Още едно Мондео 2.2 дизел

Започната от Мишо, 27 Май 2017 18:54:16

« назад - напред »

0 Потребители и 2 гости преглеждат тази тема.

Alexi

попрехвърлих ти темата и виждам ,че вече си инвестирал доста в колата .. то най вероятно ще я купиш още 1 път ,но ти препоръчвам след дюзите да смениш и веригата с карантиите там ( още 300-400 лв ) че има навика да прехвърля зъби и да смила клапаните на определени повечко км  а те явно са повечко ,ако ще си я караш де ..


ivchotr

Цитат на: Мишо в 06 Ноември 2018 11:31:11
... Ще бъда много благодарен ако някой колега сподели за добър сервиз за рециклиране и цени...

Звънни на нула878шест64шест63. Правил съм ГНП на Фокуса при този човек и съм доволен. Принципно се занимава само с дизели, но нямам идея дали прави и дюзи. Като се чуете, ще се разберете.

Мишо

#92
Цитат на: Alexi в 06 Ноември 2018 12:35:03
попрехвърлих ти темата и виждам ,че вече си инвестирал доста в колата .. то най вероятно ще я купиш още 1 път ,но ти препоръчвам след дюзите да смениш и веригата с карантиите там ( още 300-400 лв ) че има навика да прехвърля зъби и да смила клапаните на определени повечко км  а те явно са повечко ,ако ще си я караш де ..
Мисля да я направя както си трябва и ще си  я карам.... колкото толкова. Не виждам смисъл да я продвам-първо си ми харесва супер много, второ с толкова сменени скъпо струващи части трябва да искам идиотска цена която никой няма да даде (и да повярва, че са сменени), трето, като купя по-нова "нов внос" не мисля, че някой ще е сменил каквото трябва преди мен и положението ще е "качваш се и караш"  (tooth). Не съм сигурен, че по-нова година кола е по-евтина за поддръжка. 1000 лв. съединител, 1400 чисто нови инжектори на Делфи (мисля така да го играя тоя мач за по-сигурно), 500 ангренажен комплект-2900 тотал. Слагам още 1000 за комплекта за пистовия ремък, за тръбата на мястото на катализатора и още други "дреболии"-3900, да кажем 4000 за по-лесна сметка. Цената на колата беше 4400+500 КАТ и туй онуй-5000. 5000+4000=9000 лв. Пак слагам едни 1000 лв. ей така за "цвят" и какво става-за 10 000 лв. купувам какво-малко по-нов "варел" и почвам да наливам отново. Да не звучи нескромно, но колата ми има екстри, които някои коли нямат въпреки доста по-новата година на производство, като цената е далеч над 4400 лв.
Ивчо, благодаря за информацията, ще му звънна тия дни на човека.

V.Buzev

А защо си правил теста с обратната нафта? Нещо не ти е харесвала как върви или е почнала с аварийните режими?

Мишо

Не, да чукна на дърво, за сега няма никакви ядове. Пали нормално, върви яко, не пуши нито при първо палене, нито като я натисна, няма аварийни режими, забиване-нищо. Просто исках да си сверя часовника дето се вика-да видя на какво ниво са инжекторите. Също така проверих и за стружки в обратната нафта в колбичките-за щастие нямаше нищо друго освен чиста нафта.

V.Buzev

Oooo ти ако имаш стружки в нафтата ше разбереш много бърже - нестабилен празен ход, чукане на дюзите, авариен режим и т.н.
Щом едно нещо работи не го пипай :).

Мишо

Така знам и аз (ако нещо работи, не го ръчкай ей така, щот си нямаш друга работа  (tooth)), ама ме притеснява количеството на върнатата нафта човек. Да беше примерно около 30-50 мл. някакси да не се вталясвам толкова. Най ме притеснява да не пикаят и да пробият бутало/а-не знам детонационния датчик дали няма да "хване" пикаещ инжектор, но на един колега на баща му колата както си е работила на светофара и изгаснала. Оказало се пикаещ инжектор и дупка в буталото, колата е Е-класа около 2001-2003, май беше 200 ЦДИ.

Alexi

много е това количество ,но щом не влиза в авариен още не си за ремонт карай така може и 50к да минеш то цял двигател вероятно е няколко стотин лв не е болка за умиране :)

Мишо

Принципно карам много спокойно, рядко я позасилвам, горивния филтър го взимам оригиналния и го сменям на всяка смяна на маслото (между 8000 и 10 000 км. го сменям с формулата 5w30). Баси, аз тая кола я гледам повече от мене си май  (tooth).

jo_jo

не съм много фен на добавките, но един бардал дали не би помогнал ?


