Още едно Мондео 2.2 дизел

Започната от Мишо, 27 Май 2017 18:54:16

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Мишо

Разхода ще го засека тия дни, че покрай свалянето на термостата и тялото махам и акумулатора за да ми е по-удобно и се нулира всичко. Парно има според стрелката човече, в смисъл както е нормално за всяка кола-загряла има парно, обратното духа хладно и така. Според мен не би трябвало да е така или поне да не изстива чак толкова много. Карам някакво време и стрелката точно е минала втората чертичка и се налага да спра на светофара-без пуснато парно леко леко застава между първата чертичка ( 60 гр. ) и втората чертичка ( началото на празното извито поле, където на някой табла пише NORMAL )  ???


Мишо

Оня ден ходих до Плевен и положението беше такова през целия път, не товарих мотора нарочно, където позволяваше пусках по инерция, парното беше на най-топло и силата на вентилатора беше на 2.

Вчера пък ходих до Благоевград и на там пак беше като на снимката, на връщане на едно дълго спускане на скорост изстина до половината между 60 гр. и 90 гр. Парно си имаше и така. Не ми харесва това положение, но явно ще трябва да свикна и повече няма да Ви занимавам с това, освен ако не реша проблема по някакъв начин. Благодаря на всички за помощта до тук.

didon80

Според мен всичко си е както трябва. Карай си мондеото и не се притеснявай повече.

Мишо

Еми май така ще е човек, не съм сменил само капачката на казанчето и датчика за температурата на главата по тая охладителна система.

Vanko

 Карай си хубавата кола и се оглеждай повече по мацките по улиците, вместо по уреда.  (tooth)

П.С. имам един Ескорт 1.8д 1996г, давай да го ръчнеме за некви дреболии като имаш време  ::)

didon80

При мен нещата отиват към смяна на термостат, защото маркуч към радиатора е топъл преди стрелката на уреда да стигне нормални граници. При теб как е?

Мишо

Същата работа човече. Направих един опит за справяне с проблема, но тая седмица ходя на работа с "Дъртио", другата не я карам и не знам още дали съм уцелил греда или гредоред  (tooth). Мога да ти пратя един оригинален термостат ( от Ибей ) за пробата ако кажеш......работил е 2-3 седмици преди да го сменя с такъв от Фотото.

Мишо

Чакай да изтупам прахта от тая тема, че не се вижда какъв цвят е вече  (tooth)
Хванах километража с интересна подредба


Мишо

Да се поФалим с батерия като Ората и язе  (rofl)

Предишния беше същия и изкара 6 години и половина тормоз на Ескорта, после на другото ми Мондео-и двата с 1.8 предкамерен турбо дизел.  :D

Мишо

Мисля да тунинговам малко спирачната система с тия маркучи
https://www.ebay.co.uk/itm/Ford-Mondeo-MK3-2-0-TDCi-2002-2007-Front-rear-CP-Racetec-Braided-Brake-Hoses/183305731851?hash=item2aaddf7f0b:g:RVQAAOSwXYtY3seM
Задните са за смяна и мисля заедно със смяната на спирачната течност да сменя и всички спирачни маркучи с тия.


Мишо

#70
Днес си активирах моментния разход. На място ако работи колата показва чертички, в движение показва нормално. Общо взето някаква информация, която ми е все тая дали ще я има или не  (tooth).

Мишо

Поръчах и права тръба на мястото на катализатора ( de-cat дето ги водят ). Баси, доставката е почти колкото самата тЪрба  ???

Мишо

Развитие на ДЕБЕЛО има при моята каручка  :'(.




Утре взимам и лагер-помпата и ......... работа ме чака  :'(

V.Buzev

Колко ти излезе удоволствието?
Сега поне знаеш, че тоя възел няма да се пипа поне 150 000 км.

Мишо

Грубо към 1000-1050 лв. ми излезе цялата карантия човече. Иначе да, сменям всичко което е в камбаната да ми е мирна главата. Другата събота и неделя мисля да го нападам и ако всичко мине нормално, ще се поФалим.

