетек :)
How about a magic trick?

vladi tanev

Вени не се ядосвай нали се сещаш че всеки си изказва мнението дали позитивно или негативно но това не трябва да ти пречи мисля че ще си го довършиш проекта и тогава ще кажеш какви са резултатите сега само се гадае и предполага,аз лично мисля че ще има ефект и ще си останеш доволен от крайните резултати все пак идеята е не да вдигаш коне а да ти стане със една идея по пъргав мотора все пак всеки знае че 16 клапановите са си мудни в ниските а идеята е да се посъживи то е ясно че след 4000-4500 си върви доста прилично но както ти казваш идеята е преди това да стане.
SIERRA EVOLUTION TEAM
Бай Владо-Скорпа

ffmk1l

#173
Тъй, днес много ядове с колата. Онзи ден минах на преглед без проблеми, след това я прибрах в гаража, всичко беше нормално. Днес, паля, че ще пътуваме семейно из Пловдивско, зареден с добро настроение, и хоп-колата хвърля литри неизгорял бензин от ауспуха, и сажди, като от задънена бурия, мирише на бензиностанция и то при затворени прозорци... А сега де, хората сложили трапезата и ни чакат, нямаше по-неподходящ момент от това да се счупи нещо... Гледам кабели, свещи, наред са, разни вакуумни маркучета, всичко изглежда добре, времето минаваше и взех да се изчерпвам с идеите какво може да бъде...
Двигателят тресе, хвърля сажди, вони на бензин не се трае. Добре че почти цялата Ст.Заг. група се беше събрала на кафенце близо до нас, със сетни мъки, колата гаснеше на всеки 100-на метра се добрах и познайте какво се оказа. При замерване на новия дебитомер, дето го смених за няма нищо тази година, показа много големи стойности, дюзите бълват бензин на поразия и това, което не може да изгори в камерата отива в ауспуха и догаря там. Не е оригинален, но и не беше най-евтиния, едни 200лв заминаха ей така. Добре че си пазех стария... Искам да благодаря отново на момчетата и специално на Владо Танев, знам, че мога да разчитам на вас. (notworthy)
Едно време колите се правеха от инженери, а сега - от икономисти...

Bobi

Поуката е, че стане ли дума за термостати и дебитомери -  само оригинални такива. :)

varby

Те това с новия дебитомер?Че той и година не можа да устиска!

Светльо

Добре, че си сте го хванали навреме преди да обърнеш всичко от къде е проблема, което ми напомня как на моето мондео да му наскубем всички датчици пак работи :D Един път нещо бях махал дебитомера и после при слагането съм забравил да му включа буксата и си карах така поне 1 седмица без почти никакви сериозни отклонения. Също така и без ламбда сонда работи качва разхода малко около литър и си перкаш без ядове :D

ffmk1l

#177
След две-три безсънни нощи и работа до малките часове колата се сдоби с някои къде необходими, къде не толкова  ^-^ екстри, а именно паркинг-асистент, диоден трети стоп (който мисля малко да дооформя) и по-красива задна чистачка.  ^-^ Мястото на предните датчици не е най-удачното, точно там е огъвката на предната греда, но много късно го разбрахме  ^-^, не ми се пробиваше бронята за втори път, след 2 счупени боркорони се намеси шлайфа и ги оставих така. Сега са леко под наклон, но и така засичат доста точно. Дисплеят монтирах над огледалото със сигурно половин метър двойнозалепващо, ще видим докога ще издържи.  (rofl) Смених гръмналите пиропатрони от седалките на Ghia-та с моите и вече съм с работещи еърбец-и.




Едно време колите се правеха от инженери, а сега - от икономисти...

Иван Вълков

Братле то нищо не е остано по оптическите подобрения. Колкото пъти преглеждам темати ти всеки път се възхищавам повече и повече на мерака и педантичността с която изпипваш всеки нов щрих по колата.

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

cosworth team ruse

всичко по колата е супер ,и без да се заяждам не разбирам какъв е смисъла от парктроници.това не са ли неща за хора които не могат да карат,или като карат на заден си обръщат главата назаде вместо да ползват огледала ?
FORD SIERRA POWER