Alexi

мне ,тука има износен механично детайл като износването много добре се вижда на микроскоп ( в някои сервизи ти го показват ) направо е надран клапана на дюзата то е миниатюрно ,но все пак там са 1600 бара

Мишо

#101
Да, аз също мисля, че с добавка няма да стане. Направих теста според този източник
https://www.fordwiki.co.uk/index.php/Injector_Leak-Off_Test. Оборотите не можах да ги задържа точно на 3800, да кажем 3500 с малко отклонения. Накрая на теста пича пише, че трябва да работи 30 сек. на празен ход и да изгасиш, а аз се бях объркал и я оставих 2 мин. Не че щеше да има кой знае каква разлика, но пък не пречи да повторя теста. Също така, човека пише че ако има теч покрай иглата, компютъра ще засече прекалено "чукане" през детонационния датчик и ще вкара двигателя в авариен режим+записана грешка P2336/7/8/9, съответно за 1-ви, 2-ри, 3-ти и 4-ти цилиндър. Оправията е нови инжектори  :'(

jovani68

Колега минах по същия път. Почва се едно наливане в каца без дъно. Продавай и си вземи нещо купено от България върнато от лизинг примерно, до 5 - 6 години. Излиза ти в пъти по-евтино. А това колко си вкарал в колата за консумативи и да очакваш да си ги върнеш е меко казано смешно.

Alexi

аз се опитах да му го намекна на колегата .. това е скъп автомобил и като нов е бил скъп и частите са му скъпи стане ли на км да почнат проблемите се маха ( както е направил предния му собственик ,съвсем навреме като гледам ) инак разходите нямат таван .. смяташ го че ще излезе 9к ? Че то нищо не е за 15 годишно Мк3 ,дето се вика ..

Mondeicho

На човека като си му харесва нека си я гледа. Няма нищо лошо, пък и повечето скъпи неща ги е преполовил, после само каране...
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

Мишо

Взех 4 нови  летни гуми  NEXEN N`FERA SU1 205/50/17.  По ревюта и мнения из нета ги дават като много добро съотношение цена-качество, пък ще видим. След края на лятото ще споделя и моя опит с тях, корейски са, но не мога да разбера DOT-а ( с букви е и една цифра май ) (tooth).

Ozzie

Цитат на: Мишо в 15 Март 2019 12:59:36...но не мога да разбера DOT-а ( с букви е и една цифра май )
на противоположния борд трябва да го има с нормалната маркировка
не само Нексените са така, като съм гледал Дебиците в Кауфланд и те са така
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...

Мишо


Siraku

Момци, само искам да ви кажа, че може само да взимаме пример от колегата Мишо. Защото колко струва колата и колко би я продал, и каква е пазарната й цена са лаладжийски приказки.

Колегата се грижи, както всеки един от нас трябва да се грижи за автомобила си ! Ама понеже сме големи тарикати всички и гледаме да спестим от това и онова и мислим за колко ли ще го продадем даденият автомобил и накрая караме раздрънкани бараки....

Не е трудна схемата пичове....

Схема 1 - купуваш си стара барака, поддържаш си я и я възстановяваш, както трябва да е и караш.

Схема 2- купуваш чисто нов автомобил и само караш и като стане на 5-7 години, купуваш нов, но колко от нас могат да си го позволят?

Доста малко си мисля, така че не е редно да даваме акъл, как да си купим поредната изхвърлена от Европа "нова" кошница, която всичко й е по х2, даже и х3... а е същият барутарник.

Казвам всичко това, като човек, който е сменил 5 автомобила и е налял бая хиляди по тях... и грешката ми беше точно това, че си мисля, че следващата ще е по-добра и от 92 стигнах до 2005, та не е по-добра, просто е по-неподдържана от е такива схемаджии, които гледат как да купят най-евтиното и после да продадат на максимална печалба, сакън да има пари за свещи.