Мишо

Дойде и заместителят на катализатора. Изглежда много качествено направен и утре го слагам.


V.Buzev

Сподели после дали има разлика. Дали ще почне да пушляви повече ме интересува.

Мишо

Сега, дали си въобразявам или не, но колата върви повече с тая тръба. В смисъл, че не съм качил повече коне е ясно, но някакси мотора се развърта по-бързо, все едно му е по-лесно да движи цялата железария. Турбото се чува малко повече, пушеци няма никакви ( поне до 3000 Об., по-нагоре не съм я карал, че трябва първо да сменя съединителя да не стане лошо ). Самата тръба пасна с изключителна точност, все едно е направена в завода на Форд. Мега качествена изработка, идва с гарнитури за турбото и меката връзка и с болтове и гайки. Комплекта струва 163 лв. с доставката, като самия кит е 38.50 лири, доставката е 33.50 лири, но съм много доволен и не съжалявам за похарчените пари.

Мишо

#78
Дойдоха и спирачните маркучи. Изглеждат много качествено направени.

Също така обнових навигацията и сега работи с "най-новата"  карта от 2012 г.

Мишо

Малка част от изгърбването по смяната на съединителя  (tooth)




Работата е доста, всичко тежи яко но в крайна сметка съм мега доволен, че успяхме с едно приятелче да се справим. Не е нещо страшно, просто трябва да се внимава и да не се бърза.


V.Buzev

Аууу, без канал или подемник си е филм. Верно сте се изгърбили!

Мишо

Два дни беше ремонта, но пък не съм бързал изобщо. В събота с едно приятелче  почнахме към 11.00 - 11.30 ч. преди обяд, в 5.30 вечерта бяхме свалили кутията и бях сложил семеринга на коляновия вал и лагер помпата+изчистване на всичко до колкото е възможно. В неделя към 7.00-7.30 вечерта сложихме предния капак и ударихме по бира с пържолка и лучец  (tooth). Ако имах условия, мисля че може би за един ден щях да я направя, но и така стана.......с малко повече гърбене, но стана  (tooth)

Мишо

Леко обновяване-в неделя смених спирачната течност и маркучите с тия дето ги взех от английско. Също така, още лятото сложих и модул за дневни светлини на дългите на 30% и функция "изпрати ме до вкъщи" за 15 сек. Стана много кадърно и от тогава копчето е на "auto" и е много удобно.

jo_jo

от къде взе модула, аз се чудя дали да не вържа така светлините за завиване, те са дълги, но са на 90 градуса, т.е няма да заслепяват.

Мишо

Ами модула ми го взе един приятел от някаква фирма, но не се сещам сега как се казваше. По спомен беше около 15-20 лв. някъде. Ако искаш ще го питам от къде го е взел и ще ти кажа.

Мишо

Най-накрая, в събота направих теста с колбите на инжекторите. Резултатите са това
.
Сега се чудя какво да правя, да взимам клапанчета или направо нови инжектори. Между другото, знае ли някой дали тия инжектори "пикаят" и правят дупка в буталото ?

Pyrhel

Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Alexi

дай ги за рециклиране в читав сервиз с гаранция .. че с тия клапанчета .. много ментета има

jo_jo

за неразбиращите, това големи отклонения ли са ?

Мишо

До колкото разбрах от четене по наши и чужди форуми, допустимата граница е 25 мл. Четох и за стойности от порядъка на  от 125 до 300-400 мл.   ??? (в някакъв английски форум на Ягуар май беше). Лошото е, че не знам читав сервиз за рециклиране на дизелова горивна система, за клапанчетата също не знам от къде мога да намеря оригинални. Ще бъда много благодарен ако някой колега сподели за добър сервиз за рециклиране и цени (ако може, разбира се). Аз лично се сещам за колегата Жоро (Специалиста) от другия форум.