Искам да поздравя колегата Мишо, че поддържа този прекрасен екземпляр безкомпромисно, страхотен автомобил е, поддържан с много любов и внимание, нека всички вземем пример от него и да поддържаме на същото ниво :)


Alexi

Колега говори за себе си .. не всички караме раздрънкани бараки и цепим стотинката като купуваме автомобил от с.Труд примерно ,"като нов" . Хубави автомобили има ,но не са по 3500 примерно . А и тия поддържаните като ги запродаваме знаеш ли какво става ? Обажда се някой и вика да ,ама тя еди къде си в автокъща е с 2000 лв по евтина ,ще правиш ли коментар ? Ей за това се карат бараки и ще се карат


Siraku

Цитат на: Alexi в 24 Юни 2019 09:06:54
Колега говори за себе си .. не всички караме раздрънкани бараки и цепим стотинката като купуваме автомобил от с.Труд примерно ,"като нов" . Хубави автомобили има ,но не са по 3500 примерно . А и тия поддържаните като ги запродаваме знаеш ли какво става ? Обажда се някой и вика да ,ама тя еди къде си в автокъща е с 2000 лв по евтина ,ще правиш ли коментар ? Ей за това се карат бараки и ще се карат

Колега, Алекси, не виждам защо се заяждаш с мен, при положение, че нито знаеш как си поддържам колата, нито колко коли съм сменил?

Ще ти дам кратко резюме, това ми е 5 автомобил, като в предишните съм наливал около 5000лв за да са в ТОП състояние. Продавал съм, защото са ми омръзвали или съм искал нещо друго, да с много пари назад, ама няма значение, аз не съм търговец, а потребител.

Второ, само в събота съм дал 1000лв за предни дискове ATE POWER DISK и накладки, задни дискове и накладки ATE, тампони на предни носачи TRW, масла и филтри... + труд.

Това, че инжекторите ми са се скапали или по-точно съм взел колата така и изпатих от калпави майстори, които ми взеха 1000лв и нищо не са свършили, не знам каква вина имам аз.

П.С. - Забелязвам, че тона ти е доста заядлив, което не приляга на един модератор.
Освен това, в моята тема, освен да ми кажеш "видя ли, че бях прав" да си начешаш егото, щеше да е хубаво да дадеш и някой съвет за евентуалните варианти, ама както и да е.

Успех ти пожелавам ! Нека спрем да спамим в така хубавата тема на Мишо.

Alexi

Прочети пак какво си написал 1... 2... излиза ,че или караш ВИНАГИ стара барака ( твоя случай ) ,или караш чисто нов автомобил ( ма е много пари ,и няма как .. нали .. ) други възможности няма т.е. всички караме стари бараки щом са втора ръка .. По скоро твоя пост е заядлив ... А в твоята тема ти писах дюзи преди година ,ти си спорел гледам ( аз дори мислех че това се развива тоя юли а то е било миналия ) ,и сега пак спориш ..

Мишо

Моето виждане за форум е доста просто-човек пита за даден проблем определена група хора, надявайки се че ще има човек, който е имал същия проблем и го е решил по някакъв начин. Всеки сам си решава какво да кара и как да го поддържа, мнения от сорта "решението е просто-продавай на първия балък и купувай друга" не е сериозно. Все пак не случайно България е с най-старият автомобилен парк, стандарта е нисък и нова кола от магазина не е по силите на доста голям процент от хората. Аз също искам чисто нова, няма значение марката, но стандарта ми не го позволява. Предлагам да разделим тоя форум ( или направо създаване на друг ) за коли от 1992 г. да кажем до около 2008-2009 г. примерно. Така хората с висок стандарт и нови коли няма да бъдат притеснявани с въпроси за проблеми на стари казани. А пък ако някой иска просто да помогне ( доста трудно начинание ), нека просто го направи. Всеки в тоя форум, който е имал контакт с мен, знае много добре за какво говоря. Ама то никога не сме били единни, думата да "помогна" на някой ( безплатно ) отдавна май не значи нищо, то за това и държавата ще продължи да "цъфти и връзва", циганите ще ни превземат и тогава хората с високия стандарт ще могат спокойно да си разцъкват по форумите.....просто защото бай мангал не може да пише и чете  (tooth).

Мишо

Така, значи стана доста странен "феномен" след горното ми мнение. Малко след като го публикувах, стана невъзможно да влизам във форума от таблета и от настолния ми компютър. Интернета към компа е кабел от рутер, таблета ползва същия рутер за безжичния интернет. Да обаче, имам и "бисквитка" с интернет и с нея нямам абсолютно никакъв проблем ( в момента ползвам нейния нет ). И веднага идва въпросът "защо" ? Ще се радвам ако някой се опита да ми обясни. С други сайтове нямам абсолютно никакъв проблем с интернета от рутера-и с таблета, и с компютъра. Рестарт на рутера правих 2 пъти. 

Запрян Б.

Цитат на: Мишо в 24 Юни 2019 21:56:49
Моето виждане за форум е доста просто-човек пита за даден проблем определена група хора, надявайки се че ще има човек, който е имал същия проблем и го е решил по някакъв начин. Всеки сам си решава какво да кара и как да го поддържа, мнения от сорта "решението е просто-продавай на първия балък и купувай друга" не е сериозно. Все пак не случайно България е с най-старият автомобилен парк, стандарта е нисък и нова кола от магазина не е по силите на доста голям процент от хората. Аз също искам чисто нова, няма значение марката, но стандарта ми не го позволява. Предлагам да разделим тоя форум ( или направо създаване на друг ) за коли от 1992 г. да кажем до около 2008-2009 г. примерно. Така хората с висок стандарт и нови коли няма да бъдат притеснявани с въпроси за проблеми на стари казани. А пък ако някой иска просто да помогне ( доста трудно начинание ), нека просто го направи. Всеки в тоя форум, който е имал контакт с мен, знае много добре за какво говоря. Ама то никога не сме били единни, думата да "помогна" на някой ( безплатно ) отдавна май не значи нищо, то за това и държавата ще продължи да "цъфти и връзва", циганите ще ни превземат и тогава хората с високия стандарт ще могат спокойно да си разцъкват по форумите.....просто защото бай мангал не може да пише и чете  (tooth).

добре написано колега, поздрави !

hotblooded

Цитат на: Мишо в 25 Юни 2019 17:32:59
Така, значи стана доста странен "феномен" след горното ми мнение. Малко след като го публикувах, стана невъзможно да влизам във форума от таблета и от настолния ми компютър. Интернета към компа е кабел от рутер, таблета ползва същия рутер за безжичния интернет. Да обаче, имам и "бисквитка" с интернет и с нея нямам абсолютно никакъв проблем ( в момента ползвам нейния нет ). И веднага идва въпросът "защо" ? Ще се радвам ако някой се опита да ми обясни. С други сайтове нямам абсолютно никакъв проблем с интернета от рутера-и с таблета, и с компютъра. Рестарт на рутера правих 2 пъти.
Ебават се бисквитките колега. И при мен го е правило и не само за тоя форум - трия бисквитките, на всички устройства от които влизам и се оправя.

hotblooded

Цитат на: Siraku в 24 Юни 2019 01:28:39


Не е трудна схемата пичове....

Схема 1 - купуваш си стара барака, поддържаш си я и я възстановяваш, както трябва да е и караш.

Схема 2- купуваш чисто нов автомобил и само караш и като стане на 5-7 години, купуваш нов, но колко от нас могат да си го позволят?

Колега пропускаш и още две схеми:
Схема 3: купуваш 4-5 годишна кола, върната от лизинг, със сервизна история, и най често и с удължена гаранция.  Вярно че цените им се вдигнаха,  но и цените на частите и сервизите също се вдигнаха..
Схема 4:  купуваш си Жигуляк или Москвич струват по 500 лв в движение.  За още 500 го правиш като нов. Няма какво да се развали - няма електроника, няма демпфери,  за 150 лв му слагаш газ,  гумите чисто нови са по 50 лв парчето, евтин размер.
  Спрете да купувате курниците от автокъщите, и ще започнат да вкарват и свестни коли. Сегашния нов внос са или тоталки, или милионници, купувате кола на цената на екстрите и, после се чудите що кола няма на среща. 

Мишо

Цитат на: hotblooded в 25 Юни 2019 20:41:57
Ебават се бисквитките колега. И при мен го е правило и не само за тоя форум - трия бисквитките, на всички устройства от които влизам и се оправя.

Пробвах и с лаптопа, изтрих бисквитките и пак не става човече. Някакъв друг проблем има. В момента пак ползвам интернета на "бисквитката" иначе не мога да вляза във форума.

Ozzie

Мишо, мисля, че проблема ти е в доставчика, не в компа.
Давам пример, как ми "зарежда" един определен сайт, както и няколко други (мисля, че бяха собственост на една и съща медийна група). Всички останали си се зареждат съвсем нормално.
Иначе, браузвайте в режим "Инкогнито". Зареждането на страниците сякаш е една идея по- бързо, освен това бисквитки, история и някои други биват изтривани автоматично при затваряне на браузъра.
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...

Мишо

Не знам човече, кабелния интернет и мобилния ( бисквитката ) са на един и същ доставчик. Сега да не обидя някой, бисквитката е едно устройство като малък ГСМ със сим карта вътре, която служи само за интернет. Просто можеш да си я носиш навсякъде, има едно копче за вкл/изкл. и две диодчета които са за батерията и сигнала. Не става въпрос за "бисквитките" които използват сайтовете.